m@dness Objavljeno Avgust 4, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2011 na pisti vedno pobere najprej tisti pas gume med zunanjim robom in sredino ker tam pač vsi pospešujemo, na cesti pa meni osebno gume ne more pobrat po robu prej po robu ker enostavno v moji okolici ni ceste ki bi to dopuščala, razen če bi se vsakič peljal lagano do lavamunda in tam pol nažigal.. enostavno mariborčani nimamo sreče da bi imeli lepe ceste v svoji okolici tilingerossi in shark90 2
krucymucy Objavljeno Avgust 4, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2011 enostavno mariborčani nimamo sreče da bi imeli lepe ceste v svoji okolici Rogla? Na Pohorju ni nobene ceste? Pa tudi do Lavamunda nimaš daleč, tako da ne jamraj. V Planini živijo trije ljudje, vsi ostali imajo pa do tistih dveh ovinkov toliko kot ti do rogle ali pa še dlje. Frips, Jure, m@dness in 2 others 3 2
m@dness Objavljeno Avgust 4, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2011 Rogla? Na Pohorju ni nobene ceste? Pa tudi do Lavamunda nimaš daleč, tako da ne jamraj. V Planini živijo trije ljudje, vsi ostali imajo pa do tistih dveh ovinkov toliko kot ti do rogle ali pa še dlje. nisem te vprašal za mnenje, povedal sem svoje stališče... več kot očitno je da nisi iz teh krajev na rogli zgleda še nisi bil, do lavamunda je 80km... sicer pa kaj bi tebi račune polagal.. malakai, daneb, tilingerossi in 2 others 5
Petzl Objavljeno Avgust 4, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2011 Js sm z pireliko dragon supercorsa sc2 naredil borih 2500 kilometrov, guma drži zelo dobro, razen na kakšnem slabšem asfaltu, se prav čuti kako zadnja guma drsi iz ovinka. Segreje se hitro, grip ima dober, zmotila me je samo kilometrina Res pa je da je bila prva vgradnja na ktm 690 smc, če je mogoče v tem razlika. Piše pa gor made in germany LP Vse Pirellijeve radialne gume so made in germany/italy, razen diagonalke (scooter, cross ipd) je pa made in brazil PS. Pirelli je kupu Metzeler, in gre za ti. "match mould" npr zmes pri supercorsi pro je enaka zmesi pri racetec k3
Petzl Objavljeno Avgust 4, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2011 Aja pa še to sem pozabil. Ne vem, če si bral moje objave malo nazaj, ampak mislim da imava enak problem z zadnjo gumo Sportsmart. Tudi jaz sem mislil, da je težava v tlakih, pa sem ostal razočaran. Tudi zdaj z manjšim tlakom, ni veliko bolje. Malo je, ji pa vseeno ne zaupam več. Moje mnenje je še vedno, da je guma zelo dobra turistično športna guma, za nažigavanje pa žal ni, ker preveč rada nenapovedano preseneti. Pa naj trgovci in revije še kako nasprotno trdijo. S to gumo niti pod razno nebi šel na dirkališče! P.S.: Če koga zanima, se pa lahko zmenimo za ugoden odkup moje zadnje Sportsmartke, širine 180, prevoženih cca 2500 km ter na robih pobrana do markerjev, sredina pa še ima nekaj profila. Ker jaz bom menjal komplet gum, in se mi jo po eni strani zdi škoda stran metati tako, da za tistega ki ni tako agresiven pa gre bolj redko ali pa nikoli po kolenu, jo bo še lahko po sredini vozil nekaj časa. A mas taprvo tud Sportsmart?
Cestakar Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 sprednja je hvala bogu Qualifier RR, ki mi daje več zaupanja. Ne vem kdo je tukaj takšen Sportsmart fan, karkoli napišem proti tej gumi dobim minuse. Svoboda govora pa to!! Jaz povem po pravici kako jo občutim, če pa raje verjamete podkupljenim testom pa trgovcem pa kar, sam ne jamrajte pol, da se ne morte 100% pelat! daneb in malakai 1 1
biker77 Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 sprednja je hvala bogu Qualifier RR, ki mi daje več zaupanja. Ne vem kdo je tukaj takšen Sportsmart fan, karkoli napišem proti tej gumi dobim minuse. Svoboda govora pa to!! Jaz povem po pravici kako jo občutim, če pa raje verjamete podkupljenim testom pa trgovcem pa kar, sam ne jamrajte pol, da se ne morte 100% pelat! dej raj sliko tiste ki jo prodajaš..da vidmo če se jo splača kupit..
