krava Objavljeno Avgust 15, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2010 lepo povedano,svetopisemsko :grim samo to je beeed,jaz tega nebi delal nekaj gor pa dol,levo desno motorja prepogibal :grrr :grrr je kakšen je,če dosežeš tla ali ne,to so malenkosti pri ss mopedih.gume gor,odpret asspuh pa gasa :grim lp gsx750f 1
mačka27 Objavljeno Avgust 15, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2010 ampak je kaj? pa ti napiši kako se ga zniža.. Kaj pa nižji zdic z gelom? - če to ne gre pa da zdic (sedež) daš tapetarju , da ti ga zniža O:-) (sama imam to varianto..... pa se tudi na dolge km-traže obnese - preizkušeno -) ?
Irencko Objavljeno Avgust 16, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2010 od letnika 2006 dalje med SS 600 niti slučajno. daleč najnižji je Suzuki (obe nogi skora popolnoma natleh), Honda in Kawasaki tam tam (malo več kot prsti na obeh straneh) in krepko najvišja Yamaha (obe nogi na tleh hkrati misija nemogoče) stestirano pri 1.63m Drugače pa je moja stara yamahca spredaj spuščena 0.5 cm (bolj zaradi vožnje same kot višine), zic sem pa stanjšala za 2 cm in je čisto ok, da nekako capljam po prstih. Tisto z oddegni vse fedre, da se bo motor bolj posedel je šlo prvih nekaj mesecev, ko je šel pa tempo gor, je pa vse nekaj opletalo, tako da smo prestavili nazaj na serijsko, in od takrat dalje raje stopim z motorja in ga obrnem na peš, kot da ciklistika ne špila. jst sm vozila starejšo od vseh voženih mislm d kr najlažje vozit, edin vtr letnk 00, tut ni panike... ja velik odnese širina sedeža, se pa s cajtom navadiš, pač tut če ti je previsok dobiš grif d ga obvladaš
miran10 Objavljeno Avgust 16, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2010 Hotel sem samo razumeti kaj pomeni ta cm gor ali dol
Sky Objavljeno September 7, 2010 Opozori Objavljeno September 7, 2010 je mogoče kdo višji kot 185cm bi prosil za mnenje glede na to da je r6 kar precej majhen motorček, kako se počutiš na motorju? lp
trebor Objavljeno September 7, 2010 Opozori Objavljeno September 7, 2010 je mogoče kdo višji kot 185cm bi prosil za mnenje glede na to da je r6 kar precej majhen motorček, kako se počutiš na motorju? lp Ne se bat, ne boš sedel na njem kot na pručki :grrr . LP Robert
Prix Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 Zadeva: YAMAHA R6 07.....prenos-zobniki Bi kdo vedel, ali paše ista veriga s serijskimi zobniki 16-45 (before) 15-47(after)..............ali paše ista veriga, če dam -1/+2....:unsure: bi probal zapolnit tisto luknjo do 6rpm..., ki jo ima ta model Yame zelo občutno za popizdit.... Sicer imam Akrapota full....mogoče mi celo ta malo zaduši v nizkih....res je pa, da znori v visokih obratih....
Dejanx Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 Dober dan! Mene zanima za yamaho r6 2001/02 koliko kaj porabi motor z mešano vožnjo? pa pri katerih obratih se ga da peljat zadovoljivo? mogoče še kakšne hibe ki jih ima, kaj je potrebno pazit? LP
lmperator Objavljeno Oktober 12, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2010 To je še stara verzija s fergazerji. Raje glej 03 letnik, ki imajo elektronski vbrizg, cena je zanemarljivo višja. Morda ve kdo za kako R6 letnik 07+, ki bi se ugodno prodajala? Lahko tudi poškodovana (še raje). cvetkamarjetka 1
krava Objavljeno Oktober 12, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2010 Dober dan! Mene zanima za yamaho r6 2001/02 koliko kaj porabi motor z mešano vožnjo LP Ko se pela za mano se ji pri 120km prižge rezerva :naughty: carmagedon 1
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 14, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2010 Dober dan! Mene zanima za yamaho r6 2001/02 koliko kaj porabi motor z mešano vožnjo? pa pri katerih obratih se ga da peljat zadovoljivo? mogoče še kakšne hibe ki jih ima, kaj je potrebno pazit? LP r6 od 99 do 02 je isti motor, poraba z originalnim loncem nekje med 5,5-6,5 L, tud na pisti mislim da ni šlo čez 9 L. Imajo pa mal težav z pokanjem nikasil obloge na cilindrih, kar nekaj jih je počakalo . Pri menjalniku je mogoče fajn bit pozoren, da ti ne meče iz druge (03-05 motor ima podobne prebliske s šesto prestavo). P182 in cvetkamarjetka 1 1
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 14, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2010 Ko se pela za mano se ji pri 120km prižge rezerva :naughty: Če jo pa sam za 10E tankate malakai, cvetkamarjetka in carmagedon 3
lmperator Objavljeno Oktober 15, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2010 A ve kdo kaj več o teh dveh motorjih? http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=3980800 http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4009563 (avt0 zamenjaj z avto) Enega izmed obeh bom vzel pa se ne morem odločit katerega. Dražji zgleda lepše ohranjen, vendar za razliko v ceni naredim konkreten servis (2. ima 24kkm) in sem načeloma na istem.
