Skoči na vsebino

Yamaha YZF R6


Priporočene objave

Objavljeno

Dejansko je tako ja.... Če se izgubi servisna ko je bil 3x na servisu je pa sila čudno.... tudi na servis se da it.. in preverit... kar pa spet..

oziroma na tehničnega. So mi letos popisal kilometrino

Objavljeno

oziroma na tehničnega. So mi letos popisal kilometrino

To ne delajo povsod, jaz še nisem tega doživel. 

Objavljeno

oziroma na tehničnega. So mi letos popisal kilometrino

Mene je vedno na zavarovalnici vprašala za kilometrino, letos me ni, pogledam nato na listku si jo je pa sama izmislila :O

Objavljeno

To ne delajo povsod, jaz še nisem tega doživel. 

ta programček k ga majo na tehničnih za vpisovat vse te vrednosti (registerska tablca, delovanje zavor itd.....) ima tudi okenčke kamor mora kilometre napisat. poleg tega sm vidla da je tudi okence za glasnost, ampak do sedaj še noben ni reku, da bi mu merili. lahko pa sklepamo da se bojo prej ali slej to lotili. 

 

kilometre je pa ravno kec zadnjič reku da so mu popisali.

Objavljeno

Ci&Ca v podgorju meri glasnost, no vsaj mojemu motorju jo je.

Objavljeno

Vglavnem ce ima motor malo km naj se to dokaze, z lepo ohranjenostjo, servisno racuni itd...v cem je smisel da imas super motor in brez vseh papurjev ki to dokazujejo, na besedo v teh časih je težko verjet. Sicer eni motor sfukajo v 10000 km pri drugih je pa pri 50000 km ko suza. Ampak tukaj se pogovarjamo o kilometrih. Sam imam tudi opel corso 2004 z 85000 prevozenimi ampak potrejno servisno in racuni od prvega pd zadnjega!!zakaj se servisne zgubijo se pa itak ve, ko je motor v garanciji ga moras peljat na servis in tam ti jo postemplajo, in ko previjas nazaj te to zjebe zato jo je treba vrzt stran ali ponaredit...sem ze kupoval motor z potrjeno servisno in ko sem šel preverjat datume sta bila 2 servisa narejena na nedeljo pri kao uradnem servisu...lahko bi napisal knjigo ampak se mi neda...

Objavljeno

Potrjena servisna v teh asih nič ne velja, vsak jo za kakšno kavico poštemlja :O

Objavljeno

Ci&Ca v podgorju meri glasnost, no vsaj mojemu motorju jo je.

Objavljeno

Ja sevede,meni še nikol,mogoče ti je meru šef,je nadut u 3pm,glih kokr je širok

Objavljeno

Pzdravljeni,

pred kratkim sem postal lastnil Yamahe yzf r6 2002 in imam sledeč problem.

Če v prostem teku malo zavrtim ročico plina tja do 5-6K obratov, obrati padejo na 3K tam ostanejo kakšni 1-1.5 sekunde nato pade do 1-1,3K obratov. Je zelo moteče, sploh pri vožnji skozi naselje kjer z 5 prestavo se peljem okol 3K obratov in če spustim ročico še kr vreje kakšno sekundo in nato padejo obrati. Ali je to normalno? Če ni bi prosil za nasvet.

Najlepša hvala za nasvete!

 

LP

 

Čist možno, da nekje zrak vleče.

Objavljeno

Podret vplinjace spucat, nastasvit pa nazaj.

Objavljeno

Preglej membrane vplinjacev, da niso trde oz. natrgane. Usmeri jih proti svetlobi in poglej za morebitne luknjice. Če boš mel ferge dol ji pa še prepihaj. Lahko se mal poigraš tudi z iglami-jih mičkeno dvigneš.

Objavljeno

na kolko pa se pri takem motorju  menja svečke ? pa pr koolko km je pametno naredit nastavitve ventilov? :)

Objavljeno (popravljeno)

Pozdrav..

 

Imam že kar načeto verigo na moji yamahici 2003-2005 model..

 

Zanima me kakšno verigo naj kupim? Ker še nikoli nisem menjal ketne, me zanima kakšno naj izberem, kupiti nameravam preko slo strani (spodaj slika) ampak so cene zelo zelo različne.. kakšna je razlika med ketno za 80€ in 200€ ? vzdržljivost?

 

lp

 

zajeta-slika112.png

 

p.s. rabil bi zgolj verigo, saj so zobniki še v dobrem stanju.

Popravljeno . Popravil iMiha
Objavljeno

Pozdrav..

