Skoči na vsebino

Yamaha YZF R6


robberrt

Priporočene objave

a je to resno vprašanje?? :ninja:  ponavdi pri ss motorjih najlažje prideš do svečk tako da; odstraniš ali dvigneš tank, odstranis airbox in potem si že zelo blizu,,, :OK:

 

 

Pa imam eno vprašanje?

Kje so svečke? V navodilih samo piše tip, ne pa kje se nahajajo.

Bom drugače vprašala... Kako je nalažje pridet do njih?

tTko kot je napisal Aselak, tank ,airboks pa si tam. poleg tega odklopiš malo morje spojk , konektorjev ,cevk itd, potemm pa svečke.Potem je pa treba vse skupaj po zaporedju zopet priklopiti na določena mesta. Jest sem se dela lotil s prijateljem in sva porabila 2 debeli uri da sva motor spravila v prvotno stanje, sliši se preprosto je pa kar komplicirano sploh ko delaš prvič. Kdor nima izkušenj z šraufanjem je bolje da motor pelje k mehaniku. Žoga je na tvoji strani. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na posnetek in vse nasvete bom poskusla doma. Imam še malo več kot 3000 km do menjave, vendar sem vprašala zato, ker bom zdaj delala servis, pa me je zanimalo, če bo potem potrebno pobrat plastike dol ali ne. Pa če bi jih bilo treba, potem bi lahko naredila oboje skupaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

urkoman... saj jaz bom to na svojem motorju poskusila, ne na katerem drugem. poleg tega pa nisem punčka z namazanimi dolgimi nohti, ki se boji šmira. že tako ali tako se ukvarjam s servisom računalnikov, kar tudi ni značilno za punce. tako da... če pa mi ne bo uspelo, pa ni vrag da fant ne bo pomagal. on ima na tem področju več izkušenj ker že 10 let vzdržuje vsoje tovornjake, avte in motorje.

 

no... saj se je ponudil, da mi on to naredi, samo... jaz hočem znati vse sama ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe,zanimivo,jest sm tut racunalnicar,probam vse

sam posravfat od avta do motorja :)

sam v prvo vedno z mehankarjem delam.

prisparam cas pa vedno so kake cake.

svecke se zamenjam,masine pa ne bom sam razdiral. ne pozab bencina spustit,preden se

lotis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej pri teh novih motorjih še bencina ni potrebno spustit, ker imajo v večini že hitre spojke in samo stakneš in ne sme kam tečt, če je spojka vredu.

Že pri moji stari Aprili RSV je bilo tako pa potem pri tigru itd.

Svečke ni problem zamenjat. Svetujem pa da prej motor vsaj malenkost ogreješ 

da se lažje odšraufajo,  da kere ne zlomiš.

 

LP

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala! ziher bi pozabla :P

Ko boš zamenjala svečke sporoči v kakšnem stanju so bile, jest sem menjal na 30 000 in so bile čiste kot solza :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej pri teh novih motorjih še bencina ni potrebno spustit, ker imajo v večini že hitre spojke in samo stakneš in ne sme kam tečt, če je spojka vredu.

Že pri moji stari Aprili RSV je bilo tako pa potem pri tigru itd.

Svečke ni problem zamenjat. Svetujem pa da prej motor vsaj malenkost ogreješ 

da se lažje odšraufajo,  da kere ne zlomiš.

 

LP

 

hvala tudi tebi za nasvet! ;)

 

 

Ko boš zamenjala svečke sporoči v kakšnem stanju so bile, jest sem menjal na 30 000 in so bile čiste kot solza :OK:

 

bom sporočila!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej pri teh novih motorjih še bencina ni potrebno spustit, ker imajo v večini že hitre spojke in samo stakneš in ne sme kam tečt, če je spojka vredu.

Že pri moji stari Aprili RSV je bilo tako pa potem pri tigru itd.

Svečke ni problem zamenjat. Svetujem pa da prej motor vsaj malenkost ogreješ 

da se lažje odšraufajo,  da kere ne zlomiš.

 

LP

Nc ne tece, ampak 20kg snemat pa natikat v cudnem polozaju, ni mala rec niti za fajn deca. Sem probal z 10l benza (ker se mi ni dalo se malo izpumpat), juhuhu sm svical. To je nasvet, kako pazit na motor, barvo in lak...

 

Svecke preveris, koliko imajo odmika, preden jih posravfas notr. Ko sem pregledoval je bilo 50% sveck, s prevelikim razmakom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nc ne tece, ampak 20kg snemat pa natikat v cudnem polozaju, ni mala rec niti za fajn deca. Sem probal z 10l benza (ker se mi ni dalo se malo izpumpat), juhuhu sm svical. To je nasvet, kako pazit na motor, barvo in lak...

 

Svecke preveris, koliko imajo odmika, preden jih posravfas notr. Ko sem pregledoval je bilo 50% sveck, s prevelikim razmakom.

 

hvala tudi za ta nasvet ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Kakšen je postopek odstranitve blokade 35kW na R6 letnika 2006+?

