Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Eksterno nastavljiv variomat Doppler S3R

Športni variomat nove generacije, ki mu po vgradnji lahko zamenjate uteži brez rastavljanja prenosa. Obseg variomata je večji od originalnega, zato zviša prenosno razmerje in končno hitrost. Priporočamo samo ob uporabi cilinder kita. Posebej uporaben za skuterje, na katerih se vrši veliko sprememb in je potrebna konstantna kalibracija variomata ob nizkih stroških servisiranja.

Po opisu sodeč je kr dobra stvarca... :D :)

Mitek!

A bi mi ti lahko razložu, kako je lahko skuter hitrejši, če je spredaj večji premer na variomatu??? Kolikor gre spredaj jermen bolj ven, toliko gre zadaj notri. Ampak več kot toliko ne more iti. Če boš dal pa daljši jermen, moraš pa tudi zadaj dati večji korektor navora in zaradi daljšega jermena tio pade končna hitrost in moraš vgraditi daljše prenose. Torej?

Duke

Objavljeno
Eksterno nastavljiv variomat Doppler S3R

Športni variomat nove generacije, ki mu po vgradnji lahko zamenjate uteži brez rastavljanja prenosa. Obseg variomata je večji od originalnega, zato zviša prenosno razmerje in končno hitrost. Priporočamo samo ob uporabi cilinder kita. Posebej uporaben za skuterje, na katerih se vrši veliko sprememb in je potrebna konstantna kalibracija variomata ob nizkih stroških servisiranja.

Po opisu sodeč je kr dobra stvarca... :D :)

Jao Mitek!

Sem se mal po netu sprehodu da bi vidu ta čudež od dopplerja. Žabarji so spet nekaj izumili :blink: . Žal nikjer ne najdem ene same pohvale ali spodobne primerjave. Le neki švaba se pritožuje, da je na runnerici zadeva vzela svoj konec in je kose s šraufcigerjem iz motorja bezal. Dobesedno pravi, da je teh € 86,00 kolikor stane vrgel v smeti. Tudi zaradi cene se tega dopplerja ne splača kupiti, ker je samo svojih 20% dražji od polinija in podobnih, rezervni deli so pa....kje?

Ajd čao

Duke

Objavljeno
Eksterno nastavljiv variomat Doppler S3R

Športni variomat nove generacije, ki mu po vgradnji lahko zamenjate uteži brez rastavljanja prenosa. Obseg variomata je večji od originalnega, zato zviša prenosno razmerje in končno hitrost. Priporočamo samo ob uporabi cilinder kita. Posebej uporaben za skuterje, na katerih se vrši veliko sprememb in je potrebna konstantna kalibracija variomata ob nizkih stroških servisiranja.

Po opisu sodeč je kr dobra stvarca...  :D  :)

Mitek!

A bi mi ti lahko razložu, kako je lahko skuter hitrejši, če je spredaj večji premer na variomatu??? Kolikor gre spredaj jermen bolj ven, toliko gre zadaj notri. Ampak več kot toliko ne more iti. Če boš dal pa daljši jermen, moraš pa tudi zadaj dati večji korektor navora in zaradi daljšega jermena tio pade končna hitrost in moraš vgraditi daljše prenose. Torej?

Duke

Ja to meni tud ni jasno. Samo je pa res, da ti spredaj dlje gor spleza. Jaz sem meril, koliko je bil rob oddaljen od svorinika na originalnem in sedaj na speed controlu pa je kar kakšen cm dalje spelezal dlje.

Objavljeno

ej langus a tole slikco kjo mas za avtar a to si ti al kdo drug?kok mas pa kej case na grobniku alpa nwem kje...tm k dirkas..??

Objavljeno

am ja, to je ena stara slikca, se iz malossijevih casov, na grobniku ne vozim, vozim samo v it., pa se to ne na cas, ker je bistvo sprobat skuter in ne postavit dober cas

Objavljeno

ja sam bistvo da sprobas skutr pa da ves daj dost hitr pa dobr rabs cs, drgac nc ne ves!!! a ni res?

Objavljeno

tukaj se gre za vzdrzljivost, moc in lego skuterja, to pa vidis brez casa, nismo mi F1

Objavljeno

ja halo ti mas to use lahko, pa se ti samo zdi, use dirkalnike sprobavajo na case!ne na obcutek!

