Foxxy Objavljeno Maj 13, 2015 Opozori Objavljeno Maj 13, 2015 Link ne deluje direktno.(vsaj meni ne) Bo treba verjetno na spodnji link kliknit. http://www.yamaha-motor.eu/uk/services/online-parts-catalogue/index.aspx LP Izgleda da je napačen link, moja napaka. Ampak če bo kdo iskal, ga sedaj najde LP
Lukzi Objavljeno Maj 13, 2015 Opozori Objavljeno Maj 13, 2015 (popravljeno) Če kdo prodaja Yamaho Xtx660 R/X od letnika 2006 naprej, se priporočam Popravljeno Maj 13, 2015. Popravil Lukzi
Lukzi Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 (popravljeno) Če kdo prodaja Yamaho Xtx660 R/X od letnika 2006 naprej, se priporočam Motor kupljen, sedaj kupujem rabljenega akrapoviča-se priporočam p.s. se opravičujem za double post, nisem več mogel urediti prejšnega. Popravljeno Maj 22, 2015. Popravil Lukzi
Foxxy Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Čestitke za nakup in varno akrapoviča boš bolj težko dobil rabljenega, dobiš pa za zelo dobro ceno nov leo vinci izpuh na ebay-u, kateri je po zvoku in karateristikah podoben akrapovičevemu
NejcZ Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Akrapoviča sem jaz dobil za 300 rabljenega. Pa še enega potem za 350. Oba prodana za 400+ Cajt moraš met pa keš na zalogi, pa najdeš kar hočeš Drugače pa piši komu ki motor prodaja, vsak ti bo prodal Akrapoviča posebaj če boš normalno ceno ponudil.
SIMY Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Samo pazi da ima številke gor,ker opažam da ljudje mislijo da imajo akrapoviča,itd...,u resnici pa imajo obični homemade lonec z nalepko priznanega proizvajalca.
gp2 Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Zdravo, a bi bil en tok dober, da bi mi slikal kako izgledal "štel šrauf" oziroma tisti nosilec/vijak pod prvo lučjo pri XT660? Sem nekaj razdiral pa videl, da imam tam vezico namesto nosilčka Hvala za pomoč že vnaprej. Lp
gp2 Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 Foxxy ful ti hvala! Razdrem pri meni in da vidim v čemu je fora z vezico :unsure:
Foxxy Objavljeno Maj 27, 2015 Opozori Objavljeno Maj 27, 2015 Po vsej verjetnosti je prejšnjemu lastniku odpadla vzmet ter vijak pa je nadomestil z vezico če imaš še oba nosilca uporabi m5 ali m6 vijak pa vzmet pa mora funkcionirati
Foxxy Objavljeno Maj 27, 2015 Opozori Objavljeno Maj 27, 2015 Upam da mi bo znal kdo pomagat danes sva s kolegom hotela it na rakitno in ko sva zapeljala na prvo vzpetino je začelo pri prvem zobniku nekaj pokati, vsakič ko se ketna obrne za en krog nekaj poči ampak samo če se motor pelje v hrib :S ketna in napenjalci verige zgledajo vredu, je možno da bi bilo kaj z menjalnikom narobe ali da bi kje kaj preskakovalo?? LP
robopanik Objavljeno Junij 3, 2015 Opozori Objavljeno Junij 3, 2015 Pogledi verigo da nima kak clenek zariban...
