Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

Hello.

Sem novi lastnik FZ6s, letnik 2004.

Mi lahk pomagate kakšne so možnosti, da mi serviser zamenja TPS for free, glede na to da prejšnji lastnik ni dobil obvestila o serijski napaki... Men je pa že enkrat crknu na križišču...

Pejt na pooblaščen servis, daj številko šasije, pa se bodo že potrudili, ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se obnese originalni yamahin nosilec za kufer?

Tisti od givija se mi zdi malo mimo! :blink:

Jaz ga imam.. kar se oblike tiče mi lepše paše k motorju. Sam ma pa slabost da ni tako močen kot givijev nosilec. Ko ga dosti naložiš, recimo šotor in ostala prtljaga ga že malo zvija.

Če te zanima ga prodam ker sem ga imel samo gor ko sem kam šel.. pa bom letos to drugače rešil. Aja nosilec in kovček mislim.. ker gre v kompletu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga imam.. kar se oblike tiče mi lepše paše k motorju. Sam ma pa slabost da ni tako močen kot givijev nosilec. Ko ga dosti naložiš, recimo šotor in ostala prtljaga ga že malo zvija.

Če te zanima ga prodam ker sem ga imel samo gor ko sem kam šel.. pa bom letos to drugače rešil. Aja nosilec in kovček mislim.. ker gre v kompletu.

kok češ met za tole?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo preikušal nosilce za kufer sw-motech, ki ji šiba firma READY-2-RACE s Kozine? :hmm:

Menda so OK! :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Btw od Kappe nosilec je identičen kot od Givija in je dosti cenejši.

Mene pa zanima naslednje:

Odločil sem si dati na motor malo "zaščitnih oklepov" in sedaj se ne morem odločiti ali naj dam gor bunke ali roll-pad. Je že kdo dal gor kaj od naštetega in preizkusil v praksi kako je motor odnesel?

Roll-pad vsekakor zaščiti bolj mašino, ampak ni toliko estetski in ne vem kako se obnese pri vožnji ko brusimo fostrasterje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Btw od Kappe nosilec je identičen kot od Givija in je dosti cenejši.

Mene pa zanima naslednje:

Odločil sem si dati na motor malo "zaščitnih oklepov" in sedaj se ne morem odločiti ali naj dam gor bunke ali roll-pad. Je že kdo dal gor kaj od naštetega in preizkusil v praksi kako je motor odnesel?

Roll-pad vsekakor zaščiti bolj mašino, ampak ni toliko estetski in ne vem kako se obnese pri vožnji ko brusimo fostrasterje?

pa frajer, ti govoriš o enem in istem. bunke so roll-pad...

razen, če si mislil roll-bar?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa frajer, ti govoriš o enem in istem. bunke so roll-pad...

razen, če si mislil roll-bar?

Ups, narobe napisal, se opravičujem :whistle: . Mislim roll-bar ja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaksna je lahko realna cena za letnik 06, z 2 t kilometri ?

Nova je okoli 1.5mio SIT, se pravi, da kakšne 1.3mio bi mogel dobiti, pomoje

btw, kaj na moje vprašanje pa nima noben odgovora? :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tkole je, men je en mehankar enkrat reku, da bunke ti lahko zaščitjo mašino, sam baje da se pa lahko ob padcu vsa sila prenese na okvir in se ti okvir zvije :? nevem pa če je to res

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, samo originalne so verjetno že take, da se odlomijo, kaj pa neoriginalne, hmmm, ampak 10cm lite plastike bi se moralo odlomiti po logiki. Sam pa razmišljam da pri zdrsu bunka ščiti zraven še del plastike, dekelcev pa ne toliko; roll-bari pa ščitijo dekelce, pa plastike popolnoma nič. Najbol me pa zanima, če roll-bari kaj moti pri vožnji na brušenju fostrasterjev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolkor js vem so bunke tak narejene, da se pri sili, ki bi naj bila nevarna za okvir odlomijo?

ja samo orginalne se odlomijo, tiste ne----- ti pa verjetno zlomijo pol motorja na pol, če prileti v pločnik :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nova je okoli 1.5mio SIT, se pravi, da kakšne 1.3mio bi mogel dobiti, pomoje

btw, kaj na moje vprašanje pa nima noben odgovora? :(

Po tej ceni jih kupim 10 kom. samo povej kje ?!? :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napaka!

