maco47 Objavljeno April 4, 2010 Opozori Objavljeno April 4, 2010 Za 190 € dobiš na internetu pravo dvigalko,mi je kupil pred ca 2-mi leti ! tako da vse ostalo delat-kupovat poceni robo je res brezveze,če se že odločiš za dvigalko ("Ebay" www. motorradhebebune.de)in si jo kupiš.Imamo pa v Nm mehanika, ki je pred časom to nabavljal,kolega na špediciji mu pripelje nadom. dotem 1
sas1 Objavljeno Oktober 4, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2010 (popravljeno) No tudi sam sem se lotil izdelave del.mize. Po gledanju raznih slik in izmer raznih miz,sem se odločil za neko srednjo varianto (iz treh različnih načrtov sem pobral ideje in mere,pa jo naredil) Ni še končana.moram še narediti varovala,vse zbrusit,pregledati vare če so vredu,namontirati vodoodporno vezano ploščo,... in par slik Bodo pa sledile še boljše slike Popravljeno Oktober 4, 2010. Popravil sas1
Butnglavc Objavljeno Oktober 4, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2010 Full podobna moji, bom posliku, pa naložu
Leteči Objavljeno Oktober 4, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2010 No tudi sam sem se lotil izdelave del.mize. Po gledanju raznih slik in izmer raznih miz,sem se odločil za neko srednjo varianto (iz treh različnih načrtov sem pobral ideje in mere,pa jo naredil) Ni še končana.moram še narediti varovala,vse zbrusit,pregledati vare če so vredu,namontirati vodoodporno vezano ploščo,... in par slik Bodo pa sledile še boljše slike Samo moje mnenje ker sem delal isti sistem mize. Ojačaj vodila za dvigalko, sem naredil enako pa ko sem dvignil motor se je vse skup zvilo kot presta. Sam sem spodaj dal U profile in vse skupaj dal na kolesa. iom in sas1 2
bmwslo Objavljeno Oktober 4, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2010 Prodam original dvigalo za motor 3 x uporabljeno . Nosilnost do 360 kg hidravlično . Višina dvignjene mize cca 70 cm Cena 360 €
sas1 Objavljeno Oktober 4, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2010 Samo moje mnenje ker sem delal isti sistem mize. Ojačaj vodila za dvigalko, sem naredil enako pa ko sem dvignil motor se je vse skup zvilo kot presta. Sam sem spodaj dal U profile in vse skupaj dal na kolesa. kje misliš da bi ojačal? tisti "H" profil ali spodnja vodila za dvigalko?? lahko daš kakšno bolj podrobno sliko,kje si ojačal. pa kak premer pohištvenih cevi si dal? jaz sem dal 40x40 debelostenske
Leteči Objavljeno Oktober 4, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2010 Cevi 40x40 so OK. Za okvir zgornjega dela se pravi mize esm uporabil kotnike 50x50 Spodaj sem vse naredil iz U profila 80. Glede ojačanja sem imel v mislih predvsem vodila za dvigalko, poleg tega mora biti vse skupaj bolj povezano med sabo da ne dopušča zvijanja. Ko enkrat butneš gor 350kg motor + teža mize se na videz močna konstrukcija pokaže kot zelo švoh. Bom jutri naredil kako fotko kako vse skup zgleda.
semamiz Objavljeno December 16, 2010 Opozori Objavljeno December 16, 2010 Kako pomembno je , da je motor dvignjen od tal in , da so gume razbremenjene ... PREDNOVOLETNA AKCIJA PRTLJAŽNIKA ZA.doc special749 in halls 1 1
Kramp Objavljeno December 16, 2010 Opozori Objavljeno December 16, 2010 Sploh NI pomembno! special749 1
semamiz Objavljeno December 16, 2010 Opozori Objavljeno December 16, 2010 (popravljeno) Sploh NI pomembno! A ja ? Zanimivo razmišljanje ... Verjetno se rad voziš kot po jajcih ... Popravljeno December 16, 2010. Popravil semamiz trojan69, Kramp in special749 3
marko55 Objavljeno December 16, 2010 Opozori Objavljeno December 16, 2010 A ja ? Zanimivo razmišljanje ... Verjetno se rad voziš kot po jajcih ... A daš tudi avto na klocne ko se ne voziš? Tole z jajčastimi gumami če motor stoji na tleh je en navaden blef (ali pa pametna prodajna poteza izdelovalcev in trgovcev moto opreme). Lahko pa kupiš šest stojal (štiri za rezervo) in se zagotovo ne boš vozil "kot po jajcih"... tc motoshop, Frips, roko in 3 others 5 1
urkoman Objavljeno December 16, 2010 Opozori Objavljeno December 16, 2010 Tole z jajčastimi gumami če motor stoji na tleh je en navaden blef (ali pa pametna prodajna poteza izdelovalcev in trgovcev moto opreme). Pri meni je bil problem s prednjo gumo, ko je motor stal pol leta brez premikanja. Gume vulkanizer ni mogel nacentrirat (je ratala kot jajce), je trikrat poizkusil. Motor se je sicer peljal dokaj normalno, malo je vleklo sem ter tja, krmila pa nisi mogel spusti iz rok. Guma je bila nova Continental sport attack, 200km. Verjetno je tudi od gume odvisno. Eni mamo zato stojala, drugi pa premikajo motor na vsake toliko časa, da ne ostaja v istem položaju, tretji pa gume menjajo pogosteje.
