Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Ma samo kompliciranje vas je...vazno je,da guma ustreza tvoje stilu voznje oziroma je se boljsa in pa da se ima "mesa"

Se POPOLNOMA strinjam z napisanim! :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je dal @frips stare supercorse od @bikez pa so bile starejse od 5let.Vprasljivo skladiscene in so se obnesle odlicno-identicno novim,ki so sledile in vsem novim pred tem.Pa nisem glih med tapocasnimi.Zdaj pa imam spredaj Gp D211 soft l.08 pa je tud ok.

Ma samo kompliciranje vas je...vazno je,da guma ustreza tvoje stilu voznje oziroma je se boljsa in pa da se ima "mesa"

Jure nisi glih ti pisal nedolgo nazaj kako nisi opazil razlike med novo in tisto,ki je lezala na minusu?

Res je, minus GPjkam ni škodil. Je pa šlo za gumo letnice 2010 in je bila stara takrat manj kot eno leto. Drugače sem letos za na Marof nabavil tudi novo Bridgestonko, DOT 07, pravilno skladiščena in ni bilo nobenega problema.

Sem pa po drugi strani enkrat imel doma ene 5 let stare rabljene Pilot Power, ki so bile 5 let na motorju, ki ni delal skoraj nič km, potem pa snete.. So bile že napol plastične in trde ko kamen. Tistega pa jaz osebno ne bi imel na motorju. Verjamem, da bi te iste gume, če bi ležale 4 leta v skladišču in bile dane 5 leto gor, bile čist kul..

Vsak se mora sam odločit kaj bo vozil. Gume so edini stik z vozno podlago in morajo bit take, da jim 100% zaupaš, tudi če samo zaradi lastnega dobrega občutka.

Po tem kar sem sprobal jaz nimam nobenih zadržkov kupit pravilno skladiščene nove gume tja do 4 leta in rabljene ter snete z motocikla tja do 3 leta. Po novem tudi nimam težav z zmrznjenimi frišnimi soft GPjkami, ker preizkušeno delajo.. Kar je pa starejše, se pa raje izognem. Ziher je ziher.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komplicirate mal preveč....:)

Ampak res ... saj ne rečem, če kupujete gume, ker tekmujete v GP-ju ali v kakšnem drugem pokalu ... za normalno cestno uporabo, kar seveda pomeni upoštevanje CCP in splošnih človeško medsebojno kulturnih vrednot, je večina pnevmatik, dobra.

Res je, da eni bolj zaupajo tej ali oni znamki oziroma modelu, kar je seveda popolnoma razumljivo.

ane :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak res ... saj ne rečem, če kupujete gume, ker tekmujete v GP-ju ali v kakšnem drugem pokalu ... za normalno cestno uporabo, kar seveda pomeni upoštevanje CCP in splošnih človeško medsebojno kulturnih vrednot, je večina pnevmatik, dobra.

Res je, da eni bolj zaupajo tej ali oni znamki oziroma modelu, kar je seveda popolnoma razumljivo.

ane :P

Jah, sej se ljudje tut o oljih prepirajo in prepričujejo, pa je tisto precej bolj črna magija kot gume. Kdo pa gre mašino razdirat in gledat s katerim oljem se manj obrablja? :P

Razliko med gumami pa čuti praktično vsak, posledično več mnenj. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, sej se ljudje tut o oljih prepirajo in prepričujejo, pa je tisto precej bolj črna magija kot gume. Kdo pa gre mašino razdirat in gledat s katerim oljem se manj obrablja? :P

Razliko med gumami pa čuti praktično vsak, posledično več mnenj. :)

to popolnoma razumem ... ampak, kok kdo naredi s katero gumo, se pa lahko popolnoma strinjava, da z enako gumo, dva različna motorja, z dvema različnima voznikoma in drugačnim načinom vožnje, naredita tudi drugačno kilometrino in jo drugače obrabita. Velika večina nas je tukaj amaterjev ... seveda se pa tudi vrhuunski strokovnjaki, tako v GP kot na F1, "zajebejo" z napačno izbiro pnevmatike ... ;)

In na to je letel moj post.

