Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 X in R


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Če kdo prodaja Yamaho Xtx660 R/X od letnika 2006 naprej, se priporočam :D

Popravljeno . Popravil Lukzi
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Če kdo prodaja Yamaho Xtx660 R/X od letnika 2006 naprej, se priporočam :D

Motor kupljen, sedaj kupujem rabljenega akrapoviča-se priporočam :)

 

p.s. se opravičujem za double post, nisem več mogel urediti prejšnega.

Popravljeno . Popravil Lukzi
Objavljeno

Čestitke za nakup in varno  :OK:  akrapoviča boš bolj težko dobil rabljenega, dobiš pa za zelo dobro ceno nov leo vinci izpuh na ebay-u, kateri je po zvoku in karateristikah podoben akrapovičevemu :D

Objavljeno

Akrapoviča sem jaz dobil za 300 rabljenega. Pa še enega potem za 350. Oba prodana za 400+ :OK:  Cajt moraš met pa keš na zalogi, pa najdeš kar hočeš :) Drugače pa piši komu ki motor prodaja, vsak ti bo prodal Akrapoviča posebaj če boš normalno ceno ponudil.

Objavljeno

Samo pazi da ima številke gor,ker opažam da ljudje mislijo da imajo akrapoviča,itd...,u resnici pa imajo obični homemade lonec z nalepko priznanega proizvajalca.

Objavljeno

Zdravo,

 

a bi bil en tok dober, da bi mi slikal kako izgledal "štel šrauf" oziroma tisti nosilec/vijak pod prvo lučjo pri XT660?

 

Sem nekaj razdiral pa videl, da imam tam vezico namesto nosilčka ;)

 

Hvala za pomoč že vnaprej.

Lp

Objavljeno

Foxxy ful ti hvala! :yea2:  :kava::OK:  Razdrem pri meni in da vidim v čemu je fora z vezico  :unsure:

Objavljeno

Po vsej verjetnosti je prejšnjemu lastniku odpadla vzmet ter vijak pa je nadomestil z vezico  :D če imaš še oba nosilca uporabi m5 ali m6 vijak pa vzmet pa mora funkcionirati 

Objavljeno

Upam da mi bo znal kdo pomagat :D danes sva s kolegom hotela it na rakitno in ko sva zapeljala na prvo vzpetino je začelo pri prvem zobniku nekaj pokati, vsakič ko se ketna obrne za en krog nekaj poči ampak samo če se motor pelje v hrib :S ketna in napenjalci verige zgledajo vredu, je možno da bi bilo kaj z menjalnikom narobe ali da bi kje kaj preskakovalo??

LP

Objavljeno

Pogledi verigo da nima kak clenek zariban...

Objavljeno

Preveri še, če je privita matica na prednjem verižniku.

Objavljeno

To preveri predno se dalje voziš! Pa mogoče luft v zadnjem kolesu (gumice v pestu)

Objavljeno

Napaka je bila odpravljena :OK:  Prvi zobnik je bil vredu, gumice so bile bolj slabe zato sem dodal gumo od navadne zračnice v vmesne udore, tako kot je prikazano na xt660.com. Problem pa je bil, da sta bila dva glida na ketni skoraj nepremična in ščitnik za verigo je bil odtegnjen. Verigo sem celo lepo očistil z bencinom in po domače povedano "predrkal" tista dva glida, da sta se lažje gibala ter potem namazal ketno. Sedaj funkcionira tako kot bi moralo že v samem začetku  :OK:

Objavljeno

Pozdravljeni.

Zanima me postopek menjave olja na yamahi xt660x kolicina in ce mi lahko negdo opise postopek hvala...

Objavljeno

Najprej odšraufaj vijak za nalivanje, potem ga spodaj spustiš, potem ga spustiš spredaj v okvirju, potem vzameš ven oljni filter (3x potem :D ).. ko vse odteče itd lahko malo obrišeš :D Nazaj pa enako. Daš filter notri, zategneš oba šraufa in naliješ olje. Mislim da je po podatkih 2,9l, tako da 3l nabavi. Jaz sem tankal Motul 5100 10w-40. Al pa Yamalube.

Objavljeno

Pozdravljen!

Z menjavo olja boš potreboval nov oljni filter ter 3l novega olja, kar ga bo ostalo ga boš imel za občasno dolivanje. Približno gre v motor 2.6l olja če nimam napačnih podatkov. Sam uporabljam polsintetiko motul 5100 10W-40. Če nisi vešč menjave olja je bolje da ti to storijo na servisu ali pa da ti to stori kakšen vaški mehanik, drugače pa je na youtubu veliko posnetkov kako zamenjati olje...

Tukaj imaš prikaz s slikami na tujem forumu: link

Tukaj pa imaš posnetek: link

 

Lp

Objavljeno

Ne menjava nebo problem samo vseno rajsi vprasam ker vem da ste tukaj fantje ki veste kako tocno zadeva poteka....

