svobodnaptica01 Objavljeno November 19, 2013 Opozori Objavljeno November 19, 2013 Nekaj rabljenih rezervnih delov se mi valja doma, če kdo kaj rabi naj mi sporoči, pošljem slike in natančnejše opise: levi klipon z utežjo za R6 2005 30€ set kliponov z utežmi za R6 2006-2013 70€ komplet križev + ključavnica za R6 2006-2013 180€ levo stikalo (za luči, hupo,...) za R6 2006-2013 30€ komplet prednjih zavor (zavorni cilinder, ročka, cevi, čeljusti+ hupa in plastika, ki pride pod kližem montirana) za R6 2006-2013, pasalo naj bi tudi na l. 2005 220€ komplet originalnih ročk za sklopko in zavoro (2005-2013) 30€ opletene zavorne cevi R6 1999-2013 30€ set gumijastih ročk za krmilo + tuba za gas za R6 2006-2013 20€ tuba za gas z gumijasto ročko za R6 2005 15€
macak333 Objavljeno December 1, 2013 Opozori Objavljeno December 1, 2013 Se je to že komu zgodil http://www.r6messagenet.com/forums/r6-warranty-premature-failure/125298-beware-2006-r6-engine.html ? V celi temi nisem našel enega, ki je imel podobne simptome..
carmagedon Objavljeno December 1, 2013 Opozori Objavljeno December 1, 2013 po moje bolj izjema kot pravilo za yamahe..
alenn46 Objavljeno December 30, 2013 Opozori Objavljeno December 30, 2013 Mogoče ve kdo, kje bi dobil shemo za elektriko za Yamaho R6, letnik 2006. To bi trebalo spravit skupaj...
macak333 Objavljeno December 30, 2013 Opozori Objavljeno December 30, 2013 http://www.r6messagenet.com/forums/pdf/2006R6Service.pdf Čist na koncu maš wiring diagram. alenn46 1
duckyR6 Objavljeno Januar 22, 2014 Opozori Objavljeno Januar 22, 2014 Lep pozdrav, mene zanima, ali mi lahko kdo pove, kakšna je približna cena za generalni servis pri motorju. Da mi zamenja VSE. Od dihtung (tesnil), pa do tekočin in verige.
carmagedon Objavljeno Januar 22, 2014 Opozori Objavljeno Januar 22, 2014 zakaj pa bi menjaval tesnila? koliko km pa ima motor? ker če je res tako v razsulu, da bi bilo potrebno menjat vse od a do ž se verjetno bolj splača poiskat nekje rabljeno mašino. oz odvisno , kaj je mišljeno pod ta "generalni servis"
duckyR6 Objavljeno Januar 23, 2014 Opozori Objavljeno Januar 23, 2014 Motor je sicer 02, ampak tak servis bi rad naredil čisto zaradi sebe. Drugače mi vse dela, edina stvar, ki ni kot bi morala bit, je ta, da ko motor stoji prižgan na mestu, nekaj rožlja, mislim da na desni strani pri mašini. Sliši se tak zvok, kot če bi bila veriga zrahljana, ampak to se sliši le takrat, ko je motor v prostem teku in pod "štandgasom". Če pa dodam gas, pa to neha delat. Zato sem pa pač mislil, da bi naredil "velko generalko", pa da imam potem mir, ampak bi najprej rad zvedel, kaksno "cifro" lahko pričakujem, če bi naredil tak servis. P.S. kakšna je pa cena za normalen servis?
trojan69 Objavljeno Januar 23, 2014 Opozori Objavljeno Januar 23, 2014 Se pravi da ti komplet razdre in sestavi mašino?? Predrago in brez potrebe. Kar sr tiče rožljanja (v primeru da ni drgnjenje) so verjetno ventili. Poglej servisne intervale in pelji narest tisto, kar je predvideno, Če pa ne poznaš zgodovine servisiranja motocikla pa menjat vse tekočine, filtre, preverit ventile, poservisirat vilice, zavore, preverit vijake, preverit kontakte za korozijo in jih podmazat, nastavit in sinhronizirat vplčinjače,pa še kakšna malenkost, ki sem jo verjetno pozabu.