Dejanx Objavljeno Oktober 15, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2010 r6 od 99 do 02 je isti motor, poraba z originalnim loncem nekje med 5,5-6,5 L, tud na pisti mislim da ni šlo čez 9 L. Imajo pa mal težav z pokanjem nikasil obloge na cilindrih, kar nekaj jih je počakalo . Pri menjalniku je mogoče fajn bit pozoren, da ti ne meče iz druge (03-05 motor ima podobne prebliske s šesto prestavo). Zgleda da bom kar suzukije pa honde dalje gledo:D nekih okvar na celindru pa menjalniku si ne želim no. predrago:D če glih vsakemu se lahko zgodi.
exe`FZS Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 ..da malo obudim temo: Pred kratkim sem tudi jaz postal lastnik r6, l.08 in sedaj imam gled tega nekaj vprašanj. Ker stara stojala niso kompatibilna z osmi r6, bo potrebno nabaviti nova. Zanima me, kje ste vi nabavili stojala(sprednje, zadnje) in kakšna stojala ste nabavili(s podstavki, z vilčkami, oz. v primeru prednjega, za na križ)Kaj je boljše oz. kaj priporočate. Kakšno oz. katero olje točite v vašo r6 (zaenkrat bom motor vozil še na pooblaščene servise, ampak vseeno me zanima.) Katere crash pade priporočate(znamka) Če še ima kdo kakšno pripombo/priporočilo glede motorja samega "do not hesitate" z odgovori. Lp A. -speedgirl- 1
svobodnaptica01 Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 ..da malo obudim temo: Pred kratkim sem tudi jaz postal lastnik r6, l.08 in sedaj imam gled tega nekaj vprašanj. Ker stara stojala niso kompatibilna z osmi r6, bo potrebno nabaviti nova. Zanima me, kje ste vi nabavili stojala(sprednje, zadnje) in kakšna stojala ste nabavili(s podstavki, z vilčkami, oz. v primeru prednjega, za na križ)Kaj je boljše oz. kaj priporočate. Kakšno oz. katero olje točite v vašo r6 (zaenkrat bom motor vozil še na pooblaščene servise, ampak vseeno me zanima.) Katere crash pade priporočate(znamka) Če še ima kdo kakšno pripombo/priporočilo glede motorja samega "do not hesitate" z odgovori. Lp A. Dobrodošel med šesticami :naughty: . Sicer brez pametnih odgovorov, ampak imam pa eno vprašanje? kako ti stara stojala ne pašejo na ta motor? pri vrhu nimaš možnosti nastaviti širine?
exe`FZS Objavljeno Februar 3, 2011 Opozori Objavljeno Februar 3, 2011 Dobrodošel med šesticami :naughty: . Sicer brez pametnih odgovorov, ampak imam pa eno vprašanje? kako ti stara stojala ne pašejo na ta motor? pri vrhu nimaš možnosti nastaviti širine? stara so bila home made(sicer jih nisem jaz delal, tako, da ni blo tako švoh. ) Ker pa sem ugotovil, da če dam cev čez os in jo samo privijem na straneh, je motor bolj stabilen(tudi za prevoz v kombiju), kot pa če sem ga imel na stranskih podstavkih, katerim se je dala nastavljati širina. Sčasoma sem stranske podstavke ...hm(verjetno vrgel proč/založil/uporabil za kaj drugega, saj jih nisem več potreboval). Na r6 pa tak sistem skozi os ne deluje, tako da iščem nekaj novega, bolj univerzalnega, za sprejemljivo ceno.
