Jump to content

Yamaha YZF R1


Langus

Recommended Posts

Ob 7. 12. 2018 ob 18:26, Mark3000 pravi:

Hvala Marin. Kakšna in kje bi bila cca. razlika "od oka "?    Mojstri, še eno vprašanje. Kaj  "imobilajzer"  (zaklepanje krmila - ko blinka lučka) troši ful štroma, tako da oslabi akumulator? Meni po treh tednih ni vžgal? Baterija stara leto in pol "EXIDE  AGM 8.6 Ah". Ne vem, meni se to na Ninji 636 ni nikdar dogajalo. Kaj jurjaki so glede tega bolj požrešni ? 

Z remapom se optimizira (poveca) vbrizg goriva, retarda timing...cca 5hp+ in lepsa krivulja navora.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

pozdravljeni,

starejši mozakar prodaja svojo R1, 2005 letnik, 27.000 realnih kilometrov, nikoli paden,, servisi redni intervalni kar je tudi potrdil nas druzinski prijatelj kateri znjim vozi iste ture... ugl, dodatno ima monterane ksenon luci, komplet akrapovic (1800e par let nazaj) ceni ga na 5.500e,.. cena se mi zdi malo pretirana glede na letnik.. zanima me vase mnenje o ceni ? 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tako R1 sem imel....super mopi...ampak za danes jo zelo prevec ceni...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Pozdravljeni mojstri, glede servisa bi vprašal, ima kdo kakšne izkušnje z MOTOMANIA v Kopru? Predvsem kvaliteta, da niso kakšni kekci. Ne da se mi ga v Lj vozit, pa čaka se dlje. Ali pa če pozna kdo kakšen dober servis bližje Obali. Hvala.

Link to comment
Share on other sites

pred 39 minutami, Mark3000 pravi:

Pozdravljeni mojstri, glede servisa bi vprašal, ima kdo kakšne izkušnje z MOTOMANIA v Kopru? Predvsem kvaliteta, da niso kakšni kekci. Ne da se mi ga v Lj vozit, pa čaka se dlje. Ali pa če pozna kdo kakšen dober servis bližje Obali. Hvala.

Jaz vozim tam mojega Kawasakija na servis. Zaenkrat v 5 letih brez pripomb. Z Teo se da marsikaj dogovoriti, lani mi je šla na roko, ko smo se z družbo čez noč zmenili za 3dnevni izlet (2000km) tako, da sem naslednji dan peljal motor naslednje jutro na servis. 

Imaš pa še v Izoli Motomaxx. 

Link to comment
Share on other sites

So mi rekli (pustimo zdaj kje, ni bilo pri Motomaniji), da ne morem bit zraven, ko mi bo delo servis. Kakšne so zdaj to fore ? Ko so mi šraufali ninjo, sem vedno bil zraven, pa še rekla sva kakšno z mehanikom.  Ne vem no, stojim zraven, ko mi na avtu dela kamo li na mopedu. Sem mu kar reko hvala lepa in čao.  Kakšne so kaj vaše izkušnje, ste zraven na servisu ali greste mirno na kavico in zaupate mehotu ?

Edited by Mark3000
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Mark3000 said:

So mi rekli (pustimo zdaj kje, ni bilo pri Motomaniji), da ne morem bit zraven, ko mi bo delo servis. Kakšne so zdaj to fore ? Ko so mi šraufali ninjo, sem vedno bil zraven, pa še rekla sva kakšno z mehanikom.  Ne vem no, stojim zraven, ko mi na avtu dela kamo li na mopedu. Sem mu kar reko hvala lepa in čao.  Kakšne so kaj vaše izkušnje, ste zraven na servisu ali greste mirno na kavico in zaupate mehotu ?

Zraven boš težko bil,ker mu gre to na živce ,ko ga en gleda tja pod prste.Zdej kakšen servis ti bo naredu je pa drugo. Jest ga vozim k Primcu,pa morm rečt,da je blo do zdej zmeraj vse OK.Mislim,da je Jure kar pošten in ni nek nategun.Zmenim se za termin,ga pripeljem zjutraj ,iskat ga grem pa popoldne. Drugače bi pa bilo tud men odveč,da mi nekdo skoz stoji za hrbtom in me kontrolira.

Link to comment
Share on other sites

Ne gre se zato, da nekomu stojiš za hrbtom in kontroliraš. Če nekomu redno voziš na servis seveda dobiš neko zaupanje. Pri Kawasaki servisu nikdar ni bilo problema, pa sem servisiral v Kranju in kasneje v Mb in so oboji bili bp, smo podebatirali med servisom, moja prisotnost ni nikogar motila, saj plačaš in na koncu si ti tisti, ki imaš rit na "konju". Zame je servis in pregled avtomobila, sploh pa motocikla, kakor obisk pri osebnem zdravniku - karte na mizo - ni druge.  Sem bil res presenečen, on meni na šalteru ležerno: "Aaaa to pa neee..., zraven pa ne morete biti."  Ni pa to neki servis, 1 ura dela.  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Code 46 in tole... prva reg. 2007, kilometrina ni previsoka (na števcu).

Je imel kdo podoben primer?

