trojan69 Objavljeno September 8, 2014 Opozori Objavljeno September 8, 2014 Pozdravljeni, Imam yamaho xt550 (let. 86 do 90 nekje) ko sem je hotel užgat je samo fejst počilo na auspuh in fertik ne užgat več. Pregledal sem svečko cin špulo tipko za ugasent motor vse ok pa me zanima ali kdo ve kako preverit ali je crkenla cdi enota s katere pride kabel na cin špulo oziroma kako izmerit signal iz cdi enote na cinšpulo? mogoče kak predlog kaj bi lahko bilo drugega krivo??? lp Nekatere starejše elektronski moduli vžiga (CDI-je itd) se da premerit - na netu najdi servisni priročnik (service manual) , notri mora pisat če se da in če se, kakšen je postopek. Preglej še kable ter kapice svečke ter ˝pickup˝ tuljavice na mašini +kontakte.
Dr. Cone Objavljeno September 28, 2014 Opozori Objavljeno September 28, 2014 Prodam če koga zanima: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8745624 Več informacij na privat.
tamikana Objavljeno Oktober 2, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2014 Prodam če koga zanima: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8745624 Več informacij na privat. pa mi ga nisi hotel prodati;)
NejcZ Objavljeno Oktober 6, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2014 Tudi moja še vedno na voljo http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8889194
Runner_Tuner Objavljeno Oktober 8, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2014 Mene pa zanima katero olje dajate v vaše XT-jke, sploh tisti starejši letniki? Sam sem dal notri motul nevem točn ker, in mi zdej sklopka drsi!
NejcZ Objavljeno Oktober 9, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2014 (popravljeno) Katero olje pa si dal točno? Je blo sploh za motorje? Itak pa nimaš neke izbire, ali boš znova dal novo olje in filter (tokrat primerno), ali pa kupil drug motor Popravljeno Oktober 9, 2014. Popravil NejcZ
Runner_Tuner Objavljeno Oktober 9, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2014 Ne vem točno, se mi zdi da motul 5100, seveda da za motorje. No sej ni nujno da sklopka drsi zaradi olja, lahko da je že prej, ker sem kupil nevoznega
Runner_Tuner Objavljeno Oktober 9, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2014 Kupu sem pa olje pri Primcu, sem reku da rabim za XT in mi je tega dal...
trojan69 Objavljeno Oktober 9, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2014 Ne vem točno, se mi zdi da motul 5100, seveda da za motorje. No sej ni nujno da sklopka drsi zaradi olja, lahko da je že prej, ker sem kupil nevoznega Če bi dal kakšno full sintetiko je možno, da bi ti sklopka zaradi tega začela drset, 5100 pa je pol sintetika. Tako, da dvomim, da je zaradi olja. Drugač pa možno da so lamele oz. vzmeti. Se jih da premerit-mere najdeš v servisni knjigi.
Runner_Tuner Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 No vidš, na to pa nism pomislu, bom premeru tnx
skalar36 Objavljeno Oktober 31, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2014 V namenu imam kupit yamaho XT660, rad bi pa imel supermoto kolesa in enduro kolesa. Da bi menjal po potrebi. Zanima me ali je bolje kupiti R model ter dokupiti enduro platišča ali obratno? Oziroma, ker vem, da ima X model nad strehico x križ, na katerega je montitana strehica, ali je potem splohmožno montirati 21" kolo? lajbn 1
NejcZ Objavljeno November 1, 2014 Opozori Objavljeno November 1, 2014 (popravljeno) Am, zamenjava ni kar tak, ker so tut vilice drugačne. Na splošno bi ti priporočal X model, glede na to kar sem prebral po forumih. Na kratko iz neta: What you need from the XTR is of course the wheels, but also the front brake caliper, front brake disk and front wheelaxel spacers. Rear wheel will fit "bolt-on", but for the front you need to manifacture a adapterplate to the XTR caliper and also modify one of the wheelaxel spacers to be able to center the wheel in the fork. Se pravi nekaj hudega nebo, boš imel pa boljši supermoto ko se boš odločil med cetstna kolesa gor, kot bi imel če bi imel v štartu R model. Verjetno bi se dalo od X disk spravit tudi na R felne, s čimer bi poenostavil zadevo. edit: evo ravno se je na avtonetu pojavil motor ki je bil včasih Rhttp://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9009376&show=1 Supermoto so imeli zmeraj neko barvo platišč, tako da tole ni original, ni črne zadnje nihajke, nima pletenih zavornih cevi, prednje vilice so tako sli tako drugačne. Ko kupuješ glej da vzameš vsaj november ali december 2005 in novejše ki imajo že novejši motorni računalnik in manj cukajo Popravljeno November 1, 2014. Popravil NejcZ skalar36 1
skalar36 Objavljeno November 1, 2014 Opozori Objavljeno November 1, 2014 Kolikor sem jaz govoril s svojim mehanikom mi je rekel, da sta ta dva motorja identična, razen vzmetenje je pri X trše, ter prednji disk je pri X večji. Če bi vzel r varijanto (ki sem jo že imel) je treba dokupiti distančnik-vmenik, ker je večji disk, oziroma da na supermoto platišča prešramfam disk od enduro platišč. En rdeč se na avtonetu prodaja z obojimi platišči,ampak se na slikah ne vidi a je R ali X. po barvni kombinaciji bi rekel, da je R.