c3c Objavljeno Januar 23, 2014 Opozori Objavljeno Januar 23, 2014 Se pravi da ti komplet razdre in sestavi mašino?? Predrago in brez potrebe. Kar sr tiče rožljanja (v primeru da ni drgnjenje) so verjetno ventili. Poglej servisne intervale in pelji narest tisto, kar je predvideno, Če pa ne poznaš zgodovine servisiranja motocikla pa menjat vse tekočine, filtre, preverit ventile, poservisirat vilice, zavore, preverit vijake, preverit kontakte za korozijo in jih podmazat, nastavit in sinhronizirat vplčinjače,pa še kakšna malenkost, ki sem jo verjetno pozabu. ajej dobro da nimam yamahe.........
exclan Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 (popravljeno) Jaz sem glih kar naredil nekaj preventivnih na motorju in sicer menjava vodne pumpe ,ker je vodna pumpa skupaj z oljno (se da posamicno kupit) sem, kar zamenjal se oljno,menjava sklopke (ni bilo ptrebe obraljena samo 1mm dovoljeno se 3min)so pa bili utrujeni fedri ter, ker sem odpr pol motorja sem se odlocil za pregled verige odmicne in glej zlomka v tolerancah, ki jih predpisuje yamha ter preventivni pregled ventilov in tudi tukaj vse v tolerancah tovarne razen 1 izpusnega ventila, ki je bil .18 moral pa bi bit .20 postimal vse normalno zamenjal vsa tesnila ,oringe in vodne cevi cena brez dela ,ker sem pac sam delal 1125€ vsi elementi original razen sklopke EBC. Motor Yamaha R1 letnik 2004 km 90.000 in hvala bogu da imam Yamaho c3c. Pisem tudi ce ni R6 samo ,da imas obcutek koliko bi evrckov slo. Popravljeno Januar 24, 2014. Popravil exclan Cartman, trebor in gsxf750 3
Demon Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 (popravljeno) Motor je sicer 02, ampak tak servis bi rad naredil čisto zaradi sebe. Če imaš denar za ZAPRAVLJAT za take BEDARIJE kot si jo tu napisal, da bi zaradi sebe IZ PREVENTIVE razstavil cel agregat, si raje kupi nov motor, ali pa ne nabijaj brezveze... Sicer pa bo ta tema tako vsak trenutek "klonk"... Popravljeno Januar 24, 2014. Popravil Demon
carmagedon Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 tudi sam sem podobnega mnenja... mislim da je brezveze nekaj dirat, če motor laufa kot pišeš brez problemov. koliko km pa ima motor? tisto kaj ti rožlja je najverjetneje napenjalec verige odmične gredi, dokaj pogost pojav pri 600SS, čeprav največ problemov s tem imajo menda honde. drugače pa servis - kontrola ventilov, sinhronizacija uplinjačev, menjava tekočin, filtri svečke.... pa če je motor vožen v nekih mejah normale bo deloval še ohoho...
macak333 Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 Jst bom pa tko reku, če misliš met motor vsaj še 5 oz več let pol se ti splača delat generalko, vendar za denar katerega boš vanj zmetal boš lahko kupil (s prodajo trenutnega motorja) novejši model z manjšo kilometrino. Sicer pa tesnila menjat, če nikjer ne pušča, je stran vržen denar.
