Andro82 Objavljeno November 13, 2011 Opozori Objavljeno November 13, 2011 ....vprašanje kdaj se pri R1 2004 vklopi ventilator za hlajenje??? kdaj levi, kdaj desni??? ali bi se morala oba??? hvala, lp pri moji 2005 mislim, da se je prižgau tam pri okrog 105-107 stopinjah...pozoren pa nikoli nisem biu ali samo eden ali oba, ampak mislim po logiki bi se mogla kar oba hkrati
fp4492 Objavljeno November 14, 2011 Opozori Objavljeno November 14, 2011 Pri meni se vklopita oba pri 105 stopinjah, izklopita se, ko temperatura pade pod 100 stopinj.
SANJIN-MIXON Objavljeno November 14, 2011 Opozori Objavljeno November 14, 2011 se opravičujem vsem, res je oba se mi vklopita nekje pri 105.izklopita pa ko pade pod sto stopinj, preizkusil
suzukigsxr1 Objavljeno November 14, 2011 Opozori Objavljeno November 14, 2011 se opravičujem vsem, res je oba se mi vklopita nekje pri 105.izklopita pa ko pade pod sto stopinj, preizkusil no me veseli, da si šel zdaj sprobat, ko je že verjetno bil pokrit v garaži hvala in lp trebor 1
trebor Objavljeno November 14, 2011 Opozori Objavljeno November 14, 2011 no me veseli, da si šel zdaj sprobat, ko je že verjetno bil pokrit v garaži hvala in lp Meni se v tem letnem času, ko se vozim, sploh nočejo ventilatorji vklopiti, je izgleda premrzlo . LP Robert
Trdonja Objavljeno November 23, 2011 Opozori Objavljeno November 23, 2011 Kakšne zamere lastnikov R1 od 2009 letnika dalje? ^_^
Urban K. Objavljeno November 23, 2011 Opozori Objavljeno November 23, 2011 Živjo! Jaz sem v začetku novembra prešel iz letnika 2004 na letnik 2009. Glede na to, da mi je bila že 2004 letnik top motor, je ta samo še boljša, saj ima bolj linearno podajanje moči, boljše zavore in nasploh je lepša ter s svojim edinstvenim zvokom, razred zase. LP! LRR, trebor, JMatic in 1 other 4
Andro82 Objavljeno November 23, 2011 Opozori Objavljeno November 23, 2011 Živjo! Jaz sem v začetku novembra prešel iz letnika 2004 na letnik 2009. Glede na to, da mi je bila že 2004 letnik top motor, je ta samo še boljša, saj ima bolj linearno podajanje moči, boljše zavore in nasploh je lepša ter s svojim edinstvenim zvokom, razred zase. LP! A veš kva ti povem...spelou si mi jo ...sm mislu, da bo do spomladi počakala SREČNO Z NOVO PETARDO trebor in Izek 2
yzfr1 Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 Kakšne zamere lastnikov R1 od 2009 letnika dalje? ^_^ Z motorjem sm naredu 13k km in zaenkrat vse dela tako kot je treba. Samo napenjalec verige je bil glasen in sem ga zato zamenjal z ročnim napenjalcem. Prodam Power commander 5 za Yamaho r1 od letnika 2009 naprej in Autotune AT-200 za PC 5 ki med vožnjo spreminja količino vbrizganega goriva glede na željeno razmerje zraka in goriva, ki ga sami nastavimo. ww.powercommander.com Več informacij preko PM ali telefona 040 299195
JMatic Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 A veš kva ti povem...spelou si mi jo ...sm mislu, da bo do spomladi počakala SREČNO Z NOVO PETARDO tut jest sm tole hotu kupit :DD Andro82 1
exclan Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 Imam letnik 2004 do zdaj sem naredu 66000 km z njo brez nobenih problemov letos gre na pregled ventilov pa ne zato ker kaj ropota ampak ker je po moje čas. trebor in Andro82 2
SANJIN-MIXON Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 Imam letnik 2004 do zdaj sem naredu 66000 km z njo brez nobenih problemov letos gre na pregled ventilov pa ne zato ker kaj ropota ampak ker je po moje čas. daj javi, če je bila kaka sprememba na ventilih, ter kakšen je bil strošek, moja ima 39000 km, in dela kot urca
trebor Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 Saj nima kaj biti narobe :grrr . Važni so redni servisi, in šparanje motorja, ko je mrzel. Ko je pa segret pa ni nobenih ovir, da ga vrtiš v višje vrtljaje. Pred 14 dnevi sem naredil samo redni servis na 40000 km, kjer se je menjalo samo oba filtra, svečke in olje. Sedaj pa samo še gaaaaasaaaaa . Moram pa priznati, da je to zelo hvaležen motorček, nič se ne pritožuje, če ga masiraš, samo leti in leti in leti dokler ni tebi dovolj. Moped bi šel še hitreje , samo so potrebni cojones . LP Robert SANJIN-MIXON, Andro82, exclan in 1 other 4
