Jump to content

Suzuki GSXR 1100


roker

Recommended Posts

Ja ja ta je... Je že neki sumljivga če je menju tok lastnikov :hmm: -sej se baje da prevert če maš številko vozniškega.Cena je zaenkrat postavlena na 2500, jo bo pa pomoje spustu.No bom šou jutr pogledat pa bom naprej poročal...

Glede križev maš pa prov-sploh nism pomislu na to... A veš za kakšnega strugarja v okolici LJ ki bi to znau??

Evo tole je pa slikca od mopeda.

LP, Pobalin

tale suzuki mi je znan.mislim da je biu nekoč od matjaža iz moto kluba merkur .in če je ta je biu sigurno razbit. nism pa 100 procentn. drugače pa si izbrau :worship: najbolši motor za zimske predelave u svojo verzijo :OK: veliko uspeha..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • T_Rex

    9

  • MarduK

    3

  • trojan

    6

  • trojan69

    16

Hmmm-ne kaže kakšnih znakov da bi bil razbit. Ne sili v nobeno smer, nikjer ni podrsan ali skrivljen lonci so celi-tud original, ki sem jih dobu zraven. Plastike ter tank so cele-razen če jih ni zamenjal (so pa v barvah letnika 96 tko da dvomim). Sem pa gledal jeseni gledal še enega podobnega letnik 93 za katerega pa sumim da bi bil lahko paden. Slikca je zgori.

Ja kar se predelav tiče bom najprej zadevo do konca mehanično zrihtal. Zamenjat je treba večino obrabljivih delov, potem se bom pa lotu predelav mask, barvanja itd... Sam kot sem že omenu mi je tud v originalnem stanju zlo všeč tko da bom še mal premislu (no sej najprej moram itak zbrat dnar za predelavo :rolleyes: -tko da se ne mudi).

Edited by trojan69
Link to comment
Share on other sites

Uf sem šele zdej dobr prebrav kaj si citiral-se opravičujem... Tale motorček sem gledal pa sem ga tud jst sumu da je razbit...

Link to comment
Share on other sites

Hmmm-ne kaže kakšnih znakov da bi bil razbit. Ne sili v nobeno smer, nikjer ni podrsan ali skrivljen lonci so celi-tud original, ki sem jih dobu zraven. Plastike ter tank so cele-razen če jih ni zamenjal (so pa v barvah letnika 96 tko da dvomim). Sem pa gledal jeseni gledal še enega podobnega letnik 93 za katerega pa sumim da bi bil lahko paden. Slikca je zgori.

Ja kar se predelav tiče bom najprej zadevo do konca mehanično zrihtal. Zamenjat je treba večino obrabljivih delov, potem se bom pa lotu predelav mask, barvanja itd... Sam kot sem že omenu mi je tud v originalnem stanju zlo všeč tko da bom še mal premislu (no sej najprej moram itak zbrat dnar za predelavo :rolleyes: -tko da se ne mudi).

dej bodi faca in ne podirat tacga lepga motorja. :blush:

Link to comment
Share on other sites

No, nekaj več kot mesec sem novi lastnik tistega GSXa zgoraj (viola-črn).

Motor je za svoj letnik več kot odlično ohranjen in je videti da je bil zelo lepo vzdrževan, skorajda pbrez praske. Po mescu dni skoraj vsakodnevnih voženj, nisem našel še niti ene napake. Mašina je videt in slišat ok, suha in čista. prede kot urca, olja ne troši in ne kadi, motor ne vleče vstran, ne trese...

Ko sem ga pripeljal domov sma ga s kolegom mehanikom dobesedno obrnila od znotraj navzven in nisma našla sledov padca.

Prejšnji lastnik je pred kratkim naredil večji servis olje, filtri, zobniki, ketna, zavorne ploščice, zavorno olje, zavorne cevi in disk ploščice, ter nove gume. Povedal mi je, naj zamenjam svečke, kar sva z mehanikom tudi nardila.

