Skoči na vsebino

Yamaha YZF R6


Priporočene objave

Objavljeno

Mam eno vprašanjce pa bi prosu če mi zna kdo svetovat, hvala.

Torej, lansko leto sem kupil R6ko letnik 2008 , do vključno danes sem z njo naredil 9000Km. Lansi se je obnašala super vse do letošnje zime. Motor je stal tudi do 2 meseca brez ga vžgat. Baterijo sem preveril in je super, dogaja se mi pa da na mrzel motor zaganjač za kako sekundo dlje zaganja kot lani v istem času. Pravi problem pa se pojavi šele ko se le ta segreje na delovno temperaturo , recimo z njim že naredim 40 -50 Km do bencinske , ga vgasnem , tankiram (bencin tudi ni problem ker sem že 3 tanke menjal), potem pa zelo težko segret vžiga. pod gasom dela ko pa ga spustim mi ne drži minimuma in ugasne. to se zgodi 4* ,5* , 6* ... potem se pa sam od sebe odloči da bo minimum držal (na 1300RPM), normalno dela tudi med vožnjo vse dokler ga spet ne ugasnem. Pa še to, ne dogaja se mu to vedno , sam ko ga piči. Zdej pa nevem al naj svečke menjam, al bo kak problem na elektriki. Motor je kot nov in res me jezi ker nevem kaj mu je. ali se mi mogoče ne sklaplja zrak ? hladen vedno vžge in drži.

Za vaše odgovore se Vam izkreno zahvaljujem.

No ja temperature so nižje kot poleti, vsekakor. Na 2 takt vem, da ima vpliv, za 4 takt nevem ( mislim pa, da tudi )

Svečke spet odvisno katere so gor (temperaturni "razred" pa kok ma moped kilometrou )

Objavljeno

ok, ampak moraš računat da lani v istem času tega ni delal, plus pa zelo dvomim , ker mrzel užge takoj. vseeno hvala ;)

Objavljeno

OK. Če bo kdorkoli mel podoben problem , naj samo zamenja baterijo! NOVO! ne te iste polnit ker ne pomaga. Povsem poceni rešitev. Veliko je elektronike, ki je zelo občutliva na razna nihanja napetosti in se potemtakem motor začne čudno obnašat. Lahko bi šli v detajle pa nima smisla, važno da se reši problem! =) jaz sem za vsak slučaj menjal še filter od zraka , original svečke pa tako ali tako zdržijo 20.000 KM. Še enkrat hvala vsem ki ste mi tako alo drugače pomagali.

Objavljeno

Mam eno vprašanjce pa bi prosu če mi zna kdo svetovat, hvala.

Torej, lansko leto sem kupil R6ko letnik 2008 , do vključno danes sem z njo naredil 9000Km. Lansi se je obnašala super vse do letošnje zime. Motor je stal tudi do 2 meseca brez ga vžgat. Baterijo sem preveril in je super, dogaja se mi pa da na mrzel motor zaganjač za kako sekundo dlje zaganja kot lani v istem času. Pravi problem pa se pojavi šele ko se le ta segreje na delovno temperaturo , recimo z njim že naredim 40 -50 Km do bencinske , ga vgasnem , tankiram (bencin tudi ni problem ker sem že 3 tanke menjal), potem pa zelo težko segret vžiga. pod gasom dela ko pa ga spustim mi ne drži minimuma in ugasne. to se zgodi 4* ,5* , 6* ... potem se pa sam od sebe odloči da bo minimum držal (na 1300RPM), normalno dela tudi med vožnjo vse dokler ga spet ne ugasnem. Pa še to, ne dogaja se mu to vedno , sam ko ga piči. Zdej pa nevem al naj svečke menjam, al bo kak problem na elektriki. Motor je kot nov in res me jezi ker nevem kaj mu je. ali se mi mogoče ne sklaplja zrak ? hladen vedno vžge in drži.

Za vaše odgovore se Vam izkreno zahvaljujem.

Nebi rad preveč pametoval ampak ta motor MORA na delavniški računalnik.Moj BMW je isto to delal menjali so akumulator in vse ponovno nastavljali a se stvar ni spremenila.Ko so mi delali servis na 10 K kil. (bral na nemškem forumu), da postoji nov softver in ko so mi na servisu(na mojo željo)naložili nov softver so se te težave nehale, motor je imel mogoče malo višji prosti tek(ca 1200o/min.)malo slabši navor, končno pa sigurno večjo kot s starim softverom ! :hmm:

Objavljeno

Pozdravljeni

Zanima me, kaj priporočate za montažo na r6 l. 2008 - akrapovičev megafon ali večji titan/carbon izpuh? Predvidevam, da je zvok na carbon/titanium izvedbi lepši a vseeno ne vem, če cena to odtehta.