duckyR6 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Če imaš denar za ZAPRAVLJAT za take BEDARIJE kot si jo tu napisal, da bi zaradi sebe IZ PREVENTIVE razstavil cel agregat, si raje kupi nov motor, ali pa ne nabijaj brezveze... Sicer pa bo ta tema tako vsak trenutek "klonk"... Kolega, ni treba bit zajedljiv. Samo lepo sem vprašal, kakšna bi bila cena, če bi dal naredit veliko generalko. Kolikor vem, so forumi med ostalim namenjeni tudi za tiste, ki se ne razumemo v celoti v motorje. Če te kaj moti, spreglej to, kar sem napisal, pa je. Želim ti srečno vožnjo
duckyR6 Objavljeno Marec 2, 2014 Opozori Objavljeno Marec 2, 2014 Koliko pride nov šponar odmične ketnce, pa kje se ga da kupit.
macak333 Objavljeno Marec 2, 2014 Opozori Objavljeno Marec 2, 2014 Odvisno za ker letnik. Na pooblaščencu ali pa v tujini-ebay itd. Aftermarekt pridejo <50€ če prideš čez brez carine in ddv-ja.
duckyR6 Objavljeno Marec 6, 2014 Opozori Objavljeno Marec 6, 2014 Kaj pa mi priporočate glede vožnje v trenutnem stanju? Kaj se lahko zgodi? A je sploh priporočljivo, da se vozim? Sicer sem se lansko sezono vozil še nekaj malo časa, po temu, ko je začelo rožljati. Kaj mi predlagate? P.S. pa prosim brez nepotrebnih komentarjev. Samo zanima, kaj vi mislite. Hvala
macak333 Objavljeno Marec 6, 2014 Opozori Objavljeno Marec 6, 2014 Po vsej verjentosti ketnca oz napenjalc, kvečjem slednje. Jaz bi menjal oz. glede na to da maš ročni napenjalc mogoče prej malo nastavi. Najhujši scenarji je, da ti šponar popusti, ketnca pade dol in gre papa mašina. Tuki maš pa še manual, če ga še nimaš KLIK
slash218 Objavljeno Marec 7, 2014 Opozori Objavljeno Marec 7, 2014 Prosim za pomoč. Imam yamaho R6 '08. Sedaj je gor akrapovič slip on. Kadar je motor v poliestrih, mi katalizator pritiska na njih in se mi žge poliester. Ali je možno pri akrapoviču dokupiti samo cevi? Ali je bolje, da dam katalizator stran? Hvala.
macak333 Objavljeno Marec 7, 2014 Opozori Objavljeno Marec 7, 2014 Jst sm imel na Hondi enak problem in sem nalimal folijo k ma na na eni strani Alu na drugi pa neka penca (nevem kaj je). Res pa je da meni ni lih pritiskal ampak je vseeno uničevalo poliester, ker je blo dost blizu. Kokr je men znano je katalizator varjen na izpušno cev, tako da dol brez rezanja ne gre, se pravi ali novo cev navariti ali pa full sistem (draga varjanta). Pa eliminiri izpušno loputo (zmeri odprta), če boš to delal.
svobodnaptica01 Objavljeno Marec 7, 2014 Opozori Objavljeno Marec 7, 2014 Prosim za pomoč. Imam yamaho R6 '08. Sedaj je gor akrapovič slip on. Kadar je motor v poliestrih, mi katalizator pritiska na njih in se mi žge poliester. Ali je možno pri akrapoviču dokupiti samo cevi? Ali je bolje, da dam katalizator stran? Hvala. Dokupiš lahko komplet krivine.
blavric4 Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 Bi mi kdo povedal kako ima pritrjen stabilizator. Jaz imam na svoji Yamah-i l.06 problem ker če dam trdnost stabilizatorja na več kot 3/4 zvije vijak.To je tisti vijak, ki vpne stabilizator v šasijo. Če kdo ve o čem govorim pa si zadeve ne predstavlja lahko tudi poslikam da si boste bolj predstavljali.
carmagedon Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 zvije vijak, ali se ti "zamakne" nosilec, ki nosi stabilizator ? oz povej najprej kateri stabilizator si lastiš. (način vpetja)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se