lukec Objavljeno November 5, 2005 Opozori Objavljeno November 5, 2005 Sam tole je pa kruto...75% SuperDuke-ov razbitih :BUA: žal je en končal tudi tragično
Dark Objavljeno November 6, 2005 Opozori Objavljeno November 6, 2005 Sam Super Duka nisem vozil - poznavalci, odlični motoristi, pa trdijo, da je motor preveč brutalen - celo do te mere, da je neprijeten in kot kaže tudi nevaren za vožnjo. 'Kultivirati' ga je baje mogoče z Akrapovičevim izpušnim sistemom?
SiR Objavljeno November 6, 2005 Opozori Objavljeno November 6, 2005 Sam Super Duka nisem vozil - poznavalci, odlični motoristi, pa trdijo, da je motor preveč brutalen - celo do te mere, da je neprijeten in kot kaže tudi nevaren za vožnjo. 'Kultivirati' ga je baje mogoče z Akrapovičevim izpušnim sistemom? jah, zaresn motor, ki mogoče mal nasprotuje sodobni "modernizaciji motorizma", ko ima že vsak bumbar (kot sem bil jaz recimo) na začetku apetite po 1000-kubikih itd ... ;)
batzajla Objavljeno November 6, 2005 Opozori Objavljeno November 6, 2005 men je do dile hud motor.lih zato,ker 'suva buta kakor ris' :D :devil: ampak s tem motorjem se res sploh ne morš počas peljat. napadalni položaj za kros balanco te kar sili v priganjanje... ma zakon,ni kej. in ni motor kriv,da se jih tolk razsuje... je treba mal merkat :krneki:
Dark Objavljeno November 6, 2005 Opozori Objavljeno November 6, 2005 jah, zaresn motor, ki mogoče mal nasprotuje sodobni "modernizaciji motorizma", ko ima že vsak bumbar (kot sem bil jaz recimo) na začetku apetite po 1000-kubikih itd ... ;) Zato pa je toliko nesreč na naših cestah! Letošnji kupci KTM Duka, po mojih informacijah niso začetniki, kar (ob tako visokem odstotku razbitih) dokazuje brutalnost tega motocikla. Lastnik KTM Duka, zelo izkušen voznik, mi je povedal, da je potreboval okoli 5000 km, da se ga je navadil!!!
kađiva Objavljeno November 6, 2005 Opozori Objavljeno November 6, 2005 ja brutalen je definitivno KTM najbolj,ker bolj kot je ta motor brutalen ne more bit noben drug,...to ni varjante da počas voziš,motor te sili v hitro vožnjo :kva2: sej na papirju niti ni tolk konj,sam v vožnji jih čutiš vseh 125 :grim pa kt sem reku,obvezno rab ta motor stabilizator krmila,ker se na cestah kot so v SLO ne morš normalen vozit,balanco ti kr premetava :D :D ... bi pa še Triumpha rad probal,...Aprilia me ni prepričala :grrr
batzajla Objavljeno November 6, 2005 Opozori Objavljeno November 6, 2005 Misliš, da je bolj vroč od Triumph Speed Tripla, Aprilie Tuono (Factory), Kawasakija Z1000, Benellija TNT? ja,jst tko mislm :yes: aprilia,k bi glede na V2 motor edina lahko konkurirala superdukovi brutalnosti,je precej bolj vozna in 'predvidljiva'. duke je žvau,res :devil: (oba sem vozu čist serijska,nevem pa kako je z odprto tuono,more tud trenat) kađiva,ne mi v besedo skakat :glare: :D
black_rider Objavljeno November 6, 2005 Opozori Objavljeno November 6, 2005 sej na papirju niti ni tolk konj,sam v vožnji jih čutiš vseh 125 :grim
greg570 Objavljeno November 7, 2005 Opozori Objavljeno November 7, 2005 Mislm, da mal pretiravate, polovica od vas ga sploh še ni vidla v živo. Jest ga sicer nism peljal, pelu sm pa SM950 in lohka povem, da me je razučaru. Od 950 ccm sm pričakoval mal več potiska, duke ma pa samo 50 ccm več, tko, da... :closedeyes:
batzajla Objavljeno November 7, 2005 Opozori Objavljeno November 7, 2005 superduke letošnji letnik,testni od motorjeta gre sigurno bolj od tuona,ki ga imajo pri avtocomercu. SM 950 je kar precej manj brutalen ja
RSTDRIVER Objavljeno November 7, 2005 Opozori Objavljeno November 7, 2005 Mislm, da mal pretiravate, polovica od vas ga sploh še ni vidla v živo. Jest ga sicer nism peljal, pelu sm pa SM950 in lohka povem, da me je razučaru. Od 950 ccm sm pričakoval mal več potiska, duke ma pa samo 50 ccm več, tko, da... :closedeyes: pel po pa govor (tapkej)... .)