Lp

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Glede na to da modeli pred 2003 uporabljajo vplinjač pa R6ka ni čisto mehanska saj ima pod zicom vseeno ecu. Zanima me, če poleg časov vžiga ta elektronika skrbi še za kater drug parameter in ali ima od senzorjev poleg pozicije odmične gredi/obratov še kak drug senzor (throtle position sensor, oxygen sensor, MAP, MAF, knock sensor... )

in kakšen sistem priprave znesi uporablja. Ali ima R6ka en vplinjač ali več in ali ecu morda nastavlja tudi razmerje zrak/gorivo (predvidevam, da ne ker uporablja ročni choke).

Zanima me tudi ali ta model motorja sploh ima katalizator, glede na to da nikjer ni lambde sonde.

Hvala vsem za tehnično razlago.

Popravljeno . Popravil nikko
Objavljeno

am, zadnji modeli fergazer motorjev imajo samo tps senzor pa senzor pozicije glavne gredi za vžig. ecu pa pri teh motorjih nadzoruje samo predvžig in nič drugega. če je ta r6 še na vplinjače, jih ima štiri, za vsak cilinder svojega, ki skrbijo za pripravo mešanice bencina in zraka. delež bencina je fiksno določen z dizami in iglami, zrak pa pač ne in se zato pri fergazer motorjih pozna toplejši/hladnejši zrak. seveda je hladnejši boljši, ker je gostejđi z več kisika, kar omogoča bolj učinkovito izgorevanje, če je ravno prav usklajeno z bencinom.

motorji z vbrizgom imajo pa še cel kup drugih senzorjev, da poleg predvžiga kontrolirajo tudi vbrizg, ampak v dokaj ozkem območju. pol je pa več sistemov vbrizga, od bolj enostavnih recimo prva r1 na vbrizg (l. 2002), do totalno kompleksnih, kot je recimo sistem od yamahe r1 na ride by wire.

tolk na hitro, za več info poguglaj imaš vse lepo narisano in razloženo.

Objavljeno

am, zadnji modeli fergazer motorjev imajo samo tps senzor pa senzor pozicije glavne gredi za vžig. ecu pa pri teh motorjih nadzoruje samo predvžig in nič drugega. če je ta r6 še na vplinjače, jih ima štiri, za vsak cilinder svojega, ki skrbijo za pripravo mešanice bencina in zraka. delež bencina je fiksno določen z dizami in iglami, zrak pa pač ne in se zato pri fergazer motorjih pozna toplejši/hladnejši zrak. seveda je hladnejši boljši, ker je gostejđi z več kisika, kar omogoča bolj učinkovito izgorevanje, če je ravno prav usklajeno z bencinom.

motorji z vbrizgom imajo pa še cel kup drugih senzorjev, da poleg predvžiga kontrolirajo tudi vbrizg, ampak v dokaj ozkem območju. pol je pa več sistemov vbrizga, od bolj enostavnih recimo prva r1 na vbrizg (l. 2002), do totalno kompleksnih, kot je recimo sistem od yamahe r1 na ride by wire.

tolk na hitro, za več info poguglaj imaš vse lepo narisano in razloženo.

Ja google da malo rezultatov glede tehnike motorja (morda sem pa samo uporabil slab izbor ključnih besed)

Kar se pa zraka tiče pa vem da je vsebnost kisika okoli 21% in se zeo malo spreminja z pritiskom ali temperaturo. Je pa res da je gostota zraka odvisna od temperature in pritiska in da vsi atmosferski kot turbo motorji, frgazar ali EFI z višanjem nadmorske in/ali temperature zgubljajo moč (cca 10% na 1000m).

Kar se tiče EFI mašin zadevo kar dobro poznam iz avtomobilov, zanimalo me je konkretno za R6ko ker nisem kaj dosti našel na netu.

Zanimalo me je le to ali poleg časov vžiga skrbi še za kaj. Kolikor pa vem se pri vplinjačih z izvijačem nastavi stoichiometric vrednost (15:1) ki se skozi obrate ne spreminja. EFI motorji stalno prilagajajo to razmerje glede na podatke predvsem MAF senzorja, TPS in O2 senzoja, v kritičnih situacijah (prosti tek, močno pospeševanje, hladen motor) pa preklopiji na lookup tabele.

Objavljeno (popravljeno)

Elektroski vplinjači, ki so nastopili pred uvedbo injektorjev pa naj bi s krimiljenjem elektromagnetnega ventila aktivno regulirali tudi razmerje zrak : gorivo, z čimer so dosegli nižjo porabo in čisteji izpuh (manj neizgorenih ogljikovodikov v izpuhu). Glede na ročni CHOKE bi rekel da in R6ka čisto ročni vplinjač.

Spraševal pa sem se še, če yamaha na svojih motorjih uporablja tudi katero od tehnik spremenljive geometrije in časov ventilov (sesalnih/izpušnih) ali je to bolj tehnika v avtomobilih.

