Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 X in R


bobokrajnc

Priporočene objave

" aja, Hajo, edin tistole o snegu mi pa še mal razlož prosim .... zakaj morm na to pozabit ??? a je tko težak, al je tko štorast, al kej druzga, da ni za po snegu ???? :eek: "

Teza ni tko problematicna, v gumah je problem. Napisal si dve precej drseci podlagi, kjer majo se kros gume tezave ;)

Sicer pa za dunlop ne vem. Od bolj cestnih gum sem zvozil par kompletov metz. Tourance (zlo zadovoljen na cesti, makadam se prenese in tle se zakljuci)

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SAVA Invader MC 24. Guma ok, cena pa sploh...S to ne fališ nč ;)

...te gume so videti res zanimive B)

 

@pik1

...kaj je narobe pa s temi, ki jih imaš sedaj gor, za čez zimo, je zadnja izrabljena? (sem videl sliko) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem imel obuto MC 24. Za po asfaltu in speglanem makedamu je OK guma, kakršenkoli teren pozabi. Če bi izbiral Savo, potem 23-tko, ali pa to tanovo(ker pač obstaja v 17'' in 21'').

 

Drugače pa Haidenau K60...nekdo na tem foromu je naredil z njimi okol 8 ali 10 k km. Super guma, imel tudi to, poleg makadama in asfalta tudi kakšno gozdno singelco sredi poletja...za v drek obup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...te gume so videti res zanimive B)

 

@pik1

...kaj je narobe pa s temi, ki jih imaš sedaj gor, za čez zimo, je zadnja izrabljena? (sem videl sliko) :)

 

... sedaj imam nataknjene Continental twinduro TKC 80 M+S ...  :eek: (a kdo kej ve o teh gumah ???)

 

... zadnja guma se mi zdi sicer že mal načeta, nimam pa glih enga filinga, a je še za kej, al je že za stran .... mal me pa še moti tud to, da je to čista kramparca, in imam zato v ovinku na asfaltu kar mal slab občutek ...  :whistle:  ker je še nisem navajen ...

 

... trenutno me še najbolj vleče Mitas E07 ali  SAVA Invader MC 24. :?

 

Bil sem že skoraj odločen za Haidenau K60, pol sem pa kar ene par pripomb prebrau po tujih forumih o njih (predvsem to, da znajo bit včasih mal problematične ravno pri XT-jki, Transalpki in podobno)

 

Sicer je pa Haidenau K60 guma baje zelo huda, čeprav pa je to za pretežno off road, oziroma dost zjeban makadam, in mnogo manj za asfalt... čeprav jo reklamirajo za razmerje 50-50. Menda je za težje KTM-e zelo primerna. Delajo pa baje tud zelo veliko kilometrine z njimi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tkc 80 je vrhunska guma; sam draga je :( na varaderu - ni glih referenca sicer) sem zvozil dve zadnji in eno sprednjo; drži na asfaltu za znort dobr, edin pr mal večji hitrosti (od 130 naprej) zna bit mal nemirna; je pa rok trajanja cirka 3500 km bil pri meni; z občasnimi izpadi tja do 200 sicer.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... zadnja guma se mi zdi sicer že mal načeta, nimam pa glih enga filinga, a je še za kej, al je že za stran .... mal me pa še moti tud to, da je to čista kramparca, in imam zato v ovinku na asfaltu kar mal slab občutek ...  :whistle:  ker je še nisem navajen ...

 

...to je vrag, jaz z mojim motorjem in gumami tudi ne dobim nekega občutka.

Danes sem vozil po mokrem in mrzlem asfaltu, makadamu in snegu z namenom, da dobim nek občutek v ovinkih.

Ko sem pričakoval, da bo zdrsnilo, se ni zgodilo nič, potem pa ob rahlem zaviranju in nagibu poplesavanje...ma, ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo mogoče kakšne izkušnje z izgubljenimi ključi za XT-jko ???  :eek:

 

Baje bi morali biti trije izvodi ključev, in sicer en rdeč in dva črna.

(rdeč je osnova za izdelavo dvojnika)

 

Jest sem dobil samo en ključ, in to črnega, ker mi je prodajalec zatrdil, da je tud on dobil samo en izvod ključa, ko je kupil moped. 

 

Sedaj me pa mal zanima, če obstaja kakršnakoli možnost izdelave dvojnika ključa .... za primer, da bi tega edInega izgubil.

 

 

 

ps.

Če bi namreč hotel zamenjati ključ, se baje sploh ne da zamenjati samo ključavnice, ampak bi moral menjati zraven še računalnik, pa kaj jest vem kaj še vse .... u glavnm, če izgubim sedaj tega edinega, bo cela štala ....  :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo mogoče kakšne izkušnje z izgubljenimi ključi za XT-jko ???  :eek:

 

Baje bi morali biti trije izvodi ključev, in sicer en rdeč in dva črna.

(rdeč je osnova za izdelavo dvojnika)

 

Jest sem dobil samo en ključ, in to črnega, ker mi je prodajalec zatrdil, da je tud on dobil samo en izvod ključa, ko je kupil moped. 