MiNa Objavljeno Junij 3, 2015 Opozori Objavljeno Junij 3, 2015 Preveri še, če je privita matica na prednjem verižniku. hajoktejn 1
NejcZ Objavljeno Junij 3, 2015 Opozori Objavljeno Junij 3, 2015 To preveri predno se dalje voziš! Pa mogoče luft v zadnjem kolesu (gumice v pestu)
Foxxy Objavljeno Junij 4, 2015 Opozori Objavljeno Junij 4, 2015 Napaka je bila odpravljena Prvi zobnik je bil vredu, gumice so bile bolj slabe zato sem dodal gumo od navadne zračnice v vmesne udore, tako kot je prikazano na xt660.com. Problem pa je bil, da sta bila dva glida na ketni skoraj nepremična in ščitnik za verigo je bil odtegnjen. Verigo sem celo lepo očistil z bencinom in po domače povedano "predrkal" tista dva glida, da sta se lažje gibala ter potem namazal ketno. Sedaj funkcionira tako kot bi moralo že v samem začetku
Marextx Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 Pozdravljeni. Zanima me postopek menjave olja na yamahi xt660x kolicina in ce mi lahko negdo opise postopek hvala...
NejcZ Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 Najprej odšraufaj vijak za nalivanje, potem ga spodaj spustiš, potem ga spustiš spredaj v okvirju, potem vzameš ven oljni filter (3x potem ).. ko vse odteče itd lahko malo obrišeš Nazaj pa enako. Daš filter notri, zategneš oba šraufa in naliješ olje. Mislim da je po podatkih 2,9l, tako da 3l nabavi. Jaz sem tankal Motul 5100 10w-40. Al pa Yamalube.
Foxxy Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 Pozdravljen! Z menjavo olja boš potreboval nov oljni filter ter 3l novega olja, kar ga bo ostalo ga boš imel za občasno dolivanje. Približno gre v motor 2.6l olja če nimam napačnih podatkov. Sam uporabljam polsintetiko motul 5100 10W-40. Če nisi vešč menjave olja je bolje da ti to storijo na servisu ali pa da ti to stori kakšen vaški mehanik, drugače pa je na youtubu veliko posnetkov kako zamenjati olje... Tukaj imaš prikaz s slikami na tujem forumu: link Tukaj pa imaš posnetek: link Lp MiNa 1
Marextx Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 Ne menjava nebo problem samo vseno rajsi vprasam ker vem da ste tukaj fantje ki veste kako tocno zadeva poteka....
Lukass Objavljeno Julij 9, 2015 Opozori Objavljeno Julij 9, 2015 Proda gdo Yamaho xt660x obvezno od 2006letnika dalje. Tisto kar se po avto.net pordaja me ne zanima ker je use zjahano. Lp
Vucko Objavljeno Avgust 15, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2015 fante od moje xtx sta mi ostala dva kot nova original izpuha, če kdo rabi se mi nej javi na zs ... cena je 220€
matija1234 Objavljeno Avgust 25, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2015 (popravljeno) Živjo, prodajam svojo XT660X 2005 letnik z nekaj čez 51000km. Nisem še naredil oglasa, ker čakam lepo vreme da motor spucam in poslikam, tako da upam na kupca s foruma. Oglas dodam ko ga naredim. Kupil sem ga 4 sezone nazaj z 20500km. Motor ima ogromno dodatne opreme in zraven priložim še originalne dele. Ima Akrapovič slip-on izpuhe(titan verzija), renthal fatbar(28mm) balanco, visoke ščitnike rok acerbis, opletene zavorne cevi COBRA spredaj in zadaj, K&N športni filter, NGK CREIX svečko z iridijevo konico, v sprednjih vilicah sem podložil fedre za 20mm in zamenjal olje z oljem gostote 15w, naredil sem si svojo boljšo ojačitev sprednjih vilic (4mm nerjaveče jeklo), PBR zadnji verižnik 47 zob, zraven priložim tudi jeklenega s 45 zobmi. Veriga je DID ZVMX (nekje na 50%)in sem si jo tako predelal da imam dva vezna