NejcZ Objavljeno November 1, 2014 Opozori Objavljeno November 1, 2014 (popravljeno) Prednje vilice niso iste. Sej lahko vidiš iz slik, dobro poglej. Mislim da poleg drugačne oblike je tudi širina različna (41 in 43 mm). X ima pletene zavorne cevi (razen če imajo noveši modeli R tudi), pa disk tako ali tako. Ostalo pa je menda isto razen barve zadnje nihajke. Rdeča z zvito balanco je R, vidiš po vilicah, zavorah in prednjem blatniku. Popravljeno November 1, 2014. Popravil NejcZ skalar36 1
skalar36 Objavljeno November 1, 2014 Opozori Objavljeno November 1, 2014 Mislil sem tale model: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8989703&show=1 Mi je predrag ter prelepo ohranjen. sam bom kupil vsaj 2006 letnik, ker poznam težavo z računalnikom. Imel bi čez poletje supermoto platišča gor. Na jesen in zimo pa enduro pa šofle, za po blatu pa snegu-drugi motor, zato mi je škoda kakšnega lepga uničevat.
NejcZ Objavljeno November 1, 2014 Opozori Objavljeno November 1, 2014 Jaz ti mojega prodam Drugače pa ja, o tem sem govoril.
S-trMa Objavljeno November 1, 2014 Opozori Objavljeno November 1, 2014 edit: evo ravno se je na avtonetu pojavil motor ki je bil včasih R http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9009376&show=1 Res je =D Predelal sem ga pa jazst.
skalar36 Objavljeno November 1, 2014 Opozori Objavljeno November 1, 2014 Res je =D Predelal sem ga pa jazst. Potem bi pa tebe prosil, če mi lahko odgovoriš.
S-trMa Objavljeno November 1, 2014 Opozori Objavljeno November 1, 2014 Aja, sm mislu da je že odgovor =) Js sm sicer imel R. Za na teren je z originalnimi vilicami sam za kak lep makedamček, kaj več pa bl tko tko. Na X je malenkost trše vzmetenje, ampak za kak lep makedamček je glih tolk primeren kot R, po mojem mnenju. Če bi imel 21 kolo in iste gume bistvene razlike ni. Jaz osebno, če bi še enkrat predeloval, bi najbrž kupil X in kolesa od R za zraven. Glede strehce: odšraufaš spodnji blatnik z nosilčkom vred, ko daješ 21 gor. In kupiš še zgornjo cross strehco - 4 šraufi pa je zamenjana. skalar36 1
skalar36 Objavljeno November 1, 2014 Opozori Objavljeno November 1, 2014 Kako je pa z distančniki za sprednje in zadnje kolo? Recimo kaj vse je treba potem zamenjati, ko menjaš platišča? Sicer pa ko sem še sam imel R model, sem se vozil povsod, tudi zelo grd in težaven teren-gozd-blato-sneg. Edina težava so bile gume in teža. Drugače pa obema hvala za odgovor!
S-trMa Objavljeno November 1, 2014 Opozori Objavljeno November 1, 2014 Kako je pa z distančniki za sprednje in zadnje kolo? Recimo kaj vse je treba potem zamenjati, ko menjaš platišča? Če se prav spomnim je problem samo 1. bremza, ki je pri X večja. Na 21 dej še eno tavečo bremzo z distančniki pa je. Pri zadnji ni razlik (vsaj letnik 2004 ne). Sicer pa ko sem še sam imel R model, sem se vozil povsod, tudi zelo grd in težaven teren-gozd-blato-sneg. Edina težava so bile gume in teža. Seveda, saj prideš povsod. Razliko pa vidiš, ko greš z motorjem z dobrim vzemetnjem po tem istem terenu. Že navaden makedam je z serijskim vzmetenjem problem pri veliki brzini, medtem ko dobro vzmetenje požira tako cesto, kot da se po asfaltu pelješ.
NejcZ Objavljeno November 1, 2014 Opozori Objavljeno November 1, 2014 (popravljeno) Prednje vzmetenje lahko popraviš za par evrov. Menjaš olje in vstaviš puše nad vzmeti. Pridobiš precej na trdoti in pol manj plavaš, ampak zgubiš nekaj hoda, katerega razen pri skakanju tako nebi koristil Jaz mam drugo olje in puše in se res pozna. XTjka nebo nikoli idealna, ker je pretežka, ne glede na to kaj narediš. Marsikdo je zamenjal komplet prednji konec in zadnje vzmetenje za dele z raznih KTM offroad modelov, ter namestili so 2v1 izpuh da negredo več lonci pod motorjem s čimer so pridobili kar nekaj višine in izgubili precej kil. Popravljeno November 1, 2014. Popravil NejcZ
S-trMa Objavljeno November 1, 2014 Opozori Objavljeno November 1, 2014 Prednje vzmetenje lahko popraviš za par evrov. Menjaš olje in vstaviš puše nad vzmeti. To je ugodna varianta, da. Prav to ima tudi omenjeni predelani motor, ker sem to naredil jazst preden sem prodal. Je precej bolje kar se plavanja tiče, offroad pa še zmer niti približno tako, kot če bi vstavljal progresivne vzmeti ali komplet vilice. Pelješ pa se, ja, jasno. Za ostale predelave pa lahko bolj podrobno prebrskaš forum http://www.xt660.com Imajo tut trgovino gor kjer dobiš večino materiala ki ga rabiš
NejcZ Objavljeno November 1, 2014 Opozori Objavljeno November 1, 2014 Žal je večina stvari že nedosegljivih oz jih ne delajo več. Dobi se še Kev's Fuel mod, katerega imam tudi jaz, to je pa bolj kot ne vse.
AnzeB Objavljeno December 27, 2014 Opozori Objavljeno December 27, 2014 Js sm mel čelno prometno nesrečo z mojo xtx `09 zej bi me pa zanimalo če mogoč kdo ve kje bi se dalo dobit nove vilice?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se