Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

@baddad (1)verjetno gre z vsako gumo naredit 20kkm sam (2)v cem je pol sploh smisel motorja?Ga imas zato,da se hvalis kako (3)nizki stroski so z njim?

Le zate,da lahko izkusnjo delis na drugih forumih.(4)Koliko pa je resnice v tem pa je spet drugo....

(1) Navadna špekulacija, brez empiričnih dokazov in brez pomena za temo.

(2) Od konca 60.ih let, ko tebe sploh ni bilo na svetu, sta me oče in njegov frend peljala na Bianchiju in Nortonu, pa do danes,po 300 000km, vožnje po vročini, dežju, snegu.. nisem še odkril misterij in razloga zasvojenosti z motorji. No, zdaj nam bo sesir povedal kaj je smisel motorja in motorizma. Dvomim!

(3) Spet nakladaš. Michellin sodi v višji cenovni razred. Bremzer naredi 12000 km z Metzelerko, drugi naredijo komaj 6000 km in v čem je problem?

(4) Smisel forumov vidim, kot vir dodatnih informacij od ljudi z neposrednimi izkušnjami. Velikokrat se mi zdijo informacije bolj točne, kot pa jih servirajo mediji in podkupljivi novinarji. Osebno imam zelo dobre izkušnje na tujih forumih ( predelava PCIII, drug zračni filter, bremze in amortizerji od druge znamke... so vse info, ki sem jih dobil na forumu in so držale v nulo, tako kot mnenja o PR2) Koliko je resnice na forumih, najbolje da začneš pri sebi.

(5) S tem zaključujem debato :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(1) Navadna špekulacija, brez empiričnih dokazov in brez pomena za temo.

(2) Od konca 60.ih let, ko tebe sploh ni bilo na svetu, sta me oče in njegov frend peljala na Bianchiju in Nortonu, pa do danes,po 300 000km, vožnje po vročini, dežju, snegu.. nisem še odkril misterij in razloga zasvojenosti z motorji. No, zdaj nam bo sesir povedal kaj je smisel motorja in motorizma. Dvomim!

(3) Spet nakladaš. Michellin sodi v višji cenovni razred. Bremzer naredi 12000 km z Metzelerko, drugi naredijo komaj 6000 km in v čem je problem?

(4) Smisel forumov vidim, kot vir dodatnih informacij od ljudi z neposrednimi izkušnjami. Velikokrat se mi zdijo informacije bolj točne, kot pa jih servirajo mediji in podkupljivi novinarji. Osebno imam zelo dobre izkušnje na tujih forumih ( predelava PCIII, drug zračni filter, bremze in amortizerji od druge znamke... so vse info, ki sem jih dobil na forumu in so držale v nulo, tako kot mnenja o PR2) Koliko je resnice na forumih, najbolje da začneš pri sebi.

(5) S tem zaključujem debato :surrender:

se strinjam s tabo. toda tudi sesir je na nek način povedal svoje mnenje. tudi z njim se strinjam. ko berem, koliko km naredijo nekateri z gumami (predvsem ss), mi sploh ni jasno kako jim to uspe. sam se sicer ne vozim glih počasi, samo brezglavo pa tudi ne nažigam (predvsem v nižjih prestavah in z mesta), pa mi nikoli ne uspe naredit več kot 4kkm-6kkm. pa tudi, kot sem že napisal, raje gumo večkrat menjam in s tem večkrat doživim prvinske užitke motoriranja v različnih situacijah. seveda, če bi pa predvsem "potoval" bi iskal kompromis v smeri čimvečje kilometrine.

opažam pa, da na tem forumu veliko ljudi predvsem teoretizira, kar znižuje verodostojnost vsem, predvsem pa uporabno vrednost napisanega.

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(1) Navadna špekulacija, brez empiričnih dokazov in brez pomena za temo.

(2) Od konca 60.ih let, ko tebe sploh ni bilo na svetu, sta me oče in njegov frend peljala na Bianchiju in Nortonu, pa do danes,po 300 000km, vožnje po vročini, dežju, snegu.. nisem še odkril misterij in razloga zasvojenosti z motorji. No, zdaj nam bo sesir povedal kaj je smisel motorja in motorizma. Dvomim!

(3) Spet nakladaš. Michellin sodi v višji cenovni razred. Bremzer naredi 12000 km z Metzelerko, drugi naredijo komaj 6000 km in v čem je problem?