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jebenti, vsi vse vejo, pa jst ne morem priti do pametnega zaključka...vozim 1000ccm motor 138 konjev, neka povprečna vožnja, verjetno pa 50% voženj v dvoje. Do sedaj imel bt016, grip odličen, gumi zaupam, ampak naredila mi bo cca 4000km, ker jo bo po sredini pobralo. (pa ne vozim po ac) Kaj nataknit? Hočem oprijem, ker ga včasih malce pritisnem, hkrati pa tudi rabim kilometražo. Za primerjavo, z 600ccm motorjem in istim razmerjem voženj v dvoje sem z ST gumo roadsmart naredil tudi do 10000km, seveda pa občutek in oprijem nista bila tako dobra kot pri teh.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jebenti, vsi vse vejo, pa jst ne morem priti do pametnega zaključka...vozim 1000ccm motor 138 konjev, neka povprečna vožnja, verjetno pa 50% voženj v dvoje. Do sedaj imel bt016, grip odličen, gumi zaupam, ampak naredila mi bo cca 4000km, ker jo bo po sredini pobralo. (pa ne vozim po ac) Kaj nataknit? Hočem oprijem, ker ga včasih malce pritisnem, hkrati pa tudi rabim kilometražo. Za primerjavo, z 600ccm motorjem in istim razmerjem voženj v dvoje sem z ST gumo roadsmart naredil tudi do 10000km, seveda pa občutek in oprijem nista bila tako dobra kot pri teh.

Lahko ti povem kaj bi jaz naredil....za denar ene dobre zadnje gume bi kupil 3 od nekoga ki hodi na stezo...sredina vedno 90% in gume dobiš za malo denarja:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jebenti, vsi vse vejo, pa jst ne morem priti do pametnega zaključka...vozim 1000ccm motor 138 konjev, neka povprečna vožnja, verjetno pa 50% voženj v dvoje. Do sedaj imel bt016, grip odličen, gumi zaupam, ampak naredila mi bo cca 4000km, ker jo bo po sredini pobralo. (pa ne vozim po ac) Kaj nataknit? Hočem oprijem, ker ga včasih malce pritisnem, hkrati pa tudi rabim kilometražo. Za primerjavo, z 600ccm motorjem in istim razmerjem voženj v dvoje sem z ST gumo roadsmart naredil tudi do 10000km, seveda pa občutek in oprijem nista bila tako dobra kot pri teh.

primerjaš dve različni pnevmatiki na dveh različnih motociklih..normalno da je razlika..tako ali drugače..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jebenti, vsi vse vejo, pa jst ne morem priti do pametnega zaključka...vozim 1000ccm motor 138 konjev, neka povprečna vožnja, verjetno pa 50% voženj v dvoje. Do sedaj imel bt016, grip odličen, gumi zaupam, ampak naredila mi bo cca 4000km, ker jo bo po sredini pobralo. (pa ne vozim po ac) Kaj nataknit? Hočem oprijem, ker ga včasih malce pritisnem, hkrati pa tudi rabim kilometražo. Za primerjavo, z 600ccm motorjem in istim razmerjem voženj v dvoje sem z ST gumo roadsmart naredil tudi do 10000km, seveda pa občutek in oprijem nista bila tako dobra kot pri teh.

bt016 nasplošno ni znana po neki kilometrini, probal bi raje sportsmart ali sport attack od continentala (da nebomo delali spet dunlopu reklame)

trenutno imam gor qualifire 2 in ji (morda po krivici) ne zaupam dovolj.. enostavno imam v glavi da to ni guma za nažiganje in si ne upam

nagibat in pritiskat kot kakšno supercorso.. naslednje padejo sportsmart

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(da nebomo delali spet dunlopu reklame)

Jaz ga glih klejem...to enostavno ni normalno!

Pirelli je vedno enak in enako drži!

