Skoči na vsebino

Yamaha YZF R6


robberrt

Priporočene objave

možno, ampak nimam tam odprtega računa niti pay pal-a nimam. tako da... ne preostane drugega!

imam jaz oboje, tako da če se boš odločila oz. našla kaj pametnega, lahko preko mene.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam jaz oboje, tako da če se boš odločila oz. našla kaj pametnega, lahko preko mene.

lp

hvala za ponujeno pomoč!

a ti si že našel kakšne "pametne" crash pade?

kaj pa nosilec? si že dobil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Zanima med koliko se giblje vaša temperatura motorja, in na koliko bi moral biti termostat nastavljen?

Meni kaže 79°C, v mestu pa včasih pred semaforjem naraste do 82. Skrbi me da je to malo premalo, in da termostat ne zapira dokonca.

Drugo težavo ki pa opažam je da kadar hladnega vžgem sklopka ne prekine popolnoma navora, kljub temu da sem jo napel z vijakom na krmilu. Motor stalno vleče rahlo naprej, zato se tudi ne da šaltati (gor/dol) ko enkrat prestaviš iz lera v prvo.

Ko se motor segreje sklopka prekinja normalno, motor ne vleče in vse je OK.

PS olje je bilo menjano lani februarja naredil pa sem 500km.

Popravljeno . Popravil nikens
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm.....ma sej hladi predobro,drugače enx poleti sem ga segrel do 105 stopinj,pa se je sam segrel,drugače pa je normalno to.povprašaj še,da te ne bom ka zavajal.lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za ponujeno pomoč!

a ti si že našel kakšne "pametne" crash pade?

kaj pa nosilec? si že dobil?

pozdravljena

Pardon za pozen odgovor ampak sem spregledal, da si pisala. Crash padov še nimam, bom pa gotovo vzel ene izmed takšnih ki imajo večtočkovno pritrjevanje.

Nosilec že imam, vendar sem dal po merah tega, delati drugega z malo daljšim spodnjim delom za pritrditev mačjega očesa.

lp a.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Zanima med koliko se giblje vaša temperatura motorja, in na koliko bi moral biti termostat nastavljen?

Meni kaže 79°C, v mestu pa včasih pred semaforjem naraste do 82. Skrbi me da je to malo premalo, in da termostat ne zapira dokonca.

Drugo težavo ki pa opažam je da kadar hladnega vžgem sklopka ne prekine popolnoma navora, kljub temu da sem jo napel z vijakom na krmilu. Motor stalno vleče rahlo naprej, zato se tudi ne da šaltati (gor/dol) ko enkrat prestaviš iz lera v prvo.

Ko se motor segreje sklopka prekinja normalno, motor ne vleče in vse je OK.

PS olje je bilo menjano lani februarja naredil pa sem 500km.

Ne vem sicer kater letnik motorja imaš, ampak pri meni je temperatura vedno bistveno višja, odvisno je sicer od zunanjih temperatur, ampak do 85 pride vedno, do 79 pa če je res hladno in pa med vožnjo. Med vožnjo po mestu v toplješih dneh pa je kar hitro nad 100.

Tudi pri ostalih motociklih sem imel podobne temperature, tako da sem skoraj prepričan, da mora biti pri tebi nekaj narobe.

lp a.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljena

Pardon za pozen odgovor ampak sem spregledal, da si pisala. Crash padov še nimam, bom pa gotovo vzel ene izmed takšnih ki imajo večtočkovno pritrjevanje.

Nosilec že imam, vendar sem dal po merah tega, delati drugega z malo daljšim spodnjim delom za pritrditev mačjega očesa.

lp a.

zdravo!

jaz še čakam te od puig-a, pa bomo videli, kako so vpete. pintar je rekel, da naj bi bilo večtočkovno, vendar bomo videli, ko roba pride.

jaz imam gor odsevnik od kolesa (saj si videl), kateri ima nosilček in je tisti pritrjen na nosilec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem sicer kater letnik motorja imaš, ampak pri meni je temperatura vedno bistveno višja, odvisno je sicer od zunanjih temperatur, ampak do 85 pride vedno, do 79 pa če je res hladno in pa med vožnjo. Med vožnjo po mestu v toplješih dneh pa je kar hitro nad 100.