(4) Smisel forumov vidim, kot vir dodatnih informacij od ljudi z neposrednimi izkušnjami. Velikokrat se mi zdijo informacije bolj točne, kot pa jih servirajo mediji in podkupljivi novinarji. Osebno imam zelo dobre izkušnje na tujih forumih ( predelava PCIII, drug zračni filter, bremze in amortizerji od druge znamke... so vse info, ki sem jih dobil na forumu in so držale v nulo, tako kot mnenja o PR2) Koliko je resnice na forumih, najbolje da začneš pri sebi.

(5) S tem zaključujem debato :surrender:

1.enako s tvojim copy pasti...verodostojni glih tolk kot ti kar sem jz napisal za kilometrino z PP

2.To si si pa polnoma sam kriv.drugace pa imam tudi sam imam najmanj toliko kilometrov,pa ceprav se motorist sele 17let oz 18let.

3.glede ne to,da stane komplet 250eu.Niti niso med najdrazjimi.Kar pa sploh ni pomembno.Ker se teh nekaj eu porazgubi med kilometrino.In pisal sem v koncnem strosku na kilometer in ne nakupni ceni.Napisal sem,ce imate motorje zato,da se pol hvalite z nizkimi stroski.

4.se strinjam.Sploh kar se predelav tice.Se posebej,ce je dodan celo slikovni material.

5.no ja... tvoja debata je bila bolj na nivoju copy pastov.

Sem ti pa dal plus....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komplicirat pa znate. Obstaja več rangov gum, zdej pa se je treba odločit kak rang gume bo kdo vozil oz. kaj mu paše. V rangu SS gum bo npr. razlika +-1000km na gumo glede na stil vožnje in ni kej filozofirat. Tudi nova je lahko prec hin, če po tistem ko zapelješ od vulkanizerja narediš burn out :)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No zdaj bom pa jaz eno lovsko pribil. Na motorju imam GP racer 211, tale sprednja na sliki ima za sabo ~9900 km. Enkrat sem rekel, da jo pumpam na 2.5 pa sem potem ugotovil, da mi števec laže za 0.15, tako da jo že ves čas pumpam na 2.35.

Bila je enkrat na marofu, zato na levi strani malo bolj nagubana, kjer se je konkretno segrela. Ne bom rekel da vozim izjemno hitro po cestah, ampak glede na to da so porabljene do roba, pomeni da sem in tja se pa že nagnem malo v ovinek. Vzmetenje dela kot treba, na 2 leti ima sveže olje.

Ne bremzam globoko v ovinek, ker to spada na pisto (razen če zamočim kak ovinek), pravzaprav niti dosti ne bremzam, vozim tekoče. Pri 44.000 imam sprednje ploščice originalne.

Skoraj vedno ko grem čez ride se tudi zapeljem malce gor in dol, če ne bi, bi bila še bolj zdrava, naprimer. Supercorso SC2 sem uničil v 5500 km.

Kako vam katerekoli gume rata uničit v 3000 km, mi ni jasno, sploh recimo sprednje. A to potem ves čas v smrt letite in zavirate do temena ko Rossi? Ker meni tale niti enkrat ni spustila, pa sem npr. zadnjič motor vrgel čisto na koleno brez presedanja, ker sem zamočil v ovinek in sem moral malce bolj nagnit. Jaz ne vem če obstaja boljša guma trenutno, glede na kompromis ki ga ponuja.

Bom jutri še pomeril koliko ima profila proti novi, ker imam eno novo že doma. :P

Predlagam da se stalni udeleženci te teme enkrat dobimo na ridah in se vsak v svojem normalnem ritmu odpeljemo na kavo v postojno, da ugotovimo kaj spada pod normalen ritem posameznika in potem ugotavljamo dalje, kaj je hitra vožnja in kaj normalna. :P

post-17196-0-32195500-1315336650_thumb.jpg

post-17196-0-22752700-1315336655_thumb.jpg

post-17196-0-22628400-1315336660_thumb.jpg

post-17196-0-29933200-1315336664_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem eden tistih, ki ne bomo nikoli razumeli kako lahko rata nekomu po cesti uničit gumo v 2000 ali 3000 km, ker jaz ne šparam kolenskih drsnikov, delam konkreten procent kilometrov na Ridah in Rakitni, pa vseeno gume zdržijo precej dlje..

Ampak še bolj neverjeten mi je pa izgled tvoje prednje GP Racerke po 10.000 km :D To je pa druga skrajnost, ki jo brez slik ne bi kupil..

