Skoči na vsebino

NAJVZDRZLJIVEJSI MOTOCIKLI + vzdrževanje verige


vrho1679

Priporočene objave

Kot motoristicni dojencek, ki mora 2 leti pocakati, da lahko shodi, imam doma na omari postavljene tri modele 1:10 :

BMW R1100 R, ki je sedaj postal 1150R,

H-D Fat Boy,

MG California.

Debeli decko odpade, ker hocejo prevec zanj.

Ostaneta oba kardanca. Bomo videli cez leto dni, ko bom pricel resno izbirati. Morda se se Guzziju zmesa in bo do takrat obesil ABS na motor. Menda bo postal to trend (ABS namrec).

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej od teh treh pa res nimas kaj razmisljat: BMW R 1150 R (model 2001 seveda). lep, mocen 100 KM, vzdrzljiv, pa vozi se ko majka, res pelje se kot da bi mel najvec 500 kubikov. pa se cena ni pretirana, misliom da je okoli 20.000 dem (ne me zadavit ce sem se zmotil).

pa se bmw je in ce si premislis ga lahko brez velike izgube prodas kdaj hoces.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW je tehnika, Guzzi je slog. Najraje bi imel oba, vendar zal ne gre.

Next year

Brrrm

(oba dobis za 2,2 do 2,3 milijone tolarjev, s cenami na tekocem in ves slinast)

Pri novem BMW so edino prednji blatnik grdo narisali, je bil s starim, po kolesu, dosti lepsi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma od guzzijev je v11 sport lepa.

bmw-blatnik: en pameten forumas je rekel "vsake oci majo svojega malarja".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Glede ABSa me preseneca, da je bil pri motorjih (razen BMW) tako dolgo prezrt. Šele v zadnjem letu ali dve ga ponujajo pri nekaterih vecjih modelih kot dodatno opremo tudi druge firme.

Moje mnenje je, da motorji ABS potrebujejo še bolj kot avtomobili. Zavorna pot je sicer teoreticno daljša, v praksi pa pri 99 % voznikov v 99 % situacijah krajša. Ocitno je, da je elektronika s senzorji neprimerljivo "zmogljivejša" kot pa mi, ki se lahko v vsaki situaciji zanašamo le na lastne obcutke -- koliko še lahko stisnemo zavoro, da ne zdrsne. Pri ABSu tega ni. V vsaki situaciji (BMW obljublja, ce se ne motim, tudi za zaviranje do 11 stopinj naklona) nas "handful ob brakes" zanesljivo ustavi -- brez padca.

Letos sem na nekem motosalonu vprašal Triumphovega prodajalca, ce ima kake informacije, ali bodo zaceli z vgradnjo ABS. "Kdo pa rabi ABS" je bil odgovor. "Ce ne drugega, kaj pa po dežju?" je bilo moje vprašanje. "Kdo se pa še vozi po dežju." Nihce. Dež te UJAME. Skratka porazno! Upam da nimajo enakega odnosa tudi proizvajalci in se bodo vendarle malo pobrigali tudi za varnost motoristov. Zatiskanje oci ne rešuje problemov.

Lep pozdrav, Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja se strinjam z tabo glede ABS. bmwjev integralni abs je res super in koristen sploh pri potovalnih motorjih. je pa res da drugi proizvajalci saj zenkrat ne razmislajo o kaksni mnozicni vgradnji kar je pomoje posledica stroskov razvoja in premale osvescenosti motoristov. tako vsi vejo da je lazje prodati motor ce mu das par konjev zraven kot pa ce namesto tega ponudis ABS.

no saj bi tudi sam premislil o ABS ce bi moral za to doplacat 2000 dem. osebno bi o ABS razmislil samo ce bi kupoval kak potovalni motor v stilu honda goldwing, bmw LT ali RT, triumph trophy,....

ko bodo motoristi to zahtevali pa bodo vse firme to zacele ponujati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem malo gledal po internetu za kawasaki zxr750 (zx-7r).

Motor naj bi bil sicer zelo vzdržljiv, ce se pa v primeru, da motor nima blokade prevec tera zna 3. bat unicit izpušne ventile. Vcasih se tudi pregreje. Drugace pa je bil veckratni zmagovalec vzdržljivostnih dirk in že 12 let v vrhu SBK (kljub zastarelosti)

Kar tko mal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

BMW je tehnika, Guzzi je slog. Najraje bi imel oba, vendar zal ne gre.

Next year

Brrrm

(oba dobis za 2,2 do 2,3 milijone tolarjev, s cenami na tekocem in ves slinast)

Pri novem BMW so edino prednji blatnik grdo narisali, je bil s starim, po kolesu, dosti lepsi.

obstaja tudi bmw z tehniko in slogom (R 1200c )

lp.,

bmw

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

obstaja tudi bmw z tehniko in slogom (R 1200c )

lp.,

bmw

Samo rad se kdaj pa kdaj po cesti uleze (ceprav voznik tega ne zeli). Drugace pa zelo lep motorino za oci.

lp Easyrider

P.s.: sedaj pa zares LOGOUT

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

obstaja tudi bmw z tehniko in slogom (R 1200c )

lp.,

bmw

sorry bmw ce te bom uzalil ampak R 1200 C je samo slog in nic drugega. tu mu je konkurenca samo kaki harley!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no tehniko ma dobro samo vozne lastnosti in udobje je pa drugi svet!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vcerj popoldne sem se moral uleci pod Gilerco.

V garazi se je pod njenim menjalnikom prikazal flek.

In panika: saj so vsi rekli, da je italijan en drek, da na vseh koncih in krajih ven spusca.

Pa sem sel gledat, kje mu creva puscajo.