Kot sem rekel, po mescu dni še nisem opazil kakšne napake.

Edino kar me moti in moram porihtat je preobleka zadnje polovice sedeža, ki se je začel trgati na zadnjem robu, led žmigavci, ki prehitro utripajo (čeprav je nekdo že zmontiral not upore, še vedno utripajo prehitro), in obrabljena gumica na šaltheblu.

Sicer pa tok-tok, upam da bom z njim zadovoljn še kar nekaj časa.

No to je pa to:

<a href='http://www.motosvet.com/album/images/2008/20080706141136_PIC02702.JPG' target='_blank'>http://www.motosvet.com/album/images/2008/250/20080706141136_PIC02702.JPG</a>

Link to comment
Share on other sites

Lep je lep :worship: -kolk je pa letnik (tam 94-94??) pa kolk si dal zanga če ni skrivnost. kar se tiče mašin 1100 so baje ene najbol vzdržljivih...

Link to comment
Share on other sites

Lep je lep :worship: -kolk je pa letnik (tam 94-94??) pa kolk si dal zanga če ni skrivnost. kar se tiče mašin 1100 so baje ene najbol vzdržljivih...

jp letnik je 94, odštel sem pa zanj 2000 kolikor je možakar imel postavljeno ceno. Mogoče mal preveč glede na letnik, al pa tud ne, glede na ohranjenost. Tipo pa ni htel spustit niti centa. Verjetno je zavohal, da se mi ga lušta.

Bomo vidli kaj bo, malo me je skrbelo, ker je blo tukaj omenjeno da je motor menjal kar nekaj lastnikov v zadnjih letih. Ampak po enem mescu bi se že moralo kaj pokazat menda.

Link to comment
Share on other sites

To si ga kupu na dolenjskem mal naprej od Grosupelj?? Če je ta sem ga gledu v jeseni pol sem pa enga druzga kupu (takrat se je ta prodajal še za 2500eur).

Ja kar se predelave tiče bom mal počaku. Skor vsi mi namreč svetujejo naj ga pustim v originalnem stanju tko da bo še za premislit. Drugač sem pa z servisom sklopke (lamele in vzmeti) nekak zaključil mehnaični del rihtanja, tko da je motor nared za novih 60k km :whistle: Mogoč bom preventivno zamenjal še semeringe na amortizerjih pa gas zajlo.

Link to comment
Share on other sites

To si ga kupu na dolenjskem mal naprej od Grosupelj?? Če je ta sem ga gledu v jeseni pol sem pa enga druzga kupu (takrat se je ta prodajal še za 2500eur).

Ja kar se predelave tiče bom mal počaku. Skor vsi mi namreč svetujejo naj ga pustim v originalnem stanju tko da bo še za premislit. Drugač sem pa z servisom sklopke (lamele in vzmeti) nekak zaključil mehnaični del rihtanja, tko da je motor nared za novih 60k km :whistle: Mogoč bom preventivno zamenjal še semeringe na amortizerjih pa gas zajlo.

Ja to je točn ta ja. Sem videl po postih in sliki da si gledu ravno tega. Ja zdaj je mel ceno 2 jurja. Sej pravim, mal sem cvikal, ampak bomo vidli kaj bo.

Jah maš prav glede predelave, skor je mal škoda tega tvojega lepotca, ker je v bistvu še čist original, pa ni jih ravno veliko...

Prowler kar pa se tiče glede primerjave, bolj težko rečem, ker sem do zdaj mel motorje drugega tipa (TDM, GSX-F) in od teh je kar razlika. Pa ne da sta bla una dva slaba, pač razlike, drugačna vožnja, lastnosti itd.

Kako pa je z motorji konkurenčnih znamk v tem rangu, pa žal nisem peljal nobenega...