Petzl Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 sprednja je hvala bogu Qualifier RR, ki mi daje več zaupanja. Ne vem kdo je tukaj takšen Sportsmart fan, karkoli napišem proti tej gumi dobim minuse. Svoboda govora pa to!! Jaz povem po pravici kako jo občutim, če pa raje verjamete podkupljenim testom pa trgovcem pa kar, sam ne jamrajte pol, da se ne morte 100% pelat! S sprednjo Qualifierr RR sam nisem bil zadovoljen (nemiren prvi del motorja), kar se pa Dunlopa tice pri nas, je pa itak ze slovenski nacionalni simbol, tako da se ne sekiraj . Kupi Pirelli, kilometrov bo malo manj, cena je tam-tam pa zadovoljen bos
Cestakar Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 dej raj sliko tiste ki jo prodajaš..da vidmo če se jo splača kupit.. Umikam prodajo zadnje gume, ker nočem koga nategniti.....Če bi še bila dobra guma, bi itak dal slike gor. Sem se še vozil z njo in sem ob straneh poradiral še zadnje sledi profila. O:-) Še parkrat naredim furo pa bo začela razpadat, se pravi bo vidna sestava po pasovih. Takšne gume, ki je pa dobesedno fuč, pa res ne dam naprej, pa tudi če ima sredina profil. Pa še iz zakonske podlage ni več cestno legalno po obrabi. Jure, svobodnaptica01, malakai in 1 other 2 2
Cestakar Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 S sprednjo Qualifierr RR sam nisem bil zadovoljen (nemiren prvi del motorja), kar se pa Dunlopa tice pri nas, je pa itak ze slovenski nacionalni simbol, tako da se ne sekiraj . Kupi Pirelli, kilometrov bo malo manj, cena je tam-tam pa zadovoljen bos Ma ja, saj tudi Qualifier RR ni boh ve kaj, ampak nampram zadnji Sportsmart (ki je KAO oh in sploh kilometrina, pa grip pa steza ter dež pa ne vem kaj k**** še vse), je še vseeno malenkost bolj predvidljiva. svobodnaptica01 in malakai 1 1
Jure Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 Glede na to, da praviš, da je grip te gume že tako in zanič in je sedaj že tolk poradirana, da ni več sledov profila, se ti še vedno misliš vozit s tako gumo in naredit par fur?
Cestakar Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 Glede na to, da praviš, da je grip te gume že tako in zanič in je sedaj že tolk poradirana, da ni več sledov profila, se ti še vedno misliš vozit s tako gumo in naredit par fur? Lej za mene polagano še lahko gre, ko vem v kakšnem stanju je guma in kako sploh prime ter se obnaša. Kdo je pa rekel, da bom gnal neki na kolen pa pospeševal na polno? Po kakšni dokaj ravni cesti še kamot. Pa par fur zame je okol 100 km. Nisem jaz kilometraš, ko dela po 500 km dolge fure v eni rundi. svobodnaptica01 in malakai 2
Demon Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 sprednja je hvala bogu Qualifier RR, ki mi daje več zaupanja. Ne vem kdo je tukaj takšen Sportsmart fan, karkoli napišem proti tej gumi dobim minuse. Svoboda govora pa to!! Jaz povem po pravici kako jo občutim, če pa raje verjamete podkupljenim testom pa trgovcem pa kar, sam ne jamrajte pol, da se ne morte 100% pelat! Ne sekiraj se zaradi minusov, jaz sem dobil nešteto minusov, ker sem napisal, da je zame NAJBOLJŠA guma Metzeler K3 in da sta za moje pojme enako dobri gumi samo Pirelli Dragon Supercorsa in Diablo Supercorsa.... Pa ti povem, sem zvozil tudi en komplet Dunlop D211 GP Racer, pa je bilo dovolj, da Dunlopa nebom več vozil, ker mi je prednja tresla, pa še neenakomerno mi je motor padal v ovinek, ni tako točno držal smeri kot jo drži K3, pa še kakšna malenkost bi se našla ki je mene pač motila...
