Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 X in R


bobokrajnc

Priporočene objave

... hvala za ponudbo, ampak ne rabim TDM-ke... :)

 

... ja verjetn je že res, da je bolša XT660Z, ampak je tud dražja ... :?

 

... jest bi pa rabu sam nekej mejhnga .... nekej za zimske urice krajšat ... mogoče tud mal za po snegu, mal za po bližnjih hribčkih se preganjat, pa sem mislu dat za to tam nekje max 3.500 ... če bo šlo ....

 

Ne vem, če je ta motor za takšne podvige, kot si jih ti zamišljaš. Da ne bo pomote, motor je OK, vendar nima zaščite "trebuha" (prodajajo zaščito), vzmetenje in celoten namen motorja je nekje na polovici med cestno in makadamsko vožnjo (neka srednja varianta), izdelan je za gledanje in ne za prevračanje, ..., prenosi so bolj na dolgo nastavljeni (to se da urediti), ... Sem imel tako mašino in vem, kako se pelje in, kako izgleda. Boljša varianta za travnato gozdno preganjanje je XT600, KLR 650, ... Nekaj bolj starega in trpežnega, da ne boš ves čas gledal odpadle plastike in se sekiral. Za take podvige nekaj, kar lahko po uporabi zavržeš oziroma se ne sekiraš za praske, udrtine, odpadle dele, ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, če je ta motor za takšne podvige, kot si jih ti zamišljaš. Da ne bo pomote, motor je OK, vendar nima zaščite "trebuha" (prodajajo zaščito), vzmetenje in celoten namen motorja je nekje na polovici med cestno in makadamsko vožnjo (neka srednja varianta), izdelan je za gledanje in ne za prevračanje, ..., prenosi so bolj na dolgo nastavljeni (to se da urediti), ... Sem imel tako mašino in vem, kako se pelje in, kako izgleda. Boljša varianta za travnato gozdno preganjanje je XT600, KLR 650, ... Nekaj bolj starega in trpežnega, da ne boš ves čas gledal odpadle plastike in se sekiral. Za take podvige nekaj, kar lahko po uporabi zavržeš oziroma se ne sekiraš za praske, udrtine, odpadle dele, ...

 

 

... hvala za mnenje ....   :OK:

 

.. sicer sem pa tisto z "metanjem po tleh" mislil bolj tako tako ...  :whistle:

... u bistvu bi ga verjetno kar pazil, in bi se vozil 90 % po cestah, le da bi bile te ceste za spremembo mogoče kakšni makadami, speljani kje po bližnjih hribčkih .... 

... glede na mojo višino ga nameravam le "dvigniti" z originalnim nastavkom na zadnjem vzmetenju in zamenjat gume za kakšne bolj offroad .... (jasno na servisu, ker se mi ne ljubi, pa tud ne znam se zajebavat s temi stvarmi)   :lol: 

 

... sem pa res najprej gledal KLE-ja, ampak tist je pa res čist prešvoh .... tud sam za zajebancijo mi je brez veze ....   :?

 

... ko sem bil še res rosno mlad, sem se preganjal s Husqvarno 250 naokoli po travnikih in vem, da bi bila le-ta, ali pa kšn KTM-ček še najbolj primeren, ampak prav za neke travne varijante in divjanje po gozdovih sem pa res že mal preokoren ...  :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma aveš kva, za 3.500€ ti pa še jest mojo xt prodam hahah :D

 

 

... pošlji na ZS kaj imaš ...  :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 5.500€ imaš na avto net ktm 690, Cena je res skoraj dvojna , ampak je zadeva precej bolj na nivoju za tvoje želje (za po snegu, če nisi nek ekspert, je še vedno pretežak in "predivji")  in ima bistveno boljše vzmetenje in precej manj kil.

 

lp

Franc

Popravljeno . Popravil franc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 5.500€ imaš na avto net ktm 690, Cena je res skoraj dvojna , ampak je zadeva precej bolj na nivoju za tvoje želje (za po snegu, če nisi nek ekspert, je še vedno pretežak in "predivji")  in ima bistveno boljše vzmetenje in precej manj kil.

 

lp

Franc

 

 

... no, fajn ... začel sem z limitom tam nekje do 3.000 ... :blush:

 

... zdej sem že na 3.500, al pa tud mogoče mal čez .... :smoke:

 

... tvoja zgodba je pa že dvakratnik vsega tega ....  :(

 

.... druga stvar je pa tud ta, da kolkr mal prebiram o vseh teh KTM-čkih, ki mi delujejo sicer "jebačko", povsod berem o nekih hudih servisnih intervalih ....   :slap:

 

.... to pa jest glih ne bi .... :krneki:   ... niti nimam cajt za to, niti volje, niti se mi ne ljub ... :hmm:

 

... si pa predstavljam mlinček peljat na servis, pol se pa u miru mal vozit, in ne prov dost razmišljat, kaj morm narest, preden se vsedem na zic ....

