exe`FZS Objavljeno Maj 1, 2011 Opozori Objavljeno Maj 1, 2011 možno, ampak nimam tam odprtega računa niti pay pal-a nimam. tako da... ne preostane drugega! imam jaz oboje, tako da če se boš odločila oz. našla kaj pametnega, lahko preko mene. lp
rosse20 Objavljeno Maj 1, 2011 Opozori Objavljeno Maj 1, 2011 imam jaz oboje, tako da če se boš odločila oz. našla kaj pametnega, lahko preko mene. lp hvala za ponujeno pomoč! a ti si že našel kakšne "pametne" crash pade? kaj pa nosilec? si že dobil?
nikens Objavljeno Maj 1, 2011 Opozori Objavljeno Maj 1, 2011 (popravljeno) Zdravo! Zanima med koliko se giblje vaša temperatura motorja, in na koliko bi moral biti termostat nastavljen? Meni kaže 79°C, v mestu pa včasih pred semaforjem naraste do 82. Skrbi me da je to malo premalo, in da termostat ne zapira dokonca. Drugo težavo ki pa opažam je da kadar hladnega vžgem sklopka ne prekine popolnoma navora, kljub temu da sem jo napel z vijakom na krmilu. Motor stalno vleče rahlo naprej, zato se tudi ne da šaltati (gor/dol) ko enkrat prestaviš iz lera v prvo. Ko se motor segreje sklopka prekinja normalno, motor ne vleče in vse je OK. PS olje je bilo menjano lani februarja naredil pa sem 500km. Popravljeno Maj 1, 2011. Popravil nikens
hellfire Objavljeno Maj 2, 2011 Opozori Objavljeno Maj 2, 2011 hmmm.....ma sej hladi predobro,drugače enx poleti sem ga segrel do 105 stopinj,pa se je sam segrel,drugače pa je normalno to.povprašaj še,da te ne bom ka zavajal.lp
exe`FZS Objavljeno Maj 8, 2011 Opozori Objavljeno Maj 8, 2011 hvala za ponujeno pomoč! a ti si že našel kakšne "pametne" crash pade? kaj pa nosilec? si že dobil? pozdravljena Pardon za pozen odgovor ampak sem spregledal, da si pisala. Crash padov še nimam, bom pa gotovo vzel ene izmed takšnih ki imajo večtočkovno pritrjevanje. Nosilec že imam, vendar sem dal po merah tega, delati drugega z malo daljšim spodnjim delom za pritrditev mačjega očesa. lp a.
exe`FZS Objavljeno Maj 8, 2011 Opozori Objavljeno Maj 8, 2011 Zdravo! Zanima med koliko se giblje vaša temperatura motorja, in na koliko bi moral biti termostat nastavljen? Meni kaže 79°C, v mestu pa včasih pred semaforjem naraste do 82. Skrbi me da je to malo premalo, in da termostat ne zapira dokonca. Drugo težavo ki pa opažam je da kadar hladnega vžgem sklopka ne prekine popolnoma navora, kljub temu da sem jo napel z vijakom na krmilu. Motor stalno vleče rahlo naprej, zato se tudi ne da šaltati (gor/dol) ko enkrat prestaviš iz lera v prvo. Ko se motor segreje sklopka prekinja normalno, motor ne vleče in vse je OK. PS olje je bilo menjano lani februarja naredil pa sem 500km. Ne vem sicer kater letnik motorja imaš, ampak pri meni je temperatura vedno bistveno višja, odvisno je sicer od zunanjih temperatur, ampak do 85 pride vedno, do 79 pa če je res hladno in pa med vožnjo. Med vožnjo po mestu v toplješih dneh pa je kar hitro nad 100. Tudi pri ostalih motociklih sem imel podobne temperature, tako da sem skoraj prepričan, da mora biti pri tebi nekaj narobe. lp a.
rosse20 Objavljeno Maj 8, 2011 Opozori Objavljeno Maj 8, 2011 pozdravljena Pardon za pozen odgovor ampak sem spregledal, da si pisala. Crash padov še nimam, bom pa gotovo vzel ene izmed takšnih ki imajo večtočkovno pritrjevanje. Nosilec že imam, vendar sem dal po merah tega, delati drugega z malo daljšim spodnjim delom za pritrditev mačjega očesa. lp a. zdravo! jaz še čakam te od puig-a, pa bomo videli, kako so vpete. pintar je rekel, da naj bi bilo večtočkovno, vendar bomo videli, ko roba pride. jaz imam gor odsevnik od kolesa (saj si videl), kateri ima nosilček in je tisti pritrjen na nosilec.
carmagedon Objavljeno Maj 8, 2011 Opozori Objavljeno Maj 8, 2011 (popravljeno) Ne vem sicer kater letnik motorja imaš, ampak pri meni je temperatura vedno bistveno višja, odvisno je sicer od zunanjih temperatur, ampak do 85 pride vedno, do 79 pa če je res hladno in pa med vožnjo. Med vožnjo po mestu v toplješih dneh pa je kar hitro nad 100. Tudi pri ostalih motociklih sem imel podobne temperature, tako da sem skoraj prepričan, da mora biti pri tebi nekaj narobe. lp a. Na mojem (letnik 2004) je temp. še nižja, tudi ob priganjanju v obrate nikoli nad 80 stopinj, pri normalni vožnji pa med 70 - 75 stopinj. Motor se do te temp. segreje sicer zelo hitro, in tudi ob kakšnem čakanju poleti v gužvi, naraste do 100 st. in še prek, zato sem sklepal da je to normalno, sedaj pa sem malo zmeden...? Lepo bi prosil da še napiše kdo, ki ima letnik 2003 - 2004, (pa tudi ostali) ker me zanima kako je pri drugih Hvala, LP Popravljeno Maj 8, 2011. Popravil carmagedon
rosse20 Objavljeno Maj 8, 2011 Opozori Objavljeno Maj 8, 2011 jaz imam letnik 2008 in pod 79°C težko pridem, ko je motor ogret. imam pa še eno vprašanje. kakšno imajo kaj končno hitrost (lahko po števcu) te žvirce?
lmperator Objavljeno Maj 9, 2011 Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 Teoretično s serijskimi prenosi ne gre preko 270 km/h. Kar se temperatur tiče, meni je na dirkališču že 114 °C kazalo pa ni bilo panike.
