Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Kdo pozna BT016 od bridgestone? in kako je kaj zadovoljen, oziroma koliko naredijo?

Namreč jaz jih imam, držijo dobro, se pa ful folka (na tujih forumih) pritožuje, da naredijo tja 3000km?

Jaz mam na gixxerju BT016ko in sem z njo ful zadovoljen, hitro se zgreje, drzi pa tud ful dobr...trenutno sem prevozil z njo cca. 2500km

pa se ni kej prevec obrabila ...bom naredil z njo sigurno vec kot 3000km.

kakorkoli... jaz jih imam na svojem r6 in imajo trenutno za sabo 8280 km in še bodo za kakšen km. mislim, da bodo dobre še do paga in nazaj, za kaj več pa ne. kar bo potem zneslo nekje cca. 9000 km. ampak... jih ne bi nikdar več dala na svoj motor. mi ne vlivajo nekega zaupanja. vsekakor bom poiskala nekaj drugega.

tudi na prejšnjem fz6n sem imela bt021, pa sem jih menjala za continental road attack 2 in je bilo čisto nekaj drugega. zdaj pa želim naredit isto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakorkoli... jaz jih imam na svojem r6 in imajo trenutno za sabo 8280 km in še bodo za kakšen km. mislim, da bodo dobre še do paga in nazaj, za kaj več pa ne. kar bo potem zneslo nekje cca. 9000 km. ampak... jih ne bi nikdar več dala na svoj motor. mi ne vlivajo nekega zaupanja. vsekakor bom poiskala nekaj drugega.

tudi na prejšnjem fz6n sem imela bt021, pa sem jih menjala za continental road attack 2 in je bilo čisto nekaj drugega. zdaj pa želim naredit isto.

Kolko si pa naredla z Conti Road Attack 2 kilometrov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem pa nad RoadSmart kr mal razočaran. Pa ne zaradi oprijema, guma drži še zdej,

ko je praktično brez profila, ampak zaradi kilometrine.

Borih 7500 km mi je uspel narest. Guma pa zgleda tkole:

post-15567-0-52598900-1312138187_thumb.jpg

Zdej razmišljam, da bi nabavil Continental Motion

post-15567-0-32696800-1312138278_thumb.jpg

pa me zanima, kako se obnesejo...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolko si pa naredla z Conti Road Attack 2 kilometrov?

to ti pa še ne vem povedat, ker sem kupila gume lani sredi avgusta, od takrat pa je narejenih cca. 3500 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo kak je Dunlopka v enem letu tolko bolša postala. Nekak mi Motorrad ne deluje več merodajen za teste.

Mislim da ni nič kaj napredovala... sem POZABIL OMENIT: letos so testirali na CBR 600 (konji in manjša teža)... Lani na Banditu 1250 (navor in masa)....:rolleyes:

Zdaj si pa lahko vsak mal preračuna kaj vozi in kaj k tistemu mopedu boljš grabi... Če prebereš cel test, pa hitro vidiš, da se kar potrudijo in o merodajnosti res ne bi smelo biti dvoma...:closedeyes:

Prvič imam na motorju Metzeler Z6 in so v primerjavi z roadsmart (zvozil ene 4 komplete) res bistveno slabše. Sploh na mokrem! OBUP... in prvič se mi bo zgleda zgodilo, da bom sprednjo menjal prej kot zadnjo - kar mi pa sploh ni jasno!:krneki:

V izboru za naslednji komplet sicer še vedno razmišljam najbolj o Pireli Angel ST, ali ME Z8... če pa bo Roadsmart ponovno za cca 50 € cenejši, pa nazaj k njej! Bandit je blizu XJR, zato je zame lanski test vsekakor bolj merodajen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem pa nad RoadSmart kr mal razočaran. Pa ne zaradi oprijema, guma drži še zdej,

ko je praktično brez profila, ampak zaradi kilometrine.

Borih 7500 km mi je uspel narest. Guma pa zgleda tkole:

post-15567-0-52598900-1312138187_thumb.jpg

Zdej razmišljam, da bi nabavil Continental Motion

post-15567-0-32696800-1312138278_thumb.jpg

pa me zanima, kako se obnesejo...

2 cilindra + pretežka desna roka. Moj ata s cbf 1000 naredi zmeraj okrog 14 000km . .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo. Najboljšo gumo mam na mopedu pa se tako nesigurno počutim. :surrender:

si probal mal poigrat z pritiski?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja to s tlakom se poigravat je zelo zanimivo.... d211 dunlop, mi je zanč na servisu kolega nafilu sprednjo na 2.5 zadnja 2.9, me je klicu pa reku mal maš prazne gume, pa sm reku nafilaj a ne če so res....no in včer se mal vozm, pa je bil motor trd vsako lukno sm čutu, čez ovinke pa tko tko, k da bi hotu popuščat spredn konc pa ga mal ven vlečt iz ovinka, no dans za na planino je šla sprednja na 2.3 zadnja 1.6 , to je pa mal drgač, sprednja je res da ko balanco spustiš mal tko mlahava pa bl se trese , ampak kar se pa oprijema tiče je pa top, pa tko mehko se motor odziva....ne grem več na 2.5 2.9 nazaj :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si probal mal poigrat z pritiski?