Link to comment
Share on other sites

Kolker sem sprobal ta motor nisem opazu kakšnih posebnih napak. Nekaj se je govorilo da je bil paden ampak to so spet samo bol ugibnja kot kaj drugega. Ima pa super zvok (karbon akrapovič!!) Motor je pomoje kar vreden 2k-sploh glede na to da so 1100-tke res redke. Jst ga nisem vzel ker sem takrat za isti denar (2500) dobil 96 letnik z 62k km, če bi mi spustil ceno na 2k bi ga verjetno vzel.

Prowler:motor je (vsaj za mene) idealen predvsem za kakšno sport-turing vožnjo z poudarkom na športnosti. Na pisti pomoje nebi bil konkurenčen. Zadeva ima 220kg suhe teže ter veliko medosno razdaljo. Tudi ni med najbolj okretnimi. Odlikuje se pa z zelo zveznim podajanjem moči, ki je nikakor ne primanjkuje-156km ter okoli 120Nm navora. Sama vožnja na je kar udobna edino roke znajo mal bolet ker na njih naslanjaš trup ni pa neke krize.Je pa to vsekakor legenda od motorja :yea1:

Link to comment
Share on other sites

Ja drži kot si napisal Trojan.

Mogoče bi še dodal nekaj mojih opažanj. Na mestu oziroma kjer gre na tesno s placom, ga je dokaj težko obračat in šibat naprej nazaj. V primerjavi z gsx-f, ki sem ga skoraj kar premetaval sem in tja. Tukaj gre balanca v skrajni legi čisto not pod tank in nimaš pravega oprijema. Se pa zadeva spremeni takoj ko spelješ.

Motor je zelo lepo vozn, predvsem na bolj dolgih ovinkih, medtem ko na kratkih zaporednih ovinkih rabi svoj čas med prehodi in to je treba vzeti v zakup. Teža in dolga medosna delata svoje.

Je pa res užitek vozit daljše ovinke, kjer motor kar prosi da ga narahlo še navijaš. A kaj ko je takih ovinkov pri nas bolj malo... :(

Po enem mescu vožnje se motorja še vedno privajam, saj me v primerjavi z gsx-f 750 najbolj fascinira strašanski navor. Motor noro pospešuje od 2000 obratov naprej in ne neha in ne neha do konca. Morm rečt, da se ga še vedno kar malo bojim in mogoče je bolje tako. Strahospoštovanje.

Zvok mi je zelo všeč, ker je tak globok in pod niskimi lepo basira, pod visokimi pa tudi ni preveč rezek.

Malo me motijo (bolj vizualno kot funkcionalno), originalni prednji diski, ki so polni (z zarezami). Pa me zanima če slučajno veš ali se da vgradit diske z luknjicami od kakšnega novejšega modela in če bi to kaj vplivalo na zaviranje?

Link to comment
Share on other sites

Diske bi se pomoje dalo vgraditi od novejših modelov... Od letnika 95 naprej imajo luknjice. Luknjice pomoje bol kot za kaj drugega pomagajo pri hlajenu. Diski pa znajo bit kar dragi 200-300 eur komad. Jaz jih na tvojem mestu nebi menjal-mogoče z kakšnimi aftermarket. A maš to montirane opletene zavorne cevi??

Link to comment
Share on other sites

Ja možakar je menjal zavorne ploščice, bremz olje, zavorne cevi in je dal gor opletene cevi.

Ja luknjice pomagajo zaradi hlajenja, vendar me skrbi zaradi posledično zmanjšane površine diskov. Zaradi luknjic je pač manjša površina. Bojim se namreč, da bi se poznalo pri zaviranju (razmerje velikost ploščic-diski). Diski imajo sicer še dosti "mesa" in ne tresejo.

Zanimivo je, da so pa japončeki zadnji disk dali naluknjan, sprednje pa ne. Sprednji imajo samo vrezane zareze.

Ne vem tudi kako je s temi "plavajočimi" diski?

Veš kaj me še zanima? Koliko naj bi bila končna hitrost? Jaz namreč močno dvomim, da ga bom kdajkoli nagnal do konca... Razn mogoče na Grobniku.

