Skoči na vsebino

Izpit A kategorija (neomejeno, omejeno...)


Priporočene objave

Objavljeno

Nisem videl računalniški sistem in ga ne morem komentirati. Amerikanci poznajo računalniške teste že kar nekaj časa. Sem za to, da se izpit poenostavi, vendar s poudarkom na kvaliteti in življenskim učenjem.

 

Kot z vsako stvarjo, je tudi avtošol preveč. Zaradi tega je med njimi borba za vsakega kandidata, katerega pritegne edino cena (ni nujno, je pa v veliki večini). Vem, kako je v takih situacijah s kvaliteto, saj sem delal v prejšnjem sistemu in v sedanjem. Sem se usedel na zadnji sedež neke avtošole in mi je bilo takoj jasno, zakaj smo na balkanu. Sploh ni poudarka na pravilni vožnji in pravilnem upravljanju z vozilom ali na prometnih predpisih, ampak sem nonstop poslušal navodila inštruktorja kandidatu, na kaj gleda izpitna komisija. Grem na poligon in gledam poučevanje kandidata za A kategorijo. Kako naj se kandidat uči, če mu inštruktor ničesar ne razloži, temveč mu samo pove, da mora opraviti osmico ali slalom. 

 

Že dolgo časa govorim, da opravljanje izpita ni učenje vožnje in obnašanja v prometu, temveč, na žalost, prepričevanje izpitne komisije, da je kandidat sposoben samostojne vožnje v cestnem prometu. Sem pa vesel in hvaležen, da so tudi inštruktorji, kateri si zaslužijo pohvalo za svoje odlično opravljeno delo.

 

Mogoče bo boljše, ko se bodo resnični strokovnjaki začeli ukvarjati s cestnim prometom in ne vsak "šalabajzer".

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

 

v kratkem bom opravljal izpit za motor in med izbiranjem avtošole sem videl, da določena avtošola ponuja velik popust, če se prijavi več kandidatov hkrati. S to objavo iščem kolege, da bi se skupaj prijavili in tako prihranili. Če se prijavijo 4 kandidati hkrati, dobijo vsi 40% popusta, to je pa že res veliko (ponujajo tudi popuste za dva in tri kandidate).

 

Ne bom napisal imena avtošole, da ne bo nezaželene reklame, je pa precej poznana. Avtošola ima 3 lokacije (Kamnik, Domžale, Mengeš), tako da je lahko dostopna tudi iz Ljubljane (jaz se bom vozil iz Vrhnike). Nisem preverjal, ampak verjetno se da že sedaj prijaviti za spomladansko opravljanje izpita.

 

Če koga zanima, naj se oglasi na ZS ali tukaj v temi.

 

LP

 

 

 

 

Objavljeno

Meni pa ni čisto jasno, kako točno poteka iz A1 v A2 kategorijo. Če prav razumem moraš odvozit 9ur + izpitna. Zanima me če bom moral še enkrat opravljati cpp in zdravniški pregled. Hvala za odgovore.  

Objavljeno

Meni pa ni čisto jasno, kako točno poteka iz A1 v A2 kategorijo. Če prav razumem moraš odvozit 9ur + izpitna. Zanima me če bom moral še enkrat opravljati cpp in zdravniški pregled. Hvala za odgovore.  

Rabiš samo opravljen zdravniški pregled, in pa da imaš A1 že dve leti. Odvoziš 10 ur, 11 je glavna. To je minimum. 

Objavljeno

Meni pa ni čisto jasno, kako točno poteka iz A1 v A2 kategorijo. Če prav razumem moraš odvozit 9ur + izpitna. Zanima me če bom moral še enkrat opravljati cpp in zdravniški pregled. Hvala za odgovore.  

CPPja, kot je že logarr rekel, ti ni treba opravljat. Tudi zdravniškega načeloma ne, če ti staro še velja in če je na njem označena tudi kategorija A2.

Objavljeno

Pozdravljeni. Trenutno imam a2, sedaj proti koncu septembra pa imam namen opraviti za neomejeno. Vendar bi rad ze sedaj kupil motor in ga registriral ter zavaroval nase. Gre se za zx636 2006 25kw (vem da ni za a2 ker izvira iz dvakratne) Torej ali bi bili kaksni problemi pri registraciji ker pac nimam se ustreznega izpita?

