Jump to content

Suzuki GSXR 1100


roker

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • T_Rex

    9

  • MarduK

    3

  • trojan

    6

  • trojan69

    16

?????????????

????????

??????

zakaj pa bi ti spreminjal ta razmik

za gsxr imaš nekaj različnih svečk na izbiro

dober prodajalec al pa mehanik ti bo znal svetovat kakšno izbrat in zakaj je dobra

Link to comment
Share on other sites

ponavad je 0,4 do 0,6 mm, sam ce kupis nove jih kr lepo pr miru pust!

Jaz tud mislim, da če kupiš nove, tip kot jih predpisuje proizvajalec, je razmak že nastavljen. Saj jaz imam take izkušnje. No za moj motor je od 0,8 - 0,9 mm.

Edited by MARJA
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

ce vzames v vednost, da so modeli GSX-F 1100, GSF 1200 in GSX 1200 z enako ali prakticno skoraj enako masino prodajani in s tem agregatom - ce se ne motim je se zracno/oljno hlajen - ni bilo v serijskem stanju nobenih problemov je edino kar te lahko moti teza motocikla, katera danasnje "standarde" presega za kar dobri 40 kg. :)

Link to comment
Share on other sites

Leta 1993 se pojavi gsx-r 1100w vodno hlajen brutalno mocen 156 konjev prava mrcina sam posledic vodnega hlajenja (hladilnik...) je pa povecana teza motorja od prejsnih gsx-iov.

Link to comment
Share on other sites

A so bili vsi GSX-R 1100 do zadnjega modela zračno-oljno hlajeni ali so dali kasneje vodno?

Leta 93 so dobili vodno hlajenje! :)

Edited by premza
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Razmišljam o nakupu gsx-ra 1100 letnik 1994 baje v res odličnem stanju, pa če bi mi kdo lahko povedau kaj o tem motociklu. Npr. kakšne so vozne lastnosti, vzdržljivost mašine in dostopnost rezervnih delov, kako je z mehaniki,... Bo pa verjetn streetfighter predelava :evilgrin:

Link to comment
Share on other sites

Razmišljam o nakupu gsx-ra 1100 letnik 1994 baje v res odličnem stanju, pa če bi mi kdo lahko povedau kaj o tem motociklu. Npr. kakšne so vozne lastnosti, vzdržljivost mašine in dostopnost rezervnih delov, kako je z mehaniki,... Bo pa verjetn streetfighter predelava :evilgrin:

Sem ga mel, moped je hud cegu :evilgrin:

Vozne lastnosti so.. .. .. no ja so :whistle:

Mojga sem predelal, ga prodal v zagorje, kjer še vedno dela brez kakšnih večjih pretresov.

Mislim da je lani rekel, da je zamenjal samo alternator.

tako da je agregat eden izmed najbolj vzdržljivih.

Rezervnih delov hvala bogu nisem nikoli rabil, bo pa najbrž počasi problem saj motorji izginjajo.

Va glavnem hud moped, težak za vozit.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm bom mogu kr mal premislit če tale motorček nebi biu malo preveč zame. Star sem namreč šele 21 let no res je pa tudi da ne sodim ravno med pritlkavce (184cm/95kg) pa tud vozim dost umirjeno-no kokr se da.

kar se pa tiče predelav me pa zanima kje se da dobit kakšne fajn dele pa T če si imeu kakšne probleme pri registraciji. Aja še to nekje sem slišu da sta mašini od gsx-ra in bandita 1200 skoraj identični :hmm:

Hvala vsem za odgovore in nasvete-LP, Trojan

Link to comment
Share on other sites

Hmmm bom mogu kr mal premislit če tale motorček nebi biu malo preveč zame. Star sem namreč šele 21 let no res je pa tudi da ne sodim ravno med pritlkavce (184cm/95kg) pa tud vozim dost umirjeno-no kokr se da.

kar se pa tiče predelav me pa zanima kje se da dobit kakšne fajn dele pa T če si imeu kakšne probleme pri registraciji. Aja še to nekje sem slišu da sta mašini od gsx-ra in bandita 1200 skoraj identični :hmm:

Hvala vsem za odgovore in nasvete-LP, Trojan

Če hočeš motor predelat v streetfighterja, nevem zakaj bi ti bil "preveč" Motor je tolk močn kot ročico obrneš. Verjem da ne gre kot hayabusa... Je pa idealka za streeta.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm bom mogu kr mal premislit če tale motorček nebi biu malo preveč zame. Star sem namreč šele 21 let no res je pa tudi da ne sodim ravno med pritlkavce (184cm/95kg) pa tud vozim dost umirjeno-no kokr se da.