člena in lahko z lahkoto spreminjam število členov s 112 na 110 za različna verižnika. Motor ima kratke nastavljive ročke bremze in sklopke, zravem priložim originalne. Popravil sem zadnji del motorja, ker je original ogromen, druga LED luč in LED smerniki, Progrip ročke balance. Zraven motorja dodam še nosilec za kufer, in vso original opremo, ki sem jo zamenjal. Gume so Michelin pilot power 3 z njimi sem naredi 3500km in se da z njimi prevoziti po moji oceni med 5000 in 7000km. Imam tudi slovensko vinjeto. Ventile sem nastavil pred 10000km in ketnica ventilov se ne sliši. Ta mašina pa zdrži čez 100000km, tako da brez strahu. Imam dnevnik vsega kar sem menjal/šravfal/predeloval na motorju od dneva nakupa do danes s podrobnim opisom in pri koliko kilometrih. Motor ima v prometni 35kW in ga je možno registrirati in voziti z izpitom A2. Motor je od originalnega lažji za približno slabih 10kg. Ni vse rožnato, z motorjem sem bil parkrat na tleh, nikoli nič hujšega samo zdrsi. Popraskane so plastike, desni akrapovič in sopotnikove stopalke. Motor ima za sabo več kot 50000km in ni tega ne skriva. Vse na motorju deluje in odkar ga imam je bil vzdrževan odlično. CENA: 2600eur ali 2500eur brez renthal balance. Original nimam več, tako da lahko si zrihtate svojo 22mm ali 28mm, za obe velikosti imam nosilčke. Lahko pa pridete s prikolico Ta dva zneska sta edina za katera motor gre od hiše! Kontakt na ZS ali na 031565504. Ogled možen ko bo vreme da ga operem. Lp PS: zraven dodam še liter in pol olja Motul 5100 in pred cca 1500km sem zamenjal gumijaste blažilce v zadnjem pestu Popravljeno Avgust 25, 2015. Popravil matija1234 hajoktejn, bentley in toshiba 3
bentley Objavljeno Avgust 28, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2015 Živjo, prodajam svojo XT660X 2005 letnik z nekaj čez 51000km. Nisem še naredil oglasa, ker čakam lepo vreme da motor spucam in poslikam, tako da upam na kupca s foruma. Oglas dodam ko ga naredim. Kupil sem ga 4 sezone nazaj z 20500km. Motor ima ogromno dodatne opreme in zraven priložim še originalne dele. Ima Akrapovič slip-on izpuhe(titan verzija), renthal fatbar(28mm) balanco, visoke ščitnike rok acerbis, opletene zavorne cevi COBRA spredaj in zadaj, K&N športni filter, NGK CREIX svečko z iridijevo konico, v sprednjih vilicah sem podložil fedre za 20mm in zamenjal olje z oljem gostote 15w, naredil sem si svojo boljšo ojačitev sprednjih vilic (4mm nerjaveče jeklo), PBR zadnji verižnik 47 zob, zraven priložim tudi jeklenega s 45 zobmi. Veriga je DID ZVMX (nekje na 50%)in sem si jo tako predelal da imam dva vezna člena in lahko z lahkoto spreminjam število členov s 112 na 110 za različna verižnika. Motor ima kratke nastavljive ročke bremze in sklopke, zravem priložim originalne. Popravil sem zadnji del motorja, ker je original ogromen, druga LED luč in LED smerniki, Progrip ročke balance. Zraven motorja dodam še nosilec za kufer, in vso original opremo, ki sem jo zamenjal. Gume so Michelin pilot power 3 z njimi sem naredi 3500km in se da z njimi prevoziti po moji oceni med 5000 in 7000km. Imam tudi slovensko vinjeto. Ventile sem nastavil pred 10000km in ketnica ventilov se ne sliši. Ta mašina pa zdrži čez 100000km, tako da brez strahu. Imam dnevnik vsega kar sem menjal/šravfal/predeloval na motorju od dneva nakupa do danes s podrobnim opisom in pri koliko kilometrih. Motor ima v prometni 35kW in ga je možno registrirati in voziti z izpitom A2. Motor je od