Meni zdržijo GP Racerke, kombinacija medium medium okoli 6000km dinamične cestne vožnje. Ajde s prvo sem odpeljal še dva Marofa, tako da jo je še tam pobralo, ampak po cca 6000 sta pri meni navadno kar obe zreli za menjavo. Ajde, pa recimo da bi prva (brez marofov) komot lahko nardila še kakšen km več, ampak raje zamenjam skupaj. Tako je bilo z obrabo še ko sem vozil model 209 in sedaj pri 211. Gume vozim do indikatorja ali zakonske meje, nikoli do gladkega.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem eden tistih, ki ne bomo nikoli razumeli kako lahko rata nekomu po cesti uničit gumo v 2000 ali 3000 km, ker jaz ne šparam kolenskih drsnikov, delam konkreten procent kilometrov na Ridah in Rakitni, pa vseeno gume zdržijo precej dlje..

Jest se tut kr parkrat pelem na Rakitno in lohk rečem, da mi požre sprednjo in zadnjo v 3000 kilometrih. Lahko, da je vzrok dvocilidraš pa moja telesna teža ( 93 kg). Možno tut , da bi z mal bol nastavljenim vzmetenjem kšnga jurja več naredu. Tko dunlop GP kot supercorsa sta hitr brez profila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pismo no... nevem kaj js delam, pa nevem kaj vi delate :surrender: sam meni guma ne zdrži več kot 5000km pa če motor porivam peš. Z mesta speljujem ko stari ateji, žlajfam pa tudi bl ne ko ja (pr 38.000 menjal original ploščice spredaj) Lahko se dobimo kjerkoli poklepetamo, pa "normalno" peljemo kamorkoli.

Za referenco: 65kg+oprema, motor CBR600f -do sobote, potem štejem drugo kategorijo. Se bojim da glede porabe gum v še slabšo. V2 998cc italijanskega porekla... Tam sploh nevem kaj me čaka:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V2 998cc italijanskega porekla... Tam sploh nevem kaj me čaka:)

Če ti zdj dost gume žere, ti bo pol še bl ja :). Sm tud mel prej cbr600f, delal z dunlopko recimo tud 7kkm, aprilia mi tud ne žre velik gum, kokr je navada za v2 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pismo no... nevem kaj js delam, pa nevem kaj vi delate :surrender:

Za referenco o kakšni vožnji se pogovarjamo pri cca 6000 km na set GP Racerja:

post-1190-0-95065500-1315466265_thumb.jpg

Procent km na Ridah in Rakitni je kar velik.. Je pa res, da sicer ne tiščim na polno.. Če se npr. peljem po stari cesti proti morju so moje hitrosti do 150 km/h in ne 200+ kot pri nekaterih SS šoferjih.. Isto če grem na AC, ponavadi tja do 140 - 150 km/h potovalne hitrosti, več samo na trenutke.

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za referenco o kakšni vožnji se pogovarjamo pri cca 6000 km na set GP Racerja:

No, smo tam nekje s stilom vožnje. Je pa res, da se js tako peljem v dvoje velikokrat. Sam to v tem primeru (5000km) nisem upošteval. Zadnje 2 kompleta je bilo turistične vožnje v dvoje (2x dolomiti, plus okoliške turce) napumpano 2,7spredi-3,0zadi pa so se zradirale v 4000km preko indikatorja. Na mostičku so ble pri cca 3400-3500. Do železja bi sicer šle še kake 500km, sam nisem reskiral (ne življenja, ne kazni). Js imam 65+oprema, deklica 48+oprema.

Zdej razmišljam o kakih road smart al pa Z8 al pa road atack ipd za mille. Za po cesti bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, smo tam nekje s stilom vožnje. Je pa res, da se js tako peljem v dvoje velikokrat. Sam to v tem primeru (5000km) nisem upošteval. Zadnje 2 kompleta je bilo turistične vožnje v dvoje (2x dolomiti, plus okoliške turce) napumpano 2,7spredi-3,0zadi pa so se zradirale v 4000km preko indikatorja. Na mostičku so ble pri cca 3400-3500. Do železja bi sicer šle še kake 500km, sam nisem reskiral (ne življenja, ne kazni). Js imam 65+oprema, deklica 48+oprema.

Zdej razmišljam o kakih road smart al pa Z8 al pa road atack ipd za mille. Za po cesti bo.

Vožnja v dvoje jih žal požre...isto je bilo pri meni na bridgestone bt016...4 jurje in je bila na indikatorjih. Zdej testiram sportsmart, pa bomo videli.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vožnja v dvoje jih žal požre...isto je bilo pri meni na bridgestone bt016...4 jurje in je bila na indikatorjih. Zdej testiram sportsmart, pa bomo videli.

men je bt016 zdržala 8000km. pa bi še bilo za kakega jurja, več pa vprašanje, ker ne vem, koliko jih pobira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem pa tole najdu na moji roadsmart. kakšno mnenje?