Cestakar Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 Mah saj se ne sekiram. Zdi se mi pa butasto. Hočeš mogoče komu pomagat, da ne bi padel na isto marketinško potezo. Pol te pa pristaši popljuvajo. Mogoče je pa problem, da sploh ne znajo čutit gume ali jim je pač logo znamke všeč. Se mi smilijo, če so tko zaostali. Servis Čarman je enako, on tudi očitno pozna samo Dunlop. Pa kako super je na pisti, pa NTEC pa kao pocen preka drugim. Ko pa vprašaš zakaj je guma v kurcu, pa ne dobiš nazaj odgovora. Prej pa hvale o njej, da joj, še v revijah pod čarmanovo reklamo. Naj se gredo solit ti trgovci vsi skupaj. Zdaj bom delal sam svoje "teste", pa po nasvetih kolegov, ki imajo podoben stil vožnje kot jaz in bom najbolj vedel kaj meni paše. Pa tudi, če bo čunga lunga. Pa pustimo to... Diablo Supercorsa je novejši model Dragon Supercorsa ane? svobodnaptica01, Kor13 in malakai 1 2
biker77 Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 Mah saj se ne sekiram. Zdi se mi pa butasto. Hočeš mogoče komu pomagat, da ne bi padel na isto marketinško potezo. Pol te pa pristaši popljuvajo. Mogoče je pa problem, da sploh ne znajo čutit gume ali jim je pač logo znamke všeč. Se mi smilijo, če so tko zaostali. mogoče se ti zdiš "zaostal" tistim ki preferirajo drugo znamko kot ti.. in ker dejansko praviš da je zanič nekaj kar je drugim dobro jim nisi simpatičen.. smo ugotovili..tebi dunlop ne paše..nisi edini..najbrž se bo našel še kdo..in najbrž je veliko tistih ki jim je dunlop všeč.. pljuvanje ne prinese nič dobrega..ampak začel si s tem ti Cestakar, Jure in Kor13 2 1
Demon Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 Pa pustimo to... Diablo Supercorsa je novejši model Dragon Supercorsa ane? Ja Diablo je naslednik Dragon Supercorse. saj če pogledaš na Pirellijevo stran, Dragonce sploh ni več gor.
malakai Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 .... Sem se še vozil z njo in sem ob straneh poradiral še zadnje sledi profila. O:-) Še parkrat naredim furo pa bo začela razpadat, se pravi bo vidna sestava po pasovih. Takšne gume, ki je pa dobesedno fuč, pa res ne dam naprej, pa tudi če ima sredina profil. Pa še iz zakonske podlage ni več cestno legalno po obrabi. Pozdravljen Cestakar, Ob menjavi zadnje gume, če ti ni odveč, prosim poslikaj staro gumo in sliko prilimaj tule. Se zna debata še dodatno zaplesti. Srečno.
Cestakar Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 Pozdravljen Cestakar, Ob menjavi zadnje gume, če ti ni odveč, prosim poslikaj staro gumo in sliko prilimaj tule. Se zna debata še dodatno zaplesti. Srečno. Napišeš, da ti ni vredu in bi mel kako drugo, pa te z minusi napadejo. Sem pa napisal, da je to moje mnenje, da športno vožnjo s cestaki ta guma ne sede, vsaj meni ne, čeprav so jo ravno pod ta stil tiščali prodajalci. Celo več, da je track day guma lahko!! Pa saj ni čudno, značilno za forume, da visi gor folk, ki je v resničnem življenju rit, na spletu pa taveči frajer in tuff guy. Slike gume ne bo!! Kot sem pa rekel, pa tudi nisem prasec, da bom tako obrabljeno naprej prodajal. Za kilometrino 2500 km, bi človek mislu, da bo šla še dlje, pa je hvala bogu se guma pri men že obrabla, kot pa da bi jo dal naprej in nekomu po 100 km. Tako, da po testih 7000 km ali več je jaz absolutno nisem dosegel. Tist, ki hoče jo naj kupuje, jaz ziher ne bom in mi je vseeno. Če pa koga zanima, zakaj mi ni všeč pa naj namesto čakajoče slike prebere poste za nazaj. Poznam tudi znanca, ki ima iste probleme s sportsmartko in je celo highsider padel!! malakai 1
malakai Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 .... Slike gume ne bo!! .... Pa samo sliko gume sem hotel videt ... ne pa žolca brat :grrr Kor13, daneb in tilingerossi 3
