Kroker Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 Tomos APN, pa Bandit 1200 (a na Bandita ste pa vsi pozabl?!) :rolleyes:
Ice Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 Bandit 1200 (a na Bandita ste pa vsi pozabl?!) :rolleyes: sploh ne.......dobra roba (B12) se sama hvali. :P :D
Tratnjak Damijan Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 Bmwji so pač zaenkrat najbolj kupovani motorji za potovanja ker imajo najbolj razširjeno verigo servisov po svetu in skoraj povsod dobiš ali pa lahko naročiš dele zanje. Drugače ne bi rad komentiral kateri je najboljši ali pa najvzdržljivejši motor. Tudi z japonskimi se da veliko prevozit brez okvar.
Unknown Objavljeno Maj 28, 2003 Opozori Objavljeno Maj 28, 2003 ok jest mam pa en vprasanje glede ketne. Ucer sem jo mal nategnu ker je bla čist odtegnjena. Tko če jo gor prtisnem gre ene 3cm, tolk kot mi piše v navodilih. No sam zdej sm pa opazu mal spremembe med voznjo. Ubistvu jo čutm ko se peljem 35km/h in takrat motor dobil rahle vibracije. Ampak res rahle, tko mal čutim v zapestjih, pa mogoče se mal sliš. No uglavnm tega prej ni blo, zdej pa ne vem, a je to kej narobe al je boljs da jo mal odtegnem?
Jure Objavljeno Maj 28, 2003 Opozori Objavljeno Maj 28, 2003 Hmm. Mogoče da čutiš zaradi tega, predvsem če so veriga in zobčeniki že obrabljeni.. Potemtake lahko mogoče malce trese (ugibam ?<_<) Samo jaz misim, da če se ti veriga premika 3cm gor in dol, potem je to dovolj in jaz je ne bi bolj sprostil. Meni osebno lepše deluje vse skupaj če je veriga malce bolj na tesno, kakor če je preveč zrahljana. Nekje 2-3cm naj kar bo prostega, vendar mislim da je to čisto dovolj in več že ni priporočljivo.
BlazS Objavljeno Maj 28, 2003 Opozori Objavljeno Maj 28, 2003 Glej da je kolo naravnost ne pa da je ena stran osi bolj naprej kot pa druga. Zarad tega ti loh stranski del verige drgne ob zobnike. Jaz mam na krosli tko nastiman da mi gre ketna na zgornji strani priblizno 1 cm gor in dol. K nastavim ketno, sprva gledam kok je napeta, pa da je kolo cim bolj naravnost. Poj k je pa narjen pa zadnje kolo zavrtim naprej in nazaj(ko je motor na stojalu), poj pa ze slisim ce vse stima. Ce mas kolo postran se vid da se pri vrtenju v eno ali drugo stran zatika. Take so moje izkusnje.
hotschko Objavljeno Maj 29, 2003 Opozori Objavljeno Maj 29, 2003 (popravljeno) ker se veriga ne razteguje enakomerno je pomembno, da preveriš celotno verigo kako je napeta ... torej več obratov kolesa. ... sem pa tudi sam opazil povečane (drobne) vibracije na celem motorju zaradi slabe verige. Popravljeno Maj 29, 2003. Popravil hotschko
strom Objavljeno Maj 29, 2003 Opozori Objavljeno Maj 29, 2003 Eh, ja... jest mam pa kardan. Enkat naštelaš pa pozabiš... dokler ne razpade. LP
Unknown Objavljeno Maj 29, 2003 Opozori Objavljeno Maj 29, 2003 Glej da je kolo naravnost ne pa da je ena stran osi bolj naprej kot pa druga. Zarad tega ti loh stranski del verige drgne ob zobnike. Jaz mam na krosli tko nastiman da mi gre ketna na zgornji strani priblizno 1 cm gor in dol. K nastavim ketno, sprva gledam kok je napeta, pa da je kolo cim bolj naravnost. Poj k je pa narjen pa zadnje kolo zavrtim naprej in nazaj(ko je motor na stojalu), poj pa ze slisim ce vse stima. Ce mas kolo postran se vid da se pri vrtenju v eno ali drugo stran zatika. Take so moje izkusnje. ja sej to sm gledu da je na obeh straneh isto, ker mam oznake in je povsod enak. Razen ce je to tolk natancn da je mogoce cist mal razlike, da je sploh nism vidu. Ja zgleda da bo treba en stojal dobit da bom lohk kolo naprej pa nazaj vrtel, da bom vidu ce vse stima
andrej Objavljeno Maj 29, 2003 Opozori Objavljeno Maj 29, 2003 Čisto BTW: na tujih forumih poročajo, da oznake za poravnavo zadnje osi na zadnji vilici niso vedno točne. Tudi če vse zgleda poravnano in se pojavljajo problemi je treba preveriti z drugimi metodami.
Gallus Objavljeno Maj 30, 2003 Opozori Objavljeno Maj 30, 2003 Čisto BTW: na tujih forumih poročajo, da oznake za poravnavo zadnje osi na zadnji vilici niso vedno točne. Tudi če vse zgleda poravnano in se pojavljajo problemi je treba preveriti z drugimi metodami. Ja, "šubler" čist zadošča ;) . (čenibilmotornatlehinjeiztekpremaknjenpress)
marijan Objavljeno Maj 30, 2003 Opozori Objavljeno Maj 30, 2003 Eh, ja... jest mam pa kardan. Enkat naštelaš pa pozabiš... dokler ne razpade. LP olje olje, zato pa razpade, če ne dolivaš olja :D
Freemanx Objavljeno December 1, 2003 Opozori Objavljeno December 1, 2003 ma tisti del,ki veze bat na ojnico (po nemsko pleuel). Blajerca, blajerca :rolleyes:
strom Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 Blajerca, blajerca :rolleyes: Sornik? LP
hammer Objavljeno Julij 17, 2004 Opozori Objavljeno Julij 17, 2004 Zdravo fantje. Jaz imam XT600e l. 1995, ki ima 55.000, pa nobenega problema - redni servisi in to je to. Malo je mogoče problem, ker je zračno hlajen, tako da se počasi vozit ali v koloni ni preveč zdravo. Poznam pa deda, ki ima XT z več kot 100.000, pa mašine ni tikal - servisi in vsake 15-20.000 vetnile naštimat, pa še to skoraj ne. Za verigo mazat, jaz jo mažem vsake 500 - 600 prev. km, po možnosti s silikonskim sprejem od Did (najboljši do zdaj). Veriga mora biti segreta, naravnost s fure.
mato Objavljeno Julij 17, 2004 Opozori Objavljeno Julij 17, 2004 En fante iz Anglije (Staurt Jenkinson imenovan) ima nek star angleški motor - Vincent ali nekaj podobnega - in na njem preko 750.000 milj. Prizadeva si ga spravit na 1.000.000 milj, problem pa je v tem, da je star čez 70 let in bi znala biti težka.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se