Skoči na vsebino

Yamaha YZF R6


Priporočene objave

Objavljeno

lepo povedano,svetopisemsko :grim

samo to je beeed,jaz tega nebi delal nekaj gor pa dol,levo desno motorja prepogibal :grrr :grrr

je kakšen je,če dosežeš tla ali ne,to so malenkosti pri ss mopedih.gume gor,odpret asspuh pa gasa :grim :l_01:

lp :alko::OK:

Objavljeno

ampak je kaj? pa ti napiši kako se ga zniža..

Kaj pa nižji zdic z gelom? - če to ne gre pa da zdic (sedež) daš tapetarju , da ti ga zniža O:-) (sama imam to varianto..... pa se tudi na dolge km-traže obnese :OK: - preizkušeno :wub::wub::wub: -) ?

Objavljeno

od letnika 2006 dalje med SS 600 niti slučajno. daleč najnižji je Suzuki (obe nogi skora popolnoma natleh), Honda in Kawasaki tam tam (malo več kot prsti na obeh straneh) in krepko najvišja Yamaha (obe nogi na tleh hkrati misija nemogoče) stestirano pri 1.63m

Drugače pa je moja stara yamahca spredaj spuščena 0.5 cm (bolj zaradi vožnje same kot višine), zic sem pa stanjšala za 2 cm in je čisto ok, da nekako capljam po prstih. Tisto z oddegni vse fedre, da se bo motor bolj posedel je šlo prvih nekaj mesecev, ko je šel pa tempo gor, je pa vse nekaj opletalo, tako da smo prestavili nazaj na serijsko, in od takrat dalje raje stopim z motorja in ga obrnem na peš, kot da ciklistika ne špila.

jst sm vozila starejšo :blush: od vseh voženih mislm d kr najlažje vozit, edin vtr letnk 00, tut ni panike...

ja velik odnese širina sedeža, se pa s cajtom navadiš, pač tut če ti je previsok dobiš grif d ga obvladaš :)

Objavljeno

Hotel sem samo razumeti kaj pomeni ta cm gor ali dol

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

je mogoče kdo višji kot 185cm bi prosil za mnenje glede na to da je r6 kar precej majhen motorček, kako se počutiš na motorju?

lp

Objavljeno

je mogoče kdo višji kot 185cm bi prosil za mnenje glede na to da je r6 kar precej majhen motorček, kako se počutiš na motorju?

lp

Ne se bat, ne boš sedel na njem kot na pručki :grrr .

LP Robert

Objavljeno

Zadeva: YAMAHA R6 07.....prenos-zobniki

Bi kdo vedel, ali paše ista veriga s serijskimi zobniki 16-45 (before) 15-47(after)..............ali paše ista veriga, če dam -1/+2....:unsure:

bi probal zapolnit tisto luknjo do 6rpm..., ki jo ima ta model Yame zelo občutno za popizdit....:wallbash:

Sicer imam Akrapota full....mogoče mi celo ta malo zaduši v nizkih....res je pa, da znori v visokih obratih....:worship::whistle:

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Dober dan!

Mene zanima za yamaho r6 2001/02 koliko kaj porabi motor z mešano vožnjo? pa pri katerih obratih se ga da peljat zadovoljivo? mogoče še kakšne hibe ki jih ima, kaj je potrebno pazit?

LP

Objavljeno

To je še stara verzija s fergazerji.

Raje glej 03 letnik, ki imajo elektronski vbrizg, cena je zanemarljivo višja.

Morda ve kdo za kako R6 letnik 07+, ki bi se ugodno prodajala? Lahko tudi poškodovana (še raje).

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Dober dan!

Mene zanima za yamaho r6 2001/02 koliko kaj porabi motor z mešano vožnjo

LP

Ko se pela za mano se ji pri 120km prižge rezerva :naughty: :rolleyes:

Objavljeno

Dober dan!

Mene zanima za yamaho r6 2001/02 koliko kaj porabi motor z mešano vožnjo? pa pri katerih obratih se ga da peljat zadovoljivo? mogoče še kakšne hibe ki jih ima, kaj je potrebno pazit?

LP

r6 od 99 do 02 je isti motor, poraba z originalnim loncem nekje med 5,5-6,5 L, tud na pisti mislim da ni šlo čez 9 L. Imajo pa mal težav z pokanjem nikasil obloge na cilindrih, kar nekaj jih je počakalo :cry:. Pri menjalniku je mogoče fajn bit pozoren, da ti ne meče iz druge (03-05 motor ima podobne prebliske s šesto prestavo).

Objavljeno

Ko se pela za mano se ji pri 120km prižge rezerva :naughty: :rolleyes:

Če jo pa sam za 10E tankate :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

r6 od 99 do 02 je isti motor, poraba z originalnim loncem nekje med 5,5-6,5 L, tud na pisti mislim da ni šlo čez 9 L. Imajo pa mal težav z pokanjem nikasil obloge na cilindrih, kar nekaj jih je počakalo :cry:. Pri menjalniku je mogoče fajn bit pozoren, da ti ne meče iz druge (03-05 motor ima podobne prebliske s šesto prestavo).

Zgleda da bom kar suzukije pa honde dalje gledo:D nekih okvar na celindru pa menjalniku si ne želim no. predrago:D če glih vsakemu se lahko zgodi.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

..da malo obudim temo:

Pred kratkim sem tudi jaz postal lastnik r6, l.08 in sedaj imam gled tega nekaj vprašanj.