Nisem. Pumpam toliko kot je predpisano od strani proizvajalca motorja. Tudi na Pirellijevi strani piše enak tlak.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo kak je Dunlopka v enem letu tolko bolša postala. Nekak mi Motorrad ne deluje več merodajen za teste.

Kot si rekel... Drugače pa si te teste jaz zataknem za klobuk. Vem na kateri gumi se počutim sigurnega in to gumo tudi vozim!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja to s tlakom se poigravat je zelo zanimivo.... d211 dunlop, mi je zanč na servisu kolega nafilu sprednjo na 2.5 zadnja 2.9, me je klicu pa reku mal maš prazne gume, pa sm reku nafilaj a ne če so res....no in včer se mal vozm, pa je bil motor trd vsako lukno sm čutu, čez ovinke pa tko tko, k da bi hotu popuščat spredn konc pa ga mal ven vlečt iz ovinka, no dans za na planino je šla sprednja na 2.3 zadnja 1.6 , to je pa mal drgač, sprednja je res da ko balanco spustiš mal tko mlahava pa bl se trese , ampak kar se pa oprijema tiče je pa top, pa tko mehko se motor odziva....ne grem več na 2.5 2.9 nazaj :D

No ja, zdaj pa res ne vem, ali si tako hud dirkač, da si za na cesto moraš spustiti zadnjo gumo na 1,6 bara, ker dugače nimaš dovolj gripa, oprijema, ali pa je ta guma čisto zanič... Hmmmm, torej, D211 GP Racer sem sam zvozil 1 komplet, in vem da tako zanič ta guma ni. Torej, kaj lahko skplepamo iz tvojega posta?? :rolleyes: :evilgrin: :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem pa nad RoadSmart kr mal razočaran. Pa ne zaradi oprijema, guma drži še zdej,

ko je praktično brez profila, ampak zaradi kilometrine.

Borih 7500 km mi je uspel narest. Guma pa zgleda tkole:

post-15567-0-52598900-1312138187_thumb.jpg

Zdej razmišljam, da bi nabavil Continental Motion

post-15567-0-32696800-1312138278_thumb.jpg

pa me zanima, kako se obnesejo...

po 7000 Km je tud moja zgledala tako kriminalno, po bokih je bla na indikatorjih že predno je zvozila 6000Km. Mord je res nekaj na temu o V2 :unsure:

Motion je zelo osnovna pnevmatika, tako mi je razložu nemc na contijevem štantu. nizko ceno dosegajo z enostavno karkaso. Ker Contiunental (in metzeler) ne uporabljata različnih zmesi gume, poskušata boke narest bol mehke z mehkejšo karkaso na bokih, ki generira več toplote, in tršo na srednjem pasu, da se guma tam manj rabi. Motion tega nima. To je v Teoriji, v praksi, je najbrž čist okej guma ampak jo požre po sredini.

če jo namontiraš, objavi kako se obnaša, ker cena je res ugodna.

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, zdaj pa res ne vem, ali si tako hud dirkač, da si za na cesto moraš spustiti zadnjo gumo na 1,6 bara, ker dugače nimaš dovolj gripa, oprijema, ali pa je ta guma čisto zanič... Hmmmm, torej, D211 GP Racer sem sam zvozil 1 komplet, in vem da tako zanič ta guma ni. Torej, kaj lahko skplepamo iz tvojega posta?? :rolleyes: :evilgrin: :rolleyes:

mah nč hud dirkač :) sam bolši občutek imam če mam tok spuščeno gumo to je pa vse ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah nč hud dirkač :) sam bolši občutek imam če mam tok spuščeno gumo to je pa vse ;)

Za na cesto je to absolutno prenizek tlak. Res je, da tudi meni pri 2,5 spredaj in 2,9 zadaj ni bilo najbolje, potem pa sem dal 2,3 spredaj in 2,5 zadaj pa je bilo bolje. Vse kar sem poskusil manj, pa je bil motor vsaj zame preveč mehak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za na cesto je to absolutno prenizek tlak. Res je, da tudi meni pri 2,5 spredaj in 2,9 zadaj ni bilo najbolje, potem pa sem dal 2,3 spredaj in 2,5 zadaj pa je bilo bolje. Vse kar sem poskusil manj, pa je bil motor vsaj zame preveč mehak.