Dunlop D211 M pa je prejšnja zadnja kolikor toliko držala!Oziroma je držala med supercorso in corso-bolj kot corsa!Ta,ki jo imam sedaj gor pa je v pi....enostavno je isti drek od dreka kot je vedno bil dunlop!Zadnja popušča kot pri norcih.Danes vsaj trikrat konkretno spustila in še nekajkrat malo...

Pa isto se vidi po linijah profila kako cufa te robe!

V glavnem nikoli več kaj druga kot pirelli ali mogoče D211gp.Raje pa navadno corso kot D211,ki je vsaj ta zdaj namenjena turistom in ne...in je moje mnenje o njej :BUA::SS

Al je ta NTEC namenjen,da imamo tudi po cestah pumpane 1,2,če hočemo,da dela???? :SS

Zdaj pa hitro pribijat minuse-sploh dunlopovci,ki kaj druga niste vozili... :P

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem... Zamenjat treba prvo gumo in sicer dimenzije 130/70/R16.

Do zdaj sem imel Qualifier 2 in ji ne zaupam kaj preveč tako, da se bi ji najreje izognil samo v teh dimenzijah je zelo malo izbire.

Mi lahko kdo kaj priporoči?

Nekaj sem brskal in sm našel Dunlop sportmax D208f RR lahko kdo kaj pove o tem čudesu? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga glih klejem...to enostavno ni normalno!

Pirelli je vedno enak in enako drži!

Dunlop D211 M pa je prejšnja zadnja kolikor toliko držala!Oziroma je držala med supercorso in corso-bolj kot corsa!Ta,ki jo imam sedaj gor pa je v pi....enostavno je isti drek od dreka kot je vedno bil dunlop!Zadnja popušča kot pri norcih.Danes vsaj trikrat konkretno spustila in še nekajkrat malo...

Pa isto se vidi po linijah profila kako cufa te robe!

V glavnem nikoli več kaj druga kot pirelli ali mogoče D211gp.Raje pa navadno corso kot D211,ki je vsaj ta zdaj namenjena turistom in ne...in je moje mnenje o njej :BUA::SS

Al je ta NTEC namenjen,da imamo tudi po cestah pumpane 1,2,če hočemo,da dela???? :SS

Zdaj pa hitro pribijat minuse-sploh dunlopovci,ki kaj druga niste vozili... :P

Supercorsa in K3 sta zakon napram D211 GP Racer! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga glih klejem...to enostavno ni normalno!

Pirelli je vedno enak in enako drži!

Dunlop D211 M pa je prejšnja zadnja kolikor toliko držala!Oziroma je držala med supercorso in corso-bolj kot corsa!Ta,ki jo imam sedaj gor pa je v pi....enostavno je isti drek od dreka kot je vedno bil dunlop!Zadnja popušča kot pri norcih.Danes vsaj trikrat konkretno spustila in še nekajkrat malo...

Pa isto se vidi po linijah profila kako cufa te robe!

V glavnem nikoli več kaj druga kot pirelli ali mogoče D211gp.Raje pa navadno corso kot D211,ki je vsaj ta zdaj namenjena turistom in ne...in je moje mnenje o njej :BUA::SS

Al je ta NTEC namenjen,da imamo tudi po cestah pumpane 1,2,če hočemo,da dela???? :SS

Zdaj pa hitro pribijat minuse-sploh dunlopovci,ki kaj druga niste vozili... :P

Točno tega se bojim, če bom sportsmart namestil, kajti pri roadsmartu se mi je to dogajalo predvsem na delno izrabljeni pnevmatiki, enostavno je kr zdrsnila pri določenem nagibu, očitno na mestu kjer je bila najbolj izrabljena...za cca 20cm me je prestavila na cesti in občutek ni fajn. Predvsem se je to dogajalo pri prehodih na hladnejši ali slabši tip asfalta. (in celo pri nizkih hitrostih). Nadalje v zadnjem času so se že trije pritožili čez sportsmart.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko ti povem kaj bi jaz naredil....za denar ene dobre zadnje gume bi kupil 3 od nekoga ki hodi na stezo...sredina vedno 90% in gume dobiš za malo denarja:)

