Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 X in R


bobokrajnc

Priporočene objave

Poglej konektor/kontakt na rezervarju. Naslednji korak je zataknjen plovec v rezervarju (skoraj ni možno)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

končno sem nabavil rore za moj xtx .... moram rečt da se je čist drugač za peljat ... vsaj zdi se mi, da sta se izboljšala navor in poskočnost ... aja pa na brutalen zvok ne smem pozabit. Akrapovič dela čudeže :)

Zdaj pa samo še kakšen filter not poknem ... zadaj pa kr power commander oz. kaj podobnega :) xtx je zakon :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

končno sem nabavil rore za moj xtx .... moram rečt da se je čist drugač za peljat ... vsaj zdi se mi, da sta se izboljšala navor in poskočnost ... aja pa na brutalen zvok ne smem pozabit. Akrapovič dela čudeže :)

Zdaj pa samo še kakšen filter not poknem ... zadaj pa kr power commander oz. kaj podobnega :) xtx je zakon :)

Si kupil novega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

težava z utripajočo lučko za gorivo odpravljena, na spodnjem delu pumpe za gorivo je bil odlomljen en kontakt tako da sem iz servisa dobil ta del in ga zamenjal lučka sedaj sveti :OK: Ampak problem pa je ker motor ne vžge več, pumpa bencin požene, svečka da iskro, ampak motor pa ne vžge samo vergla... nevem kaj bi lahko bilo narobe ker sem odklopil samo dva kontakta iz pumpe in dovod goriva nato pa priklopil nazaj, ima morda tu elektronika kakšne "svoje muhe" ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko da si zafrknil pri cevki za gorivo ko si jo iztikal in natikal nazaj na niple... se ujame zračni mehurček v cevki in potem dela probleme... mogoče je to... mogoče ne, je pa za pogledat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mehurčka zagotovo ni v cevki ker sem nekaj bencina spustil v posodo ko sem preverjal delovanje črpalke... ob priliki bom poskusil še svečko zamenjat, čeprav dvomim da bi bilo to krivo, ker dan prej je motor vžigal in laufal kot urca :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk vam pije vas xtx oz. kolk km ponavadi delate z tankom?

kolk vam pije vas xtx oz. kolk km ponavadi delate z tankom?

150km pa mi rezerva posveti =]

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

150km pa mi rezerva posveti =]

pol ga verjetno ne šparaš :) men se ponavadi na okol 180-190 prizge ... dela še kdo več km?

Popravljeno . Popravil Vucko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se je oče začel voziti z njim (začetnik po dolgih letih) je naredil s tankom 220-240 km. Jaz sem delal okoli 190-200 km. Najmanj sem naredil 160 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

jaz pa imam en drug problem na moji xt-ejki. Pred leto dni sem kupil rabljeno xt660r in se mi dogaja naslednje. Kadar imam motor v četrti oziroma tretji prestavi mi med vožnjo pri manjši hitrosti ne gre več prestavlit v nižjo prestavo, v višjo pa lahko. Takrat se moram ustavit in agregat motorja ugasnit ali pa med vožnjo sklopko počasi spuščat, menjalno ročico pa držat pritisnjeno navzdol dokler se ne sliši nek " pok " in takrat mi uspe prestavit v nižjo prestavo. Se to dogaja še kateremu drugemu? Mislim, da to ni normalno.