Port Folio Objavljeno November 28, 2006 Opozori Objavljeno November 28, 2006 (popravljeno) Včeraj pelu jest zamujam mal več kot leto dni za vašimi občutki, in ga mal probu motor je zakon, ful je vodljiv, nimam slabih kritik za Superco, tko da mislm da vseen mal pošlihtite podstrešje pa pa gasa na cesto! :OK: P.S. cvenk me j..e če ne bi bil že pr bajt, drgač mam pa itak neki druzga namen nabavit :BUA: bo treba še delat . . . črn hmmmmm :wub: Popravljeno November 28, 2006. Popravil nofrus
QQ7 Objavljeno December 3, 2006 Opozori Objavljeno December 3, 2006 Motor ima res polno moči in je tudi zlo brutalen,vendar se ga da zelo lepo peljat pod nizkimi obrat.
SONCE Objavljeno April 29, 2007 Opozori Objavljeno April 29, 2007 Sam tole je pa kruto...75% SuperDuke-ov razbitih :BUA: Očitno je nekaj narobe z našimi podstrešji oz. povezavami med podstrešji in desnim zapestjem, ali pa je Super Duke preveč brutalen za civilno uporabo. Bi znal kdo, ki ima izkušnje tudi z drugimi motorji komentirati tako velik procent razbitih Super Dukov? ja brutalen je definitivno KTM najbolj,ker bolj kot je ta motor brutalen ne more bit noben drug,...to ni varjante da počas voziš,motor te sili v hitro vožnjo :kva2: sej na papirju niti ni tolk konj,sam v vožnji jih čutiš vseh 125 :grim pa kt sem reku,obvezno rab ta motor stabilizator krmila,ker se na cestah kot so v SLO ne morš normalen vozit,balanco ti kr premetava :D :D ... bi pa še Triumpha rad probal,...Aprilia me ni prepričala :grrr ja,jst tko mislm :yes: aprilia,k bi glede na V2 motor edina lahko konkurirala superdukovi brutalnosti,je precej bolj vozna in 'predvidljiva'. duke je žvau,res :devil: (oba sem vozu čist serijska,nevem pa kako je z odprto tuono,more tud trenat) kađiva,ne mi v besedo skakat :glare: :D Ker se še odločam za nakup novega motorja in ne vem, če bom lahko dobil kakšnega testnega za pošteno probo, vaju oba (batzajlo in cagivo) prosim za mnenje, kateri motor bi po vajinem mnenju bolj ustrezal nekomu, ki zelo rad uziva v dinamicni vožnji (tudi po dirkališču). Tuono ali Super Duke? Za odgovor se vama najlepše zahvaljujem! LP :)
QQ7 Objavljeno April 30, 2007 Opozori Objavljeno April 30, 2007 Moja izkušnja je taka.Vozil sem Tuono R,Tuono Factory(05) in SuperDuke(06) Med seboj bi lahko primerjal Tuono Factroy in SuperDuke. Zavore imata oba odlične,vendar se mi je duke bolj dopadel,zlasti na zlo zavitih cestah in majših brzinah. Pri večjih brzinah sem zlo pogrešal kakšno sprednjo šipo(veterna zaščita), stabilizatorja krmila se pa tudi nebi branil. Oba motorja sta mi zelo dobra,in če se bi moral odločiti bi se odločil za Duka,vendar bi mu dodal stabilizator krmila(pri tuonotu je pač serijsko,vendar je cena motorja mnogo višja-govorim za Factory) lp
suhi Objavljeno Junij 1, 2007 Opozori Objavljeno Junij 1, 2007 Prišu je nov, še hujši http://www.moto.it/provemoto/prova5823.asp Drgač tud test v zadnjem MotoPulsu - pa edin kar šinfajo je stojna tačka. Pa res niso nč najdl - majka od motorja!! ajd