originalnega lažji za približno slabih 10kg. Ni vse rožnato, z motorjem sem bil parkrat na tleh, nikoli nič hujšega samo zdrsi. Popraskane so plastike, desni akrapovič in sopotnikove stopalke. Motor ima za sabo več kot 50000km in ni tega ne skriva. Vse na motorju deluje in odkar ga imam je bil vzdrževan odlično. CENA: 2600eur ali 2500eur brez renthal balance. Original nimam več, tako da lahko si zrihtate svojo 22mm ali 28mm, za obe velikosti imam nosilčke. Lahko pa pridete s prikolico Ta dva zneska sta edina za katera motor gre od hiše! Kontakt na ZS ali na 031565504. Ogled možen ko bo vreme da ga operem. Lp PS: zraven dodam še liter in pol olja Motul 5100 in pred cca 1500km sem zamenjal gumijaste blažilce v zadnjem pestu Za nekoga ki mu nekaj kozmetičnih napak ni edino merilo je tole definitivno bestbuy. matija1234 1
matija1234 Objavljeno Avgust 30, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2015 Živjo, prodajam svojo XT660X 2005 letnik z nekaj čez 51000km. Nisem še naredil oglasa, ker čakam lepo vreme da motor spucam in poslikam, tako da upam na kupca s foruma. Oglas dodam ko ga naredim. Kupil sem ga 4 sezone nazaj z 20500km. Motor ima ogromno dodatne opreme in zraven priložim še originalne dele. Ima Akrapovič slip-on izpuhe(titan verzija), renthal fatbar(28mm) balanco, visoke ščitnike rok acerbis, opletene zavorne cevi COBRA spredaj in zadaj, K&N športni filter, NGK CREIX svečko z iridijevo konico, v sprednjih vilicah sem podložil fedre za 20mm in zamenjal olje z oljem gostote 15w, naredil sem si svojo boljšo ojačitev sprednjih vilic (4mm nerjaveče jeklo), PBR zadnji verižnik 47 zob, zraven priložim tudi jeklenega s 45 zobmi. Veriga je DID ZVMX (nekje na 50%)in sem si jo tako predelal da imam dva vezna člena in lahko z lahkoto spreminjam število členov s 112 na 110 za različna verižnika. Motor ima kratke nastavljive ročke bremze in sklopke, zravem priložim originalne. Popravil sem zadnji del motorja, ker je original ogromen, druga LED luč in LED smerniki, Progrip ročke balance. Zraven motorja dodam še nosilec za kufer, in vso original opremo, ki sem jo zamenjal. Gume so Michelin pilot power 3 z njimi sem naredi 3500km in se da z njimi prevoziti po moji oceni med 5000 in 7000km. Imam tudi slovensko vinjeto. Ventile sem nastavil pred 10000km in ketnica ventilov se ne sliši. Ta mašina pa zdrži čez 100000km, tako da brez strahu. Imam dnevnik vsega kar sem menjal/šravfal/predeloval na motorju od dneva nakupa do danes s podrobnim opisom in pri koliko kilometrih. Motor ima v prometni 35kW in ga je možno registrirati in voziti z izpitom A2. Motor je od originalnega lažji za približno slabih 10kg. Ni vse rožnato, z motorjem sem bil parkrat na tleh, nikoli nič hujšega samo zdrsi. Popraskane so plastike, desni akrapovič in sopotnikove stopalke. Motor ima za sabo več kot 50000km in ni tega ne skriva. Vse na motorju deluje in odkar ga imam je bil vzdrževan odlično. CENA: 2600eur ali 2500eur brez renthal balance. Original nimam več, tako da lahko si zrihtate svojo 22mm ali 28mm, za obe velikosti imam nosilčke. Lahko pa pridete s prikolico Ta dva zneska sta edina za katera motor gre od hiše! Kontakt na ZS ali na 031565504. Ogled možen ko bo vreme da ga operem. Lp PS: zraven dodam še liter in pol olja Motul 5100 in pred cca 1500km sem zamenjal gumijaste blažilce v zadnjem pestu V oglasu so slike motorja: http://tinyurl.com/o4pf49w bentley 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se