Popravljeno . Popravil nikko
Objavljeno

pa še eno vprašanje. kakšna je realna cena takšnih motorjev (letnik 2006)?

kupujem prvič takšen motor in me res zanima, da ne bom kaj "narobe" kupila.

a je morda kakšna stvar, na katero moram biti ob nakupu še posebej pozorna?

  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Lp

Pri gsxr-jih je včasih veljajo da kolikor je k, toliko je nekje cena. Se pravi k3=3000, k4=4000, k5=5000 itd. Za r6 je mogoče kej podobnga.

Drgač pa glede unih 2 linkov k si jih dala, men je bl všeč ta druga, vsaj č bi jest kupvou. In tu sam zarad tega ker ma original avspuh in ker je od 1. lastnika. Lahko da tudi s tadrugo ni nič narobe amak jaz ko kupujem imam rad motor v originalnem stanju.

Objavljeno

tudi sama se bolj zanimam za tega od 1. lastnika.

sem pa vseeno vprašala, če mogoče kdo pozna kater motor, ker bi potem mogoče kaj več vedela o njem.

koliko km pa zdržijo te mašine, če ga ne "goniš" nonstop do konca?

Objavljeno

pa še eno vprašanje. kakšna je realna cena takšnih motorjev (letnik 2006)?

kupujem prvič takšen motor in me res zanima, da ne bom kaj "narobe" kupila.

a je morda kakšna stvar, na katero moram biti ob nakupu še posebej pozorna?

Jaz sem identičen motor dobil jeseni za 5.000 EUR, tko da je to IMHO realna vrednost.

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo!

Pod glavnim sedežem (R6 2000) je center električnega omrežja kjer so tudi vse varovalke. Prvo me zanima če lahko garminov 12V napajalnik priključm na ploščat 3 polni konektor (ni nikamor priključen), kjer sem pomeril da je en pin masa, drugi +12V in tretji +12V skozi kontakt. Ne bi rad vlekel direktno iz akumulatorja saj bi rad napajalnik povezal čez kontakt.

Drugo vprašanje je kakšna je vezalna shema dveh kvadratnih konektorjev. Oba sta štiripolna, prvi ima dva pina, drugi pa tri. Gor sta priključena ženska konektorja ki imata zbrikana (povezana) dva pina med seboj. Na servisu so mi rekli da je to za priklop Yamaha alarma, kaj več pa mi niso znali povedati. Predvidevam da je en konektor blokada vžiga (napajanje vžigalne tuljave / zaganjača) za drugega pa nimam pojma vendar če bi ugibal bi rekel da signal za vklop alarma in hupa / smerniki.

Če prav ugibam in je en pin signal vklopa/izklopa me zanima ali je vezan na ključavnico in je signal vklopa aktiviran kadar obrnemo ključ v položaj zaklenjenega krmila?

Torej precej konkretno vprašanje vendar verjamem da se bo našel kdo z točnim odgovorom.

Popravljeno . Popravil nikko
Objavljeno

ve kdo če paše izpuh iz R6 (99-02) na fazerja do 03?

Objavljeno

a je že kdo znižal ta motor?

Če kupuješ samo za na cesto, ti bolj svetujem nakup R6 do 2006 letnika, so nižje, in drža je dosti bolj prijazna za daljše vožnje. R6 od 2006 je dobesdno dirkalnik, ki so mu dali luči in tablico (naporna drža, odzivnost v višjih oz neodzivnost v nižjih vrtljajih, trdo vzmetenje, zelo visok sedež)

Drugače se pa kupi "pasje kostke" in se motor zniža, čeprav s tem podreš geometrijo motorja (verjetno se da delno pokompenzirati s spuščanjem morja v križu).

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

ve kdo če paše izpuh iz R6 (99-02) na fazerja do 03?

Glede na to, da so agregati identični, bi verjetno tudi izpuh moral pasati, na pogled izgleda skoraj identičen, malo drugčna je le postavitev (fazerjev je tisti na sliki, ki je nižje), kar pa lahko rešiš s kako kovinsko ploščico med mestom pripenjanja na tački in na avspuhu

post-20956-0-66428000-1302555513_thumb.jpg

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Zdravo!

Pod glavnim sedežem (R6 2000) je center električnega omrežja kjer so tudi vse varovalke. Prvo me zanima če lahko garminov 12V napajalnik priključm na ploščat 3 polni konektor (ni nikamor priključen), kjer sem pomeril da je en pin masa, drugi +12V in tretji +12V skozi kontakt. Ne bi rad vlekel direktno iz akumulatorja saj bi rad napajalnik povezal čez kontakt.