fp4492 Objavljeno Februar 5, 2011 Opozori Objavljeno Februar 5, 2011 ..da malo obudim temo: Pred kratkim sem tudi jaz postal lastnik r6, l.08 in sedaj imam gled tega nekaj vprašanj. Ker stara stojala niso kompatibilna z osmi r6, bo potrebno nabaviti nova. Zanima me, kje ste vi nabavili stojala(sprednje, zadnje) in kakšna stojala ste nabavili(s podstavki, z vilčkami, oz. v primeru prednjega, za na križ)Kaj je boljše oz. kaj priporočate. Kakšno oz. katero olje točite v vašo r6 (zaenkrat bom motor vozil še na pooblaščene servise, ampak vseeno me zanima.) Ad 1) lahko povprašam pri mojem serviserju Ad 2) znamka: sam bi izbiral med Motul 5100, Motul 7100, Motul 300v, Fuchs Silkolene; viskoznost, temperaturni razpon: 15W-50, the choice is yours , mislim, da z nobenim ne boš zgrešil. exe`FZS in P182 1 1
exe`FZS Objavljeno Februar 7, 2011 Opozori Objavljeno Februar 7, 2011 Ad 1) lahko povprašam pri mojem serviserju Ad 2) znamka: sam bi izbiral med Motul 5100, Motul 7100, Motul 300v, Fuchs Silkolene; viskoznost, temperaturni razpon: 15W-50, the choice is yours , mislim, da z nobenim ne boš zgrešil. hvala.. ..sicer pa ..tebe moram tak še bol podrobno izprašati za nasvete, ampak ne bo šlo drugače kot ob kakšnem pivu ali treh.
Mirchy Objavljeno Marec 17, 2011 Opozori Objavljeno Marec 17, 2011 ZDRAVO Eno vprašanje a kdo mogoče ve če gre 190 širina gume na ta motor
svobodnaptica01 Objavljeno Marec 17, 2011 Opozori Objavljeno Marec 17, 2011 ZDRAVO Eno vprašanje a kdo mogoče ve če gre 190 širina gume na ta motor Odvisno od letnika, 99-02 ne, 06 naprej ja, za 03-05 pa ne vem.
lmperator Objavljeno Marec 17, 2011 Opozori Objavljeno Marec 17, 2011 Sem vozil 190 na letniku 03 brez problema.
exe`FZS Objavljeno Marec 17, 2011 Opozori Objavljeno Marec 17, 2011 ZDRAVO Eno vprašanje a kdo mogoče ve če gre 190 širina gume na ta motor v manualu je predpisana 180, gre pa tudi 190 gor.
davidofff Objavljeno Marec 19, 2011 Opozori Objavljeno Marec 19, 2011 Mam eno vprašanjce pa bi prosu če mi zna kdo svetovat, hvala. Torej, lansko leto sem kupil R6ko letnik 2008 , do vključno danes sem z njo naredil 9000Km. Lansi se je obnašala super vse do letošnje zime. Motor je stal tudi do 2 meseca brez ga vžgat. Baterijo sem preveril in je super, dogaja se mi pa da na mrzel motor zaganjač za kako sekundo dlje zaganja kot lani v istem času. Pravi problem pa se pojavi šele ko se le ta segreje na delovno temperaturo , recimo z njim že naredim 40 -50 Km do bencinske , ga vgasnem , tankiram (bencin tudi ni problem ker sem že 3 tanke menjal), potem pa zelo težko segret vžiga. pod gasom dela ko pa ga spustim mi ne drži minimuma in ugasne. to se zgodi 4* ,5* , 6* ... potem se pa sam od sebe odloči da bo minimum držal (na 1300RPM), normalno dela tudi med vožnjo vse dokler ga spet ne ugasnem. Pa še to, ne dogaja se mu to vedno , sam ko ga piči. Zdej pa nevem al naj svečke menjam, al bo kak problem na elektriki. Motor je kot nov in res me jezi ker nevem kaj mu je. ali se mi mogoče ne sklaplja zrak ? hladen vedno vžge in drži. Za vaše odgovore se Vam izkreno zahvaljujem.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se