Objavljeno

Pozdravljeni. Trenutno imam a2, sedaj proti koncu septembra pa imam namen opraviti za neomejeno. Vendar bi rad ze sedaj kupil motor in ga registriral ter zavaroval nase. Gre se za zx636 2006 25kw (vem da ni za a2 ker izvira iz dvakratne) Torej ali bi bili kaksni problemi pri registraciji ker pac nimam se ustreznega izpita?

Kot sm jaz razumel zakon in bral poste na tem forumu je registracija možna, problem pa bi se pojavil če bi ta motor bil udeležen v prometni nesreči, ker bi zavarovalnica vidla da ga legalno ne smeš voziti, prav tako znajo biti nadležni policaji.

Pri registraciji sami pa BAJE (ne me vzet na besedo) ni problemov.

Objavljeno

Iz prve roke, lahko boš registriral. Vse kar ima moč pod 35kw in pravo razmerje moč/teža se da, kolega ni mogel registrirat yamahe xt 660, ki ima 35,3KW, sedaj pa ima TL1000R, ki je blokiran na 25kw, v originalu pa jih ma več kot 70, pa je šlo brez problema. Tudi jaz imam Z750 registriranega nase.

Objavljeno

Iz prve roke, lahko boš registriral. Vse kar ima moč pod 35kw in pravo razmerje moč/teža se da, kolega ni mogel registrirat yamahe xt 660, ki ima 35,3KW, sedaj pa ima TL1000R, ki je blokiran na 25kw, v originalu pa jih ma več kot 70, pa je šlo brez problema. Tudi jaz imam Z750 registriranega nase.

hvala obema.

Objavljeno

Lep pozdrav

Zanima me če si lahko kupim motor (SV 650s) trenutno še brez blokad , ker jih nameravam dat vgraditi čez zimo. Imam pa trenutno A1 izpit in grem spomladi vozit za A2, sedaj me zanima če ga lahko legalno kupim (vozil ga še nebi do spomladi, dokler na opravim izpita in vgradim blokade).

Torej kaj vse lahko z prodajalcem urediva(kupno prodajna pogodba, nato on odjavi motor, ali ga lahka potem jaz pišem nase)

Objavljeno (popravljeno)

Registrirat ga brez izpita in blokade ne mores ce si to mislu. Ga pa kupis, on odjavi, in do spomladi je lahko odjavljen v garazi samo moras nekam sporocit zakaj se motor ne prijavi nazaj in kje je. Nekaj na ta nacin no, za informacije iz prve roke poklic na kaksen AMZS ali nekam na registracije.

 

Jaz ko sm svojga kupu mi ga je prejsni lastnik direkt do servisa prpelu in sem ga mel na servisu 3 tedne takrat sva ga odjavla, nardila pogodbo in pooblastilo da ga sam prijavim. On je pa po enem ali dveh tednih dobil klic, ne vem od kje ze, kaj je z motorjem ker je se odjavlen bil. Mogoce je blo pa krivo to ker sva se odlocila da tablco obdrzim.

Popravljeno . Popravil zan0088
Objavljeno

Sem danes poklical na tehnični pregled in so mi rekli da se da prepis normalno narediti, edino registrirat ga še ne bom mogel, tako da ne bo nobenih problemov. Najlepša hvala za pomoč

Objavljeno

Sem danes poklical na tehnični pregled in so mi rekli da se da prepis normalno narediti, edino registrirat ga še ne bom mogel, tako da ne bo nobenih problemov. Najlepša hvala za pomoč

Zanimivo, kam si pa to klical?

 

Novembera 2011 je nekdo napisal, da te na upravni enoti avtomatsko filtrira in je regsitracija nemogoca, velika vecina ostalih postov na to temo pa pravi da so brez problema registrirali - mogoce je to v koncni fazi odvisno od upravne enote in/ali osebe ki sedi za pultom?

Objavljeno

to še vedno drži.