Je blokada fizična oz. mehanska ali zgolj elektronska in se je potrebno oglasiti na servisu?

 

Homologacijo sklepam da je potrebno urediti na LPP oz. tehničnih kjer imajo tudi možnost homologacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ker niam več pojma kaj naj nardim, in preprosto ker so norišnice prepolne...sm se obrnu še na vas...

Letos sm kupo drug motor, šalto sm iz italjanske čreve od aprilije rs 125 na yamaho R6...konč sm reku neke japonskega kar nebo crkval...evo mi instant karma.

 

Sepravi YAMAHA YZF-R6 2002, frgazer varianta.

 

Z motorjem se ubadam že 3 mesce, ima pa naslednje simptome: Ko ga pred hišo lepo ogrejem, in zapeljem naokoli, in ko prvič al pa drugič nateram na FULL THROTTLE nekako razvija obrate do konca, kasneje pa nekako začne trokirat in zmeram prleti v mejo že pr 11.000rpm. Tam trokira tak kot da je zadel blokado. V primeru da gas malo popustim na trenutke pr niskih prestavah nekako preskoči to mejo 11jurjev, pol naprej spet vleče do blokade. Ampak more nad temi obrati ostat, nesme past pod 12 jurjev čene spet sam trokira.

Zdej ste mnde dobl prbližno idejo kaj bi lahka blo narobe ne, evo tule vam dam spisek stvari k sm jih že probu, pa tak čudn da še naslikat mona lise ni med njimi... -__-

1.Menjava svečk, nove točno tiste k so v service manualu napisane

2.Menjava benz filtra

3.Očščeni vsi oddušniki v keslu

4.Benzpumpa spucana in delujoča

5.Luftfilter opran

6.Uplinjači oprani u nulo vse spucan, prave dize na pravih pozicijah ker so različne serijsko, pravtako igle, membrane delujejo BP.

7.Cinkšpule menjane z testnimi, vglavnem cinkšpule so OK.

8.Stikalo za nogico prebrikano.

9.Vsi ele.kontakti spucani z razmaščevalcem.

10.TPSenzor naštelan tak k more bit ko ga testiraš na motorjevi armaturki...

11.Zagotavljam da znam namestit airbox in vso ostalo kramo tak k je treba, niam pa pojma kam sm dal čarobno palčko.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zdej edino kar še nism naredu je probo menjat CDI, ker mi je kao mehanik reku da tist al dela al ne. In glej ga vraga moj neke šumi pod kontaktom tak da sumim da bi lahka blo tud to. IN SE LEPO PRIPOROČAM DA BI EDN PROBO MOJO ELEKTRONIKO PA SKURO KAK KESL AL PA DVA NA MOJ RAČUN, nebom js tuje probavu da nebo kdo reku da sm mu kej skuro. Je pa elektronika na en sam konektor širok 3-4cm tam nek. Vglavnem 2000 letnik ne paše. More bit 2002.

Če sm se komu zasmilil in bi bil prpravljen pomagat. Sm iz okolice Celja, tel: 051 423 366

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi zna kdo obrazložit če je možno da motor zajebava zarad akrapoviča slip on, ker je dejansko ror namesto 45, 54mm....če se lahko pozna na pretočnosti in pol rabi motor drgačne dize če se ne motim ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo priskrbel sm si original izpuh in tud z njim dans probo kok motor gre...zadeva je delovala presenetljivo bolje a je motor po 20 min spet začel trokirat in problem ostaja....

Opazil pa sm neko drugo stvar, po prebiranju ameriških forumov, sm dobil idejo da naj probam zadevo z zaugom peljat, in glej ga zlomka, motor z zaugom ne zajebava...sepravi po 20 min vožnji ko bi načeloma začel zajebavati, pred vsakem konkretnem pospeševanjem dam zaug in zadeva se spet vrti...sepravi da krivec vrjetno tiči nekje v mešanci bencina zraka predvidevam...

Torej lahka pol elektroniko in problme z njo odmislim al kako ?!

Za kakršnokoli pomoč in nasvete se iskreno zahvaljujem, če je le kdo mel kakršnkol podoben problem al pa ve karkoli kar bi znal pomagat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej dize će so orginal,na fergazerjih imaš šrauf (pilot screw) ponavadi so aluminjasti čepi not.Tukaj imas da vidis kje so http://www.r6-forum.com/forums/showthread.php?t=137754 .zvrtaj luknjico v čep in ga potegni ven z samoreznikom.Poglej v service manual kako je nastavljeno orginal.Ponavadi 1,5 obrata od popolne privitosti.

 

lp jo_18

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo, menjujem semeringe na YAMAHI R6...letnik 2006. Mi lahko kdo pove koliko dcl olja se mora vliti v vilico?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, menjujem semeringe na YAMAHI R6...letnik 2006. Mi lahko kdo pove koliko dcl olja se mora vliti v vilico?

Podatek boš moral najti v manualu ali pokliči na servis sicer pa pri Yamahah gre ponavadi v eno vilico 4,3 do 4,5 dcl olja tako, da ti en liter zadostuje za obe vilici !