Odvil sem zascitno/okrasni pokrov gonilnega (malega) zobnika in k sreci ugotovil, da moj taljan nikjer ne spusca.

Na zascitno/okrasnem pokrovu se je nabral sloj maziva za varigo, ki jo tja mece centrifugalni pospesek z zobnika. Ko je bil sloj dovolj debel, je pricel mezeti in kapljati na tla.

Ali prevec (prepogosto) mazem verigo?

Kako pogosto jo mazete izkuseni bikerji?

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odvisno od ceste,po kateri mislis voziti.vec prahu in ostale nesnage,pa dez itd.mazi veckrat.ni pa hudo ce jo samo vsake 1500-2000 km.vazneje je imeti (veriga,ne ti) pravo napetost (ca.20-30 mm se mora premikati gor in dol na naj-napetejsem delu).

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

obstaja tudi bmw z tehniko in slogom (R 1200c )

lp.,

bmw

sorry bmw ce te bom uzalil ampak R 1200 C je samo slog in nic drugega. tu mu je konkurenca samo kaki harley!

nisi me užalil , ker meniš, da je bmw r1200c samo slog in nic drugega, temvec si me užalil, ker praviš, da mu je konkurenca kakšen harley.

ne primerjaj bavarca z "pajser" tehnologijo!!!!!!!

kar se tice udobja jaz osebno nimam pripomb (drugace je s sovoznikom zadaj,ki prekolne tebe in motor podolgem in pocez)

Je pa res, da je zelo nagnjen k "uleganju" na cesto, zato moraš biti v ovinkih zeeeelo pazljiv.

sicer ima pa vsak svoje mišljenje,a ne?

lp.,

bmw

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor ki ga išceš je Honda VFR!Poleti ko boš na morju poglej s cim se vecinoma prevažajo tako pedantni švabi.Stroj je udoben za vožnjo v dvoje in s prtljago,nudi dovolj zašcite pred vetrom tudi za bolj hitro vožnjo,mašina v4 je pa tko biser .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha,

potem sem pretiraval z mazanjem. V 1600 km sem jo mazal petkrat.

Ga je boljse dvakrat mahnit po glavi, kot pa enkrat zgresit.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:potem sem pretiraval z mazanjem. V 1600 km sem jo mazal petkrat.

Ga je boljse dvakrat mahnit po glavi, kot pa enkrat zgresit.

Brrrm

Jaz tudi pravim, da je bolje preveckrat kot premalkrat.

Vsekakor pa jo mazi po dezju oz. po tistem, ko ga operes!

Perla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Motor ki ga išceš je Honda VFR!.......

Sem tudi sam že slišal, da so to res dobre mašine in motor nasploh, pa še lep zvok ima . Škoda le, da nimajo še kardana. Na žalost pa teh motorjev ni ravno veliko pri nas.

Prvi hondini V4 modeli iz prve polovice osemdesetih (vf500, vf750) pa so se tako zelo kvarili, da so očitno z novim VFRom morali popraviti ugled firme.

Škoda pri novi VFR je le to, da ima ravno 800cc - 50 preveč za še normalno registracijo (v SLO seveda).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce imas prevec denarja,jo lahko mazes vsakih pet km,a ni potrebno.potrata maziva.sicer pa to mazivo pri modernih o- in x-ring verigah ne maze notranjih lezajev verige (ti lezaji so zasciteni od zunanjih vplivov s tocno temi o- in x-ringi),zmanjsuje pa trenje verige ob zobnike in "preprecuje" nastanek korozije na verigi in zobnikih in zmanjsa raztez verige.

redno vzdrzevana (mazanje in pravilni nateg)veriga zdrzi med 10.000-20.000 km.s scott-oiler-jem tudi do 60.000 km.

best

Ice

Edited by - gregs on 01/07/2001 18:33:38

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Scottoiler.

Ravno to je moje naslednje vprasanje.

Ga ima kdo namescenega?

Kaksne so izkusnje, oziroma kasno je vase mneneje o njem?

Kje se ga da najblizje kupiti, da ga ne bi ravno iz GB narocal po posti?

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da lahko informacije o SCOTTOILERJU (cene)najdes v katalogih (POLO, HEIN-GERICKE, LOUIS,...). Bom preveril in ti sporocil.

Glede sredstev za mazanje verige pa je tako: moji kolegi ne uporabljajo sredstev, ki vsebujejo lepljive komponente (silikon). Baje se na verigo umazanija se bolj lepi (mazejo pa sicer dobro).

lp Easyrider

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gericke oiler za verige: gericke-katalog,stran 538 zgoraj,ATS 1.350.-,artikel st.28000000.dodatna 250 ml flaska 28000001,ATS 149.-

sam ga se nisem uporabljal,naj pa bi bil kar odlicen.

sem dobil vceraj en nasvet za mazanje: ce imate v blizini go-kart stezo imajo na kartih verige brez o-ringov in neko mast,ki maze in sciti te verige.naj bi bila neka super zadeva.bom probal to in porocal.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Scottoiler

Pregledal internet.

Stanje sledece:

Scottoiler - Scottoiler = 65 GBP = 23750 SIT

Polo - Scottoiler = 249 DEM = 27900 SIT

Louis - Scottoiler = 250 DE = 28000 SIT

Gericke - Gericke Kettenoeler = 1350 ATS = 21400 SIT

Scottoiler prikljucis na podtlak v vplinjacu (razplinjacu), Gerickejev ketnsmirer pa dela na elektriko.

Smiselen je verjetno neposredni nakup, ko dobis se davek nazaj in ce ga nasemu cariniku ne pokazes. Po posti prileti se verjetno nas DDV.

Bom razmislil o nakupu

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!