semamiz Objavljeno December 16, 2010 Opozori Objavljeno December 16, 2010 A daš tudi avto na klocne ko se ne voziš? Tole z jajčastimi gumami če motor stoji na tleh je en navaden blef (ali pa pametna prodajna poteza izdelovalcev in trgovcev moto opreme). Lahko pa kupiš šest stojal (štiri za rezervo) in se zagotovo ne boš vozil "kot po jajcih"... Vsak ima svoj vesele ... Tudi pri avtu je enako , če predolgo stoji na mestu , se gume stlačijo , pri motorju je pa isto , le , da so motorne gume še mehkejše in bolj dovzetne za takšne pritiske ... Itak je pa odvisno od vsakega posameznika .
motofrik Objavljeno December 16, 2010 Opozori Objavljeno December 16, 2010 (popravljeno) marko55, avto ti ne stoji pol leta na mestu, kot nekaterim motorji... Če pa, potem boš pa tudi po najbolj gladki cesti ''jahal konja'' s takimi gumami. Sicer pa, verjameš temu ali pa ne, škoditi ne more če ga preko zime daš na stojalo. :naughty: Če imaš pa centralno stojalo, so pa kolesa itak razbremenjena. Popravljeno December 16, 2010. Popravil motofrik
GoUpC Objavljeno December 16, 2010 Opozori Objavljeno December 16, 2010 Men ta stojala pridejo najbolj prav ko kaj šraufam, delam servis na motorju. Motor je pravokoten na podlago, tako da je z obeh strani enak dostop, plus je na neki normalni višini da me ne boli cel hrbet, ko recimo odstranjujem plastike. Pa še brez stojala je skoraj nemogoče vzeti dol feltne oz. karkol centrirat. Tako da zame je plus teh stojal ravno v tem, ga pa dam tudi čez zimo na stojala, če jih že ravno imam
marko55 Objavljeno December 16, 2010 Opozori Objavljeno December 16, 2010 Men ta stojala pridejo najbolj prav ko kaj šraufam, delam servis na motorju. Motor je pravokoten na podlago, tako da je z obeh strani enak dostop, plus je na neki normalni višini da me ne boli cel hrbet, ko recimo odstranjujem plastike. Pa še brez stojala je skoraj nemogoče vzeti dol feltne oz. karkol centrirat. Tako da zame je plus teh stojal ravno v tem, ga pa dam tudi čez zimo na stojala, če jih že ravno imam Jaz imam tudi stojala za hondo ker jih rabim za montažo/demontažo gum in za ogrevanje z grelci. Motor je čez zimo spravljen pri kolegu in mislim da je na stojalih. TDM nimam na stojalih (čeprav stojala imam), ker mi prostorsko bolj paše da je motor nagnjen na tački. Seveda je zadeva s stojalom priročna, saj v času največje abstinenčne krize lahko greš v garažo, zajahaš moped in si predstavljaš kako si avgusta in se pelješ po magistrali proti Zadru. Ampak da bi pa gume postale sploščene, jajčaste ali podobno po parih mesecih stanja na istem mestu; to mi mora pa en dokazati. Moje gume niso še nikoli bile jajčaste pa so motorji stali v garaži na stranskem stojalu celo zimo, pa tudi poleti se zgodi da motor stoji na mestu na stranski tački tudi po mesec dni.
