poggy Objavljeno Oktober 3, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2008 Glede nižjega sedeža, kaj pa bagster sedež? Se ga da naročiti v znižani verziji... Baje :unsure:
Thor Objavljeno Oktober 5, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2008 Glede nižjega sedeža, kaj pa bagster sedež? Se ga da naročiti v znižani verziji... Baje :unsure: Mislim, da se dobi rahlo ožjega, kar tudi pomaga, da lažje dosežeš do tal. Vzameš z gelom polnjenega pa je še rit hvaležna. Še ena rešitev :kva1:
Martin86 Objavljeno Oktober 5, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2008 Moja fazerka se hitr bliza 20.000 km in zato me zanima kaj vse moram dat menjat na servisu, saj je motor sevedno pod garancijo :D Al vejo ze na servisu kej mi morjo narest pr teh kilometrih ? :P
bikez Objavljeno Oktober 5, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2008 (popravljeno) Moja fazerka se hitr bliza 20.000 km in zato me zanima kaj vse moram dat menjat na servisu, saj je motor sevedno pod garancijo :D Al vejo ze na servisu kej mi morjo narest pr teh kilometrih ? :P Seveda vedo, če boš peljal uradnem. Drugače pa svečke, olje in oljni filter. Ostalo ni treba menjat, je teba sam pogledat kak šravfi držijo, če je kje kak luft, pa mal podmazat gibljive stvari, ki se mažejo, in seveda potrošni material, kar pa ni odvisno od km (bremze, gume, ... ) in to je to. Popravljeno Oktober 5, 2008. Popravil bikez
bikez Objavljeno Oktober 5, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2008 bikez ga ima Imam geliranega in je super. Motor naredi čisto drugačen, pa tudi rit manj trpi.
dive Objavljeno Oktober 6, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2008 Moja fazerka se hitr bliza 20.000 km in zato me zanima kaj vse moram dat menjat na servisu, saj je motor sevedno pod garancijo :DAl vejo ze na servisu kej mi morjo narest pr teh kilometrih ? :P Seveda vedo, če boš peljal uradnem.Drugače pa svečke, olje in oljni filter. Ostalo ni treba menjat, je teba sam pogledat kak šravfi držijo, če je kje kak luft, pa mal podmazat gibljive stvari, ki se mažejo, in seveda potrošni material, kar pa ni odvisno od km (bremze, gume, ... ) in to je to. Meni je Primec (ki je pooblaščen za Yamaho) menjal zraven vsega, kar si naštel, tudi zračni filter.
rosse20 Objavljeno Oktober 6, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2008 Imam geliranega in je super. Motor naredi čisto drugačen, pa tudi rit manj trpi. kje pa si ga kupil in koliko €€€ te oberejo?
rosse20 Objavljeno Oktober 6, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2008 pa še nekaj me zanima. kakšna je kaj poraba?
bikez Objavljeno Oktober 6, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2008 Pri servisu na 20kkm se po manualu ne menja zračni filter ampak se le ta menja na 40kkm. Ti pa verjamem, da so ti ga zamenjali :blush: . Po mojem bi ga blo dost samo spihat. Zic je bil kupljen v TC-ju, kolk pa je bil ti pa ne vem povedat. Poraba v kolikor ne odstraniš katalizatorja in če ne nažigaš skoz proti rdečem polju bo nekje okol 5l.
Martin86 Objavljeno Oktober 6, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2008 Seveda vedo, če boš peljal uradnem.Drugače pa svečke, olje in oljni filter. Ostalo ni treba menjat, je teba sam pogledat kak šravfi držijo, če je kje kak luft, pa mal podmazat gibljive stvari, ki se mažejo, in seveda potrošni material, kar pa ni odvisno od km (bremze, gume, ... ) in to je to. mam pr moto černe servise v lj. ker mam motor sevedno v garanciji. Sem zasledu v knigici da se svecke sele na 30k menja. Pa da so servisi vsake 10k. Tam na servisu so mi pa rekli nej kar vsake 6k prpeljem :D A hocejo zasluzit al je bols da veckrat servis delam ? :P
bikez Objavljeno Oktober 6, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2008 mam pr moto černe servise v lj. ker mam motor sevedno v garanciji. Sem zasledu v knigici da se svecke sele na 30k menja. Pa da so servisi vsake 10k. Tam na servisu so mi pa rekli nej kar vsake 6k prpeljem :D A hocejo zasluzit al je bols da veckrat servis delam ? :P Hmm. Pri meni v manualu piše, da se svečke menjajo na 20kkm, pa mam letnik 2006. Sicer jih je kolega na R6 menjal šele pri 33kkm, k je motor že res čudn delal, tako da .... po želji. Servisni interval je na 10kkm za ta motor. Cestaki imajo ponavadi na 6kkm, čeprav je to po mojem to mal na.... kot ne. Sicer pa olje boš že plačal. Jaz sem noter dal kar polsintetiko, prav tako kolega v FZ1, tako da ne bi smelo biti panike z polsintetiko. Sintetika je namreč enkrat dražja.