Se v naprej zahvaljujem za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa nekaj druga zanima, slišalo se bo čudno ampak vseeno :grrr , prebiral sem malo temo, in piše da ste nekateri prevozili tudi več kot 500km na dan z motorjem... mene recimo po 200km že tako rit boli da me mine da bi se še kam peljal, a nosite recimo kakšne podložene hlače ali kaj podobnega, je morda kdo imel podoben problem pa je najdu rešitev za njega :OK: ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa nekaj druga zanima, slišalo se bo čudno ampak vseeno :grrr , prebiral sem malo temo, in piše da ste nekateri prevozili tudi več kot 500km na dan z motorjem... mene recimo po 200km že tako rit boli da me mine da bi se še kam peljal, a nosite recimo kakšne podložene hlače ali kaj podobnega, je morda kdo imel podoben problem pa je najdu rešitev za njega :OK: ?

ja kaj misliš, da še pleničke nosimo, vozt se je treba, pa boš kmalu rit utrdil, samo ne od kafiča do kafiča, če se dvakrat na mesec na motor vsedeš te bo pa sigurno rit bolela - vsakega ne samo tebe

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No do sedaj sem zadnja 3leta v glavnem vsak vikend preživel po več ur na štirikolesniku pa nisem imel nikoli teh problemov, razen od začetka , je pa res da je imel ltz dosti širši sedež... v mislih sem imel približno tak princip kot hlače za kolo...

Popravljeno . Popravil dstrav3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No do sedaj sem zadnja 3leta v glavnem vsak vikend preživel po več ur na štirikolesniku pa nisem imel nikoli teh problemov, razen od začetka , je pa res da je imel ltz dosti širši sedež... v mislih sem imel približno tak princip kot hlače za kolo...

dej nehi s hlačami za kolo, na začetku si vse povedal, kar je bistveno in to je, da si vsak vikend več ur bil na čemerkoli že

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes naredil 200km pa ne duha ne sluha o kakšni bolečini v riti ... motor mam slaba dva meseca in sem v tem času naredil 2400 km. prej pa 2 leti nisem sedel na motorju.

Motor se mi pa zelo dopade ... edin kar me j*** je to , da mi včasih sam od sebe sredi vožnje ugasne. lahko da bi bil tps senzor ali pa stikalo za izklop v sili , eden na forumu mi je dejal da je lahko tudi ključavnica (sem jo našprical malo) in pa senzor za nogo .. drugače je pa motor tip top :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dstrav3... moja sestra ima težave kot sovoznica na cbr600rr (2004, če se ne motim) in je zadevo rešila tako, da si je dala ovco (naravno!) pod rit.

fant pa je imel tudi na xt660r težave z bolečo ritjo (ker je ozek sedež, on pa je velik in koščen). rešil pa je tako, da je na sedež privezal blazino, ki je za na stole.

lahko poskusiš, pa da vidiš kaj bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

jst bi pa rabu eno pomoc prosim. Imam XTjko, 600. letnik 87 in sem jo dobil v razstavljenem stanju. Me pa zanima, ce mi lahko prosim pomagate, ker ne vem, kako je sedaj s tem dvojnim uplinjacem. Kot prvo, a rabim 2 kabla, al kako? Je vseeno kateri je priklopljem kam? Ali je dovolj samo en kabel iz ročke za gas, ali je fergazer nastavljen tako, da ko zmanjka moči pri primarnem, mu sekundaren sam doda moč ali kako je s tem? Vesel bi bil vsake informacije, ker mi res tole para živce.

hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odvisno kak sistem ima, te yamahe drugač ne poznam. Lahko sta dva ista fergazerja povezana med sabo in ju odpira ena zajla. Lahko je pa en klasični ki ga odpiraš z gasom, drug se pa odpira avtomatsko od vakuma.

Saj pogledaš zadevo kako izgleda pa naštudiraš delovanje :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj,

mogoče dva zanimiva oziroma uporabna linka za tiste, kateri vozijo xt 660. Meni sta že prišla prav. Imam nekaj težav z mojo xt-ejko in naprošam, če bo kdo šel na vožnjo s svojo xt-ejko, da bi se nekje dobila in podal mnenje glede mojega motorja. Ne poznam nobenega kateri ima enak motor kakor jaz. Sem iz okolice Maribora.

Hvala.

http://www.yamahascooterspares.co.uk/spares/modelImage.asp?modelID=9143

http://www.xt660-club.hu/Media/XT660X-R%202007%20service%20manual.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!