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Proda gdo Yamaho xt660x obvezno od 2006letnika dalje. Tisto kar se po avto.net pordaja me ne zanima ker je use zjahano.

Lp

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

fante od moje xtx sta mi ostala dva kot nova original izpuha, če kdo rabi se mi nej javi na zs ... cena je 220€ 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Živjo, prodajam svojo XT660X 2005 letnik z nekaj čez 51000km. Nisem še naredil oglasa, ker čakam lepo vreme da motor spucam in poslikam, tako da upam na kupca s foruma. Oglas dodam ko ga naredim. Kupil sem ga 4 sezone nazaj z 20500km. Motor ima ogromno dodatne opreme in zraven priložim še originalne dele. Ima Akrapovič slip-on izpuhe(titan verzija), renthal fatbar(28mm) balanco, visoke ščitnike rok acerbis, opletene zavorne cevi COBRA spredaj in zadaj, K&N športni filter, NGK CREIX svečko z iridijevo konico, v sprednjih vilicah sem podložil fedre za 20mm in zamenjal olje z oljem gostote 15w, naredil sem si svojo boljšo ojačitev sprednjih vilic (4mm nerjaveče jeklo), PBR zadnji verižnik 47 zob, zraven priložim tudi jeklenega s 45 zobmi. Veriga je DID ZVMX (nekje na 50%)in sem si jo tako predelal da imam dva vezna člena in lahko z lahkoto spreminjam število členov s 112 na 110 za različna verižnika. Motor ima kratke nastavljive ročke bremze in sklopke, zravem priložim originalne. Popravil sem zadnji del motorja, ker je original ogromen, druga LED luč in LED smerniki, Progrip ročke balance. Zraven motorja dodam še nosilec za kufer, in vso original opremo, ki sem jo zamenjal. Gume so Michelin pilot power 3 z njimi sem naredi 3500km in se da z njimi prevoziti po moji oceni med 5000 in 7000km. Imam tudi slovensko vinjeto. Ventile sem nastavil pred 10000km in ketnica ventilov se ne sliši. Ta mašina pa zdrži čez 100000km, tako da brez strahu. Imam dnevnik vsega kar sem menjal/šravfal/predeloval na motorju od dneva nakupa do danes s podrobnim opisom in pri koliko kilometrih. Motor ima v prometni 35kW in ga je možno registrirati in voziti z izpitom A2. Motor je od originalnega lažji za približno slabih 10kg. 
Ni vse rožnato, z motorjem sem bil parkrat na tleh, nikoli nič hujšega samo zdrsi. Popraskane so plastike, desni akrapovič in sopotnikove stopalke. Motor ima za sabo več kot 50000km in ni tega ne skriva. Vse na motorju deluje in odkar ga imam je bil vzdrževan odlično. 
CENA: 2600eur ali 2500eur brez renthal balance. Original nimam več, tako da lahko si zrihtate svojo 22mm ali 28mm, za obe velikosti imam nosilčke. Lahko pa pridete s prikolico :D Ta dva zneska sta edina za katera motor gre od hiše!
Kontakt na ZS ali na 031565504. Ogled možen ko bo vreme da ga operem.

Lp

PS: zraven dodam še liter in pol olja Motul 5100 in pred cca 1500km sem zamenjal gumijaste blažilce v zadnjem pestu

Popravljeno . Popravil matija1234
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Živjo, prodajam svojo XT660X 2005 letnik z nekaj čez 51000km. Nisem še naredil oglasa, ker čakam lepo vreme da motor spucam in poslikam, tako da upam na kupca s foruma. Oglas dodam ko ga naredim. Kupil sem ga 4 sezone nazaj z 20500km. Motor ima ogromno dodatne opreme in zraven priložim še originalne dele. Ima Akrapovič slip-on izpuhe(titan verzija), renthal fatbar(28mm) balanco, visoke ščitnike rok acerbis, opletene zavorne cevi COBRA spredaj in zadaj, K&N športni filter, NGK CREIX svečko z iridijevo konico, v sprednjih vilicah sem podložil fedre za 20mm in zamenjal olje z oljem gostote 15w, naredil sem si svojo boljšo ojačitev sprednjih vilic (4mm nerjaveče jeklo), PBR zadnji verižnik 47 zob, zraven priložim tudi jeklenega s 45 zobmi. Veriga je DID ZVMX (nekje na 50%)in sem si jo tako predelal da imam dva vezna člena in lahko z lahkoto spreminjam število členov s 112 na 110 za različna verižnika. Motor ima kratke nastavljive ročke bremze in sklopke, zravem priložim originalne. Popravil sem zadnji del motorja, ker je original ogromen, druga LED luč in LED smerniki, Progrip ročke balance. Zraven motorja dodam še nosilec za kufer, in vso original opremo, ki sem jo zamenjal. Gume so Michelin pilot power 3 z njimi sem naredi 3500km in se da z njimi prevoziti po moji oceni med 5000 in 7000km. Imam tudi slovensko vinjeto. Ventile sem nastavil pred 10000km in ketnica ventilov se ne sliši. Ta mašina pa zdrži čez 100000km, tako da brez strahu. Imam dnevnik vsega kar sem menjal/šravfal/predeloval na motorju od dneva nakupa do danes s podrobnim opisom in pri koliko kilometrih. Motor ima v prometni 35kW in ga je možno registrirati in voziti z izpitom A2. Motor je od originalnega lažji za približno slabih 10kg. 

