Pervy Objavljeno Junij 1, 2001 Opozori Objavljeno Junij 1, 2001 eno vprasanje, KATERO CISTILO OZIROMA SNOV JE NAJBOLJSE ZA CISCENJE VETIGE, PA DA NI PREAGRESIVNO. drugace pa prevec mazat tudi ni dobro ker lahko v kombinaciji z slabo zategnjeno verigo zadnji zobnik "pozere".
easyrider Objavljeno Junij 1, 2001 Opozori Objavljeno Junij 1, 2001 Mislim da Gericke prodaja spray z dodatkom teflona. Cena je cca 120 ATS za vecjo in 50 ATS za manjso dozo. Kolega ga je vzel s seboj v Tunizijo in ni imel nobenih tezav kljub temu, da si je privoscil tudi voznjo cez sipine. lp Easyrider
Ice Objavljeno Junij 1, 2001 Opozori Objavljeno Junij 1, 2001 quote: KATERO CISTILO OZIROMA SNOV JE NAJBOLJSE ZA CISCENJE VETIGE, PA DA NI PREAGRESIVNO. WD-40 ali vsako kuhinjsko sredstvo za odstranjevanje mascobe (palmolive,cif itd.). tudi dizel je dober,samo motor malo "disi" potem po cudnih vonjih.petrolej je malo drag,a tudi ucinkovit. best Ice
easyrider Objavljeno Junij 1, 2001 Opozori Objavljeno Junij 1, 2001 quote: quote: KATERO CISTILO OZIROMA SNOV JE NAJBOLJSE ZA CISCENJE VETIGE, PA DA NI PREAGRESIVNO. WD-40 ali vsako kuhinjsko sredstvo za odstranjevanje mascobe (palmolive,cif itd.). tudi dizel je dober,samo motor malo "disi" potem po cudnih vonjih.petrolej je malo drag,a tudi ucinkovit. best Ice Za ciscenje mascobe ze, ni pa dober za tesnila, ker lahko razpokajo, potem pa imas lp Easyrider
Ice Objavljeno Junij 1, 2001 Opozori Objavljeno Junij 1, 2001 cif ali palmolive ti ne bosta nacela o-ringov ali dihtung.sprobano.ali pa kupis 5l kanto od gericke (ats 150.-) za ciscenje motorja.zelo dober ucinek in biolosko neoporecno.pa se 2-3 ure casa prihranis.tudi sprobano (zadnjic v nedeljo). best Ice
Gianni Objavljeno Junij 3, 2001 Opozori Objavljeno Junij 3, 2001 quote: ZX12R,letnik ´99/´00 (?),testni primerek motorrad-a pri priblizno(?) km 15.000 se je bat st.3 odlocil,da gre na dopust (rocka bata skozi blok).je bilo v reviji,pa ne vem vec stevilke.juhuhu in tralala potem pri kawa. znanci iz USA so mi porocali isto.tako kot pri ZX11,v evropi ZZR11.zgodi se pri velikih konstantnih obremenitvah (avtocesta,pun gas,dalj casa),ali pri drag-dirki (ki jih imajo v USA kar tako na cesti,ce ni plavih). kawasaki te napake torej se ni popravil (ZX12R).ce pa je ZRX masina derivat starega ZZR-agregata,obstaja moznost. Živjo! Cist tko, glede vzdržljivosti ZZR - jev, predvsem ZZR 600, (odlicni motorji), lahko ti recem, da so to ene izmed najbolj vzdržljivi mašinc narejenih v zadnjih 15 letih. Sam vozim ZZR 600, (72kw) letnik 91, motor ima 65.000 km, na servisu niso mogli verjeti mašini, kompresija 12,8 v povprecju na bat,z minimalnimi odstopanji. Naj si tole preberejo kakšni zagreti Italijani :))) Pozdrav!
vrho1679 Objavljeno Junij 4, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Junij 4, 2001 Verjetno so se pa cudili dobrem stanju mašine, ker so dobili druge na servis v slabšem stanju. Si se kaj pozanimal, ce se tudi drugim ne kvarijo ?