  • Ker stara stojala niso kompatibilna z osmi r6, bo potrebno nabaviti nova. Zanima me, kje ste vi nabavili stojala(sprednje, zadnje) in kakšna stojala ste nabavili(s podstavki, z vilčkami, oz. v primeru prednjega, za na križ)Kaj je boljše oz. kaj priporočate.
  • Kakšno oz. katero olje točite v vašo r6 (zaenkrat bom motor vozil še na pooblaščene servise, ampak vseeno me zanima.)
  • Katere crash pade priporočate(znamka)

Če še ima kdo kakšno pripombo/priporočilo glede motorja samega "do not hesitate" z odgovori.

Lp A.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

..da malo obudim temo:

Pred kratkim sem tudi jaz postal lastnik r6, l.08 in sedaj imam gled tega nekaj vprašanj.

  • Ker stara stojala niso kompatibilna z osmi r6, bo potrebno nabaviti nova. Zanima me, kje ste vi nabavili stojala(sprednje, zadnje) in kakšna stojala ste nabavili(s podstavki, z vilčkami, oz. v primeru prednjega, za na križ)Kaj je boljše oz. kaj priporočate.
  • Kakšno oz. katero olje točite v vašo r6 (zaenkrat bom motor vozil še na pooblaščene servise, ampak vseeno me zanima.)
  • Katere crash pade priporočate(znamka)

Če še ima kdo kakšno pripombo/priporočilo glede motorja samega "do not hesitate" z odgovori.

Lp A.

Dobrodošel med šesticami :naughty: .

Sicer brez pametnih odgovorov, ampak imam pa eno vprašanje? kako ti stara stojala ne pašejo na ta motor? pri vrhu nimaš možnosti nastaviti širine?

Objavljeno

Dobrodošel med šesticami :naughty: .

Sicer brez pametnih odgovorov, ampak imam pa eno vprašanje? kako ti stara stojala ne pašejo na ta motor? pri vrhu nimaš možnosti nastaviti širine?

stara so bila home made(sicer jih nisem jaz delal, tako, da ni blo tako švoh. :) )

Ker pa sem ugotovil, da če dam cev čez os in jo samo privijem na straneh, je motor bolj stabilen(tudi za prevoz v kombiju), kot pa če sem ga imel na stranskih podstavkih, katerim se je dala nastavljati širina. Sčasoma sem stranske podstavke ...hm(verjetno vrgel proč/založil/uporabil za kaj drugega, saj jih nisem več potreboval). Na r6 pa tak sistem skozi os ne deluje, tako da iščem nekaj novega, bolj univerzalnega, za sprejemljivo ceno.

Objavljeno

..da malo obudim temo:

Pred kratkim sem tudi jaz postal lastnik r6, l.08 in sedaj imam gled tega nekaj vprašanj.

  • Ker stara stojala niso kompatibilna z osmi r6, bo potrebno nabaviti nova. Zanima me, kje ste vi nabavili stojala(sprednje, zadnje) in kakšna stojala ste nabavili(s podstavki, z vilčkami, oz. v primeru prednjega, za na križ)Kaj je boljše oz. kaj priporočate.
  • Kakšno oz. katero olje točite v vašo r6 (zaenkrat bom motor vozil še na pooblaščene servise, ampak vseeno me zanima.)

Ad 1) lahko povprašam pri mojem serviserju

Ad 2) znamka: sam bi izbiral med Motul 5100, Motul 7100, Motul 300v, Fuchs Silkolene; viskoznost, temperaturni razpon: 15W-50, the choice is yours :rolleyes: , mislim, da z nobenim ne boš zgrešil.

Objavljeno

Ad 1) lahko povprašam pri mojem serviserju

Ad 2) znamka: sam bi izbiral med Motul 5100, Motul 7100, Motul 300v, Fuchs Silkolene; viskoznost, temperaturni razpon: 15W-50, the choice is yours :rolleyes: , mislim, da z nobenim ne boš zgrešil.

hvala..

..sicer pa

..tebe moram tak še bol podrobno izprašati za nasvete, ampak ne bo šlo drugače kot ob kakšnem pivu ali treh. :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

ZDRAVO

Eno vprašanje a kdo mogoče ve če gre 190 širina gume na ta motor

Objavljeno

ZDRAVO

Eno vprašanje a kdo mogoče ve če gre 190 širina gume na ta motor

Odvisno od letnika, 99-02 ne, 06 naprej ja, za 03-05 pa ne vem.

Objavljeno

ZDRAVO

Eno vprašanje a kdo mogoče ve če gre 190 širina gume na ta motor

v manualu je predpisana 180, gre pa tudi 190 gor.

Objavljeno

Mam eno vprašanjce pa bi prosu če mi zna kdo svetovat, hvala.

Torej, lansko leto sem kupil R6ko letnik 2008 , do vključno danes sem z njo naredil 9000Km. Lansi se je obnašala super vse do letošnje zime. Motor je stal tudi do 2 meseca brez ga vžgat. Baterijo sem preveril in je super, dogaja se mi pa da na mrzel motor zaganjač za kako sekundo dlje zaganja kot lani v istem času. Pravi problem pa se pojavi šele ko se le ta segreje na delovno temperaturo , recimo z njim že naredim 40 -50 Km do bencinske , ga vgasnem , tankiram (bencin tudi ni problem ker sem že 3 tanke menjal), potem pa zelo težko segret vžiga. pod gasom dela ko pa ga spustim mi ne drži minimuma in ugasne. to se zgodi 4* ,5* , 6* ... potem se pa sam od sebe odloči da bo minimum držal (na 1300RPM), normalno dela tudi med vožnjo vse dokler ga spet ne ugasnem. Pa še to, ne dogaja se mu to vedno , sam ko ga piči. Zdej pa nevem al naj svečke menjam, al bo kak problem na elektriki. Motor je kot nov in res me jezi ker nevem kaj mu je. ali se mi mogoče ne sklaplja zrak ? hladen vedno vžge in drži.

Za vaše odgovore se Vam izkreno zahvaljujem.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!