 

.. maximalno sem prpravlen ketno mazat pred vsako furco ... in nč kej dost druzga ...  :010

 

... no, kaj bo pa na koncu ratal, me pa prow zanima ... :P

Popravljeno . Popravil pik1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi je zdelo in sem hotel že prej napisat, naj te ne strašijo s servisi (interval/menjava olja je na 5-8000 odvisno kako se voziš) . Nastavljanje ventilov je običajno potrebno na 20-30 000 (preverjat jih sicer moraš ob vsakem servisu) . Če servisov ne delaš sam na žalost niso ravno poceni, drugače pa je to to, enkrat na leto servis, potem pa namažeš ketno, napumpaš gume in...

Da ne bom filozofiral, sem imel točno takšne želje kot ti in sem "začel" z XT (jaz sem sicer hotel kupiti novega) , pa so ga po raznih forumih tako "spluvali" da sem začel gledati za DRZ-jem (pa je ravno tistega leta "zgubil" homologacijo) , "ostala" sta Husquarna 610 in Ktm 690 (za Husqvarno ni bilo resnega servisa in tako... ) .

690 ni Exc, servisni intervali so "razumni", meni je brez težav "preživel" pot na Portugalsko in nazaj.

Tudi jaz sem "štartal" z 6k € in končal na 8k+ € .

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... no, fajn ... začel sem z limitom tam nekje do 3.000 ... :blush:

 

Se mi zdi, da je to kar realna cena za ta motor. Spomladi sem gledal enega XT660R za 2800€, menda 2008 letnik, pa sem predolgo odlašal in je šel. Ti motorji so res nezahtevni za vzdrževanje in trpežni, sem imel pred leti Tenerejko.

Sam iščem en enduro kot edini motor in Tenerejka mi je spet aktualna pa Transalpka in GS 800, pri čemer je slednji najdražji. KTM pa se mi zdi malo pregrob, ne vem. Yamaha je res uglajena, Kawasaki KLR je precej bolj grob in trese, sem ga tudi vozil in zanj se ne bi odločil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi, da je to kar realna cena za ta motor. Spomladi sem gledal enega XT660R za 2800€, menda 2008 letnik, pa sem predolgo odlašal in je šel. Ti motorji so res nezahtevni za vzdrževanje in trpežni, sem imel pred leti Tenerejko.

Sam iščem en enduro kot edini motor in Tenerejka mi je spet aktualna pa Transalpka in GS 800, pri čemer je slednji najdražji. KTM pa se mi zdi malo pregrob, ne vem. Yamaha je res uglajena, Kawasaki KLR je precej bolj grob in trese, sem ga tudi vozil in zanj se ne bi odločil.

za vse naštete ne vem, ker jih nisem probal; definitivno pa za xt660 in transalp vem da se ne bi (jst) prav velik vozu offroad; vzmetenje ni kos terenu, višina od tal je premajhna, prenosi so predolgi ... je pa res da je xt bulletproof in ne rabi prav dosti da dela in dela ... 

kar se pa ktm-a ( LC4 ) tiče je pa dejansko (zame spet) najbližje idealnemu ravnovesju za vožnjo on/off. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za vse naštete ne vem, ker jih nisem probal; definitivno pa za xt660 in transalp vem da se ne bi (jst) prav velik vozu offroad; vzmetenje ni kos terenu, višina od tal je premajhna, prenosi so predolgi ... je pa res da je xt bulletproof in ne rabi prav dosti da dela in dela ... 

kar se pa ktm-a ( LC4 ) tiče je pa dejansko (zame spet) najbližje idealnemu ravnovesju za vožnjo on/off. 

Ne, to niso motorji namenjeni offroad vožnji, npr., od Yamahe bi bla za to bolj primerna WR 450F.

Tudi drži, da je KTM bolj primeren za terensko vožnjo, vsaj po karakteristikah, vozil ga še nisem in verjetno je od teh res najbolj vsestranski, kar pa tudi pomeni, da je zato na cesti manj udoben.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drgač če hočeš motor ki ti bo delal kot xt, in pa da bo boljši na terenu kot xt, sprobaj tt-ja. yamaha tt-r, ali pa tt-e, jaz se sicer bolj nagibam k tt-e, uzadno sem na avtonetu gledal enega, mi je takoj menjava na pamet padla :blush:

Popravljeno . Popravil yamahaxt600
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kakšni 250? WR250r, CRF 250l. Honda, nova, ni pretirano preko "proračuna" , pa dobiš garancijo in podobno.

lp

Franc

 

 

... u bistvu mi je CRF zelo simpatična, nisem pa še gledal, kakšne bolj ali manj "hude" servisne intervale ima ....

 

.... glih včeraj sem govoril s kolegom, ki ima neko "novo" 250-ko cvajtakt, pa mi je prjavu, da se baje na 60 ur menja bat ?????   :eek:  :eek:  :eek: 

 

... ne vem sicer točno katero znamko ima, ampak to mi nekak ne gre glih ... :(   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa beta alp4.0? vem da jo en član iz tukaj prodaja, baje nor gotovinski popust :D tud nova je bila zelo poceni, pa če se suzukijeve mašine niso dotikali, je to super mašina. jaz sem imel dr350, prodal sem ga z 69.000 kilometri, pa je še vedno delal kot urca + zelo dobro je šel za tistih 25 konjev.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... eno vprašanje ...

