Skoči na vsebino

Kolesarjenje - Mtb, Citybike, Street...


SiR

Priporočene objave

Ob 24. 11. 2022 ob 6:32, Zivnorc pravi:

...ekola še slike...

...če boš kaj telovadil po mojih koncih, pokliči, pa ti dam za peljat übermašino....   :D

 

20221124_054511.jpg

20221124_054502.jpg

20221124_054445.jpg

20221124_054424.jpg

20221124_054419.jpg

20221124_054411_001.jpg

Ne bom trdil... samo od daleč mi zgleda 1000W verzija...:P

 

Ob 3. 12. 2022 ob 13:25, vandrovec pravi:

Ja, hkrati sem naročil in dobil v istem paketu. Imam 48V, 20Ah... https://www.pswpower.com/collections/battery-bms-charger

Avtonomija je odvisna od stopnje pomoči in terena, ... ravnina, klanec ter motorja. Nad 250W so nelegalni. Bafang ima 160 N.m navora, Tonghseng pol manj. S Tonghsengom sem naredil veliko več kilometrov kot z Bafangom, z isto baterijo. Z Bafangom bi naredil 100 km večinoma ravninske vožnje in 5 stopnjo pomoči od 9. Tako sem se vozil na šiht s kar nekaj klanci vmes. Na Trnovsko planoto iz doline, 34 kilometrov se je z Bafangom kar precej izpraznila, gor sem jo dopolnil, sicer za nazaj večinoma spust bi še bilo,  s Tonghsengom sem prišel še nazaj in trikrat po 20 km na šiht. Sedaj se pa z Bafangom vozim večinoma kratke relacije in brez pedaliranja, samo gas kot moped in najvišja stopnja pomoči, to pa nisem še preizkusil, koliko bi prevozil.

 

kdo pa vgradi 250W, samo tisti ki jih dajo drugemu predelat, mislim da vsak ki dela zase da več :D  (250W so vsi 36V )

Kaj menjalnik pri gonilkah si pustil za vsak slučaj če se premisliš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, smasher pravi:

Ne bom trdil... samo od daleč mi zgleda 1000W verzija...:P

 

 

.. na daleč so vsi enaki...  :D   ... mi je pokazalo na ekranu trenutno tudi preko 1400W, ko sem ga gnal v klanec...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos sem se ene dvakat pelal z mestnimi renta bicikli. Krpani s Tongsheni, se pravi 250w. Meni je blo kr ok, dokler je delalo. Tako de se nagibam k temu

https://www.pswpower.com/products/tsdz2b-tongsheng-48v-500w-or-750w-42t-vlcd5-tsdz2b-electric-bicycle-mid-motor-with-torque-sensor-throttle-e-brake-lever-245

 

a kdo šteka kdaj je 500 in kdaj 750w? na youtubu je precej  videov, pa dost smetja in predvsem se vsi trudijo narest električn moped. Za to majo raje bafange. Ampak nočem mopeda…

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Zivnorc pravi:

.. na daleč so vsi enaki...  :D   ... mi je pokazalo na ekranu trenutno tudi preko 1400W, ko sem ga gnal v klanec...

Na zelo daleč... do 750W imajo enako ohišje, 1000W ima večja hladilna rebra :P.

Tudi 750W gre precej preko 1kw hipno.

pred 14 minutami, Kugelschreiber pravi:

Letos sem se ene dvakat pelal z mestnimi renta bicikli. Krpani s Tongsheni, se pravi 250w. Meni je blo kr ok, dokler je delalo. Tako de se nagibam k temu

https://www.pswpower.com/products/tsdz2b-tongsheng-48v-500w-or-750w-42t-vlcd5-tsdz2b-electric-bicycle-mid-motor-with-torque-sensor-throttle-e-brake-lever-245

 

a kdo šteka kdaj je 500 in kdaj 750w? na youtubu je precej  videov, pa dost smetja in predvsem se vsi trudijo narest električn moped. Za to majo raje bafange. Ampak nočem mopeda…

Torej prakitčno 250W in 350W je enak motor in 500W in 750W je enak motor, razlika je samo v ESCju ali pa programiranju (po domače povedano v kontolerju)

250W in 350W so večinoma z 36V baterijo medtem ko so 500W in 750W z 48V baterijo.

Ker ni razlike v ceni in voltaži bi ti svetoval da vzami vsaj 350W verzijo, noben ne bo opazil razlike in dokler ne probaš 750W verzije ne veš kaj to potegne:D , moj oče je šel probat kolo za cca 4k € in se je pritoževal da slabo pomaga ki je navajen na 750W .

 

Mene pa mika da bi naredil "neumno kolo" z 350W motorjem in baterijami od orodja, potem bi lahko napolnil cca 8Ah 36V pak v 1uri, (zaporedna vezava med vožnjo, vzporedna vezava med polnjenjem).