 

Sedaj me pa mal zanima, če obstaja kakršnakoli možnost izdelave dvojnika ključa .... za primer, da bi tega edInega izgubil.

 

 

 

ps.

Če bi namreč hotel zamenjati ključ, se baje sploh ne da zamenjati samo ključavnice, ampak bi moral menjati zraven še računalnik, pa kaj jest vem kaj še vse .... u glavnm, če izgubim sedaj tega edinega, bo cela štala ....  :(

 

Vidiš, to ti je za kazen, ker ga  kličeš Kitajček :kva2: ...Vprašaj raje zastopnika, će hočeš nedvoumen odgovor...prav poceni pa  le nebo, ker NI Kitajc :fight2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidiš, to ti je za kazen, ker ga  kličeš Kitajček :kva2: ...Vprašaj raje zastopnika, će hočeš nedvoumen odgovor...prav poceni pa  le nebo, ker NI Kitajc :fight2:

 

 

... jest mojga japončka ljubkovalno kličem "kitajček" ....  :P 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzemi ključ s sabo pa pojdi malo "ključavničarje" pogledat, če ima ustrezen surovec ni nobenega problema (običajno so tako preprosti da ni problema). Meni je za Ktm-a naredil iz nekega "fiat" surovca (za par €, dela brez problema /E-Leclerc v "hodniku" ) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tvojega linka mi ne odpre sam imam doma http://www.kedo.com/products/41497.html probal sem jo zvezat in vse deluje(pozicija + stop) brez kakrsnihkoli el. uporov in el. dodatkov. imam par problemov:

1) moram kupiti 2 nova smernika in nevem kam bi jih montiral ker nimam prostora ob tablici zaradi izpuhov, razmisljal sem da jih dam na mesta kjer se pritrdita zadnji drzali za sopotnika, ker se tako ali tako vozim brez.

2) drugi problem je da je original luc tako narejena, da pozicijska sveti tudi navzdol na tablico, ta LED verzija pa ne in uradno me nebo spustil cez tehnicnega, ker tablica ni osvetljena.

3)narediti nosilcek za tablico, vrjetno iz kaksnega nerjavecega jekla predvsem zaradi vibracij.

 

neki je pa jasno da ce menjas zadnjo luc moras 100% rezat plastiko zadnjega dela motorja in tezko nazaj predelas na original izgled. odvisno je tut kako veliko tablico imas, kere izpuhe imas, sam imam tastaro majhno tablico in akrapovice in imam slab centimeter lufta na vsaki strani med izpuhom in tablico, nad tablico pa skoraj nic prostora za smernike.

Popravljeno . Popravil matija1234
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tvojega linka mi ne odpre sam imam doma http://www.kedo.com/products/41497.html probal sem jo zvezat in vse deluje(pozicija + stop) brez kakrsnihkoli el. uporov in el. dodatkov. imam par problemov:

1) moram kupiti 2 nova smernika in nevem kam bi jih montiral ker nimam prostora ob tablici zaradi izpuhov, razmisljal sem da jih dam na mesta kjer se pritrdita zadnji drzali za sopotnika, ker se tako ali tako vozim brez.

2) drugi problem je da je original luc tako narejena, da pozicijska sveti tudi navzdol na tablico, ta LED verzija pa ne in uradno me nebo spustil cez tehnicnega, ker tablica ni osvetljena.

3)narediti nosilcek za tablico, vrjetno iz kaksnega nerjavecega jekla predvsem zaradi vibracij.

 

neki je pa jasno da ce menjas zadnjo luc moras 100% rezat plastiko zadnjega dela motorja in tezko nazaj predelas na original izgled. odvisno je tut kako veliko tablico imas, kere izpuhe imas, sam imam tastaro majhno tablico in akrapovice in imam slab centimeter lufta na vsaki strani med izpuhom in tablico, nad tablico pa skoraj nic prostora za smernike.

maš LED osvetlitve za tablico po 10 €, jaz sem gledo na yogi.si

obstaja tale komplet http://www.off-the-road.de/en/XT-660R-X/Bodywork/OTR-LED-tail-light-mod-XT-660.html vendar se mi zdi malo drag.

http://www.off-the-road.de/en/XT-660R-X/Bodywork/OTR-License-plate-holder.html je pa samo nosilec.

Zaenkrat mam še original, ki jih mislim v kratkem menjat in malo tablico. Če bom v kratkem kej zrihto prilepim sliko :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to na off-the-road sm use pogledu pravtako na kedo-tu in se eni strani in je vse predrago, trenutno posvecam ves cas soli in vrjetno do januarja nebom nc v garazi.

hvala za info za led osvestlitev tablice :) slike pa prlep da vidm ce loh kksno resitev pr seb uporabm

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mam eno vprašanje. Prejšni lastnik moje xt660x je menjo zadni zobnik za večjega. Že sam je reko, da števec ne kaže realno kilometrov (prevoženih), kar sm tut včeri sam opazo. Na relaciji 8km mi je pisal da sm prevozo 12km. Je imel kdo kdaj kakšen tak problem ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... zmontiraj si na motor števec za bicikl, nastavi obseg gume in ti bo kazal čisto točno. Edina rešitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!