badfreek Objavljeno Junij 4, 2001 Opozori Objavljeno Junij 4, 2001 Glede Italjanske vzdrzljivosti bi dodal le tole: - znancu je pred tednom na prafaktorje razneslo bat na Aprili Pegaso 650 Garda, pri vsega 8000 prevozenih KM! Ni pa to edini primer - so potrdili pri zastopniku. LP badfreek
Ice Objavljeno Junij 5, 2001 Opozori Objavljeno Junij 5, 2001 gianni,ce si prebral moj post bolj natancno,si,upma da nisem pozabil,odkril statement,da se to dogaja pri "visjih" obratih cez dalj casa (pun gas in avtocesta).glede ZX12R pa pojdi v arhiv motorrad-a (online!) nekja stevilk nazaj (1/2 leta?) in preberi test oz.konec teistega. glede km je pa tako: vsaka stvar,ki jo primerno vzdrzujes,zdrzi dalj/dolgo casa. best Ice
Gianni Objavljeno Junij 5, 2001 Opozori Objavljeno Junij 5, 2001 Verjetno so se pa cudili dobrem stanju mašine, ker so dobili druge na servis v slabšem stanju. Si se kaj pozanimal, ce se tudi drugim ne kvarijo ? Živjo! Vsi tisti, ki so vozili te motorje, se jim ob primernem vzdrževanju motor ni kvaril (podatek iz servisa). Tisti, ki jih jaz poznam (kolega ima na njem narejenih že nekaj cez 90.000km-mašina kot nova!!), vkljucno z mano(poglej podatek o kompresiji in kilometrino) ima ta agregat(preizkušen kawa agregat- 600ccm 72kw, twin cam 16v, imeli so ga že GPZ600, GPX600 in imajo ga vse ninje-6)ima motor kot celota le pohvale(izreden dizajn za leto 91, cenovno dokaj ugoden,odlicno razmerje med športnostjo in potovalnostjo), kritika gre le na premehko vzmetenje, zato rad protestira proti agresivnemu super sport polaganju v ovinek. Sicer pa je v osnovi narejen kot sport touring, zato mu to niti ni ocitati. Podobne pohvale ima tudi preizkušen kawa agregat, dva celindra 8 ventilov, imajo ga vsi GPZ500S,KLE500,EN500, maksimalno navit pri GPZ (60KM). Lep pozdrav!
Ice Objavljeno Junij 6, 2001 Opozori Objavljeno Junij 6, 2001 kolikor je meni znano so kawa GPZ/ZZR ZXR 1100/1200 in GPX/ZZR 600 razlicna tipa masin,i.e.nista enak dizajn. best Ice
vrho1679 Objavljeno Junij 11, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Junij 11, 2001 Glede vzdržljivosti ! Ne vem le kako sem pozabil. TOMOS APN 6. To je najbrž najvzdržljivejši moped na svetu. Vse že odpade, sam mašina pa še kar prda. Da le ni po kovaško sfriziran. Prvi APN je bil pri hiši vec kot 10 let. Najvec je šlo za žarnice, ki so kar naprej crkvale, šlauhe in eno redno generalko (za ca.10.000sit). Ta drugi APN je pa bil kar dobro navit, z njim so se pocele domala nemogoce stvari, pa ce ne bi že vse pocez visel in bil udeležen v vec prometnih nesrecah(ne le je jaz) bi še zdaj vozil, saj mašina po kaki minuti še kar dela kot nekoc. TOMOS RULES
vrho1679 Objavljeno Junij 22, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Junij 22, 2001 Yamaha FZX 750 Fazer Ali kdo kaj ve o tem motorju ? Je nekakšen manjši predhodnik V-maxa. Ali ima preizkušeno mašino ? Lega na cesti ? TEH.DATA: 750cc, 20V, 94 PS, - ali je mogoce modificiran YZF760 mašina? Edited by - rok on 22/06/2001 07:59:00 Edited by - gregs on 28/06/2001 10:41:39
Ice Objavljeno Junij 22, 2001 Opozori Objavljeno Junij 22, 2001 to je 5 ventilska FZ750 masina.je manjsi bratec v-maxa,samo da ni V4,ampak in-line 4.poznam ljudi s tako masino in so zadovoljni z njo.osebno pa nimam izkusenj,razem ene voznje z fazerko.lega na cesti se kar solidna,bremze dobre. ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown.
alexb Objavljeno Junij 22, 2001 Opozori Objavljeno Junij 22, 2001 Zivjo, kaj pa pravte kej o Yamahi Virago 750. Letnik 96 je moja, lastnik sm eno leto. Edina napaka je pocen auspuh. Kot da bi ga nekaj prezrlo, tko za noht mezinca velika luknja. Prejsnji lastnik je reku, da je bla najprej ena bulca pa da si je mislu da ni nc tacga. Pol k je potekla garancija je pa prslo do odprtja in zarad tega ni su menjat auspuha. Aja luknja se nahaja pod stopalko za sopotnika. Kako lahko pride do tega? Drugace pa mi je ta motor zlo zlo vsec. Ne bi reku, da je cisti coper prej bolj sportni coper. Pogresam mal vecji tank (okol 14L gre not), z enim tankom nardim okol 250km. Ima kardan, zato vzdrzevanje ni problem. Prijavljen sm na amerisko virago mailing listo in po pogovorih sodec je motor zelo vzdrzljiv. Se najdejo nekateri, ki so nabil 250.000km z njim.