Ni vse rožnato, z motorjem sem bil parkrat na tleh, nikoli nič hujšega samo zdrsi. Popraskane so plastike, desni akrapovič in sopotnikove stopalke. Motor ima za sabo več kot 50000km in ni tega ne skriva. Vse na motorju deluje in odkar ga imam je bil vzdrževan odlično. 

CENA: 2600eur ali 2500eur brez renthal balance. Original nimam več, tako da lahko si zrihtate svojo 22mm ali 28mm, za obe velikosti imam nosilčke. Lahko pa pridete s prikolico :D Ta dva zneska sta edina za katera motor gre od hiše!

Kontakt na ZS ali na 031565504. Ogled možen ko bo vreme da ga operem.

Lp

PS: zraven dodam še liter in pol olja Motul 5100 in pred cca 1500km sem zamenjal gumijaste blažilce v zadnjem pestu

 

Za nekoga ki mu nekaj kozmetičnih napak ni edino merilo je tole definitivno bestbuy.

Objavljeno

Živjo, prodajam svojo XT660X 2005 letnik z nekaj čez 51000km. Nisem še naredil oglasa, ker čakam lepo vreme da motor spucam in poslikam, tako da upam na kupca s foruma. Oglas dodam ko ga naredim. Kupil sem ga 4 sezone nazaj z 20500km. Motor ima ogromno dodatne opreme in zraven priložim še originalne dele. Ima Akrapovič slip-on izpuhe(titan verzija), renthal fatbar(28mm) balanco, visoke ščitnike rok acerbis, opletene zavorne cevi COBRA spredaj in zadaj, K&N športni filter, NGK CREIX svečko z iridijevo konico, v sprednjih vilicah sem podložil fedre za 20mm in zamenjal olje z oljem gostote 15w, naredil sem si svojo boljšo ojačitev sprednjih vilic (4mm nerjaveče jeklo), PBR zadnji verižnik 47 zob, zraven priložim tudi jeklenega s 45 zobmi. Veriga je DID ZVMX (nekje na 50%)in sem si jo tako predelal da imam dva vezna člena in lahko z lahkoto spreminjam število členov s 112 na 110 za različna verižnika. Motor ima kratke nastavljive ročke bremze in sklopke, zravem priložim originalne. Popravil sem zadnji del motorja, ker je original ogromen, druga LED luč in LED smerniki, Progrip ročke balance. Zraven motorja dodam še nosilec za kufer, in vso original opremo, ki sem jo zamenjal. Gume so Michelin pilot power 3 z njimi sem naredi 3500km in se da z njimi prevoziti po moji oceni med 5000 in 7000km. Imam tudi slovensko vinjeto. Ventile sem nastavil pred 10000km in ketnica ventilov se ne sliši. Ta mašina pa zdrži čez 100000km, tako da brez strahu. Imam dnevnik vsega kar sem menjal/šravfal/predeloval na motorju od dneva nakupa do danes s podrobnim opisom in pri koliko kilometrih. Motor ima v prometni 35kW in ga je možno registrirati in voziti z izpitom A2. Motor je od originalnega lažji za približno slabih 10kg. 

Ni vse rožnato, z motorjem sem bil parkrat na tleh, nikoli nič hujšega samo zdrsi. Popraskane so plastike, desni akrapovič in sopotnikove stopalke. Motor ima za sabo več kot 50000km in ni tega ne skriva. Vse na motorju deluje in odkar ga imam je bil vzdrževan odlično. 

CENA: 2600eur ali 2500eur brez renthal balance. Original nimam več, tako da lahko si zrihtate svojo 22mm ali 28mm, za obe velikosti imam nosilčke. Lahko pa pridete s prikolico :D Ta dva zneska sta edina za katera motor gre od hiše!

Kontakt na ZS ali na 031565504. Ogled možen ko bo vreme da ga operem.

Lp

PS: zraven dodam še liter in pol olja Motul 5100 in pred cca 1500km sem zamenjal gumijaste blažilce v zadnjem pestu

V oglasu so slike motorja: http://tinyurl.com/o4pf49w

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!