Skoči na vsebino

Servisna stojala, hidravlične mize...


Priporočene objave

Objavljeno

Za 190 € dobiš na internetu pravo dvigalko,mi je kupil pred ca 2-mi leti ! tako da vse ostalo delat-kupovat poceni robo je res brezveze,če se že odločiš za dvigalko ("Ebay" www. motorradhebebune.de)in si jo kupiš.Imamo pa v Nm mehanika, ki je pred časom to nabavljal,kolega na špediciji mu pripelje nadom.

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

No tudi sam sem se lotil izdelave del.mize.

Po gledanju raznih slik in izmer raznih miz,sem se odločil za neko srednjo varianto (iz treh različnih načrtov sem pobral ideje in mere,pa jo naredil)

Ni še končana.moram še narediti varovala,vse zbrusit,pregledati vare če so vredu,namontirati vodoodporno vezano ploščo,...

in par slik

post-21919-088738500 1286166570_thumb.jpgpost-21919-021705600 1286166653_thumb.jpgpost-21919-099245300 1286166599_thumb.jpg

Bodo pa sledile še boljše slike

Popravljeno . Popravil sas1
Objavljeno

Full podobna moji, bom posliku, pa naložu

Objavljeno

No tudi sam sem se lotil izdelave del.mize.

Po gledanju raznih slik in izmer raznih miz,sem se odločil za neko srednjo varianto (iz treh različnih načrtov sem pobral ideje in mere,pa jo naredil)

Ni še končana.moram še narediti varovala,vse zbrusit,pregledati vare če so vredu,namontirati vodoodporno vezano ploščo,...

in par slik

post-21919-088738500 1286166570_thumb.jpgpost-21919-021705600 1286166653_thumb.jpgpost-21919-099245300 1286166599_thumb.jpg

Bodo pa sledile še boljše slike

Samo moje mnenje ker sem delal isti sistem mize. Ojačaj vodila za dvigalko, sem naredil enako pa ko sem dvignil motor se je vse skup zvilo kot presta. Sam sem spodaj dal U profile in vse skupaj dal na kolesa.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Prodam original dvigalo za motor 3 x uporabljeno . Nosilnost do 360 kg hidravlično . Višina dvignjene mize cca 70 cm

Cena 360 €

post-5391-031310600 1286176245_thumb.jpg post-5391-050300200 1286176257_thumb.png

Objavljeno

Samo moje mnenje ker sem delal isti sistem mize. Ojačaj vodila za dvigalko, sem naredil enako pa ko sem dvignil motor se je vse skup zvilo kot presta. Sam sem spodaj dal U profile in vse skupaj dal na kolesa.

kje misliš da bi ojačal? tisti "H" profil ali spodnja vodila za dvigalko??

lahko daš kakšno bolj podrobno sliko,kje si ojačal.

pa kak premer pohištvenih cevi si dal? jaz sem dal 40x40 debelostenske

Objavljeno

Cevi 40x40 so OK. Za okvir zgornjega dela se pravi mize esm uporabil kotnike 50x50

Spodaj sem vse naredil iz U profila 80. Glede ojačanja sem imel v mislih predvsem vodila za dvigalko, poleg tega mora biti vse skupaj bolj povezano med sabo da ne dopušča zvijanja. Ko enkrat butneš gor 350kg motor + teža mize se na videz močna konstrukcija pokaže kot zelo švoh.

Bom jutri naredil kako fotko kako vse skup zgleda.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Sploh NI pomembno!

A ja ? Zanimivo razmišljanje ... Verjetno se rad voziš kot po jajcih ...

Popravljeno . Popravil semamiz
  • Ni mi všeč 3
Objavljeno

A ja ? Zanimivo razmišljanje ... Verjetno se rad voziš kot po jajcih ...

:eek:

A daš tudi avto na klocne ko se ne voziš?

Tole z jajčastimi gumami če motor stoji na tleh je en navaden blef (ali pa pametna prodajna poteza izdelovalcev in trgovcev moto opreme).

Lahko pa kupiš šest stojal (štiri za rezervo) in se zagotovo ne boš vozil "kot po jajcih"... :yea2:

Objavljeno

:eek:

Tole z jajčastimi gumami če motor stoji na tleh je en navaden blef (ali pa pametna prodajna poteza izdelovalcev in trgovcev moto opreme).

Pri meni je bil problem s prednjo gumo, ko je motor stal pol leta brez premikanja.

Gume vulkanizer ni mogel nacentrirat (je ratala kot jajce), je trikrat poizkusil.

Motor se je sicer peljal dokaj normalno, malo je vleklo sem ter tja, krmila pa nisi mogel spusti iz rok.

Guma je bila nova Continental sport attack, 200km. Verjetno je tudi od gume odvisno.

Eni mamo zato stojala, drugi pa premikajo motor na vsake toliko časa, da ne ostaja v istem položaju, tretji pa gume menjajo pogosteje.

Objavljeno

:eek:

A daš tudi avto na klocne ko se ne voziš?

Tole z jajčastimi gumami če motor stoji na tleh je en navaden blef (ali pa pametna prodajna poteza izdelovalcev in trgovcev moto opreme).

Lahko pa kupiš šest stojal (štiri za rezervo) in se zagotovo ne boš vozil "kot po jajcih"... :yea2:

Vsak ima svoj vesele ... Tudi pri avtu je enako , če predolgo stoji na mestu , se gume stlačijo , pri motorju je pa isto , le , da so motorne gume še mehkejše in bolj dovzetne za takšne pritiske ... Itak je pa odvisno od vsakega posameznika .

Objavljeno (popravljeno)

marko55, avto ti ne stoji pol leta na mestu, kot nekaterim motorji... Če pa, potem boš pa tudi po najbolj gladki cesti ''jahal konja'' s takimi gumami.

