Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

moja Sport Smart-ka ni bila nič kaj navdušena nad zalivkami

Tud moja ne.  Ena prednja bo sicer še povožena, ker je prišla k hiši brezplačno.

V primeru nakupa, bi dal prednost GP Racer oz RoadSmart.

Roadsmart, ta prva izvedba:

je na zadnjem kolesu na litrašu športno_potovalnega karakterja oddelala brez problemov 10.000km :D  

Roadattack 2 le 7.500 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim 2,3 / 2,7 pa bom preizkusil malenkost tlak dvigniti, ker do zdaj sem RoadSmart vedno pumpal 2.5/2.9 pa je zadeva kar špilala.

 

Sava sicer priporoča tole:

- vožnja z sopotnikom in dodatnimi kovčki – tlaku morajo biti usklajeni z zahtevami proizvajalca vozila: S: 2.5 / Z: 2.9 bar

- vožnja na dolge avtocestne razdalje pri višjih hitrostih: S: 2.5 / Z: 2.9 bar

- vožnja solo z težjimi motornimi kolesi kolesi (naked, touring): S: 2.3 – 2.5 / Z: 2.4 – 2.6 bar

- vožnja solo z lažjimi motornimi kolesi (sport): S: 2.1 – 2.4 / Z: 2.2 – 2.5 bar

- vožnja solo z zelo lahkimi motornimi kolesi (supermoto): S: 2.0 – 2.3 / Z: 1.9 – 2.4 bar

- vožnja po dirkalni progi: S: 1.9 – 2.3 / Z: 1.8 – 2.3 bar

 

Kljub temu sva z rumenimcestakom napolnila na 2.5 in 2.9... in zaenkrat se pelje ok.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z zalivkam je ponavadi tako..puste da motor sam čez pelje pa bo..bl k ga hočte prjet in obvladat slabš bo..ker ratate trdi in to seveda ni dobr na motorju..

motor zna sam s temi stvarmi porihtat..ponavad smo mi tisti ki paniko zganjamo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guma je narobe obrnjena. Indikator smeri je v napacno smer

 

Men zdej ni več čist nič jasno....ti hočš povedat, da puščica ne nakazuje pravilne smeri? Ja wtf, kako lahko to zajebajo....dej mal več povej, ne bit tko redkobeseden...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... vsaka prednja feltna ima gor puščico narisano.

Mogoče si/je pa kolo z gumo vred narobe gor zmontiral....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... vsaka prednja feltna ima gor puščico narisano.

Mogoče si/je pa kolo z gumo vred narobe gor zmontiral....

 

Toti Joža ga pihne vsake toliko, da človk ne ve al je resn al ne :P

 

 

Sava sicer priporoča tole:

 

 

Kljub temu sva z rumenimcestakom napolnila na 2.5 in 2.9... in zaenkrat se pelje ok.  

 

No cool, bomo proval še na 2,5/2,9, pa da vidimo, škodit ne more.

 

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

No cool, bomo proval še na 2,5/2,9, pa da vidimo, škodit ne more.

 

... če boš že ti toliko pumpal.... koliko moram šele jaz?!?!?!?!   :huh::slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... če boš že ti toliko pumpal.... koliko moram šele jaz?!?!?!?!   :huh::slap:

 

Ne sekiri se, 2,5/2,9 se glih skompenzira, ti si mal močnej od mene, sam mam pa jaz mal močnej motor od tebe...

 

p.s. močan beri - težji :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja puščica ki označuje smer vrtenja kolesa je obrnjena narobe. In NE ni samo puščica narobe. Guma je narobe gor dana al pa je feltno narobe gor dal. Sem primerjal z Logarr -jevo sprednjo gumo. On ma prav jaz narobe obrnjeno. A se sprednja feltna lohk obrne pa jst ne vem. še nisem sam dajal sprednje gume dol. Bom šel v sredo nazaj k vulkanizerju pa bo že poba zrihtu tko da bo prov. Na sami vožnji nisem opazil da bi blo kaj narobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne izkušnje mate kj z Dunlop sportmax mutant? pač sama vožnja, lega itd..?

 
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja puščica ki označuje smer vrtenja kolesa je obrnjena narobe. In NE ni samo puščica narobe. Guma je narobe gor dana al pa je feltno narobe gor dal. Sem primerjal z Logarr -jevo sprednjo gumo. On ma prav jaz narobe obrnjeno. A se sprednja feltna lohk obrne pa jst ne vem. še nisem sam dajal sprednje gume dol. Bom šel v sredo nazaj k vulkanizerju pa bo že poba zrihtu tko da bo prov. Na sami vožnji nisem opazil da bi blo kaj narobe.

Meni je pri Španu na Brezovici en mojster narobe namontiral prednjo pnevmatiko, opazil prepozno, naslednji dan šel na jadransko magistralo, vožnja je potekala brez problema, seveda pa to ne sme postati ustaljena praksa :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja puščica ki označuje smer vrtenja kolesa je obrnjena narobe. In NE ni samo puščica narobe. Guma je narobe gor dana al pa je feltno narobe gor dal. Sem primerjal z Logarr -jevo sprednjo gumo. On ma prav jaz narobe obrnjeno. A se sprednja feltna lohk obrne pa jst ne vem. še nisem sam dajal sprednje gume dol. Bom šel v sredo nazaj k vulkanizerju pa bo že poba zrihtu tko da bo prov. Na sami vožnji nisem opazil da bi blo kaj narobe.