SF Objavljeno Oktober 7, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2008 Hja... Firme zadnje čase podaljšujejo servisne intervale, ker vidijo, da majo ljudje motorje po par let pol se jih pa naveličajo in znebijo. Očitno so zračunal, da jim več denarja prinesejo deli potrebni za generalno pri 80000 km kot redni servisi do 200000... :whistle: Tisto o servisu na 6000 nič ne škodi, sploh v primeru, če se mašino bolj priganja...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Oktober 7, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2008 mam pr moto černe servise v lj. ker mam motor sevedno v garanciji. Sem zasledu v knigici da se svecke sele na 30k menja. Pa da so servisi vsake 10k. Tam na servisu so mi pa rekli nej kar vsake 6k prpeljem :D A hocejo zasluzit al je bols da veckrat servis delam ? :P Tak je to s temi 'uradnimi servisi' :P
T Objavljeno Oktober 7, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2008 Tak je to s temi 'uradnimi servisi' :P Ja prav res je teb tale Černe en trn v riti a? :whistle: Še na vseh motorjih sm delal servis na 6000 tko da niso nič novega pogruntal. Je pa tko da tud na avtu je predviden prvi servis na 30.000 pa mi racunalo, ki preverja kakovost olja ze računa da naj ga preljem pri 21.000 tako da ni brez veze. Je pa sigurno res da ti motor ne bo ribnu če boš delal na 10.000 servise. To jim pač poveš sej si ti stranka in naj bi imel vedno prav :naughty:
Frips Objavljeno Oktober 7, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2008 Če ima po manualu interval na 10k, potem je na 10k in mu nima kaj za bit.....pri normalni uporabi. Z FZ6 pa tud pomojem ne tišči nonstop po pisti....tako da.
Barth Objavljeno Oktober 7, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2008 Pri servisu na 20kkm se po manualu ne menja zračni filter ampak se le ta menja na 40kkm. Ti pa verjamem, da so ti ga zamenjali :blush: . meni so ga tudi menjali pri 20k km, pa mi ni treba v to verjeti, ker sem stal poleg, ko je bilo to narejeno. glede na to, kako je bil že zapacan, sem tudi vesel, da ga je zamenjal.
alienrat Objavljeno Oktober 7, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2008 Imam geliranega in je super. Motor naredi čisto drugačen, pa tudi rit manj trpi. kje si ga dobil oz. dau nardit.. moja rit bi bla hvaležna...
bikez Objavljeno Oktober 7, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2008 kje si ga dobil oz. dau nardit.. moja rit bi bla hvaležna... Piše ena dva posta višje :rolleyes: . Drgač pa v TC-ju.
SF Objavljeno Oktober 7, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2008 Sem si ogledal Bagster sedež, pa lahko trdim, da je reč narejena za male ritke...
dive Objavljeno Oktober 7, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2008 meni so ga tudi menjali pri 20k km, pa mi ni treba v to verjeti, ker sem stal poleg, ko je bilo to narejeno. glede na to, kako je bil že zapacan, sem tudi vesel, da ga je zamenjal. Tudi pri meni je bilo tako, zato toplo priporočam menjavo malce prej kot pri 40k km.
Firediver Objavljeno Oktober 7, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2008 Evo, malo slikovnega gradiva.. Filter za zrak pri 25kkm, večkrat v tem času spihan z stisnjenim zrakom.. Filter za zrak nov (cena na internetu 25€) Gre pa se za FZ6S l.04, sem pa tretji lastnik..na sliki se ne vidi čisto vsega sr**ja, ampak za moje pojme ni nič narobe, če se filter zraka menja pri 20kkm.
bikez Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 Evo, malo slikovnega gradiva.. Filter za zrak pri 25kkm, večkrat v tem času spihan z stisnjenim zrakom.. Gre pa se za FZ6S l.04, sem pa tretji lastnik..na sliki se ne vidi čisto vsega sr**ja, ampak za moje pojme ni nič narobe, če se filter zraka menja pri 20kkm. Pa si ti ziher da so km pravi? Nekam zlo zapacan zgleda po tolk km-jih, glede na to, da se z motorjem vozimo predvsem po asfaltu. Sicer pa, če je zlo zapacan, ga je bolje zamenjati. Druga varianta pa je, da se uproabi K&N filter. Tega pa samo očistiš in gasa dalje. Torej filter enkrat kupiš, čistiš in voziš.
Firediver Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 Pa si ti ziher da so km pravi? Nekam zlo zapacan zgleda po tolk km-jih, glede na to, da se z motorjem vozimo predvsem po asfaltu. Sicer pa, če je zlo zapacan, ga je bolje zamenjati. Druga varianta pa je, da se uproabi K&N filter. Tega pa samo očistiš in gasa dalje. Torej filter enkrat kupiš, čistiš in voziš. Km so pravi, ker ga je imel 1.lastnik zelo malo časa, 2. lastnik (ga poznam) pa je vestno vzdrževal do 20kkm, ko sem ga kupil jaz. Za tistih 25€ mi ni žal in jih bom rade volje spet odštel pri cca 40kkm, to pa bo šele nekje čez 2 leti (nisem extremist pri količini km/sezono).
rosse20 Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 eno vprašanje... nekje v tej temi sem zasledila, da se magnetne tank torbe ne primejo na kesl. a je to res?
SharpNinja Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 eno vprašanje...nekje v tej temi sem zasledila, da se magnetne tank torbe ne primejo na kesl. a je to res? Če je tank kovinski zazihr primejo magneti.....sm mela magnetno tank torbo za mojga Yamahca, pa se je čist uredu gor držala :yes: . Na plastičnga, kt ga ma zdj moj, pa res d ne.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se