kar se pa tiče predelav me pa zanima kje se da dobit kakšne fajn dele pa T če si imeu kakšne probleme pri registraciji. Aja še to nekje sem slišu da sta mašini od gsx-ra in bandita 1200 skoraj identični :hmm:

Hvala vsem za odgovore in nasvete-LP, Trojan

Preveč? Odvisno kako misliš vozit...Potegne približno isto ali odtenek boljše kot današnje našpičene 600ke, ustavi se pa waaay behind, predvsem zaradi velike teže in slabših zavor. Tudi v ovinek ne bo šel kot kak moped, to si zapomni, se da pa precej popravit z montažo superbike kit-a, ki bo tako ali tako obvezen, če boš predeloval v SF :)

Sem ga hotel z istim namenom kot ti kupit pred leti, vendar so bili takrat neprimerno dražji od FZR-k, pa sem takrat raje vzel le to.

Kupi letnik 93+, saj je bilo 93 leta veliko stvari popravljenih in dodelanih, tako dodano vodno hlajenje, kot ojačan okvir (94 letnik ima celo močnejšo nihajko zadaj in boljši amortizer), tudi izgled le teh brez plastik je precej boljši...

Dele praviš? Če misliš delat "civilno" predelavo, bo dovolj, če se zapelješ do Jani-ja (Jani Race) v Jebenice, kjer bosta zmontirala gor kak poliester od drugih motorjev. Na forumu je tudi možak z nickom Pohajač, ki se ukvarja tudi s tem. Če pa imaš v mislih bolj "zajebano" predelavo, pa se obrni na eBay ali BimboFighters...

Kar se glede mašin tiče sta res precej podobni...(če te zanimajo podrobnosti mi napiši PM, trenutno nimam več časa pisat)

Link to comment
Share on other sites

Superbike kit 100% bo ga imam že ogledanga v Louisu, masko oz. sprednje luči bom pomoje dobil kar pri nas, kar se pa zadka tiče pa pomoje sploh ne bo nobenih plastik ampak bom poskusu nekaj podobnega spodnji slikici.

Kar se pa mopeda tiče ma 80.000km :doze: kar dost sam je pa baje redno vzdrževan,letnik 94, menjan verižni set, gume, zavorne ploščice ter generalka na mašini. bojda tudi redno servisiran in nikoli paden-tudi original nepoškodovane plastike. no te informacije mi je dau danes lastnik prek telefona upam da bo servise lahko tud dokazal z računi... Zdej me pa zanima čist PRIBLIŽNO kolk je tak motocikel vreden, aja pusti tud registracijo za skoraj celo leto...

Hvala vsem za pomoč, LP Trojan

post-15998-1192725497_thumb.jpg

Edited by trojan
Link to comment
Share on other sites

Superbike kit 100% bo ga imam že ogledanga v Louisu, masko oz. sprednje luči bom pomoje dobil kar pri nas, kar se pa zadka tiče pa pomoje sploh ne bo nobenih plastik ampak bom poskusu nekaj podobnega spodnji slikici.

Kar se pa mopeda tiče ma 80.000km :doze: kar dost sam je pa baje redno vzdrževan,letnik 94, menjan verižni set, gume, zavorne ploščice ter generalka na mašini. bojda tudi redno servisiran in nikoli paden-tudi original nepoškodovane plastike. no te informacije mi je dau danes lastnik prek telefona upam da bo servise lahko tud dokazal z računi... Zdej me pa zanima čist PRIBLIŽNO kolk je tak motocikel vreden, aja pusti tud registracijo za skoraj celo leto...

Hvala vsem za pomoč, LP Trojan

A je morda viola barve, s kompletnim Akrapovičem in nosilcem za kufr? No, če je ta, je v zadnjih letih zamenjal kar precej lastnikov, vsaj po oglasih na avtonetu sodeč...

V razmislek glede superbike kit-a...Zapelji se do prvega kovinostrugarstva in daj predelat original križ in naredit "riserje" za balanco. Pa še zmišljuješ se lahko s kako 28mm Magura lenkerco :evilgrin: Za denar, ki ti bo ostal si lahko kupiš komplet plastike in luči...

Za moped pa ne bi dal več kot 1500 do 2000 eur...