Gizmo_ Objavljeno Maj 9, 2011 Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 (popravljeno) jaz imam letnik 2008 in pod 79°C težko pridem, ko je motor ogret. imam pa še eno vprašanje. kakšno imajo kaj končno hitrost (lahko po števcu) te žvirce? Po števcu, motor komplet original letnik 07 na ravnici ( popolnoma prazni) po AC od Bleda do Radovljice 278. (zdej pa Bieber in podobni hitro - klikat, ker je blo na javni cest, pa btw nisem bil jaz, sem bil pa par sec za njim ) Popravljeno Maj 9, 2011. Popravil Gizmo_ LRR, DAMI34 in tilingerossi 3
exe`FZS Objavljeno Maj 9, 2011 Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 278 km/h sem zasledil v kar dosti člankih, uradno pa mislim da je 275 km/h. ..bo treba sprobat. -speedgirl- 1
rosse20 Objavljeno Maj 9, 2011 Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 jaz sem "sprobala". ampak je šlo do 260 km/h, pa bi šlo še več, samo je potem bil pred mano avto s kamp prikolico, pa sem raje po pameti mimo. vem pa, da bi šlo še več. zato pa sprašujem. -speedgirl- in svobodnaptica01 1 1
rosse20 Objavljeno Maj 13, 2011 Opozori Objavljeno Maj 13, 2011 takole pa izgledajo crash padi od pouig-a za letnik 2008-2009.
klinik Objavljeno Maj 16, 2011 Opozori Objavljeno Maj 16, 2011 Živjo. Jst mam pa en problem in bi vas lepo prosu za pomoč in kakšen nasvet. Na svoji R6 letnik 2000 sem zamenal mašino, to vse štima in lavfa, imam pa problem s stikalom na tački, in sicer ta, da mi motor ne vžge ob spuščeni tački, ampak samo ko imam tačko dvignjeno, ko pa jo spusim mi motor ugasne. Prosim za pomoč in nasvete, Hvala. bajkr88 in daneb 1 1
klinik Objavljeno Maj 16, 2011 Opozori Objavljeno Maj 16, 2011 Živjo. Jst mam pa en problem in bi vas lepo prosu za pomoč in kakšen nasvet. Na svoji R6 letnik 2000 sem zamenal mašino, to vse štima in lavfa, imam pa problem s stikalom na tački, in sicer ta, da mi motor ne vžge ob spuščeni tački, ampak samo ko imam tačko dvignjeno, ko pa jo spusim mi motor ugasne. Prosim za pomoč in nasvete, Hvala.
Demon Objavljeno Maj 16, 2011 Opozori Objavljeno Maj 16, 2011 Živjo. Jst mam pa en problem in bi vas lepo prosu za pomoč in kakšen nasvet. Na svoji R6 letnik 2000 sem zamenal mašino, to vse štima in lavfa, imam pa problem s stikalom na tački, in sicer ta, da mi motor ne vžge ob spuščeni tački, ampak samo ko imam tačko dvignjeno, ko pa jo spusim mi motor ugasne. Prosim za pomoč in nasvete, Hvala. Če ga imaš v brzini, prestavi, je čisto logično, da ne vžge ob spuščeni tački, ampak samo ko je tačka dvignjena. Varnostni ukrep, da se ne pelješ s spuščeno tačko.. Aja, pa še to, tema o R6 obstaja!!! :grim
klinik Objavljeno Maj 16, 2011 Opozori Objavljeno Maj 16, 2011 Problem je v tem da motor ne vžge ko je na tački in v prostem teku, lučka za prosti tek (zelena N) pa mi tudi ne gori, pri nažganem motorju ali pa vgašnjenem. verjamem da ta tema že obstaja, sam nism najdu daneb in bajkr88 1 1
exe`FZS Objavljeno Maj 16, 2011 Opozori Objavljeno Maj 16, 2011 takole pa izgledajo crash padi od pouig-a za letnik 2008-2009. cena?
trojan69 Objavljeno Maj 16, 2011 Opozori Objavljeno Maj 16, 2011 Problem je v tem da motor ne vžge ko je na tački in v prostem teku, lučka za prosti tek (zelena N) pa mi tudi ne gori, pri nažganem motorju ali pa vgašnjenem. verjamem da ta tema že obstaja, sam nism najdu Senzor za prosti tek?? daneb 1
klinik Objavljeno Maj 17, 2011 Opozori Objavljeno Maj 17, 2011 Senzor za prosti tek?? Kje se nahaja senzor za prosti tek?
Lunatic Objavljeno Maj 17, 2011 Opozori Objavljeno Maj 17, 2011 Kje se nahaja senzor za prosti tek? V menjaniku.
rosse20 Objavljeno Maj 17, 2011 Opozori Objavljeno Maj 17, 2011 takole pa izgledajo crash padi od pouig-a za letnik 2008-2009. cena? 66€ s poštnino. ninjaxx in exe`FZS 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se