Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 X in R


bobokrajnc

Priporočene objave

Pozdravljeni,

 

Imam yamaho xt550 (let. 86 do 90 nekje) ko sem je hotel užgat je samo fejst počilo na auspuh in fertik ne užgat več.

Pregledal sem svečko cin špulo tipko za ugasent motor vse ok pa me zanima ali kdo ve kako preverit ali je crkenla cdi enota s katere pride kabel na cin špulo oziroma kako izmerit signal iz cdi enote na cinšpulo? mogoče kak predlog kaj bi lahko bilo drugega krivo???

 

lp 

Nekatere starejše elektronski moduli vžiga (CDI-je itd) se da premerit - na netu najdi servisni priročnik (service manual) , notri mora pisat če se da in če se, kakšen je postopek. Preglej še kable ter kapice svečke ter ˝pickup˝ tuljavice na mašini +kontakte.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Mene pa zanima katero olje dajate v vaše XT-jke, sploh tisti starejši letniki? Sam sem dal notri motul nevem točn ker, in mi zdej sklopka drsi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katero olje pa si dal točno? Je blo sploh za motorje? Itak pa nimaš neke izbire, ali boš znova dal novo olje in filter (tokrat primerno), ali pa kupil drug motor :)

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem točno, se mi zdi da motul 5100, seveda da za motorje. No sej ni nujno da sklopka drsi zaradi olja, lahko da je že prej, ker sem kupil nevoznega ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem točno, se mi zdi da motul 5100, seveda da za motorje. No sej ni nujno da sklopka drsi zaradi olja, lahko da je že prej, ker sem kupil nevoznega ;)

Če bi dal kakšno full sintetiko je možno, da bi ti sklopka zaradi tega začela drset, 5100 pa je pol sintetika. Tako, da dvomim, da je zaradi olja. Drugač pa možno da so lamele oz. vzmeti. Se jih da premerit-mere najdeš v servisni knjigi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

V namenu imam kupit yamaho XT660, rad bi pa imel supermoto kolesa in enduro kolesa. Da bi menjal po potrebi. Zanima me ali je bolje kupiti R model ter dokupiti enduro platišča ali obratno? Oziroma, ker vem, da ima X model nad strehico x križ, na katerega je montitana strehica, ali je potem splohmožno montirati 21" kolo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Am, zamenjava ni kar tak, ker so tut vilice drugačne. Na splošno bi ti priporočal X model, glede na to kar sem prebral po forumih.
Na kratko iz neta:

 

 

What you need from the XTR is of course the wheels, but also the front brake caliper, front brake disk and front wheelaxel spacers.
Rear wheel will fit "bolt-on", but for the front you need to manifacture a adapterplate to the XTR caliper and also modify one of the wheelaxel spacers to be able to center the wheel in the fork.

Se pravi nekaj hudega nebo, boš imel pa boljši supermoto ko se boš odločil med cetstna kolesa gor, kot bi imel če bi imel v štartu R model. Verjetno bi se dalo od X disk spravit tudi na R felne, s čimer bi poenostavil zadevo.

 

 

 

edit: evo ravno se je na avtonetu pojavil motor ki je bil včasih R
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9009376&show=1

Supermoto so imeli zmeraj neko barvo platišč, tako da tole ni original, ni črne zadnje nihajke, nima pletenih zavornih cevi, prednje vilice so tako sli tako drugačne. Ko kupuješ glej da vzameš vsaj november ali december 2005 in novejše ki imajo že novejši motorni računalnik in manj cukajo :)

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem jaz govoril s svojim mehanikom mi je rekel, da sta ta dva motorja identična, razen vzmetenje je pri X trše, ter prednji disk je pri X večji. Če bi vzel r varijanto (ki sem jo že imel) je treba dokupiti distančnik-vmenik, ker je večji disk, oziroma da na supermoto platišča prešramfam disk od enduro platišč. En rdeč se na avtonetu prodaja z obojimi platišči,ampak se na slikah ne vidi a je R ali X. po barvni kombinaciji bi rekel, da je R.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prednje vilice niso iste. Sej lahko vidiš iz slik, dobro poglej. Mislim da poleg drugačne oblike je tudi širina različna (41 in 43 mm). X ima pletene zavorne cevi (razen če imajo noveši modeli R tudi), pa disk tako ali tako. Ostalo pa je menda isto razen barve zadnje nihajke.

