Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 X in R


Priporočene objave

Objavljeno

Kakšne so pa kaj cene nove/rabljene zaščite rok pa motorja?

Za cene je bolje, da se pozanimaš pri prodajalcilh. še vedno obstaja možnost dogovora za kak popust. ščitnike takšne in drugačne poglej tule in tule.

Cene OK pa tudi izdelki narejeni, da služijo svojemu namenu. Posebej zaščita rok je Alu osnova in plastika.

Objavljeno

Mene pa zanima kje so serijske številke na loncih Akrapovičev ? ker na mojemu jih ne najdem =(

Objavljeno

Mene pa zanima kje so serijske številke na loncih Akrapovičev ? ker na mojemu jih ne najdem =(

Baje so na glušnikih, kateri se vstavijo, da zmanjšaš dB.

Objavljeno

Mene pa zanima kje so serijske številke na loncih Akrapovičev ? ker na mojemu jih ne najdem =(

A imaš rdeč motor 2004 s svetlimi feltnami? Če ja, potem ni številk, ker je bil auspuh spoliran, ker je imel par praskic od zdrsa (moj bivši motor).

Objavljeno

Imaš kakšno sliko?

Dobiš sliko v roku dveh dneh, moram se najprej do motorja prikopat, nimam na rač nobene slike. So pa nosilci točno za ta premer krmila kot ga ima xtx in sem bil presenečen, ker ni bilo treba delat nobenih predelav.

Obljuba dela dolg...

Objavljeno

A imaš rdeč motor 2004 s svetlimi feltnami? Če ja, potem ni številk, ker je bil auspuh spoliran, ker je imel par praskic od zdrsa (moj bivši motor).

A imaš rdeč motor 2004 s svetlimi feltnami? Če ja, potem ni številk, ker je bil auspuh spoliran, ker je imel par praskic od zdrsa (moj bivši motor).

Ne ne moja Xt-jka je modre barve, in res jih nikjer ne najdem, kje si pa spolirau serijske če so ble gor ??

Objavljeno

Baje so na glušnikih, kateri se vstavijo, da zmanjšaš dB.

Baje so na glušnikih, kateri se vstavijo, da zmanjšaš dB.

Na čeče sem pogledal, pa ni nikjer nobene številke...hvala useeno

Objavljeno

Obljuba dela dolg...

Hvala. Dobro zgledajo :OK: Te rdeče črte si najbrž ti dodal?

Vidim tudi, da ima opletene cevi. To sta vidva nameščala ali je bilo gor že ob nakupu?

Objavljeno

Ja seveda, črte smo mi dodajali, da malo popestri :).

Za pletene cevi, pa res ne bi vedel, so že od nakupa gor, sem mislil, da so že v originalu pletene?

Objavljeno

Pozdravljeni,

mogoče kdo ve čemu služi tale povezava (slika)?

Po mojem enači tlak med levo in desno cevjo, samo imam občutek,

da s tem tudi zaustavlja pretok in duši zvok.

38q-ittzkr.jpg

Če se motim, naj me kdo popravi, predvsem me zanima, če bi kaj pridobil, če bi to povezavo zablindiral.

Objavljeno

Pozdravljeni,

mogoče kdo ve čemu služi tale povezava (slika)?

Po mojem enači tlak med levo in desno cevjo, samo imam občutek,

da s tem tudi zaustavlja pretok in duši zvok.

38q-ittzkr.jpg

Če se motim, naj me kdo popravi, predvsem me zanima, če bi kaj pridobil, če bi to povezavo zablindiral.

A je čez luknja ? ali je samo povezano zaradi ojačitve ?

Objavljeno

Če se ne motim, je pri 660-ki kot odpiranja obeh izpušnih ventilov enak. Pomeni, da je tudi tlak v obeh izpušnih ceveh enak.

Objavljeno

Zdi se mi, da me letos čaka menjava sklopke. Gre malo bolj na trdo in grabi na koncu. Ve kdo koliko je približno strošek za novo sklopko na XT-u? Kaj vse je treba zamenjat?

Objavljeno

Ko je bila na sporedu že ravno zanimiva primerjava med R1 in XT 600, bi bil kdo toliko dober in bi vrgel podobno primerjavo med TT600 in XT600? Takole ko ju gledam se zdi TT600 v vseh pogledih boljši (več moči, boljše vzmetenje, nižja teža), edino glede odobja bi znal imeti minus, pa tudi mašina ne vem ali zdrži enako kot pri XT (čeprav je v osnovi enaka).

Objavljeno

vezna cev je vstavljena, da se minimira ali iznici efekt "sekanja" iz izpuha/ov; monocilinder, vsak izpusni ventil ima svojo cev, vendar se vedno ne izloci enkaka kolicina izpuha skozi vsako cev. malo si tudi pomagata drug drugemu, da se pospesi pretok plinov.

pri vec motorjih probal to odstraniti, nikoli ni delovalo bolje kot s konektorjem. ne pravim pa, da ne dela.

Objavljeno

Zdi se mi, da me letos čaka menjava sklopke. Gre malo bolj na trdo in grabi na koncu. Ve kdo koliko je približno strošek za novo sklopko na XT-u? Kaj vse je treba zamenjat?

hm kaj pa vem, jaz sklopko menjam ko se začne težko šaltat, če pa drsi pa mal fedre podložim, potem pa menjam :D

Objavljeno

Kaj pa je za zamenjat? Samo lamele, ali kaj več?

Objavljeno

Lp, zanima me ali ima kdo knjigo z navodili v slovenskem jeziku in ali bi jo bil pripravljen posodit za kopiranje. Za model XTX.

Objavljeno

najboljše je zamnejat komplet lamele, kovinske lamele in fedre, ob predpostavki da košara in pesto nista preveč nazobčana. če pa kovinske lamele še lepo zgledajo, niso nič mavrične, pregrete in zvite, pa lahko za začetek samo lamele zamenjaš. ni to nek strošek, cca 50eur.

Objavljeno

Lp, kaj je potrebno zamenjati, dodati, popraviti ko ima motor že 18000km, veriga pa je nova. Sem nov v tem in z tem motorjem in se najbolj ne spoznam pa me zanima če mi lahko kako pomagate z kakšnim nasvetom. hvala

Objavljeno

Jeseni sem delal servis na 20000km. Olje, filter, zavorna tekočina, mislim, da tudi svečka. To je to.

Objavljeno

Kako je pa kaj glede ventilov oziroma ostalih nastavitev. Ker recimo pri kros motorjih je treba to na ene pol leta preverit in nastavit.

Objavljeno

Tu imaš napisano kako in kaj.

1111.png

222.png

Objavljeno

kupim zaščitno plato motorja za xt 660r, če slučajno kdo kakšno ima:)

info 051 411 381

hvala lp!

Objavljeno

Kolega, ki je v tujini me je prosil, da mu menjam olje, svečko in filter na 660R. Šel sem v Yamaha trgovino po robo in kot naj bi bilo pravilno, naročil tudi podložko za vijak, kjer se spusti olje.

Pazi - ena tanka kur... bakrena podložka stane 6€!!!! :eek: Halo, saj ni iz zlata! Seveda je nisem vzel.

Mi lahko kdo pove dimenzijo te podložke, ali pa kaki link do manuala (letnik je 2006)? Sem siguren, da v kakem merkurju ta podložka ne stane več kot 50 centov.....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!