Link to comment
Share on other sites

Aja pa še nekaj.

Čist tko iz firbca. Tista cevka, ki gre iz tanka ven. Odzračevanje kao, oziroma "dihanje" tanka. Je ta zadeva res funkcionalna, ima res kak namen in se to pozna pri delovanju motorja, ali je bila v tistih letih to pač bolj modna muha, povzeta po motokrosih?

Lol, ko se spomnim ko smo bl muloti: smo po tem izgledu na tomosovih štirjakih prevrtali čep, vanj vstavili ventilček od pecikla in šlauhec speljali na balanco... Caaarsko :) :)

Link to comment
Share on other sites

Hmm glede zmanjšanega efekta zaviranja nebi vedu...dvomim pa da bi se preveč poznalo. Na teh motorjih so že original plavajoči diski-na obod niso fiksno pritrjeni temveč se dajo mal premikat naprej in nazaj (kakšno desetinko mm). to preprečuje vibracije pri zaviranju. dokler ti bremze uredu delajo je pomoje brez veze menjavat diske-razen če dobiš kje kakšne rabljene mal bol poceni. Kakšna je pa debelina tvojih diskov??

Še ena zanimivost. Kolikor je meni znajo imajo vse vodnohlajene 1100-ke že originalno montiran stabilizator krmila!!

Kar se odzračevalnika tiče pa pomoje kar ima funkcijo saj pokrovček kar dobro tesni, tako da je to ubistvu edini dotok zraka.

Končne hitrosti tud jaz še nisem dosegel. Pa zaenkrat rajš ne bom preveč testiral. Se pa baje giblje pri tam okoli 300-mogoč mal manj. Se pa pri visokih hitrostih 200+ presenetljivo dobro pelje-še vedno kar dobro vodljiv, ne zanaša ga itd. Sam kot sem že omenu rajš ne izzivam preveč usode.

Link to comment
Share on other sites

Ja maš prav, tudi jaz raje ne bom izzival usode da bi ugotovil končno hitrost.

Kar se diskov tiče, pa bom tud pustil pri miru zaenkrat, ker zavore delujejo brezhibno. Debelina diskov pa je še 5,5mm, kar menim da je še več kot dovolj. Jp drži, stabilizator krmila je vgrajen.

Ali morda veš, kdo bi mi lahko preveril pritisk tiste bombice, ki je povezana na zadnji amortizer? Kakšen plin sploh je notri in koliko naj bi bil pritisk v njej?

Link to comment
Share on other sites

Najbolš da prosiš serviserja da ti zmeri. Pa po možnosti še svetuje glede nastavitev (vsak voznik ima pač svoje)-tega se jst še nisem lotu, se bom pa v kratkem.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Predelava mojga gsxr 1100 je končala. OStal mi je nekaj delov-tko da če kdo rabi plastike, super ohranjene sedeže, nosilc kufra, blatnik, regler, če kdo ponudi doro ceno pa tudi zgornje križe in klip one. Pa še kaj bi se našlo.....

Zanima pa me tudi kok je še kej tehle legendarnih mašinc na naših cestah??

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Še kakšen lastnik gsxr 1100 tu na forumu?? Oz. če kdo ve kok približno jih je še na naših cestah, prov velik pomoje ne...

Skratka lastniki gsxr 1100 od 1986 pa do 1998 javite se :)

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Pozdrav mene pa zanima ali ima kdo ali kje se bi dalo dobit oklepe ni treba da so original za suzuki-ja letnik 1994 vsaj zadnji del s sedeži če je pa možno pa komplet

čim bolj ugodno ter original izpušni lonec samo eden pač mora bit original suzuki.

najlepša vam hvala

Edited by murkydj
Link to comment
Share on other sites

e-bay...

Pri kakem trgovcu z rabljenini deli (Nemcija)

Pri nas jih že leta 2000, ko sem jest rabil ni bilo celih vec za dobit.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!