Drgača pa. . . tale je precej bol trdoživa kot je bla prejšnja :hmm: ima že ccaa 5000km, pa do bočnih indikatorjev manjka še cca 2mm! prejšni vikend sem jo polno naložen zlorabljal po istarskom ypsilonu. . . . ampak hudič po sredi še zmer cela. Sploh ne vem, če bi probal sportsmart. :hmm:

post-1354-0-10441800-1315507637_thumb.jpg

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je bt016 zdržala 8000km. pa bi še bilo za kakega jurja, več pa vprašanje, ker ne vem, koliko jih pobira.

meni je zadnja bt015 zdržala 4000, od tega prvih 1000 zelo zelo zmernih za utekanje motoja in menjalnika. sprednja bi bla še za kr nekaj kilometrov.

drugače sem pa kr zadovoljen z gumo (za razliko od večine, ki so jo kritizirali), še posebej zdaj v vročih dneh je oprijem res dober.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je zadnja bt015 zdržala 4000, od tega prvih 1000 zelo zelo zmernih za utekanje motoja in menjalnika. sprednja bi bla še za kr nekaj kilometrov.

drugače sem pa kr zadovoljen z gumo (za razliko od večine, ki so jo kritizirali), še posebej zdaj v vročih dneh je oprijem res dober.

Hmmm, ti pa si res eden redkih, ki si zadovoljen z oprijemom gume bt 015. Jaz z oprijemom nisem bil zadovoljen. Sem pa zelo presenečen nad gumo bt 003 pro, prijatelj je z njo naredil 6500 kilometrov!! Vozi jo na Fireblade 2007 letnik, pa ni počasen na cesi res ne! Po 6500 km je guma za zamenjavo, ampak še vedno ni čisto gladka! :evilgrin:

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katero trdoto pa ima? Se na cesti uredu ogreje?

Zgleda sem nekaj zajebal, BT 003 racing street verjetno, ki je samo ena trdota, in je homologirana za cesto, ne pro. Pro je potemtakem imel sprednjo, ki je tako ne zguliš tako hitro kot zadnjo, če znaš vozit. :evilgrin:

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem pa tole najdu na moji roadsmart. kakšno mnenje?

Drgača pa. . . tale je precej bol trdoživa kot je bla prejšnja :hmm: ima že ccaa 5000km, pa do bočnih indikatorjev manjka še cca 2mm! prejšni vikend sem jo polno naložen zlorabljal po istarskom ypsilonu. . . . ampak hudič po sredi še zmer cela. Sploh ne vem, če bi probal sportsmart. :hmm:

post-1354-0-10441800-1315507637_thumb.jpg

Klasika za roadsmart...tudi meni je vedno enako pobiralo (kar je bdw čisto normalno zaradi utora, potem pa rob zagrabi in se bolj pobrusi), ampak vedno sem pa okrog 10000 km naredil in polovico v dvoje...imam pa hudo zamero na prednjo roadsmart, ki je večkrat kar brez vzroka zdrsnila...enake probleme je imel sedaj novi lastnik s prednjo roadsmart in jo je gladko šel zamenjat za drugi tip gume.

p.s. ali si mislil navpično črto?

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti kar testiraj, pol boš povedal :D sej poraba na tvoji in moji zverini je prbližno ista... Pol se pa na eni kepci Pr' Marjanci use zmenmo :D

Pr marjanci najmanj rabi..gume...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

p.s. ali si mislil navpično črto?

navpična me mal skrbi.

Drgač pa se mi zdi kar okej pobrana. Zgleda da krajše fure res drugače pobirajo gumo. Lani je podobno ohranjeno kot je ta na sliki do zadra in nazaj čist frderbalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm, ti pa si res eden redkih, ki si zadovoljen z oprijemom gume bt 015. Jaz z oprijemom nisem bil zadovoljen. Sem pa zelo presenečen nad gumo bt 003 pro, prijatelj je z njo naredil 6500 kilometrov!! Vozi jo na Fireblade 2007 letnik, pa ni počasen na cesi res ne! Po 6500 km je guma za zamenjavo, ampak še vedno ni čisto gladka! :evilgrin:

jaz jo primerjam s pilot power in m3. predvsem ni tako slaba, kot mnogi pravijo. za bt003 rs sem pa res slišal/bral. da je odlična, sam jo prehitro zliže.

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!