Drugo vprašanje je kakšna je vezalna shema dveh kvadratnih konektorjev. Oba sta štiripolna, prvi ima dva pina, drugi pa tri. Gor sta priključena ženska konektorja ki imata zbrikana (povezana) dva pina med seboj. Na servisu so mi rekli da je to za priklop Yamaha alarma, kaj več pa mi niso znali povedati. Predvidevam da je en konektor blokada vžiga (napajanje vžigalne tuljave / zaganjača) za drugega pa nimam pojma vendar če bi ugibal bi rekel da signal za vklop alarma in hupa / smerniki.

Če prav ugibam in je en pin signal vklopa/izklopa me zanima ali je vezan na ključavnico in je signal vklopa aktiviran kadar obrnemo ključ v položaj zaklenjenega krmila?

Torej precej konkretno vprašanje vendar verjamem da se bo našel kdo z točnim odgovorom.

eni pa verjamemo, da ti bo enkrat te dni uspelo najti ustrezno temo. Potem boš pa dobil kak odgovor.

Objavljeno

Glede na to, da so agregati identični, bi verjetno tudi izpuh moral pasati, na pogled izgleda skoraj identičen, malo drugčna je le postavitev (fazerjev je tisti na sliki, ki je nižje), kar pa lahko rešiš s kako kovinsko ploščico med mestom pripenjanja na tački in na avspuhu

post-20956-0-66428000-1302555513_thumb.jpg

agregat od r6 ni isti kot od fazerja 98- 03 ima pa isti agregat stara fzr600 avspuh pa tud ni nujno da paše cetudi je navidez indentična lega ce je moznost je za probat in tkoj vidis kje si pa tid fi nwm ce je glih isti nisem pa siguren :D

Objavljeno

Če kupuješ samo za na cesto, ti bolj svetujem nakup R6 do 2006 letnika, so nižje, in drža je dosti bolj prijazna za daljše vožnje. R6 od 2006 je dobesdno dirkalnik, ki so mu dali luči in tablico (naporna drža, odzivnost v višjih oz neodzivnost v nižjih vrtljajih, trdo vzmetenje, zelo visok sedež)

Drugače se pa kupi "pasje kostke" in se motor zniža, čeprav s tem podreš geometrijo motorja (verjetno se da delno pokompenzirati s spuščanjem morja v križu).

motor bo v bistvu samo za cesto.

do letnika 2006 odpade, ker mi niti ni lep in je zato škoda vsakega €.

bom jaz poklicala danes mehanika, da pove, koliko je možno motor znižat, pa se bom potem lažje odločila za nakup.

hvala vsem za pomoč!

Objavljeno (popravljeno)

še eno vprašanje ;)

a morda kdo ve, če ste je voznikov sedež na 2006 in 2008 enak? s tem ne mislim višine, ampak oblike. da bi recimo lahko kupila enega 2006 za na 2008 in ga dala preoblikovat in da bi original še vedno ostal nedotaknjen.

Popravljeno . Popravil rosse20
Objavljeno

motor bo v bistvu samo za cesto.

do letnika 2006 odpade, ker mi niti ni lep in je zato škoda vsakega €.

bom jaz poklicala danes mehanika, da pove, koliko je možno motor znižat, pa se bom potem lažje odločila za nakup.

hvala vsem za pomoč!

Samo za na cesto pa za potovat je dosti bolj primernih motorjev- kot so že vse povedali + tega je agregat narejen na višji režim.

Tukaj je smiselno vozit hitro in skoz 'šaltat' = pista.

Mogoče so ustreznješi motorji cbr600f, ninja do 03 pa gsx-r (še najbolj cestni od novejših), vbistvu noben ni preveč 'grd', grejo pa vsi

za po cesti več kot preveč dovolj.

Objavljeno

motor bo v bistvu samo za cesto.

do letnika 2006 odpade, ker mi niti ni lep in je zato škoda vsakega €.

bom jaz poklicala danes mehanika, da pove, koliko je možno motor znižat, pa se bom potem lažje odločila za nakup.

hvala vsem za pomoč!

Redki so mehaniki, ki kaj vejo o geometriji motorja in kako se spremeni, če kaj šariš po vzmetenju, pa ne veš točno kaj delaš. Mimogrede lahko krasno voznega športnika spremeniš v drva ki ne zavijajo v ovinek.

Pojdi v Amortizer v Dolu pri Ljubljani ali kakšno drugo delavnico specializirano za vzmetenja in naj ti tam uredijo reč. Lahko ti skrajšajo amortizer zadaj ali vstavijo druge dele v zadnjem vzmetenju oz. mehanizmu, spredaj pa tako ali tako ostane samo spuščanje motorja v križih. Tam nekje do 15 mm bi moralo it, čeprav je to za vozne lastnosti že kar velika cifra.

Kot si se že namenila, kupi drug sedež in ga daj zožat, boš lažje dosegla do tal.

  • Všeč mi je 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!