Skoči na vsebino

Yamaha YZF R6


robberrt

Priporočene objave

Zvije ta vijak ki je vpet v nosilec glej 1. sliko ta spodnji vijak (črne barve). Vijak se poškoduje ker se ob premikanju "balance" začne nosilec počasi nagibati (levo desno) in potem ko se začne zvijati ta vijak je samo še huje. 

post-31764-0-87619000-1394354380_thumb.jpg

post-31764-0-19464700-1394354419_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zvije ta vijak ki je vpet v nosilec glej 1. sliko ta spodnji vijak (črne barve). Vijak se poškoduje ker se ob premikanju "balance" začne nosilec počasi nagibati (levo desno) in potem ko se začne zvijati ta vijak je samo še huje. 

Jao, tole pa je "kvaliteten" nosilec :((( Nosilca ne sme krivit pa če je stabilizator do konca zategnejen. Še če dobi motor šus pri kakem padcu, je bolje da poči, kot da se  skrivi (zamenjat ga moreš itak v vsakem primeru).

Moj je na levi vpet na vilico, na desni pa na geštel, stabilizator je pred križem na airramu. 

 

u9.jpg

 

u8.jpg

 

u11.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

huh pa je tole original nosilec za ta letnik motorja? oz zakaj je vrezan tisti navoj na levi strani (1. slika) pa tudi luknja je videti večja kot je predviden vijak, čudno..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je original ne vem ker sem motor kupil pred dobrim tednom. Tisti navoj na levi (je tudi isti na desni) je pa zato da not zašraufaš vijake (kr direkt na šasijo jih vpne not :S )     

kostolomilka ,lepo vpet nosilec a mogoče veš če se da kje samo takšen nosilec kupit ne da bi cel stabilizator menjal? lahko prosim da slikaš še iz druge strani da vidim kako ta tvoj nosilec v celoti izgleda 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zdravo,

želim predelati mojo Yamaho R6 (l. 2002) v naked bike. zanima me ali ima kdo izkušnje z montiranjem krmila (volance) na cestaka, ker vem da rabim adapter, ker imajo cestaki drugače pritrjeno krmilo kot naked. Če ima kdo kako idejo kje bi se te stvari dobile, bi ga prosil za pomoč.

hvala,LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bo motor lep, bo drago. Belanca je še najmanjši in najbol simpl kos za zamenjat. Verjetno je cenej kupit druge oklepe. 

 

 

http://www.ebay.de/itm/Superbike-Lenker-Umbau-Kit-komplett-Yamaha-YZF-R6-RJ03-Baujahr-1999-2002-/271387768697?pt=DE_Motorradteile&hash=item3f2ff8b779

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Superbike kit-kot je reku Cartman oz. cenejša varjanta zvrtat luknje v križe (jih po možnosti ojačat z zadnje strani) ter privit rajzerje oz. adapterje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sm pa mislu da je bistvo predelave iz sport v nejkd odstranitev oklepov in dat eno lepo luč spredi :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz tega:

post-20343-0-02264700-1396643014_thumb.jpg

 

V to:

post-20343-0-59063900-1396643050_thumb.jpg

 

Moj zdej že pokojni-edin žal mi je, da nisem več fotk naredu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sm pa mislu da je bistvo predelave iz sport v nejkd odstranitev oklepov in dat eno lepo luč spredi :D

ja, to je po slovensko. al pa tipicn kmetavzarski stritfajter. Fant z vasi zbije cestaka, odsraufa ostanke oklepov, natakne poceni masko z dvema luckama in pofarba u crno mat. evo, stritfajterja.

tole sm slikal na eicma. lep izdelek.

ce se dela nakeda je treba poskrbet za ekspanzijske posode, lepo skrit elektro instalacijo, uredit armaturo....lahk pa se da gor okroglo luc, ja. :D

trojan, zakaj pokojni?

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, to da se uredi kablovje itak.. samo za moje oči je predelava v "stritfajter" optično uničevanje motorja, vsaj tisti del ko vsi tlačijo rit v luft, zakaj?? če nerdiš nejkd se lahko skrajša zadnji del okvirja da zgleda nečemu pdobno.

Morda prednja luč ni najbolj posrečena, ampak za moje pojme ličen nejkd:

98974db8830d47803.jpg

 ali pa profi zadeva :

kawasaki-versys-650-w.jpg

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

˝rit u luft˝ je pač značilnost nemškega (no rečmo celinsko-evropski stil streetfighterja). Gre za namerno kršenje norm dizajna mainstream (dolgočasnih) stock motociklov. Ni všeč vasakemu in to je bil tud prvotni namen... Drugač streetfighterjev je tolk različnih oblik kot je predelovalcev. 