urkoman Objavljeno December 16, 2010 Opozori Objavljeno December 16, 2010 Seveda je zadeva s stojalom priročna, saj v času največje abstinenčne krize lahko greš v garažo, zajahaš moped in si predstavljaš kako si avgusta in se pelješ po magistrali proti Zadru. Maš prou, jest motor po končani sezoni kar na stojalu pustim, da mi ga ni treba vsakič znova postavljati na stojalo, ko si zaželim jahanja. Ampak da bi pa gume postale sploščene, jajčaste ali podobno po parih mesecih stanja na istem mestu; to mi mora pa en dokazati. Mislim, da ne boš 7 mesecov (zame je to prej dobrega pol leta kot par mesecov) v garaži preživu, ker če bi ti prinesel jajčasto gumo naslednjo sezono, spet nebi verjel tudi poleti se zgodi da motor stoji na mestu na stranski tački tudi po mesec dni. Nihče ne govori o spremembah po tako kratkem času.
shark90 Objavljeno December 16, 2010 Opozori Objavljeno December 16, 2010 No glede tega.. Kolega je kupo rabljen motor, ki je v trgovini kar precej časa stal na stranski tački... Ko se je vozil mu je v levem ovinku motor "plaval"... In ko sem se za njim peljal in gledal gumo, se ni sukala ravno (kot da bi bila felna zvita). Sicer je pa bila že guma slaba tako da jo je menjal in ni več težav..
semamiz Objavljeno December 16, 2010 Opozori Objavljeno December 16, 2010 Jaz imam tudi stojala za hondo ker jih rabim za montažo/demontažo gum in za ogrevanje z grelci. Motor je čez zimo spravljen pri kolegu in mislim da je na stojalih. TDM nimam na stojalih (čeprav stojala imam), ker mi prostorsko bolj paše da je motor nagnjen na tački. Seveda je zadeva s stojalom priročna, saj v času največje abstinenčne krize lahko greš v garažo, zajahaš moped in si predstavljaš kako si avgusta in se pelješ po magistrali proti Zadru. Ampak da bi pa gume postale sploščene, jajčaste ali podobno po parih mesecih stanja na istem mestu; to mi mora pa en dokazati. Moje gume niso še nikoli bile jajčaste pa so motorji stali v garaži na stranskem stojalu celo zimo, pa tudi poleti se zgodi da motor stoji na mestu na stranski tački tudi po mesec dni. Saj to ni tolk , da bi se ful poznal , vsaj po naših zjahanih cestah , če pa že recimo je gladka in lepa cesta , pa to nihanje sigurno občutiš . Kdor svoj motor dobro pozna , bo takoj občutil spremembo ...
OKigor Objavljeno December 19, 2010 Opozori Objavljeno December 19, 2010 (popravljeno) jaz sem vse skupaj malce prikrojil mojim potrebam . Vse skupaj je zelo stabilno in se nič ne gunca . http://www.facebook.com/photo.php?fbid=180938925266395&set=a.180937775266510.47994.100000508663781&pid=589444&id=100000508663781#!/photo.php?fbid=180938828599738&set=a.180937775266510.47994.100000508663781&pid=589441&id=100000508663781 Popravljeno December 19, 2010. Popravil OKigor DAMI34 1
OKigor Objavljeno December 19, 2010 Opozori Objavljeno December 19, 2010 jaz sem vse skupaj malce prikrojil mojim potrebam . Vse skupaj je zelo stabilno in se nič ne gunca . http://www.facebook.com/photo.php?fbid=180938925266395&set=a.180937775266510.47994.100000508663781&pid=589444&id=100000508663781#!/photo.php?fbid=180938828599738&set=a.180937775266510.47994.100000508663781&pid=589441&id=100000508663781 tukaj je še posnetek dviga 260 kg teškega motorja . Samo dvigalo je težko cca 110 kg . DAMI34 in BenX 1 1
BIZIXXX Objavljeno December 19, 2010 Opozori Objavljeno December 19, 2010 Tale stojalo mi zgleda kr ok sploh za na pisto, da se ti ni treba ukvarjat z dvemi stojali. Bo treba Božičku pisat :grim No, drugač jih majo skoraj za vse športne motorje po letu 2000, cena cca 360 eur. DXR16, bajkr88 in OKigor 3
OKigor Objavljeno December 19, 2010 Opozori Objavljeno December 19, 2010 (popravljeno) To mi izgleda pa super . Edino , nisem prepričan da ima moj motor takle luknje za to dvigalo , pa čeprav je letnik 2007 . Da ni mišljeno to samo za Ducati ? Popravljeno December 19, 2010. Popravil OKigor
BIZIXXX Objavljeno December 19, 2010 Opozori Objavljeno December 19, 2010 Poglej na www.bursig.com, sem vidu da majo za Z1000 pa Fazerja 6, tko da majo lohk tud za Bandita. Ni mišljeno samo za Ducatija, za cel kup japoncev majo ta stojala.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se