Objavljeno
ja halo ti mas to use lahko, pa se ti samo zdi, use dirkalnike sprobavajo na case!ne na obcutek!

bOnZy tu se ne gre kako hitro bojo ti testni vozniki prevozili krog ali pa kateri bo bolsega naredo oz.kaki kreog se da naret z enim skuterjem ,motorjem......Tu se gre samo za to da vidijo kaj njihovi izdelki zdrzijo in kaksne obremenitve zdrzijo.....Pol pa ce so vredu pa se grejo komaj na trzisce.....Ne pa da izumijo neki kit ga nic ne sprobajo ga kupi 1000 pubecov pa vsem crkne :blink: :blink: To ni to....Zato pa majo take ko je Langus da to sprobavajo :) :) :)

Objavljeno
ja halo ti mas to use lahko, pa se ti samo zdi, use dirkalnike sprobavajo na case!ne na obcutek!

bOnZy tu se ne gre kako hitro bojo ti testni vozniki prevozili krog ali pa kateri bo bolsega naredo oz.kaki kreog se da naret z enim skuterjem ,motorjem......Tu se gre samo za to da vidijo kaj njihovi izdelki zdrzijo in kaksne obremenitve zdrzijo.....Pol pa ce so vredu pa se grejo komaj na trzisce.....Ne pa da izumijo neki kit ga nic ne sprobajo ga kupi 1000 pubecov pa vsem crkne :blink: :blink: To ni to....Zato pa majo take ko je Langus da to sprobavajo :) :) :)

a dirkalne skuterje tut?v dirkalne namene se probava tut hitrost me samo vzdrzljivost?oni lahko naredijo skuter ki bo vzdrzal brez enega samega popravila ali zamenjave delov celo sezono, pa ce skuter ne bo dovolj hiter so u kurcu...!

Objavljeno

To se en gre na cas!!!!!!!!!To je samo testiranej materialov na motorih!!!!!!!Kaj ne razumes al noces??? :blink:

Objavljeno

pa kaj tebi ni jasno, bonzy? :)

probava pospeske, dolgo ga tira po ravnini naprimer, vjuga sem pa tja, da vidi lego, bremza, pa take stvari.

bremzanje, pol gas naprimer, da vidis kak je masina ziva pa tako.

zakaj bi na cas dirkal jebemo. to je pol tudi odvisno od voznika kaksen bo cas, oni pa pogledajo performanse, ki ce so take kot morajo bit, normalno da bo potem dober cas.

Objavljeno

V vseh tovarnah ko testirajo nove materialne nikol ne grejo an cas ko so materialni stestirani grejo an cas vozit prej pa nikol!

Objavljeno

:angry: enim pač ni jasno ne

zakaj pa misliš da majo pri f1 testne voznike ?? ;)

Objavljeno

lej požig mogoce ne spremljas F1 ampak pri vseh testih in preizkusnjah objavijo case dirkalnika, neglede na dirkaca!!! vec na www.f1-magazin.com !! pa si tam preberi ko testrajo!!!meni je sedaj jasno vse ampak ce bi odprli oci in brali bolj natancno bi prebrali da sem napisov da se je pou leta nazaj hvalil na vsa usta da dirka zato so me zanimali casi!

Objavljeno

aja Langus a te smem se nekj prasat? a ti gre una dirkalna runnerca 70cc se kr 180-190km/h pa runnerca 125cc 200-220km/h pa runnerca 180cc bliz 250km/h?? samo prasam ne dab se kregu!ksmi to pravu 1let nazaj!se se dobr spomnm!

Objavljeno
aja Langus a te smem se nekj prasat? a ti gre una dirkalna runnerca 70cc se kr 180-190km/h pa runnerca 125cc 200-220km/h pa runnerca 180cc bliz 250km/h?? samo prasam ne dab se kregu!ksmi to pravu 1let nazaj!se se dobr spomnm!

Uuu ... teh pravlc se pa se jes spomnm :lol: :lol: :lol: :lol:

Objavljeno
aja Langus a te smem se nekj prasat? a ti gre una dirkalna runnerca 70cc se kr 180-190km/h pa runnerca 125cc 200-220km/h pa runnerca 180cc bliz 250km/h?? samo prasam ne dab se kregu!ksmi to pravu 1let nazaj!se se dobr spomnm!

runner 70, anspric max. smo dobl 190 (monza), najdalsi zobniki, drugace pa 170, 180

runner 180 anspric 4T max. 220 (isto monza), najdalsi zobniki, drgac gre pa 190-200.

podaljsani zobniki so bili narejeni samo za test, kolk se da spravt iz motorja najvec ven. happy?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!