64293580_2262538630449355_8907332898512699392_n.jpg

64527470_310290789925679_4956670221277462528_n.jpg

64978223_349436895979547_2714807639065231360_n.jpg

64349195_369298023721225_1036059640665735168_n.jpg

64272915_438428700343932_2210920521120350208_n.jpg

64584506_493255337906662_5309367871858540544_n.jpg

64385810_1055248791347277_2466430749784408064_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Magneti se odlimajo oz razpadejo. Priporocam da razstavis masino na prafaktorje in pregledas vse komponente saj so verjetno opilki povsod.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mojstri, kako je kaj z menjavo prednjih zavornih ploščic na R1 07/08? Sem pogledal malo  YouTube pa ne zgleda nekaj komplicirano. Kaj date čeljust celo dol in lepo očistite še batke ali samo stare ven in nove noter? Nivo zavorne tekočine se dosti dvigne, ko potisneš batke noter?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Če daš čeljust dol, lahko tudi očistiš batke. Jaz sem jih samo toliko, kolikor so bili zunaj, nisem vsega razdiral. Potem pa sem jih potisnil nazaj do konca, da so šle nove ploščice lepo v ležišče. Pri tem se seveda nivo zavornega olja v kozarčku ustrezno dvigne. Do sedaj sem jih menjal dvakrat, prvič na 56000 in drugič pri 101 jurja. :)

 

LP Robert

Ob 19. 6. 2019 ob 11:32, Jernej23 pravi:

Code 46 in tole... prva reg. 2007, kilometrina ni previsoka (na števcu).

Je imel kdo podoben primer?

64293580_2262538630449355_8907332898512699392_n.jpg

64527470_310290789925679_4956670221277462528_n.jpg

64978223_349436895979547_2714807639065231360_n.jpg

64349195_369298023721225_1036059640665735168_n.jpg

64272915_438428700343932_2210920521120350208_n.jpg

64584506_493255337906662_5309367871858540544_n.jpg

64385810_1055248791347277_2466430749784408064_n.jpg

Tudi meni se je to naredilo. Jure z Dolgega Mosta je zamenjal magnet, mašine pa ni razdiral. Še vedno laufa, čeprav je od tega že okoli 30000 km.

 

LP Robert

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hval za odgovor Trebor. Se pravi, ti si dal dol čeljust in očistil batke, da ne gre umazanija noter, ko jih stisneš nazaj. Pa kaj je to s temi magneti pri R1 07-08, kaj je vzrok, da pride do tega? Je to pogost problem pri teh letnikih? 

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni vsi.

Sem nov na forumu, sem iz Bosne, zato me ne krivite, ker sem pisal.

Namreč imam težavo z Yamaho r1 2006god rn12

Motor ne deluje pravilno, ko dam enemu vrtljaju vrtljajev neusmiljeno, gredo gor in dol. Kot da nekje moti in včasih lahko izstreli izpuh.

Na motor, gorivno črpalko, šobe, ngk cr9ek svečke, nastavljene ventile, bombe sem namestil novo fazno verigo. Toda motor se še vedno obnaša tako in je nemogoče voziti. Skakalci in kreteni. Po 8.000 vrtljajih je ok.
Torej motor deluje na mestu in vozi.
Tako kot spodnji video

Še enkrat se opravičujem za pisanje tega besedila, ker sem šibek s slovenskim jezikom.
Upam, da mi bo kdo pomagal najti rešitev.
Hvala vsem.
Link to comment
Share on other sites

pred 17 urami, EMIRBIH pravi:

Pozdravljeni vsi.

Sem nov na forumu, sem iz Bosne, zato me ne krivite, ker sem pisal.

Namreč imam težavo z Yamaho r1 2006god rn12

Motor ne deluje pravilno, ko dam enemu vrtljaju vrtljajev neusmiljeno, gredo gor in dol. Kot da nekje moti in včasih lahko izstreli izpuh.

Na motor, gorivno črpalko, šobe, ngk cr9ek svečke, nastavljene ventile, bombe sem namestil novo fazno verigo. Toda motor se še vedno obnaša tako in je nemogoče voziti. Skakalci in kreteni. Po 8.000 vrtljajih je ok.
Torej motor deluje na mestu in vozi.
Tako kot spodnji video

Še enkrat se opravičujem za pisanje tega besedila, ker sem šibek s slovenskim jezikom.
Upam, da mi bo kdo pomagal najti rešitev.
Hvala vsem.

IMG_0411.MOV

tako, da boš v pravi temi

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

  Potrtjujem zgoraj opisan problem glede rotorja na R1 rn19. Sem ga preventivno zamenjal z novo verzijo in se je ugotovilo, da  so na vgrajenem rotorju nekateri magneti že pričeli odstopati, je bilo le vprašanje časa.  Nova verzija rotorja ima zaščitene magnete in le ti ne morejo odstopiti ter posledično poškodovati stator in še kaj drugega. Imajo pa ta razpadajoči rotor tudi določene verzije Fz1 in Fz8 od letnice 2006+. 

Link to comment
Share on other sites

Ob 17. 1. 2021 ob 13:39, DAMI34 pravi:

bjuti

139645390_5310995295584726_5821689020447346606_o.thumb.jpg.0874513de59a248b316a20fa6bbed045.jpg

kot admiral Ackbar iz Star Wars , drugače pa lepa :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!