Jih pa nekak opisuje pregovor: Če je streetfighter taprav se mora majhen otrok, ko ga vidi, začet jokat.

Pa še univerzalen recept za izdelavo teh strojev: Starejšega japonskega cestaka prostornine cca. 1000ccm v jeseni zapreš v garažo, ga celo zimo futraš z skuterji, spomladi pa pride vn.... streetfighter :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še univerzalen recept za izdelavo teh strojev: Starejšega japonskega cestaka prostornine cca. 1000ccm v jeseni zapreš v garažo, ga celo zimo futraš z skuterji, spomladi pa pride vn.... streetfighter :)

 

carsko :D jst hočm tak motor k žre skuterje !!! :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni,

zanima me kako se pravilno izmeri nivo olja v agregatu. Naslonjen na stranski tački ali moraš motor vzravnati?

Gre za 2002 letnik.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno je motor italjanski, tako da boš zgodovino bolj težko zvedel. Lahko pa da je lastnik to pozabil dat v oglas, v vsakem primeru bo treba poklicat. Zgleda pa motor lep, to je pa tut to kar ti lahka jst pomagam :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce ma 20000 mam jst dolgega 24cm brez glavce...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce ma 20000 mam jst dolgega 24cm brez glavce...

Kolk maš potem dolgega če ti povem da ima avto letnik 95 mislim da še ne 70.000km ?

Nwm zakaj nebi bli realni. Prvo kar je treba je popluvat oglas. Tud nevem po čem sklepate da je iz italije. Greš ke, pogledaš če vse štima in jebeš kilometrino 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pzdravljeni,

pred kratkim sem postal lastnil Yamahe yzf r6 2002 in imam sledeč problem.

Če v prostem teku malo zavrtim ročico plina tja do 5-6K obratov, obrati padejo na 3K tam ostanejo kakšni 1-1.5 sekunde nato pade do 1-1,3K obratov. Je zelo moteče, sploh pri vožnji skozi naselje kjer z 5 prestavo se peljem okol 3K obratov in če spustim ročico še kr vreje kakšno sekundo in nato padejo obrati. Ali je to normalno? Če ni bi prosil za nasvet.

Najlepša hvala za nasvete!

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fora je da ce ima motor res malo km ima ponavadi zraven racune in potrjeno servisno knjigo. Kupim precej motorjev tudi za druge, in izkusnje kazejo da motorjev z malo km in potrjeno zgodovino prakticno ni!!! Ker ne pridejo sploh na net, jih ze kupi sorodnik, prijatelj sosed, sodelavec itd...ce si zatiskate oci in se pustite nasrat se kar dajte. Vec lastnikov malo km brez racunov (po moznosti se iz tujine) in potrjene servisne vemo kaj je! Zaradi takih ki verjamete vse kar vam povejo je stanje kot je. Motor z 30000 km je za v kanto 10 let star z 15000 km pa realnost, ker majo vsi mopo samo za gledat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ps: pa se to menjanje svecke pri 19800km po katerem manualu so to gledal? Al so to kr random, ker ce so iridium notr se itak ne menja ce so pa navadne se pa ponavadi nekje na vsakih 12000km...pa sekaj bi lahko povedal pa bom spet napaden tako da..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst nism nobenga napadu. Sam prvo se je treba prepričat va kakšnem stanju je motor ter če se da kako prevert zgodovino. Sigurno je bilo že tam v temi OGLASI dost takih motorjom ki so TIPI TOP ampak se jih je takoj popluval in morebitnega kupca odvrnil od motorja ki bi bil čisto kul. Pač moje mnenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fora je da ce ima motor res malo km ima ponavadi zraven racune in potrjeno servisno knjigo. Kupim precej motorjev tudi za druge, in izkusnje kazejo da motorjev z malo km in potrjeno zgodovino prakticno ni!!! Ker ne pridejo sploh na net, jih ze kupi sorodnik, prijatelj sosed, sodelavec itd...ce si zatiskate oci in se pustite nasrat se kar dajte. Vec lastnikov malo km brez racunov (po moznosti se iz tujine) in potrjene servisne vemo kaj je! Zaradi takih ki verjamete vse kar vam povejo je stanje kot je. Motor z 30000 km je za v kanto 10 let star z 15000 km pa realnost, ker majo vsi mopo samo za gledat...

Dejansko je tako ja.... Če se izgubi servisna ko je bil 3x na servisu je pa sila čudno.... tudi na servis se da it.. in preverit... kar pa spet..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!