batzajla Objavljeno Junij 2, 2007 Opozori Objavljeno Junij 2, 2007 Ker se še odločam za nakup novega motorja in ne vem, če bom lahko dobil kakšnega testnega za pošteno probo, vaju oba (batzajlo in cagivo) prosim za mnenje, kateri motor bi po vajinem mnenju bolj ustrezal nekomu, ki zelo rad uziva v dinamicni vožnji (tudi po dirkališču). Tuono ali Super Duke?Za odgovor se vama najlepše zahvaljujem! LP :) najbolje bo, če jih probaš. KTM je bolj igračkast, agresiven... tuono mogoče malenkost prijaznejši, ampak še zmer 100% fighter:) jst bi se težko odločil, priznam...
rosse20 Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 zdravo eno vprašanje... koliko visok ima sedež tale KTM? potem pa me še zanima, če si ga je dal kdo ponižat (zaradi majhnosti). hvala
Balistični Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 zdravoeno vprašanje... koliko visok ima sedež tale KTM? potem pa me še zanima, če si ga je dal kdo ponižat (zaradi majhnosti). hvala Sicer ti piše na njihovi strani, ampak bom vseeno napisal (850 mm). Za to zvrst motorja kar precej visoko. Za primerjavo GS ima v osnovni varianti (840 mm).
T 120 Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 zdravo eno vprašanje... koliko visok ima sedež tale KTM? potem pa me še zanima, če si ga je dal kdo ponižat (zaradi majhnosti). hvala [/qu Super Duke ima sedež visok 850mm. Da se ponižati vse. L.p.
rosse20 Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 ok. se opravičujem, ker sem kar tako vprašala. sama imam trenutno sv650s, ki ima višino sedeža 800 mm, vozila sem tzr50, ki je imel višino sedeža 815 mm. fant ima yamaho xt660r, ki ima višino sedeža 865 mm in tega ne morem voziti. sedaj se odločam za drug motor v naslednji sezoni in malo sprašujem, kaj je sploh primerno za mene. zato tudi sprašujem, če mogoče kdo ima ali pa ve, če se da ta motor ponižat. hvala
rosse20 Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 Super Duke ima sedež visok 850mm. Da se ponižati vse. L.p. aha... ravno vmes, ko sem pisala, sem dobila odgovor. a je ta motor širok pri sedežu? recimo tzr je bila ozka in se je dalo sedet (pri moji majhnosti), pri sv-ju stojim na prstih (samo ne na konicah ampak lepo). ker če je širok, potem verjetno se ne bi dal ponižat 5 cm. ali pač?
T 120 Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 aha... ravno vmes, ko sem pisala, sem dobila odgovor. a je ta motor širok pri sedežu? recimo tzr je bila ozka in se je dalo sedet (pri moji majhnosti), pri sv-ju stojim na prstih (samo ne na konicah ampak lepo). ker če je širok, potem verjetno se ne bi dal ponižat 5 cm. ali pač? Pojdi v HMC pa probaj
rosse20 Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 bom. bom počakala, če ga bodo slučajno razstavljali na moto boom-u v celju, drugače bom šla do njih. hvala vsem
gvucko Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 bom. bom počakala, če ga bodo slučajno razstavljali na moto boom-u v celju, drugače bom šla do njih. hvala vsem Probaj se zmenit za testno vožnjo. Je namreč izjemno agresiven motocikel, ga moraš kar spoštovat. Meni je sedež, ko sem ga sprobal, bil okay. Me preveč širok. Sem pa 180 cm visok.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se