če nimaš izpita za določeno kategorijo, potem na svoje ime ne moreš registrirat vozila, ki v to kategorijo spada.

 

ali imaš veljaven izpit pa preverijo na okencu, ko hočeš registrirat vozilo tako, da pogledajo v računalniški sistem v katerem se vodi evidenca.

Objavljeno

Lahko se napiše kdo je uporabnik, uporabnik mora imeti pravi izpit in ni problema.

Objavljeno

To je iz zakona o motornih vozil. Verjetno vas zanima tisto, kar je krepko napisano.

 

29. člen

(vozilo v lasti več oseb)

(1) Če je vozilo v lasti več oseb, se registrira na osebo, ki jo določijo solastniki.

(2) Vozilo iz pogodbe o lizingu ali pogodbe o zakupu ali prodaje s pridržkom lastninske pravice se lahko registrira na uporabnika vozila, če lastnik vozila da pisno soglasje. V tem primeru se določbe zakona, ki veljajo za lastnika vozila, smiselno uporabljajo tudi za uporabnika. V prometno dovoljenje se vpiše tudi lastnik vozila.

(3) Vozilo, ki je v lasti otroka ali mladoletnika, se registrira na enega od staršev, skrbnikov ali rejnikov, kot imetnika pravice uporabe vozila. V tem primeru se določbe zakona, ki veljajo za lastnika vozila, smiselno uporabljajo tudi za uporabnika vozila. V prometno dovoljenje se vpiše tudi lastnik vozila.

(4) Določba prejšnjega odstavka ne velja za moped (kategorija L(1)e in L(2)e) in motorno kolo (kategorija L(3)e), katerega delovna prostornina motorja ne presega 125 cm3 in katerega moč motorja ne presega 11 kW, z razmerjem moč motorja/masa vozila, ki ne presega 0,1 kW/kg ter trikolesa (kategorija L(5)e), katerih moč motorja ne presega 15 kW, v lasti mladoletnika, ki ima za to kategorija vozila veljavno vozniško dovoljenje.

(5) Za vozilo v lasti polnoletne osebe, ki nima veljavnega vozniškega dovoljenja za to vrsto vozila, določi lastnik vozila uporabnika vozila. V tem primeru se določbe zakona, ki veljajo za lastnika vozila, smiselno uporabljajo tudi za uporabnika. V prometno dovoljenje se poleg lastnika vpiše tudi uporabnik vozila.

(6) Uporabnik vozila oziroma imetnik pravice uporabe vozila je lahko samo oseba, ki ima veljavno vozniško dovoljenje za to kategorijo vozila. Ta določba ne velja za pravne osebe in samostojne podjetnike posameznike.

 

 

Objavljeno

Zanimivo, kam si pa to klical?

 

Novembera 2011 je nekdo napisal, da te na upravni enoti avtomatsko filtrira in je regsitracija nemogoca, velika vecina ostalih postov na to temo pa pravi da so brez problema registrirali - mogoce je to v koncni fazi odvisno od upravne enote in/ali osebe ki sedi za pultom?

Klical sem na Tehnični pregled Miklavc in so mi to odgovorili

Objavljeno

Pozdrav! Imam eno vprašanje, na katerega  ne najdem odgovora in me zanima, če je že imel kdo kakšno podobno izkušnjo... Namreč fant je naredil izpit za A kategorijo leta 2000, torej pri 18 letih. Takrat je jasno imel še omejitev, ker je bil mladi voznik... nato pa je motor prodal in ker ga leta ni imel, si kategorije brez omejitve ni dal vpisati, čeprav mu bi že zdavnaj pripadala... ko pa si je šel urejat novo vozniško dovoljenje- kartico... mu na upravi enoti niso hoteli vpisati A kategorije brez omejitve, češ, da je zamudil vpis... kako ukrepati... saj se zdi res butasto, da ti nekoč neka pravica pripada, potem pa ti jo vzamejo zaradi postopkovne napake... pa tako vsi vemo, da zakon ne sme veljati za nazaj! Res me zanima vaše mnenje?