 

... kakšne gume svetujete dat na XT-jko, če bi se želel vozit čez zimo 80 % po asfaltu, 20 % pa po makadamu, kakšnem zglajenem snegu, mogoče tud kakšnem razmočenem travniku in podobno ????   :? 

 

 

 

.

ps.

... u bistvu mi je celo kar zelo važn, da je guma dobra tud za po asfaltu tišat ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst ti priporočam mitas E07 al pa clo E08 (zlo dobra po asfaltu po mojih izkušnjah, edin v vročini ne vem kako se obnese), če bo lep makadam; za cirka 100 eur nimaš kej falit.

aja, sneg pa rajš pozab; še posebi zglajen ;)

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... eno vprašanje ...

 

... kakšne gume svetujete dat na XT-jko, če bi se želel vozit čez zimo 80 % po asfaltu, 20 % pa po makadamu, kakšnem zglajenem snegu, mogoče tud kakšnem razmočenem travniku in podobno ????   :?

 

 

 

.

ps.

... u bistvu mi je celo kar zelo važn, da je guma dobra tud za po asfaltu tišat ...

 

Sneg in mokro travo pozabi. Razen, če bi rad delal družbo Jadranskemu šepavcu.

 

Za pnevmatike poglej v homologacijo, kjer je napisana tudi znamka in tip pnevmatike. Natakni nekaj takega oziroma podobnega. Tovarna je preizkusila veliko število različnih pnevmatik in na podlagi preizkusov izbrala neki optimum. Ta optimum je glede zasnove motorja in glede namena. Če želiš voziti kros, potem kramparce, če želiš asfalt in urejen makadam, potem izberi nekaj, kar je predvidela tovarna. Sem imel tako mašino in vem, da se dobro pelje po asfaltu in urejenem makadamu (dobro glede na zasnovo in namen) s serijskimi pnevmatikami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... no, skor celo tole temo znam že na pamet, pa sem prišel do zaključka, da je 90 % celotne vsebine itak samo "avspuhe gor, pa avspuhe dol, pa mogoče še kšne druge rore gor, pa na konc spet dol .... "   :lol1:

 

.... zgleda, da je pr XT-jki itak najbl važn sam to, da ornk "nabija", s tem, v kaj je pa obuta, se jih pa glih prov dost ne ukvarja ... :?

 

...za enkrat obema hvala za namig o Mitas-u, mal sem jih že prečekiral po net-u ...  :eek:

 

... sicer so pa na forumu omenjali še Dunlop trailmax, za katerimi moram še tud mal prebrskat, oziroma se tle gor oglasi še kakšen XT-jevc s kakšnim uporabnim predlogom ....  jasno za enduro verzijo, ne za supermoto "zgodbo" 

 

 

 

.

ps.

.... aja, Hajo, edin tistole o snegu mi pa še mal razlož prosim  .... zakaj morm na to pozabit ??? a je tko težak, al je tko štorast, al kej druzga, da ni za po snegu ????  :eek:

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sneg in mokro travo pozabi. Razen, če bi rad delal družbo Jadranskemu šepavcu.

 

Za pnevmatike poglej v homologacijo, kjer je napisana tudi znamka in tip pnevmatike. Natakni nekaj takega oziroma podobnega. Tovarna je preizkusila veliko število različnih pnevmatik in na podlagi preizkusov izbrala neki optimum. Ta optimum je glede zasnove motorja in glede namena. Če želiš voziti kros, potem kramparce, če želiš asfalt in urejen makadam, potem izberi nekaj, kar je predvidela tovarna. Sem imel tako mašino in vem, da se dobro pelje po asfaltu in urejenem makadamu (dobro glede na zasnovo in namen) s serijskimi pnevmatikami.

 

 

... ja, u bistvu si me prehitel s tvojim postom, ravno ko sem sam pisal zadnjega .... :)

 

.... sicer imam sedaj kramparce gor, ki pa jih nameravam čimprej zamenjat za nekaj bolj "normalnega", torej ravno za to kar si napisal ... asfalt in "več

 

ali manj" urejen makadam ...

 

... to, da pa nameravam dat gor vsekakor gume karakteristik, ki jih predvideva proizvajalec, pa niti ne rabim prav posebno poudarjat ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... eno vprašanje ...

 

... kakšne gume svetujete dat na XT-jko, če bi se želel vozit čez zimo 80 % po asfaltu, 20 % pa po makadamu, kakšnem zglajenem snegu, mogoče tud kakšnem razmočenem travniku in podobno ????   :?

 

 

 

.

ps.

... u bistvu mi je celo kar zelo važn, da je guma dobra tud za po asfaltu tišat ...

 

SAVA Invader MC 24. Guma ok, cena pa sploh...S to ne fališ nč ;)

Popravljeno . Popravil xtzs
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!