Ps . za pravilno montiranje semeringa,da ga nepoškoduješ pa potrebuješ orodje lahko se zdreja iz plastike !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker niam več pojma kaj naj nardim, in preprosto ker so norišnice prepolne...sm se obrnu še na vas...

Letos sm kupo drug motor, šalto sm iz italjanske čreve od aprilije rs 125 na yamaho R6...konč sm reku neke japonskega kar nebo crkval...evo mi instant karma.

 

Sepravi YAMAHA YZF-R6 2002, frgazer varianta.

 

Z motorjem se ubadam že 3 mesce, ima pa naslednje simptome: Ko ga pred hišo lepo ogrejem, in zapeljem naokoli, in ko prvič al pa drugič nateram na FULL THROTTLE nekako razvija obrate do konca, kasneje pa nekako začne trokirat in zmeram prleti v mejo že pr 11.000rpm. Tam trokira tak kot da je zadel blokado. V primeru da gas malo popustim na trenutke pr niskih prestavah nekako preskoči to mejo 11jurjev, pol naprej spet vleče do blokade. Ampak more nad temi obrati ostat, nesme past pod 12 jurjev čene spet sam trokira.

Zdej ste mnde dobl prbližno idejo kaj bi lahka blo narobe ne, evo tule vam dam spisek stvari k sm jih že probu, pa tak čudn da še naslikat mona lise ni med njimi... -__-

1.Menjava svečk, nove točno tiste k so v service manualu napisane

2.Menjava benz filtra

3.Očščeni vsi oddušniki v keslu

4.Benzpumpa spucana in delujoča

5.Luftfilter opran

6.Uplinjači oprani u nulo vse spucan, prave dize na pravih pozicijah ker so različne serijsko, pravtako igle, membrane delujejo BP.

7.Cinkšpule menjane z testnimi, vglavnem cinkšpule so OK.

8.Stikalo za nogico prebrikano.

9.Vsi ele.kontakti spucani z razmaščevalcem.

10.TPSenzor naštelan tak k more bit ko ga testiraš na motorjevi armaturki...

11.Zagotavljam da znam namestit airbox in vso ostalo kramo tak k je treba, niam pa pojma kam sm dal čarobno palčko.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zdej edino kar še nism naredu je probo menjat CDI, ker mi je kao mehanik reku da tist al dela al ne. In glej ga vraga moj neke šumi pod kontaktom tak da sumim da bi lahka blo tud to. IN SE LEPO PRIPOROČAM DA BI EDN PROBO MOJO ELEKTRONIKO PA SKURO KAK KESL AL PA DVA NA MOJ RAČUN, nebom js tuje probavu da nebo kdo reku da sm mu kej skuro. Je pa elektronika na en sam konektor širok 3-4cm tam nek. Vglavnem 2000 letnik ne paše. More bit 2002.

Če sm se komu zasmilil in bi bil prpravljen pomagat. Sm iz okolice Celja, tel: 051 423 366

pr men je blo isto...sm šu do čarmana---pa je reku ja en nevem kaj pr ram airu je šel po gobe...20 minut kasnej 15€ prkrajšan....šel na morje brez problema ;)

upam da ti kaj pomaga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj imam pa eno prošnjo...ali ima kdo kakšno sprednjo strehco odveč doma za R6 l. 2000.
Kupim - barva ni važna. =)

PM prosim!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pr men je blo isto...sm šu do čarmana---pa je reku ja en nevem kaj pr ram airu je šel po gobe...20 minut kasnej 15€ prkrajšan....šel na morje brez problema ;)

upam da ti kaj pomaga

 

Wow. Sicer je zadeva smiselna. Ugotavljam da ma motor preveč lufta. Ker naj bi baje imel na 11k rpm najbol revno mešanico. Sam kva pa lahka gre pr dotoku zraka po gobe, al se lahka tiste komore kej polomjo kje, notr majo kake kanale ? Bom ob priliki razdrl pa pogledu če je kej videt.

Zadnjič sm še filter menjo z novim org. Pa ni šlo nč bolš. Pol sm filter naoljil tak k piše v service manualu. Še kr ne. Pol sm ga pa Res namastil z ketn sprejom, evo motor delu slab 1k kilometrov kot urca. Zdej pa tu pa tam spet neke jebe.

Ampak negre mi v račun. Če je vse serijsko bi moral tud delat. Brez da js prekomerno zadušim filter za luft pa mi na tak način rahlo spremenim mešanco. 

Bom prečekiral. Hvala za nasvet.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

mogoče kdo ve, če paše zadnja felna od FZ-1-2006 na R6-2006/2007?

Vejetno misliš od FZ-6, ker od FZ1 je širša (6x17 namesto 5,5x17 in mislim, da brez predelav ne bi šlo)? Od FZ6  paše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vejetno misliš od FZ-6, ker od FZ1 je širša (6x17 namesto 5,5x17 in mislim, da brez predelav ne bi šlo)? Od FZ6  paše.

Aha, sicer sem res mislil od FZ1, ker je trenutno ena na netu...hvala za odg, se pravi, da iscem od FZ6 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!