Jure Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 Napišeš, da ti ni vredu in bi mel kako drugo, pa te z minusi napadejo. Sem pa napisal, da je to moje mnenje, da športno vožnjo s cestaki ta guma ne sede, vsaj meni ne, čeprav so jo ravno pod ta stil tiščali prodajalci. Celo več, da je track day guma lahko!! Pa saj ni čudno, značilno za forume, da visi gor folk, ki je v resničnem življenju rit, na spletu pa taveči frajer in tuff guy. Slike gume ne bo!! Kot sem pa rekel, pa tudi nisem prasec, da bom tako obrabljeno naprej prodajal. Za kilometrino 2500 km, bi človek mislu, da bo šla še dlje, pa je hvala bogu se guma pri men že obrabla, kot pa da bi jo dal naprej in nekomu po 100 km. Tako, da po testih 7000 km ali več je jaz absolutno nisem dosegel. Tist, ki hoče jo naj kupuje, jaz ziher ne bom in mi je vseeno. Če pa koga zanima, zakaj mi ni všeč pa naj namesto čakajoče slike prebere poste za nazaj. Poznam tudi znanca, ki ima iste probleme s sportsmartko in je celo highsider padel!! Tudi jaz bi rad videl sliko Sportsmartke, ki je bila po cestnih 2500 km ob robu tako obrabljena, da profila sploh videt ni več.. Zakaj pa ne slike? Vzameš telefon, šklocneš in je to to.. S tem, da ti je pa pač bolj všeč kakšen drug proizvajalec gum ni pa seveda popolnoma nič narobe. Vsakomur leži nekaj.. Jaz sem vozil že Pirelli, Michelin, Bridgestone in Dunlop, pa mi je pač slednji najbolj všeč. Komu drugemu pa kontra. Zato pa je na trgu tolk izbire. Kor13 in tilingerossi 2
maus Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 imel sportsmartke in mi niso tok všeč, zato sem šel nazaj na sport attack ... kilometraža in obraba precej podobna, osebno se lepše peljem s slednjimi moral sem to napisat ... maus vas ma rat daneb, gsx750f in trebor 3
simi Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 Ali ima kdo slučajno kakšno novo zadnjo gumo Dunlop gp racer D211 180 ali 190 za prodat?
MilanAndonovski Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 A ma kdo izkušnje s Conti Road Attack 2? Ka je kaj grip in kilometrina pri dinamični vožnji? daneb in krucymucy 1 1
Popularna objava Petzl Objavljeno Avgust 5, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 Enostavno debate v tej temi niso vec to, kar so bili pred nekaj leti. Prepirate se o tem ali Dunlop ali pa Pirelli in dam roko v ogenj, da se tezko najde kdo, ki je kdaj naredil izsecek ene in druge gume, ju zbrusil in "malo" razmislil cemu sluzi katera stvar (velikost klinov, gostota spirilnega navitja - jekleno/kevlarsko, stevilo in dolzina zavihov karkase, debelina obloge na boku, debelina podprotektorja in podkanalske plasti ipd). Res je, da je zmes kljucna za oprijem in zivljenjsko dobo pnevmatike, vendar vsi nasteti sestavni deli pnevmatike igrajo zelo pomembno vlogo pri samih voznih lastnostih, vendar v vseh 569 straneh, nisem zasledil niti ene debate o tem? Vecina vas zagovarja Dunlop, hja, iz marketinskega vidika vas nekako razumem - pred leti so bili nekje do 35% cenejsi od konkurence (Metzeler, Pirelli, Michelin, Bridgestone) in takrat smo vsi kupovali gume tega proizvajalca in tako se je ustvaril statusni simbol Dunlopa v Sloveniji. Hja, vse lepo in prav, vendar v zadnjih dveh letih vsi pozabljamo na dejstvo, da se je kvaliteta pri Dunlopu drasticno poslabsala: spiralno navitje pogleda iz pnevmatike - D211, Sportsmart... Tekalno oblogo dobesedno "odlepi" od karkase in stolce zadnji del motocikla (nekaj primerov v Sloveniji, ogromno po evropi) - v nekaterih primerih hude tozbe, odprti spoji tekalne obloge - Roadsmart in generalna tezava Dunlopa: vodljivost prve pnevmatike + neenakomeren naleg tekalne povrsine v nagibu. Vse to govorim za pnevmatike, ki so na voljo v prosti prodaji (do vkljucno D211), izjema so tekmovalne, ki so narejene na Japonskem oz. v Angliji (v vecini). Glede na to, da vsi tako slavno opevate NTEC tehnologijo, bi prosil nekoga, da mi razlozi kaj v praksi to sploh je - kako zgleda in zakaj PS. Pozna mogoce kdo MIRC tehnologijo, ki jo uporabljata Metzeler/Pirelli za izdelavo pnevmatik??? Naj namignem, da Dunlop lahko se dolga leta samo sanja o taki tehnologiji No, zdej pa hitr minuse popat Dr_Jakob, Cestakar, daneb in 10 others 13
biker77 Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 @langus..zakaj minuse.. res da se nisem poglabljal v neke hude tehnične zadeve.. ampak če men ena guma paše, druga pa ne..zakaj bi vozil "boljšo" ??? DINAMIK, Cestakar, daneb in 2 others 3 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se