 

ps: sicer pa mislim da je ločana tema e-kolesa?

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, smasher said:

Na zelo daleč... do 750W imajo enako ohišje, 1000W ima večja hladilna rebra :P.

Tudi 750W gre precej preko 1kw hipno.

Torej prakitčno 250W in 350W je enak motor in 500W in 750W je enak motor, razlika je samo v ESCju ali pa programiranju (po domače povedano v kontolerju)

250W in 350W so večinoma z 36V baterijo medtem ko so 500W in 750W z 48V baterijo.

Ker ni razlike v ceni in voltaži bi ti svetoval da vzami vsaj 350W verzijo, noben ne bo opazil razlike in dokler ne probaš 750W verzije ne veš kaj to potegne:D , moj oče je šel probat kolo za cca 4k € in se je pritoževal da slabo pomaga ki je navajen na 750W .

 

Mene pa mika da bi naredil "neumno kolo" z 350W motorjem in baterijami od orodja, potem bi lahko napolnil cca 8Ah 36V pak v 1uri, (zaporedna vezava med vožnjo, vzporedna vezava med polnjenjem).

 

ps: sicer pa mislim da je ločana tema e-kolesa?

Gledam samo 500/750 in 48V baterijo. Sem se zmer tezk, ne sam karakterno. Nism pa vozil e bicikla na kadenco, za to sm do bafangove predelave mal skepticn.

Kaj je neumno kolo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, Kugelschreiber pravi:

Gledam samo 500/750 in 48V baterijo. Sem se zmer tezk, ne sam karakterno. Nism pa vozil e bicikla na kadenco, za to sm do bafangove predelave mal skepticn.

Kaj je neumno kolo?

Sej ima tudi TZ 750W verzijo, in je v enakem ohišju kot 250W, tako da nihče ne ve d kršiš zakon če ne gre brat voltaže na baterijo. Glede na to da je cena vedno enaka vzameš 750W in si pač daš nižjo stopnjo asistence, manj moči se da vedno naštimat.

Neumno kolo.. ni neumno.. neumnost je moja, zakaj si nebi kompliciral življenja če lahko, obstaja cel komplet katerega sem že 4x zmontiral, sedaj je primerno da si malo kompliciram življenje in začnem razmišljat kako lepo narest nosilce morda integrirat polnilec v kolo da se kolo direkt pršteka v 220V... samo ne vem če imam dovolj časa in če bi se sploh splačalo delat take neumnosti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...anede, kako je zanimivo, ko ima 100 kilski biciklist navora 137Nm... in to z eno nogo .... 

...moj motor pa samo 112 Nm.... pa ima 185KM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Zivnorc pravi:

...anede, kako je zanimivo, ko ima 100 kilski biciklist navora 137Nm... in to z eno nogo .... 

...moj motor pa samo 112 Nm.... pa ima 185KM

Kolko ima pa biciklist max 1 osla moči :D

Drugače pa so zato menjalniki in prenosi, ki zmanjšajo obrate in povečajo navor. 

Čeprav sumim da ta navor od picikla msrijo na gonilni osi, ki dvomom da ima tako velik navor tak majhem motor. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Danes sem se malo preganjal po hribčkih pa sem razmišljal ali obstaja aplikacija na telefonu s katero bo meril naklon poti (strmino). Telefon bi pritrdil na okvir, nastavil na nulo na ravni podlagi, potem pa bi meril in zapisoval kolikšen nagib je bil na posameznem delu poti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Izkoristil lep prost dan in zamenjal 170KM za 1 bogega kljuseta 😜 55km po Zasavskem hribovju in 940 v.m.,  večinoma asfalt, ki pelje v skoraj vsako slovensko, vas nekaj makedama.

Trojane

5.jpg.0e864f89c815f484d45f437e703616d7.jpg

 

Čemšenik2.jpg.b96c9ac6e6d2a3bfae55520533773530.jpg

 

4.jpg.ae182cb1794d6e2737e195ef519f55b5.jpg

 

Na Vrhe 

1.jpg.ac01f1ba4121044c0402dec034073f47.jpg

In  za ene na Sveto planino, za druge Partizanski vrh, za nas pa le na Planino......hrib je za vse enak, pogosto čez 12%,  pa mimo Čebin3.jpg.aa5794c6620f22af5fa2232e46d360d9.jpg

Rezime, dobro prešvical, prelepi pogledi, res imamo krasno našo Slovenijo in kot običajno preteral z "dobrim občutkom" o moji pripravljenosti.........ne vem kaj me ne boli, sem ugotovil, da imam še kup mišic, k nisem vedel zanje  🤪

SREČNO

Popravljeno . Popravil Luka66
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker letos ne morem na motor zaradi poškodbe meniskusa sem bil na kolesu kar precej. Post pišem, ker imam ravno čas, saj sem ravno po operaciji. 