TC ima narobne teh. podatke, pri KMC-ju (si pa spregledal) je pa to pravilno napisano. Nekaj strani nazaj je to že navedeno in sicer je stvar v tem, da imaš sedaj pri fazerjih (model s poloklepom) več variant. Najcenejši je po obliki enak kot že tri leta, a so mu moč zmanjšali na 78KM ; 98KM ima samo letošnji prenovljeni model (7100 EUR), če pa ima še ABS, je pa cena 7700 EUR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napaka!

TC ima narobne teh. podatke, pri KMC-ju (si pa spregledal) je pa to pravilno napisano. Nekaj strani nazaj je to že navedeno in sicer je stvar v tem, da imaš sedaj pri fazerjih (model s poloklepom) več variant. Najcenejši je po obliki enak kot že tri leta, a so mu moč zmanjšali na 78KM ; 98KM ima samo letošnji prenovljeni model (7100 EUR), če pa ima še ABS, je pa cena 7700 EUR.

Link od TC je lanski model, ki ima 72kW (98konjev), pri KMC je pa očitno napaka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

<a href="http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).com/default.asp?rb=2&id=363" target="_blank">http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).com/default.asp?rb=2&id=363</a>

Yamaha je našla salomonsko rešitev kot odgovor na za izziv konkurentov. Namesto obeh uspešnih FZ6 in FZ6 Fazer, zdaj ponuja štiri motocikle. Dva za motoriste z nizkimi in dva za tiste z visokimi zahtevami. Kdo je boter te odločitve, je znano. V nasprotju s trendom višanja moči, se zdi Hondina serija CBF daleč preveč uspešna. Kolikokrat ste od poznavalcev slišali, da je FZ6 super motor, samo malo preveč navit? Letos so pri Yamahi v kali zatrli take iz trte izvite trditve. FZ6 in FZ6 Fazer ostajata enaka lanskoletnim Yamaham, z izjemo največje moči, ki so jo pristrigli na vsega 57 kW (78 KM). FZ6 S2 in FZ6 Fazer S2, pa sta prenovljena, evolucijska modela za zahtevne motoriste. Motorno gledano je prišlo pri S2 celo do manjših sprememb. Še vedno jima vgrajujejo drugo generacijo štirivaljnika iz YZF-R6, še vedno ta agregat razvija prijetnih 72 kW (98 KM).

Napisano na slovenskem WWW ........ (so ga zbrisali, pa sploh ni reklama :kva2: )

:yea1:

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tej ceni jih kupim 10 kom. samo povej kje ?!? :kva2:

jaz sem ga pripravljen prodat mal po visji ceni, je pa mal predelan, narejen prvi servis

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Link od TC je lanski model, ki ima 72kW (98konjev), pri KMC je pa očitno napaka

Pozdravljeni

Ne bo čisto držalo. konji pri FZ6 S v letu 2007 so spuščeni na 78 KM. Pri prenovljeni FZ6-S Fazer S2 oz. HG (kot ga je poimenoval slovenski uvoznik), pa ima 98 km. Modela FZ6-S, letnika 2006 že dober mesec več ni za dobiti - razprodano.

Toliko - sicer bi vam pa tako prodajalci v obeh trgovinah to sigurno razložili...

Pomeni, napaka ni na KMC - jevi strani

Lep pozdrav

YAMAHA KMC

Matjaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še malo obudim moje zanimanje glede roll-barov in bunk... Kaj torej naj našraufam na motor?

Tisto, kar ti je vizualno manj odbijajoče ali celo bolj všeč.

Raje sebe in motor za primer padca dobro zavaruj - s čelado, znanjem in zavarovalno polico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!