 

Rdeča z zvito balanco je R, vidiš po vilicah, zavorah in prednjem blatniku.

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislil sem tale model: 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8989703&show=1

 

Mi je predrag ter prelepo ohranjen.

 

sam bom kupil vsaj 2006 letnik, ker poznam težavo z računalnikom.

Imel bi čez poletje supermoto platišča gor. Na jesen in zimo pa enduro pa šofle, za po blatu pa snegu-drugi motor, zato mi je škoda kakšnega lepga uničevat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je =D

Predelal sem ga pa jazst.

Potem bi pa tebe prosil, če mi lahko odgovoriš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, sm mislu da je že odgovor =)

 

Js sm sicer imel R. Za na teren je z originalnimi vilicami sam za kak lep makedamček, kaj več pa bl tko tko.

Na X je malenkost trše vzmetenje, ampak za kak lep makedamček je glih tolk primeren kot R, po mojem mnenju. Če bi imel 21 kolo in iste gume bistvene razlike ni.

 

Jaz osebno, če bi še enkrat predeloval, bi najbrž kupil X in kolesa od R za zraven. Glede strehce: odšraufaš spodnji blatnik z nosilčkom vred, ko daješ 21 gor. In kupiš še zgornjo cross strehco - 4 šraufi pa je zamenjana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pa z distančniki za sprednje in zadnje kolo? Recimo kaj vse je treba potem zamenjati, ko menjaš platišča?

 

 

Sicer pa ko sem še sam imel R model, sem se vozil povsod, tudi zelo grd in težaven teren-gozd-blato-sneg. Edina težava so bile gume in teža.

 

Drugače pa obema hvala za odgovor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pa z distančniki za sprednje in zadnje kolo? Recimo kaj vse je treba potem zamenjati, ko menjaš platišča?

 

Če se prav spomnim je problem samo 1. bremza, ki je pri X večja. Na 21 dej še eno tavečo bremzo z distančniki pa je. Pri zadnji ni razlik (vsaj letnik 2004 ne).

 

Sicer pa ko sem še sam imel R model, sem se vozil povsod, tudi zelo grd in težaven teren-gozd-blato-sneg. Edina težava so bile gume in teža.

 

Seveda, saj prideš povsod. Razliko pa vidiš, ko greš z motorjem z dobrim vzemetnjem po tem istem terenu. Že navaden makedam je z serijskim vzmetenjem problem pri veliki brzini, medtem ko dobro vzmetenje požira tako cesto, kot da se po asfaltu pelješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prednje vzmetenje lahko popraviš za par evrov. Menjaš olje in vstaviš puše nad vzmeti. Pridobiš precej na trdoti in pol manj plavaš, ampak zgubiš nekaj hoda, katerega razen pri skakanju tako nebi koristil :) Jaz mam drugo olje in puše in se res pozna. XTjka nebo nikoli idealna, ker je pretežka, ne glede na to kaj narediš. Marsikdo je zamenjal komplet prednji konec in zadnje vzmetenje za dele z raznih KTM offroad modelov, ter namestili so 2v1 izpuh da negredo več lonci pod motorjem s čimer so pridobili kar nekaj višine in izgubili precej kil.

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prednje vzmetenje lahko popraviš za par evrov. Menjaš olje in vstaviš puše nad vzmeti.

 

To je ugodna varianta, da. Prav to ima tudi omenjeni predelani motor, ker sem to naredil jazst preden sem prodal. Je precej bolje kar se plavanja tiče, offroad pa še zmer niti približno tako, kot če bi vstavljal progresivne vzmeti ali komplet vilice. Pelješ pa se, ja, jasno.

 

Za ostale predelave pa lahko bolj podrobno prebrskaš forum http://www.xt660.com

 

Imajo tut trgovino gor kjer dobiš večino materiala ki ga rabiš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal je večina stvari že nedosegljivih oz jih ne delajo več. Dobi se še Kev's Fuel mod, katerega imam tudi jaz, to je pa bolj kot ne vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!