Sicer pa, verjameš temu ali pa ne, škoditi ne more če ga preko zime daš na stojalo. :naughty:

Če imaš pa centralno stojalo, so pa kolesa itak razbremenjena.

Popravljeno . Popravil motofrik
Objavljeno

Men ta stojala pridejo najbolj prav ko kaj šraufam, delam servis na motorju. Motor je pravokoten na podlago, tako da je z obeh strani enak dostop, plus je na neki normalni višini da me ne boli cel hrbet, ko recimo odstranjujem plastike. Pa še brez stojala je skoraj nemogoče vzeti dol feltne oz. karkol centrirat. Tako da zame je plus teh stojal ravno v tem, ga pa dam tudi čez zimo na stojala, če jih že ravno imam smile.gif

Objavljeno

Men ta stojala pridejo najbolj prav ko kaj šraufam, delam servis na motorju. Motor je pravokoten na podlago, tako da je z obeh strani enak dostop, plus je na neki normalni višini da me ne boli cel hrbet, ko recimo odstranjujem plastike. Pa še brez stojala je skoraj nemogoče vzeti dol feltne oz. karkol centrirat. Tako da zame je plus teh stojal ravno v tem, ga pa dam tudi čez zimo na stojala, če jih že ravno imam smile.gif

Jaz imam tudi stojala za hondo ker jih rabim za montažo/demontažo gum in za ogrevanje z grelci. Motor je čez zimo spravljen pri kolegu in mislim da je na stojalih.

TDM nimam na stojalih (čeprav stojala imam), ker mi prostorsko bolj paše da je motor nagnjen na tački. Seveda je zadeva s stojalom priročna, saj v času največje abstinenčne krize lahko greš v garažo, zajahaš moped in si predstavljaš kako si avgusta in se pelješ po magistrali proti Zadru.

Ampak da bi pa gume postale sploščene, jajčaste ali podobno po parih mesecih stanja na istem mestu; to mi mora pa en dokazati. Moje gume niso še nikoli bile jajčaste pa so motorji stali v garaži na stranskem stojalu celo zimo, pa tudi poleti se zgodi da motor stoji na mestu na stranski tački tudi po mesec dni.

Objavljeno

Seveda je zadeva s stojalom priročna, saj v času največje abstinenčne krize lahko greš v garažo, zajahaš moped in si predstavljaš kako si avgusta in se pelješ po magistrali proti Zadru.

Maš prou, jest motor po končani sezoni kar na stojalu pustim, da mi ga ni treba vsakič znova postavljati na stojalo, ko si zaželim jahanja. :rolleyes:

Ampak da bi pa gume postale sploščene, jajčaste ali podobno po parih mesecih stanja na istem mestu; to mi mora pa en dokazati.

Mislim, da ne boš 7 mesecov (zame je to prej dobrega pol leta kot par mesecov) v garaži preživu, ker če bi ti prinesel jajčasto gumo naslednjo sezono, spet nebi verjel :sleep2:

tudi poleti se zgodi da motor stoji na mestu na stranski tački tudi po mesec dni.

Nihče ne govori o spremembah po tako kratkem času.

Objavljeno

No glede tega.. Kolega je kupo rabljen motor, ki je v trgovini kar precej časa stal na stranski tački... Ko se je vozil mu je v levem ovinku motor "plaval"... In ko sem se za njim peljal in gledal gumo, se ni sukala ravno (kot da bi bila felna zvita). Sicer je pa bila že guma slaba tako da jo je menjal in ni več težav..

Objavljeno

Jaz imam tudi stojala za hondo ker jih rabim za montažo/demontažo gum in za ogrevanje z grelci. Motor je čez zimo spravljen pri kolegu in mislim da je na stojalih.

TDM nimam na stojalih (čeprav stojala imam), ker mi prostorsko bolj paše da je motor nagnjen na tački. Seveda je zadeva s stojalom priročna, saj v času največje abstinenčne krize lahko greš v garažo, zajahaš moped in si predstavljaš kako si avgusta in se pelješ po magistrali proti Zadru.

Ampak da bi pa gume postale sploščene, jajčaste ali podobno po parih mesecih stanja na istem mestu; to mi mora pa en dokazati. Moje gume niso še nikoli bile jajčaste pa so motorji stali v garaži na stranskem stojalu celo zimo, pa tudi poleti se zgodi da motor stoji na mestu na stranski tački tudi po mesec dni.

Saj to ni tolk , da bi se ful poznal , vsaj po naših zjahanih cestah , če pa že recimo je gladka in lepa cesta , pa to nihanje sigurno občutiš . Kdor svoj motor dobro pozna , bo takoj občutil spremembo ...

Objavljeno (popravljeno)
Objavljeno

tukaj je še posnetek dviga 260 kg teškega motorja .

Samo dvigalo je težko cca 110 kg .

Objavljeno

Tale stojalo mi zgleda kr ok :OK: sploh za na pisto, da se ti ni treba ukvarjat z dvemi stojali. Bo treba Božičku pisat :grim

No, drugač jih majo skoraj za vse športne motorje po letu 2000, cena cca 360 eur.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

To mi izgleda pa super .

Edino , nisem prepričan da ima moj motor takle luknje za to dvigalo , pa čeprav je letnik 2007 .

Da ni mišljeno to samo za Ducati ?

Popravljeno . Popravil OKigor
Objavljeno

Poglej na www.bursig.com, sem vidu da majo za Z1000 pa Fazerja 6, tko da majo lohk tud za Bandita.

Ni mišljeno samo za Ducatija, za cel kup japoncev majo ta stojala.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!