bom probaj še to varijanto k si napisu pa bom vidu kako mi bo odgovarjal, sj to k mam jst zdj je res da je za na cesto premehko + obraba je nenormalna, se takoj začne guma svalkati...bom probal pa sporočim kak je občutek :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se "problema" spuščanja predpisanih tlakov v gumah lotevajo naši nadebudni "sosedi", si lahko preberete v Motopulsovem pismu bralca "Guma glavu čuva"

:slap: :slap:

post-8399-0-58640100-1312186832_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Gamma
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se "problema" spuščanja predpisanih tlakov v gumah lotevajo naši nadebudni "sosedi", si lahko preberete v Motopulsovem pismu bralca "Guma glavu čuva"

:slap: :slap:

post-8399-0-58640100-1312186832_thumb.jpg

Sem prebral ko je moto puls ven prisu :)

Dobro so mu odgovorili :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem prebral ko je moto puls ven prisu :)

Dobro so mu odgovorili :)

Odgovorili so mu na pol kot vsi delajo...sem že pisal tukaj zakaj proizvajalci gum svetujejo navodila proizvajalca motorja in zakaj tej priporočajo tako visoke tlake...v nobenem od primerov ni razlog optimalni oprijem gume....kdo dela gume se z tem reši odgovornosti tako da jo prepusti proizvajalcu motorja (preveč je zvrsti motorja in spremenljivk da bi si vzeli odgovornost primernega tlaka v gumi)...

..kdo dela motorje pa vedno upošteva max load motorja in tak tlak da ne more pridet do kakršnekoli poškodbe delov motorja ker jim je ta del edini pomemben...

..ko sem pa vprašal "neuradne" pritiske gum kjer ta najbolje dela in drži so mi vsi svetovali precej nižje pritiske ....pirelli rosso II npr 2.3/2.4 spredaj in 2.4 zadaj za r6 ( če računamo segretje to nanese kakih 2.6 spredaj in 2.8 zadaj tako da niso tako nizki tlaki kot si nekdo misli ...seveda ko doseže guma delavno temperaturo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po 7000 Km je tud moja zgledala tako kriminalno, po bokih je bla na indikatorjih že predno je zvozila 6000Km. Mord je res nekaj na temu o V2 :unsure:

Motion je zelo osnovna pnevmatika, tako mi je razložu nemc na contijevem štantu. nizko ceno dosegajo z enostavno karkaso. Ker Contiunental (in metzeler) ne uporabljata različnih zmesi gume, poskušata boke narest bol mehke z mehkejšo karkaso na bokih, ki generira več toplote, in tršo na srednjem pasu, da se guma tam manj rabi. Motion tega nima. To je v Teoriji, v praksi, je najbrž čist okej guma ampak jo požre po sredini.

če jo namontiraš, objavi kako se obnaša, ker cena je res ugodna.

Hvala ti za tole podrobno razlago, zdej sem v dilemi. Eni mi predlagajo Sportsmart, ker bom naredil z njimi več kilometrov kot z Roadsmart, druga stvar je pa spet zdrava kmečka pamet in potovalna guma, ki naj bi imela večjo kilometrino, saj nisem dirkač... Bo treba še premislit.

Mogoče pride v poštev tudi Pirelli Angel ST. :hmm:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče pride v poštev tudi Pirelli Angel ST. :hmm:

Pirelli Angel ST je ista kot Metzeler Z6, ista guma, samo drugacni utori.

Ce se ze gres, potem glej ali Z8 al pa Sportsmart

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gandi, za 2 valjne masine pa ob dokaj normalni voznji se vzame kake dobre Sport->Touring gume. Zelo dobro se izkazejo Metze Z6 in Z8, Pirelli Angel ST in pa AVON Storm ST.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala ti za tole podrobno razlago, zdej sem v dilemi. Eni mi predlagajo Sportsmart, ker bom naredil z njimi več kilometrov kot z Roadsmart, druga stvar je pa spet zdrava kmečka pamet in potovalna guma, ki naj bi imela večjo kilometrino, saj nisem dirkač... Bo treba še premislit.

Enostavno probaj še ti Sportsmart in boš vedu pri čem si/boš.

Izkušnje drugih, zaupanja vrednih pravijo za večjo kilometrino s sportsmart.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala ti za tole podrobno razlago, zdej sem v dilemi. Eni mi predlagajo Sportsmart, ker bom naredil z njimi več kilometrov kot z Roadsmart, druga stvar je pa spet zdrava kmečka pamet in potovalna guma, ki naj bi imela večjo kilometrino, saj nisem dirkač... Bo treba še premislit.

Mogoče pride v poštev tudi Pirelli Angel ST. :hmm:

Z SportSmart boš naredil kvečjemu manj kilometrov kot z RoadSmart.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!