exclan Objavljeno November 24, 2011 Opozori Objavljeno November 24, 2011 (popravljeno) daj javi, če je bila kaka sprememba na ventilih, ter kakšen je bil strošek, moja ima 39000 km, in dela kot urca Ko jo bodo odprli javim če so bile kake spremembe na ventilih glede stroška pa tako govoril sem z mehanikom( serviser Yamahe) za delo z materialom(tesnila,ploščice ... .) bo 250€ upam da bo pri tem ostalo.Glede delovanja motorja tudi moja dela kot urica in bo tudi delala glede na to da sem pred 2mes. dal motor v prodajo in ker ga nisem prodal sem se odločil da jo držim dokler ne razpade motor ali jaz osebno mislim da je ta motor popoln za moje potrebe in užitke. SANJIN dej mi potešit firbec koliko si visok namreč na avtarju izgleda kot da si na minimotorju Popravljeno November 24, 2011. Popravil exclan trebor in SANJIN-MIXON 2
SANJIN-MIXON Objavljeno November 25, 2011 Opozori Objavljeno November 25, 2011 trebor, sem istega mnenja kot ti, servise delam na vsakih 5000km, ne šparam na olju, dajal sem motul in nikoli več, sedaj že parkrat yamalube 10/40, svečke sem tudi dal in sicer iridium, filter je k&n, akrapote, resda še stare oblike sam kaj ko so tanovi tako dragi, pa še silijo zadaj ven kot nekakšna lojtra . exclan, tudi moj namen je bil jo prodati, pa tak ko si rekel, motor dela v nulo, vožnja z njo mi paše, sploh ne trpim na njej pa če je tudi dolga furca, letos z njo naredil slabih 19000 km, dvakrat Novi Marof, enkrat Panonia in to je to, ni veliko ampak je bilo božansko, hmmm koliko sem velik 183, no pa še slikco prpopam, da se bolje vidi ha ha ha !!!!!! RobiRoberto, tilingerossi, gsx750f in 2 others 5
SANJIN-MIXON Objavljeno November 25, 2011 Opozori Objavljeno November 25, 2011 v nedeljo 27.11.2011 jo pa peljem na sprehod na GROBNIK ! Andro82 in trebor 2
gsx750f Objavljeno November 29, 2011 Opozori Objavljeno November 29, 2011 v nedeljo 27.11.2011 jo pa peljem na sprehod na GROBNIK ! In kak je blo na sprehodu?
carmagedon Objavljeno November 30, 2011 Opozori Objavljeno November 30, 2011 Ko jo bodo odprli javim če so bile kake spremembe na ventilih glede stroška pa tako govoril sem z mehanikom( serviser Yamahe) za delo z materialom(tesnila,ploščice ... .) bo 250€ upam da bo pri tem ostalo.Glede delovanja motorja tudi moja dela kot urica in bo tudi delala glede na to da sem pred 2mes. dal motor v prodajo in ker ga nisem prodal sem se odločil da jo držim dokler ne razpade motor ali jaz osebno mislim da je ta motor popoln za moje potrebe in užitke. SANJIN dej mi potešit firbec koliko si visok namreč na avtarju izgleda kot da si na minimotorju oj 250 € samo za nastavitev ventilov je preveč. sam sem dal za servis: (sicer na R6 samo nima veze) - nastavitev ventilov - menjava olja & filtra (motul 5100) - menjava svečk (tovarniško predpisane ) Ta storitev me je stala 205€. Z orig. računom in pri pooblaščenem serviserju. LP
SANJIN-MIXON Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 In kak je blo na sprehodu? Žal je kolega zafrkno ker je moral na svojem motorju mal firbec pasit po novem zadnjem ohlins vzmetenju in je olje spustil mal po mopedu, tako da je vse skupaj odpadlo, ja kaj čmo vse je za nekaj dobro, smo pa zato v nedeljo po Rogli kondicijo nabiral ha ha , a ne bagioooo !!!!!!!
suzukigsxr1 Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 nekaj tem nazaj sem že spraševal glede delovanja ventilatorjev na 2004... danes sem ugotovil, da do desnega ventilatorja ne pride tok, varovalke so ok, ventilator ob direktnem priklopu dela... možno je, da je kje pretrgan kabel, čeprav je ta možnost majhna... ima kdo kakšen nasvet, kje bi bila napaka... hvala in lp
trebor Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 Najbolje, da greš pogledat vse kontakte od začetka pri ventilatorju pa vse do tam, kjer sta ventilatorja povezana na skupnem konektorju. Ne me držat za besedo, da je tako, kot sem napisal, nisem električar. Druge napake kot je slab stik skoraj ne more biti. Pretrgana žica je malo verjetno, da je, če nisi nič šaril po motorju. LP Robert
Macho3 Objavljeno December 6, 2011 Opozori Objavljeno December 6, 2011 Živjo! Jaz sem v začetku novembra prešel iz letnika 2004 na letnik 2009. Glede na to, da mi je bila že 2004 letnik top motor, je ta samo še boljša, saj ima bolj linearno podajanje moči, boljše zavore in nasploh je lepša ter s svojim edinstvenim zvokom, razred zase. LP! He he Urban K. Predvidevam, da jaz pa se zdaj veselo furam s tvojo "bivšo". Kako kaj nova "ljubezen"? He he, da se čez kako leto ne oglasim še po to "pupco" he he eh veliko varnih z užitkom peljanih Km. trebor in Izek 2
SANJIN-MIXON Objavljeno December 25, 2011 Opozori Objavljeno December 25, 2011 (popravljeno) Če kdo verjame al ne je Yamaha Yzf R-1 letnik 2004, zame osebno najboljši motor ha ha ha ha, je ne dam za noben denar, služi odlično pa še zvesta mi je Popravljeno December 25, 2011. Popravil SANJIN trebor in exclan 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se