Hvala, Lp

Objavljeno

Še enkrat ga naredi in je problem rešen :) Ni edini, ki se mu je tako zgodilo, določen je bil čas, ko je moral iti vpisati, ker ni šel je pač ta privilegij izgubil in bo delal izpit ponovno kot vsi ostali, če ga bo želel imeti.

Objavljeno

Pozdrav! Imam eno vprašanje, na katerega  ne najdem odgovora in me zanima, če je že imel kdo kakšno podobno izkušnjo... Namreč fant je naredil izpit za A kategorijo leta 2000, torej pri 18 letih. Takrat je jasno imel še omejitev, ker je bil mladi voznik... nato pa je motor prodal in ker ga leta ni imel, si kategorije brez omejitve ni dal vpisati, čeprav mu bi že zdavnaj pripadala... ko pa si je šel urejat novo vozniško dovoljenje- kartico... mu na upravi enoti niso hoteli vpisati A kategorije brez omejitve, češ, da je zamudil vpis... kako ukrepati... saj se zdi res butasto, da ti nekoč neka pravica pripada, potem pa ti jo vzamejo zaradi postopkovne napake... pa tako vsi vemo, da zakon ne sme veljati za nazaj! Res me zanima vaše mnenje?

Hvala, Lp

 

Nekako ti dam prav, vendar nepoznavanje prava škoduje. To se je zgodilo v tvojem (fantovem) primeru. Če je opravil kategorijo A z omejitvijo in bi potem lahko vpisal kategorijo A brez omejitve, bi to moral storiti. Na upravni enoti so mu pravilno povedali, da ne more dobiti kategorijo A brez omejitve, ker jo pač nima in jo nikoli ni imel. Je zaj... kar se je dalo. Ni rečeno, da bo neka stvar držala v neskončnost, zato jo je potrebno izkoristiti takoj in sedaj. Ne gre za nobeno postopkovno napako, temveč je bil takrat takšen zakon, kateri je dovoljeval takšno napredovanje na kategorijo A brez omejitve. Tukaj ni tega, da bi sedaj zakon veljal za nazaj, ampak je samo zamudil vpis in si je čisto sam kriv. Ob pogledu v vozniško dovoljenje bo videl katero kategorijo A ima, v zakonu naj si prebere, kako bo prišel do kategorije A brez omejitve in je stvar rešena. V primeru njegovega ali vajinega "trzanja" na motorje in motorizem se mu splača narediti kategorijo A brez omejitve. Upam, da sta ali bosta motorista in, da bosta pri tem uživala.

Objavljeno

Kolega hvala za odgovor... saj se popolnoma strinjam z vama... ampak saj vesta kako je, najboljše je priti do cilja po liniji najmanjšega odpora... ok... Mogoče bo pa to razlog, da se bom z njim še sama odločila delat izpit. Kar pa tudi ni slabo :) Malo me skrbi le moja višina, ker ne vem če obstaja tak nizek motor, da bi ga s svojimi 155cm  obvladala :D

Objavljeno

Kolega hvala za odgovor... saj se popolnoma strinjam z vama... ampak saj vesta kako je, najboljše je priti do cilja po liniji najmanjšega odpora... ok... Mogoče bo pa to razlog, da se bom z njim še sama odločila delat izpit. Kar pa tudi ni slabo :) Malo me skrbi le moja višina, ker ne vem če obstaja tak nizek motor, da bi ga s svojimi 155cm  obvladala :D

offtopic: Obstaja, v skrajnem primeru pa se da marsikaterem znižat sedež

Objavljeno

Namreč fant je naredil izpit za A kategorijo leta 2000, torej pri 18 letih. Takrat je jasno imel še omejitev, ker je bil mladi voznik...

Takrat je bila omejitev 350 ccm. Tudi sam sem delal po tem zakonu in jasno, tudi sam nisem izkoristil te pravice v roku dveh let.

Leta 2008 so sprejeli nov zakon, ki ti je to pravico odvzel, če jo nisi izkoristil.

 

Tudi sam sem blesavo gledal lansko leto uslužbenko za šaltrom, ampak tako pač je, priznali so mi A2, A neomejeno lahko delam še enkrat, kot polovičko, tj 10 ur.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!