Ideja sploh ni slaba, edino vsake 3 tedne se mi pa res ne da viset pri vulkanizerju wallbash.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sto ljudi, sto mnenj. Meni Qualifier 2 drži praktično do roba,iz ovinkov kr dobro tiščim...sedaj po prevoženih cirka 2500km sem zadnjo spustil na 2.5 prednjo na 2.3 in po zadnji iskušnji iz sl.konjic do kamnika in nato še do rogle je zelo dobro držala, tudi po mokri cesti. So pa seveda določeni odseki, ko ne prime, ampak ne ker je guma slaba ,temveč ker je asvalt gladek.Večino se vozim sam,obrablja se dokaj enakomerno, tam od sredine proti zunanjem robu nekoliko bolj,kar je logično...

Me je pa na začetku matrala, predvsem zaradi kač in belih črt na cesti,dokler nisem z tlakom rešil problema.

aja, zdržala bo pa okoli 4 jurje :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga glih klejem...to enostavno ni normalno!

Pirelli je vedno enak in enako drži!

Dunlop D211 M pa je prejšnja zadnja kolikor toliko držala!Oziroma je držala med supercorso in corso-bolj kot corsa!Ta,ki jo imam sedaj gor pa je v pi....enostavno je isti drek od dreka kot je vedno bil dunlop!Zadnja popušča kot pri norcih.Danes vsaj trikrat konkretno spustila in še nekajkrat malo...

Pa isto se vidi po linijah profila kako cufa te robe!

V glavnem nikoli več kaj druga kot pirelli ali mogoče D211gp.Raje pa navadno corso kot D211,ki je vsaj ta zdaj namenjena turistom in ne...in je moje mnenje o njej :BUA::SS

Al je ta NTEC namenjen,da imamo tudi po cestah pumpane 1,2,če hočemo,da dela???? :SS

Zdaj pa hitro pribijat minuse-sploh dunlopovci,ki kaj druga niste vozili... :P

Sesir, eno vprašanje, pa ne tega narobe vzet in bit jezen, ampak; koliko imaš čas na Grobniku? Ker če po cesti tele gume skos spravlaš v drsenje, bi si človek mislil, da imaš tako kontrolo na motorju, da bi se to moralo bogato pokazat tudi na času na pisti. Vprašanje ni mišljeno sarkastično ali kot podjebavanje, samo zanima me.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sto ljudi, sto mnenj. Meni Qualifier 2 drži praktično do roba,iz ovinkov kr dobro tiščim...sedaj po prevoženih cirka 2500km sem zadnjo spustil na 2.5 prednjo na 2.3 in po zadnji iskušnji iz sl.konjic do kamnika in nato še do rogle je zelo dobro držala, tudi po mokri cesti. So pa seveda določeni odseki, ko ne prime, ampak ne ker je guma slaba ,temveč ker je asvalt gladek.Večino se vozim sam,obrablja se dokaj enakomerno, tam od sredine proti zunanjem robu nekoliko bolj,kar je logično...

Me je pa na začetku matrala, predvsem zaradi kač in belih črt na cesti,dokler nisem z tlakom rešil problema.

aja, zdržala bo pa okoli 4 jurje :BUA:

ja saj ne rečem, tud meni drži do roba ampak ne upam motorja preganjat ker imam občutek da jo bom pregrel - občutek sem dobil pri zadnjem obiku golice v hitrem delu s sopotnico..

sej pravim, mogoče po krivici ampak ji vseeno ne zaupam..

plesala sma edino v dežju na črtah in prehodih (konkretno) ampak to bi itaq z vsako..

@ dami34, ne verjamem da ti bo sportsmart zdrsnila brez razloga.. razlog je vedno, če pa misliš da je ta rang gume prešvoh si pa umisli gp racer..

mogoče bi bilo za razmislit tudi o diablo rosso, jih je že kdo probal? z pirellijem sem bil vedno zadovoljen edino kilometrina je bila pri supercorsi problem..

michelina in metzellerja pa ne dam več gor :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja še to.. pirelliju in dunlopu preprosto zaupam zato ker me nikdar nista pustila na cedilu ali razočarala,

pirelli s supercorso na cesti, dunlop pa z gp na pisti.. sta pa bila zato metzeller in michelin porazna v primerjavi s pirellijem.