Tudi pri ostalih motociklih sem imel podobne temperature, tako da sem skoraj prepričan, da mora biti pri tebi nekaj narobe.

lp a.

Na mojem (letnik 2004) je temp. še nižja, tudi ob priganjanju v obrate nikoli nad 80 stopinj, pri normalni vožnji pa med 70 - 75 stopinj. Motor se do te temp. segreje sicer zelo hitro, in tudi ob kakšnem čakanju poleti v gužvi, naraste do 100 st. in še prek, zato sem sklepal da je to normalno, sedaj pa sem malo zmeden...?

Lepo bi prosil da še napiše kdo, ki ima letnik 2003 - 2004, (pa tudi ostali) ker me zanima kako je pri drugih

Hvala, LP

Popravljeno . Popravil carmagedon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam letnik 2008 in pod 79°C težko pridem, ko je motor ogret.

imam pa še eno vprašanje. kakšno imajo kaj končno hitrost (lahko po števcu) te žvirce?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teoretično s serijskimi prenosi ne gre preko 270 km/h.

Kar se temperatur tiče, meni je na dirkališču že 114 °C kazalo pa ni bilo panike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam letnik 2008 in pod 79°C težko pridem, ko je motor ogret.

imam pa še eno vprašanje. kakšno imajo kaj končno hitrost (lahko po števcu) te žvirce?

Po števcu, motor komplet original letnik 07 na ravnici ( popolnoma prazni) po AC od Bleda do Radovljice 278. :P

(zdej pa Bieber in podobni hitro - klikat, ker je blo na javni cest, pa btw nisem bil jaz, sem bil pa par sec za njim :) )

Popravljeno . Popravil Gizmo_
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem "sprobala".

ampak je šlo do 260 km/h, pa bi šlo še več, samo je potem bil pred mano avto s kamp prikolico, pa sem raje po pameti mimo. vem pa, da bi šlo še več. zato pa sprašujem.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo.

Jst mam pa en problem in bi vas lepo prosu za pomoč in kakšen nasvet.

Na svoji R6 letnik 2000 sem zamenal mašino, to vse štima in lavfa, imam pa problem s stikalom na tački, in sicer ta, da mi motor ne vžge ob spuščeni tački, ampak samo ko imam tačko dvignjeno, ko pa jo spusim mi motor ugasne.

Prosim za pomoč in nasvete,

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo.

Jst mam pa en problem in bi vas lepo prosu za pomoč in kakšen nasvet.

Na svoji R6 letnik 2000 sem zamenal mašino, to vse štima in lavfa, imam pa problem s stikalom na tački, in sicer ta, da mi motor ne vžge ob spuščeni tački, ampak samo ko imam tačko dvignjeno, ko pa jo spusim mi motor ugasne.

Prosim za pomoč in nasvete,

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo.

Jst mam pa en problem in bi vas lepo prosu za pomoč in kakšen nasvet.

Na svoji R6 letnik 2000 sem zamenal mašino, to vse štima in lavfa, imam pa problem s stikalom na tački, in sicer ta, da mi motor ne vžge ob spuščeni tački, ampak samo ko imam tačko dvignjeno, ko pa jo spusim mi motor ugasne.

Prosim za pomoč in nasvete,

Hvala.

Če ga imaš v brzini, prestavi, je čisto logično, da ne vžge ob spuščeni tački, ampak samo ko je tačka dvignjena. Varnostni ukrep, da se ne pelješ s spuščeno tačko.. :whistle:

Aja, pa še to, tema o R6 obstaja!!! :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je v tem da motor ne vžge ko je na tački in v prostem teku,

lučka za prosti tek (zelena N) pa mi tudi ne gori,

pri nažganem motorju ali pa vgašnjenem.

verjamem da ta tema že obstaja, sam nism najdu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je v tem da motor ne vžge ko je na tački in v prostem teku,

lučka za prosti tek (zelena N) pa mi tudi ne gori,

pri nažganem motorju ali pa vgašnjenem.

verjamem da ta tema že obstaja, sam nism najdu

Senzor za prosti tek??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!