S1000R Objavljeno April 3, 2018 Opozori Objavljeno April 3, 2018 (popravljeno) jaz sem včeraj svojga prvič testiral in ko daš gas ko vleče gre super fino presenečen, ko pa je treba z gasom samo vzdrževati hitrost pri manjših obratih je pa neverjetno grdo netekoče cuka prekinja itd dokler se ne zagreje je še veliko slabše nevem je kak senzor na uplinjaču za nastavit ali kaj, kdo bi to, to moram zrihtat pa negre od hiše <3 Popravljeno April 3, 2018. Popravil S1000R
Buschi Objavljeno April 3, 2018 Opozori Objavljeno April 3, 2018 Moj isto. Pač moraš skozi vedeti v kateri prestavi imaš in primerno šaltat. Bil sem fejst protii indikatorju prestav, sedaj vidim, da ga bom rabil. Ker sem prej vozil 2T, me je bolj presenetilo trokiranje in bremzanje mašine kos pustiš gas. Drgač pa ja, tudi jaz včeraj prva resna fura, itak da v gužvo na dolensk...pa ko tak trdim, da nimam črednega nagona...
S1000R Objavljeno April 3, 2018 Opozori Objavljeno April 3, 2018 vem kaj misliš vem kako dela 1 cilinder ampak nekaj ni vredu. bomo že, super moped jutri pridejo nove gume, te 9 let stare upam da bodo za 2 kroga narisat. koliko je še bencina pri rezervi, včeraj naredu 200km prižgala lučka
skalar36 Objavljeno April 3, 2018 Opozori Objavljeno April 3, 2018 Moj je cukal rukal, tresel. Sem pa zamenjal TPS senzor še pod reklamacijo, vpoklic, ki je neomejen. Sedaj je v nizkih obratih precej mirnejši, ter lepše vleče. Razlika je opazna. Pri višjih hitrostih pa še vedno vibrira. Če bi ga pa primerjal proti drugim motorjem je pa to pravi vibrator. Sam men je všeč tak karakter motorja. Itak pa lahko preko Elise prevrriš, če je tvoj TPS senzor že bil zamenjan. problem 2004 .Mislim, da so letniki 2005? (nisem prepričan) 2006 pa že definitivno imeli zamenjan TPS tovarniško.
S1000R Objavljeno April 3, 2018 Opozori Objavljeno April 3, 2018 imam 2007 in račun iz leta 2011 na katerem je senzor plina? nvm mogoče ni naštelan pravilno če ne vleče je nemogoče peljati tako zelo nemirn je, poka iz avspuha, včasih občutek da ugasne za trenutek, včasih pri speljevanju in rahlem gasu tudi ugasne itd
skalar36 Objavljeno April 3, 2018 Opozori Objavljeno April 3, 2018 (popravljeno) Recimo, jest vozim 50 km\h gv 3 prestavi, Če imam v 2. Preveč trese in cuka. 90 v 4. Tukaj je najbolj miren. Meni iz izpuha ne poka, so pa originalni. ko sem mel pa Akrapoviče gor je pa pokalo. Ugasne pa tud men, sploh če rahlo dodam gas in ga takoj spustim. Se mi ja pa zadnjič naredilo, da sem premalo obrnil ključ v ključavnici. Prvi pokazatelj je bil, da mi niso delali smerniki. Sem mislil, da mi je pregorela varovalka. Potem mi je med vožnjo ugasnil, ker se je ključ obrnil na OFF. To se mi je enkrat pripetilo tudi pri Tracerju 900. Popravljeno April 3, 2018. Popravil skalar36 Carp 1
Jernej23 Objavljeno Maj 9, 2018 Opozori Objavljeno Maj 9, 2018 Bo kak dober R naprodaj ali pa celo menjava z doplačilom za EXC 450 2013' Kolega bi imel nekaj bolj uporabnega za cesto
S1000R Objavljeno Maj 12, 2018 Opozori Objavljeno Maj 12, 2018 sele vceraj spomnil in testiral z dušilcema v izpuhu. bolje torej kaj pa sedaj, komu nastavit?
Buschi Objavljeno Maj 20, 2018 Opozori Objavljeno Maj 20, 2018 (popravljeno) Prodam cestne gume, ki pašejo tut na xt-ejko:Bridgstone battle wing. 90/90/21 M/C, DOT 5015 130/80/17 M/C, DOT 4215 3/4 profila, 40€ obe. Popravljeno Maj 20, 2018. Popravil Buschi
krso Objavljeno Julij 5, 2018 Opozori Objavljeno Julij 5, 2018 Pozna kdo tale motor? Se splača kupit? https://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=13279997&show=2
MiNa Objavljeno Julij 5, 2018 Opozori Objavljeno Julij 5, 2018 Glede na to kje se prodaja, najbrž uvoz iz IT...