@BIZKIT .. D208F RR je guma stara kake 4 - 5 let.. je bila sicer odlična ampak dvomim da jo je mogoče sploh še kje dobit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res ne vem al sem pussy al pa se ne peljem dovolj hitro. Opažam, da ima kr nekaj folka težave z SS gumami. Moje skromno mnenje je, da tisti, ki ima težave z SS gumo na cesti, se naj zaradi lastne varnosti prestavi na dirkališče, ker na cesto enostavno ne sodi.

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@BIZKIT .. D208F RR je guma stara kake 4 - 5 let.. je bila sicer odlična ampak dvomim da jo je mogoče sploh še kje dobit

Uf eno sm vidu na avto.netu samo sm zdjle mal bolj slike pogledal pa je zadeva stara 6 let :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šešir pojdi na pisto, da se ti ne bo še kaj naredilo. Pa poredit se bo treba malo, pa ne bo takih težav z gripom!

Saj tja sem sel.Pa je biilo zaprto.Sem pac moral narediti krog po cesti ;)

Miha dobis p.m

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja saj ne rečem, tud meni drži do roba ampak ne upam motorja preganjat ker imam občutek da jo bom pregrel - občutek sem dobil pri zadnjem obiku golice v hitrem delu s sopotnico..

sej pravim, mogoče po krivici ampak ji vseeno ne zaupam..

plesala sma edino v dežju na črtah in prehodih (konkretno) ampak to bi itaq z vsako..

@ dami34, ne verjamem da ti bo sportsmart zdrsnila brez razloga.. razlog je vedno, če pa misliš da je ta rang gume prešvoh si pa umisli gp racer..

mogoče bi bilo za razmislit tudi o diablo rosso, jih je že kdo probal? z pirellijem sem bil vedno zadovoljen edino kilometrina je bila pri supercorsi problem..

michelina in metzellerja pa ne dam več gor :SS

Narobe si me razumel, roadsmart mi je zdrsnila, sportsmarta še nisem poskusil. Iščem pa vseeno gumo ki bo solidno držala ,pa tudi kilometrino vsaj ene 6-7 jurjev da bo zmogla in od tega polovica v dvoje, kar je pa verjetno težko dobit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga glih klejem...to enostavno ni normalno!

Pirelli je vedno enak in enako drži!

Dunlop D211 M pa je prejšnja zadnja kolikor toliko držala!Oziroma je držala med supercorso in corso-bolj kot corsa!Ta,ki jo imam sedaj gor pa je v pi....enostavno je isti drek od dreka kot je vedno bil dunlop!Zadnja popušča kot pri norcih.Danes vsaj trikrat konkretno spustila in še nekajkrat malo...

Pa isto se vidi po linijah profila kako cufa te robe!

V glavnem nikoli več kaj druga kot pirelli ali mogoče D211gp.Raje pa navadno corso kot D211,ki je vsaj ta zdaj namenjena turistom in ne...in je moje mnenje o njej :BUA::SS

Al je ta NTEC namenjen,da imamo tudi po cestah pumpane 1,2,če hočemo,da dela???? :SS

Zdaj pa hitro pribijat minuse-sploh dunlopovci,ki kaj druga niste vozili... :P

Jokca!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Narobe si me razumel, roadsmart mi je zdrsnila, sportsmarta še nisem poskusil. Iščem pa vseeno gumo ki bo solidno držala ,pa tudi kilometrino vsaj ene 6-7 jurjev da bo zmogla in od tega polovica v dvoje, kar je pa verjetno težko dobit.

in točno to BI NAJ bile tako opevane sport smartke.. tudi jaz jih še nisem imel, sem pa kr odločen da bodo naslednje gor..

je pa sigurno major razlika med tedi in roadsmartkami

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!