Link to comment
Share on other sites

Kar se pa mopeda tiče ma 80.000km :doze: kar dost sam je pa baje redno vzdrževan,letnik 94, menjan verižni set, gume, zavorne ploščice ter generalka na mašini. bojda tudi redno servisiran in nikoli paden-tudi original nepoškodovane plastike. no te informacije mi je dau danes lastnik prek telefona upam da bo servise lahko tud dokazal z računi... Zdej me pa zanima čist PRIBLIŽNO kolk je tak motocikel vreden, aja pusti tud registracijo za skoraj celo leto...

jebi ga stari letnik je. vreden je cca 2200-2500 € ali še manj če je v dobrem stanju. za 3000€ dobiš že letnike 97 in gor.

Link to comment
Share on other sites

Ja ja ta je... Je že neki sumljivga če je menju tok lastnikov :hmm: -sej se baje da prevert če maš številko vozniškega.Cena je zaenkrat postavlena na 2500, jo bo pa pomoje spustu.No bom šou jutr pogledat pa bom naprej poročal...

Glede križev maš pa prov-sploh nism pomislu na to... A veš za kakšnega strugarja v okolici LJ ki bi to znau??

Evo tole je pa slikca od mopeda.

LP, Pobalin

post-15998-1192734547.jpg

Link to comment
Share on other sites

Glede križev maš pa prov-sploh nism pomislu na to... A veš za kakšnega strugarja v okolici LJ ki bi to znau??

Ja lahko bi prinesel v našo firmo, vendar se ti bo po moje prej samo naredilo, kot pa boš dobil od nas. Imamo toliko drugega dela, da se ven ne vidimo. Pa še ura na CNC je predraga za tako stvar. Bom povprašal, če je kje okoli še kak, ki ima klasične mašine, tak bi se tega z veseljem lotil in ni vrag, da nimaš za okoli 50 ojrov stvari narejene. Ti sporočim v kratkem na PM

Link to comment
Share on other sites

Ja to bi blo super-dobiš za pir al pa pet :kva2:

Glede motorja je pa tko sem ga danes šou pogledat-zadeva je res lepo ohrnjena. Možak ki ga prodaja je baje 2. lastnik, servise je pa delau sam tko da nima nobenih računov (je pa avtomehanik). Edino kar me na mtorju moti je to da ima 88.000km. V ovinkih je res mal težaven pa zlo občutljiv na nagibe se mi zdi-res je pa da nimam prov velik izkušenj z podobnimi motocikli. Kar se pa cene tiče je pa noče spustit pod 2500eur, kar se mi kljub vsemu zdi kar veliko

Sem pa zasledil še enega in sicer 96 letnik z 60000km ter opravljenim servisom vključno z verižnim setom, baje nikoli paden ter odlično ohranjen-tako da bom v kratkem šel pogledat še tega.

Zanima me pa tud koliko policisti težijo zaradi predelav plastik ter kako je kaj z tehničnim...

LP, Trojan

Še slikica:

post-15998-1192842894.jpg

post-15998-1192843044.jpg

Edited by trojan
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

No motorček je že doma in sicer ta iz zgornje slike-letnik 96, zadeva res odlično ohranjena, redno servisirana pri Barboriču-sem ga tud poklical pa je reku da z tem motorjem ni bilo nikoli težav. Edino zadno gumo bo treba zamenjat... potegne tud res pošteno :evilgrin:

Kar se tiče predelave bo morala še mal počakat-mal stiska z denarjem pa nočem neki na pol delat poleg tega mi je pa motorčka kar mal žal k je tako lepo ohranjen... No sej če ne zdej enkrat se je bom 100% lotu

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

No z 1100-tko sem do zdej prevozu ene 3k km pa mi je zlo všeč. Res da ni biciku ampak tko neokreten kot so me vsi strašil pa tud ni. Za moj sport turing način vožnje mi zlo odgovarja.

Mašina lavfa BP olja prav tako ne žre nekaj velik (v 3k skoraj nič). Je blo pa treba zamenjat ene par stvari-pač redni servisi (svečke, olj, filtri) nastavit ventile, prepucat pa sinhronizirat ferge, porihtat pipco za benz, zdej bodo pa na vrsto prišle še lamele sklopke ostalo (ketna, diski, ploščice, semeringi amortizerjev so OK). Motor je stock razen v kratkem pride še sport-turing šipca pa mogoč nastavljivo krmilo (hellibars)-namest superbike kita.

O streetfighter predelavi še vedno resno premišljam, kljub temu da mi je kar mal žal motorja, ker je čist original pa nikol razbit. Sam kolker se poznam bom pomoje že to zimo začel šravfat :krneki: .

Motor se ne more (razen mogoč po moči) primerjat z modernimi motocikli ampak ga nebi zamenju za novejšga....

No mal se razpište, kakšne izkušnje, triki itd. v zvezi s tem motorje.

post-20343-1213533733_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!