Ice Objavljeno Junij 22, 2001 Opozori Objavljeno Junij 22, 2001 dobra masina,dobre bremze (za custom),relativno dobra ergonomija,samo zgleda bol tako.nisem se zasledil,da bi imel virago kaksne vecje napake. ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown.
mopedfan Objavljeno Junij 22, 2001 Opozori Objavljeno Junij 22, 2001 Imam Pegasa kupljenega l.99 Napake, ki so se pojavile: 1.) zadnji amortizer je spustil olje 2.) pri 21.500 km se mi je med vožnjo strgala veriga!!! (k sreci ni prišlo do padca) 3.) vcasih odpade kakšen vijak Drgace pa kar lepo prede. Samo redno ga je treba servisirat, pripravit na zimo ko je cas za to in lepo špricat ketno.
alexb Objavljeno Junij 22, 2001 Opozori Objavljeno Junij 22, 2001 Aja srauf mi ni niti eden odletu. Ravno nasprotno - k sm ga pelu na menjavo gume se je tip ultra matru s tem da je odvil sraufe. Odletel mi ni se cist nc..
Ice Objavljeno Junij 28, 2001 Opozori Objavljeno Junij 28, 2001 sem vceraj prebral 50.000km-test v MO o ZX12R.brez vecjega problema,masina v bistvu kot nova.le na kolektorju en ris (se da svasat) in problemi z tank deklnom (ura ze benc ne kaze vec pravilno).drugace pa ali izgleda novo ali je v spodnji meji toleranc. ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown.
psiho Objavljeno Junij 28, 2001 Opozori Objavljeno Junij 28, 2001 Glede ZX12R: Nov motor moraš voziti po tocno tovarniških navodilih. V Nemciji se je nekaj teh agregatov enostavno razletelo. Tako je tovarna predpisala kako je potrebno uteci agregat. psiho
psiho Objavljeno Junij 28, 2001 Opozori Objavljeno Junij 28, 2001 Brrm, te lahko prosim da mi bolj razložiš sistem delovanja Scottoiler-ja in ketnsmirer. thanks! psiho Edited by - gregs on 01/07/2001 18:38:11
Brrrm Objavljeno Junij 28, 2001 Opozori Objavljeno Junij 28, 2001 Scottoiler je samodejni dozator olja na pogonsko verigo. Rezervoarcek za olje ima izpustni ventil, ki je povezan na podtlak v vplinjacu (razplinjacu, pravijo nekateri). Ko motor dela, cetudi se motocikel ne premika, ampak saj v "leru" ga imamo ponavadi le kratek cas, je ventil odprt in olje, ki je speljano skozi plasticno cevko nekam nad verigo, pocasi kaplja na verigo (reda velikosti kapljica na 10 minuto, ali nekaj takega). Veriga je tako stalno in enakomerno mazana. Vec o tem si lahko prebereš na www.scottoiler.com Tam so objavljene tudi kritike, ki so mocno pozitivne in zagotavljajo, da se življenska doba verige in obeh zobatih koles mocno podaljša. Gericke-Kettenoeler (jaz sem ga preimenoval v kettenšmirer) je podobna naprava, le da ima izpustni ventil napajan z elektriko. Po moje je prednost pred lepljivimi mazalnimi razpršilci v tem, da olje stalno doteka in seveda zaradi centrifugalnega pospeška na zobnikih, tudi odteka z verige in s tem odnaša tudi umazanijo. Brrrm
Ice Objavljeno Junij 28, 2001 Opozori Objavljeno Junij 28, 2001 quote: Nov motor moraš voziti po tocno tovarniških navodilih. za vse visoko navite motorje (busa,ZX12R,CBR-XX) ok,ampak za ostale ni potrebno.ce hoce kdo vec info glede tega: www.brockracing.com vse o vpeljevanju masine in tehniki vpeljevanja.sprobano in dela (bandit ´01,po 3500km 108 serijskih KM na zadnjem kolesu). ----------- Injection is nice,but I´d rather be blown. Edited by - Ice on 28/06/2001 11:03:28
VETER Objavljeno Junij 28, 2001 Opozori Objavljeno Junij 28, 2001 Predlagam, da na temo verig odpremo svoj topic! JE kdo proti? Za zacetek bi imel še kakno vprašanje in sicer sem zadnjic prebral, da obstajajo poleg O-Ring verig še X-Ring. Ve mogoce kdo kaj vec?
Gregs Objavljeno Julij 1, 2001 Opozori Objavljeno Julij 1, 2001 Zapiral topic. Sedaj sta oba topica razdeljena na vsak svojega.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se