Počak da bo voda na cesti, bomo videli, če bo še brez problema. ušesa navit monterju!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja puščica ki označuje smer vrtenja kolesa je obrnjena narobe. In NE ni samo puščica narobe. Guma je narobe gor dana al pa je feltno narobe gor dal. Sem primerjal z Logarr -jevo sprednjo gumo. On ma prav jaz narobe obrnjeno. A se sprednja feltna lohk obrne pa jst ne vem. še nisem sam dajal sprednje gume dol. Bom šel v sredo nazaj k vulkanizerju pa bo že poba zrihtu tko da bo prov. Na sami vožnji nisem opazil da bi blo kaj narobe.

 

Feltne pomoje ne more narobe obrnit že zaradi distančnikov. Verjetno je gumo narobe namontiral. Se je tud men že zgodilo. Problem tega je predvsem, da (kot že omkenjeno) da guma ne izpodriva vode. 

Opažam pa, da je veliko vulkanizerjev prekleto površnih!

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja puščica ki označuje smer vrtenja kolesa je obrnjena narobe. In NE ni samo puščica narobe. Guma je narobe gor dana al pa je feltno narobe gor dal. Sem primerjal z Logarr -jevo sprednjo gumo. On ma prav jaz narobe obrnjeno. A se sprednja feltna lohk obrne pa jst ne vem. še nisem sam dajal sprednje gume dol. Bom šel v sredo nazaj k vulkanizerju pa bo že poba zrihtu tko da bo prov. Na sami vožnji nisem opazil da bi blo kaj narobe.

 

Pa fino bi bilo da poveš kdo je bil tako površen?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem kupil motor je bila tudi guma narobe obrnjena...zraven pa tudi feltna. Se pravi da je gumo namontiral prav na feltno (puščice na feltni in na gumi so se pokrivale) potem je pa oboje narobe nataknil na motor.. go figure  :wacko:

 

@gizmy...meni je služila na smcju odlično, bistveno bolje od dunlop qualifier (prva verzija) katere sem montiral kasneje

Popravljeno . Popravil OrangePower
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja sava briljira v vseh pogojih. Scentrirana na roke (zgolj predna) ne oddaja nobenih vibracij, motor je popolnoma miren. Vodljivost v ovinkih je fenomenalna, je pa res da se morjo segret kr dobro, sicer znajo oddrsat cez ksno krivino. Je pa tak lep in nadzorovan drift :D

Kar se tice reakcij na zalivke, je tkole: v ovinku pac mal zaplese (nic motecega ce par let vozis na stoflcih), pri majhnih nagibih in po ravnem je pa sigurno sporzsmart bolj stabilna, kar gre po moji nestrokovni oceni na racun oblike same gume.

Napihnjene mam na 2.3 , 2.6 and I'm happy :)

Popravljeno . Popravil hajoktejn
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, da jst rajs ne povem kam je men vulkanizer disk zarinil...pa to isti, ki je Joskotu gumo montiral....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Kakšne izkušnje mate kj z Dunlop sportmax mutant? pač sama vožnja, lega itd..?

 

 

Sem jih imel na LC4 640 SM. Men so ble vredu. Bi jih še kupil za tako sorto motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, da jst rajs ne povem kam je men vulkanizer disk zarinil...pa to isti, ki je Joskotu gumo montiral....

 

 

in kdo je ta vulkanizer? če ni skrivnost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja sava briljira v vseh pogojih. Scentrirana na roke (zgolj predna) ne oddaja nobenih vibracij, motor je popolnoma miren. Vodljivost v ovinkih je fenomenalna, je pa res da se morjo segret kr dobro, sicer znajo oddrsat cez ksno krivino. Je pa tak lep in nadzorovan drift :D

Kar se tice reakcij na zalivke, je tkole: v ovinku pac mal zaplese (nic motecega ce par let vozis na stoflcih), pri majhnih nagibih in po ravnem je pa sigurno sporzsmart bolj stabilna, kar gre po moji nestrokovni oceni na racun oblike same gume.

Napihnjene mam na 2.3 , 2.6 and I'm happy :)

 

Napolni jih na tlak 2.5 in 2.9, tako kot ti piše na predpisu za motor,

ti ne bodo hladne nikamor odrsavale,

pa še kilometrina bo večja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, da jst rajs ne povem kam je men vulkanizer disk zarinil...pa to isti, ki je Joskotu gumo montiral....

Smola, v dveh letih nisem imel enega problema pri tem vulkanizerju.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, da jst rajs ne povem kam je men vulkanizer disk zarinil...pa to isti, ki je Joskotu gumo montiral....

 

A se pri menjavi ne vzamejo dol čeljusti? ... sem nekaj enkrat gledal in videl, da so dol vzeli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!