1.10., teden pred posegom je blo treba še 1x na kolo za dva dni😄

Dvodnevni izlet iz Vipavske doline na Notranjsko in nazaj. 

Prvi dan Ajdovščina - Razdrto -Pivka(Park vojaške zgodovine) - Ilirska Bistrica.

Drugi dan Ilirska - Mašun - Postojna(mim Počka) - Bukovje(Mimo Predjamskega gradu) - Ajdovščina.

Med Postojno in južno od Cerkniškega jezera je pravi "Notranjski trikotnik". Ni žive duše(razn žvali) in signala. V glavnem mega.

Za 2024 sezono si pa želim, da bom z motorjem naredil več km kot s kolesom ☺️

 

IMG20230930154902.jpg

IMG20230930160747.jpg

IMG20231001103816.jpg

IMG20231001111708.jpg

IMG20231001120509.jpg

IMG20231001124238.jpg

 

 

IMG_20231001_155331_01.jpg

Screenshot_2023-10-01-18-51-22-62_3bb53944894d9646ec5754b62cc2584b.jpg

IMG_20231001_185322.jpg

Popravljeno . Popravil Jurko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Malo lovil sonček z biciklom po hribčkih nad Zagorjem, no zame prelazih 😜  je pa en klanec, sicer relativno kratek bil 24%  kot bi rekli komentatorji stena....skoraj izpustil dušo 🤪

20231105_140806(1).jpg.7df72998b4acbc83fa306d8a414ecc8c.jpg

 20231105_140705.jpg.b64315df5e3470755cfa9dcb596ebdef.jpg

Na Svetem Urhu

20231105_140759.jpg.56b4cdb7ddf4169490c989599a95a53b.jpg

20231105_140820.jpg.f6a4832e8145a0cb1b134127e04ca5d5.jpg

20231105_141152.jpg.b9198ccf8f61bd83604a5021eeb331aa.jpg

Kmalu je bilo treba bežat, ker so grozili oblaki in je prihajal dež.......še sreča, da je bi do doma bolj navzdol   😉

 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Da se ne vozim sam okol bajte... pa daj n'mal u kvancimage.jpeg.4ee59a5fded81a68cf6988dd0b4e2fdf.jpeg

Cviček ni nič pomagal, je bilo čist prezgodaj :lol1:

image.jpeg.e6b10c3b2661d24375228121c7fa69ae.jpeg

po naporih še v toplice

image.jpeg.bd8ffa5d441f1b1427dd0bbfbd0a5481.jpeg

kakšna asociacija???image.jpeg.a5bb6bbdf9020b256e99b927324cda06.jpeg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Vprašanje za poznavalce: Na trek kolesu sem imel navadne okrogle ročaje in so me pri daljši vožnji bolele roke.

Sedaj sem nabavil malce širše iz Decathlona, pa me zanima kako naj bodo obrnjeni (koliko stopinj)?

Namreč, če je širši del obrnjen navzdol, dlani lepše ležijo, vendar pri stoječi vožnji v hrib ne morem dobro oprijeti krmila.

image.png.0461aba6c8636f493887c65a46ced193.png

Popravljeno . Popravil Darko3g
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi bilo bolje, da si ob straneh montiraš rogove krmila. S tem spremeniš položaj rok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 8. 2024 ob 15:49, Darko3g pravi:

Vprašanje za poznavalce: Na trek kolesu sem imel navadne okrogle ročaje in so me pri daljši vožnji bolele roke.

Sedaj sem nabavil malce širše iz Decathlona, pa me zanima kako naj bodo obrnjeni (koliko stopinj)?

Namreč, če je širši del obrnjen navzdol, dlani lepše ležijo, vendar pri stoječi vožnji v hrib ne morem dobro oprijeti krmila.

image.png.0461aba6c8636f493887c65a46ced193.png

Jaz sem imel enake "težave", vijake nisem zategnil do konca in obračal ročke med vožnjo. Ugotovil pozicijo, ki mi ustreza, ta je na vsakemu kolesu drugačna. Jaz ima širši del obrnjen navzgor, mogoče 5-10 stopinj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 8. 2024 ob 21:24, Najots pravi:

Mogoče bi bilo bolje, da si ob straneh montiraš rogove krmila. S tem spremeniš položaj rok.

Sem imel rogovile pa mi ni ustrezalo. Zožil se je del za držanje pa preredko sem držal za rogovilo (le včasih navkreber).

Verjetno bom res zrahljal vijake obračal med vožnjo.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!