 

Imam že kar načeto verigo na moji yamahici 2003-2005 model..

 

Zanima me kakšno verigo naj kupim? Ker še nikoli nisem menjal ketne, me zanima kakšno naj izberem, kupiti nameravam preko slo strani (spodaj slika) ampak so cene zelo zelo različne.. kakšna je razlika med ketno za 80€ in 200€ ?

 

 

Razlika je 120€ za toliko je boljša ! !

Če je letnik 2005 potem zamenjaj OBVEZNO tudi zobnike saj v nasprotnem primiru ti bo nova veriga hitro crknila !

Objavljeno (popravljeno)

 

 

Razlika je 120€ za toliko je boljša ! !

Če je letnik 2005 potem zamenjaj OBVEZNO tudi zobnike saj v nasprotnem primiru ti bo nova veriga hitro crknila !

 

Bi prosim lahko bil malo bolj konkreten glede tega? morda kakšna veriga posebej ustreza mojemu modelu (letnik je 2004) ? ker marsikdo mi je rekel, da so originalne yamaha verige veliko krat slabše od kakšne druge firme (na kakšnem moto zboru je naneslo na te teme)

verigo redno čistim in mažem nekje na 1000km

Popravljeno . Popravil iMiha
Objavljeno

Glede verige ti bom povedal za moj primer. Prva veriga (DID) je zdržala 45000 km, nova pa ima sedaj 18000 km in je že čisto hin, raztegnjena do konca, pa je redno vzdrževana. Je prav tako DID-ova, samo ne vem, katere kvalitete  :BUA: . Kupil sem jo pri BS moto centru za cca 180€ skupaj z obema zobnikoma in sprejem za verigo. Naslednja bo DID-ova, samo jo bom kupil pri Yamahinem trgovcu. Sem o tej težavi govoril s serviserjem in je možak povedal, da so te verige, ki so tako poceni, tudi precej vprašljive kvalitete, zato mi je predlagal, da naj kupim raje to, ki jo prodajajo v Delta team-u, saj nimam kaj zgrešit, če si jo omislim pri njih. 

 

 

LP Robert

Objavljeno

Ja v dekta teamu ima 24 karatov

Objavljeno

Ja v dekta teamu ima 24 karatov

 

Vem, da je dražja. Kot sem zgoraj napisal, sem govoril s serviserjem glede verige in mi je povedal, da je ta, ki jo lahko dobiš v Delta teamu ali pa pri kakšnem od pooblaščenih prodajalcev res dražja, samo je tudi kvalitetnejša kot tista, ki jo dobiš kje drugje. Saj se že v pakiranju razlikuje, ne samo v kvaliteti verige. Pa me serviser ni hotel  :l_01:  s ceno, ker ve, da verigo sam menjam. Zdaj pa izračunaj ceno/km prave verige, ki je cca 270€ skupaj z zobnikoma in zdrži 45000 km, kot je pri meni, in sedaj s to "kao" DID-ovo, ki je bila 180€ skupaj z zobnikoma in je bila že pri 16000 km raztegnjena skoraj do konca. Po čisto kosmatih izračunih v življenski dobi originalne verige zamenjaš 3 (z besedo tri) poceni verige, plačaš pa tudi   :headbang: več, kot bi dal za eno kvalitetnejšo. Tu potem pridemo do tistega reka o bogatiji in poceni kupovanju  :evilgrin: .

 

 

LP Robert

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pred prbl. 2-ma mesecema sem že pisal o mojem problemu z stabilizatorjem (bolj točno nosilcem) str 52 & 53. Do sedaj sem probal dobiti koga ki bi imel isti motro z nosilcem da bi ga dal le podvojiti na CNC a nisem naletel na nobenega ki bi imel isti motor z istim/podobnim stabilizatorjem. Klical sem tudi že v nekaj trgovin (npr. BS) kjer so rekli da dobim odgovor po mailu kateri ni prišel...ve mogoče kdo kje bi lahko kupil zgolj nosilec za stabilizator saj ko se vozim čez kakšno luknjo me pošteno strese. Če se komu vsaj sanja kje in na kakšen način bi dobil(kupil) ta nosilec naj mi to prosim napiše saj bom kmalu obupal nad iskanjem  :surrender:  

Objavljeno

poizkusi z inox vijakom, je dosti trši od tega jeklenega

Objavljeno

Sem že poizkusil dati trši vijak (10.9) in se je ravno tako zvil. Problem je v tem da vijak ni mišljen za upogibno napetost... ampak za natezno pri mojem nosilcu mora pa prenašati upogib za kar ni narejen...edina varianta je drug nosilec

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!