Buschi Objavljeno Julij 15, 2018 Opozori Objavljeno Julij 15, 2018 Imam eno težavo. Vrglo mi je dol verigo, pa nimam pojma zakaj? Zgodilo se je na asfaltu pri pospeševanju, v dežju, v peti prestavi. Veriga je bila našponana toliko kot more bit, ca 5cm. Kolo ni bilo zamaknjeno, na obeh straneh aksa na isti poziciji. Kakšna ideja?
Buschi Objavljeno Julij 15, 2018 Opozori Objavljeno Julij 15, 2018 A je možno, da tisti gumijasti vložki med zobnikom in pesto dovoljejo premikanje tudi levo- desno, ne samo naprej-nazaj?
Buschi Objavljeno Julij 16, 2018 Opozori Objavljeno Julij 16, 2018 Opazil sem tudi, da sedaj zobnik pleše ca 5 mm levo/desno. Se je to za sekirat al ne?
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Julij 16, 2018 Opozori Objavljeno Julij 16, 2018 Ne rabiš se sekirat. Zamenjaj gumi vložke in verižnike z verigo, če je raztegnjena, obrabljena... Pač, potrošni materjal...
Buschi Objavljeno Avgust 1, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2018 Sicer nisem imel časa razdirati pesta, ker sem šel na morje, nekaj mi je pokalo ko se je kolo vrtelo. Nekako sem sumil zadnjo pesto, sedaj ko bolj polušam, se mi zdi, da zvok prihaja iz mašine. Je možno da je crknil ležaj v bloku, skozi katerega gre os na prednji zobnik?
yam660 Objavljeno November 1, 2018 Opozori Objavljeno November 1, 2018 Evo, še moja malenkost. Yamaha XT660X letnik 2006. bosa, Mavti, Quest in 6 others 9
Buschi Objavljeno November 21, 2018 Opozori Objavljeno November 21, 2018 Ker mi je zopet vrglo dol verigo, ker imam očitno premal našponano, ampak bolj si je pa ne upam, da nebi ob kakšnem pristanku jo tolk našponal do bi jo utrgal, si bom umislil šponar. Zdej je dilema, kaj vzet: unga za na nihajno roko: Al vodilo verige, kot ga imajo MX motorji(se bolj nagibam k temu, ker še malo ''scentrira'' zobnik):
Buschi Objavljeno November 22, 2018 Opozori Objavljeno November 22, 2018 Kakšna ideja, nasvet. Hvala.
franc Objavljeno November 22, 2018 Opozori Objavljeno November 22, 2018 Verjetno je problem nekje drugje. Jaz imam izkušnje edino z "MX vodilom" . Če ga imaš kam pritrditi, jaz ne bi kaj dosti premišljeval. lp
Buschi Objavljeno Januar 22, 2019 Opozori Objavljeno Januar 22, 2019 Je že kateri kaj varil po nihajki? Je železna, tak da kak poseben problem nebi smel bit...ali pač ?
krucymucy Objavljeno Januar 23, 2019 Opozori Objavljeno Januar 23, 2019 (popravljeno) On 11/1/2018 at 2:42 PM, yam660 said: Evo, še moja malenkost. Yamaha XT660X letnik 2006. Sam tole je blo pa enkrat XT660R, ni od vedno 660X? Vprasam samo. Popravljeno Januar 23, 2019. Popravil krucymucy
Zivnorc Objavljeno Januar 23, 2019 Opozori Objavljeno Januar 23, 2019 noben poseg v šasijo motorja ni dovoljen... ...čeprav je nihajka jeklena, ji med varjenjem porušiš strukturo materiala...poleg tega var "potegne" in ukrivi profil nihajke...itd...itd.. DAMI34 1
brutal Objavljeno Januar 23, 2019 Opozori Objavljeno Januar 23, 2019 Ob 16. 7. 2018 ob 22:04, Buschi pravi: Opazil sem tudi, da sedaj zobnik pleše ca 5 mm levo/desno. Se je to za sekirat al ne? Pri teh motorjih so dušilne gumice v zadnjem pestu potrošni material. Ko so iztrošene pleše zadnji verižnik tudi levo in desno in lahko pri malo bolj obrabljeni verigi le to "vrže" dol. Rešitev zadnjega pesta pri verižniku pri tem mopedu ni najbolj posrečena.
Buschi Objavljeno Januar 23, 2019 Opozori Objavljeno Januar 23, 2019 pred 1 uro, krucymucy pravi: Sam tole je blo pa enkrat XT660R, ni od vedno 660X? Vprasam samo. To sem že tudi jaz gledal:železna nihajka in tadolga tank plastika.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se