Zivnorc Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 Rešitev: Ne voziti po zalivkah! SLVR in gsxf750 2
gsxf750 Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 moja Sport Smart-ka ni bila nič kaj navdušena nad zalivkami Tud moja ne. Ena prednja bo sicer še povožena, ker je prišla k hiši brezplačno. V primeru nakupa, bi dal prednost GP Racer oz RoadSmart. Roadsmart, ta prva izvedba: je na zadnjem kolesu na litrašu športno_potovalnega karakterja oddelala brez problemov 10.000km Roadattack 2 le 7.500 km. DAMI34 1
domina Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 Vozim 2,3 / 2,7 pa bom preizkusil malenkost tlak dvigniti, ker do zdaj sem RoadSmart vedno pumpal 2.5/2.9 pa je zadeva kar špilala. Sava sicer priporoča tole: - vožnja z sopotnikom in dodatnimi kovčki – tlaku morajo biti usklajeni z zahtevami proizvajalca vozila: S: 2.5 / Z: 2.9 bar - vožnja na dolge avtocestne razdalje pri višjih hitrostih: S: 2.5 / Z: 2.9 bar - vožnja solo z težjimi motornimi kolesi kolesi (naked, touring): S: 2.3 – 2.5 / Z: 2.4 – 2.6 bar - vožnja solo z lažjimi motornimi kolesi (sport): S: 2.1 – 2.4 / Z: 2.2 – 2.5 bar - vožnja solo z zelo lahkimi motornimi kolesi (supermoto): S: 2.0 – 2.3 / Z: 1.9 – 2.4 bar - vožnja po dirkalni progi: S: 1.9 – 2.3 / Z: 1.8 – 2.3 bar Kljub temu sva z rumenimcestakom napolnila na 2.5 in 2.9... in zaenkrat se pelje ok.
biker77 Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 z zalivkam je ponavadi tako..puste da motor sam čez pelje pa bo..bl k ga hočte prjet in obvladat slabš bo..ker ratate trdi in to seveda ni dobr na motorju.. motor zna sam s temi stvarmi porihtat..ponavad smo mi tisti ki paniko zganjamo.. Zivnorc, BelaStrela, cikadina in 6 others 9
HyperJack Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 Guma je narobe obrnjena. Indikator smeri je v napacno smer Men zdej ni več čist nič jasno....ti hočš povedat, da puščica ne nakazuje pravilne smeri? Ja wtf, kako lahko to zajebajo....dej mal več povej, ne bit tko redkobeseden...
Zivnorc Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 ... vsaka prednja feltna ima gor puščico narisano. Mogoče si/je pa kolo z gumo vred narobe gor zmontiral.... cikadina in HyperJack 2
HyperJack Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 ... vsaka prednja feltna ima gor puščico narisano. Mogoče si/je pa kolo z gumo vred narobe gor zmontiral.... Toti Joža ga pihne vsake toliko, da človk ne ve al je resn al ne Sava sicer priporoča tole: Kljub temu sva z rumenimcestakom napolnila na 2.5 in 2.9... in zaenkrat se pelje ok. No cool, bomo proval še na 2,5/2,9, pa da vidimo, škodit ne more. Hvala
Zivnorc Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 No cool, bomo proval še na 2,5/2,9, pa da vidimo, škodit ne more. ... če boš že ti toliko pumpal.... koliko moram šele jaz?!?!?!?!
HyperJack Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 ... če boš že ti toliko pumpal.... koliko moram šele jaz?!?!?!?! Ne sekiri se, 2,5/2,9 se glih skompenzira, ti si mal močnej od mene, sam mam pa jaz mal močnej motor od tebe... p.s. močan beri - težji SLVR 1
logarr Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 Jožetu je vulkanizer gumo v narobno stran obrnil.
jozexj6 Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 Ja puščica ki označuje smer vrtenja kolesa je obrnjena narobe. In NE ni samo puščica narobe. Guma je narobe gor dana al pa je feltno narobe gor dal. Sem primerjal z Logarr -jevo sprednjo gumo. On ma prav jaz narobe obrnjeno. A se sprednja feltna lohk obrne pa jst ne vem. še nisem sam dajal sprednje gume dol. Bom šel v sredo nazaj k vulkanizerju pa bo že poba zrihtu tko da bo prov. Na sami vožnji nisem opazil da bi blo kaj narobe.
gizmy17 Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 Kakšne izkušnje mate kj z Dunlop sportmax mutant? pač sama vožnja, lega itd..?
Carp Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 Ja puščica ki označuje smer vrtenja kolesa je obrnjena narobe. In NE ni samo puščica narobe. Guma je narobe gor dana al pa je feltno narobe gor dal. Sem primerjal z Logarr -jevo sprednjo gumo. On ma prav jaz narobe obrnjeno. A se sprednja feltna lohk obrne pa jst ne vem. še nisem sam dajal sprednje gume dol. Bom šel v sredo nazaj k vulkanizerju pa bo že poba zrihtu tko da bo prov. Na sami vožnji nisem opazil da bi blo kaj narobe. Meni je pri Španu na Brezovici en mojster narobe namontiral prednjo pnevmatiko, opazil prepozno, naslednji dan šel na jadransko magistralo, vožnja je potekala brez problema, seveda pa to ne sme postati ustaljena praksa
DAMI34 Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 Ja puščica ki označuje smer vrtenja kolesa je obrnjena narobe. In NE ni samo puščica narobe. Guma je narobe gor dana al pa je feltno narobe gor dal. Sem primerjal z Logarr -jevo sprednjo gumo. On ma prav jaz narobe obrnjeno. A se sprednja feltna lohk obrne pa jst ne vem. še nisem sam dajal sprednje gume dol. Bom šel v sredo nazaj k vulkanizerju pa bo že poba zrihtu tko da bo prov. Na sami vožnji nisem opazil da bi blo kaj narobe. Počak da bo voda na cesti, bomo videli, če bo še brez problema. ušesa navit monterju!!!!
trojan69 Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 (popravljeno) Ja puščica ki označuje smer vrtenja kolesa je obrnjena narobe. In NE ni samo puščica narobe. Guma je narobe gor dana al pa je feltno narobe gor dal. Sem primerjal z Logarr -jevo sprednjo gumo. On ma prav jaz narobe obrnjeno. A se sprednja feltna lohk obrne pa jst ne vem. še nisem sam dajal sprednje gume dol. Bom šel v sredo nazaj k vulkanizerju pa bo že poba zrihtu tko da bo prov. Na sami vožnji nisem opazil da bi blo kaj narobe. Feltne pomoje ne more narobe obrnit že zaradi distančnikov. Verjetno je gumo narobe namontiral. Se je tud men že zgodilo. Problem tega je predvsem, da (kot že omkenjeno) da guma ne izpodriva vode. Opažam pa, da je veliko vulkanizerjev prekleto površnih! Popravljeno Avgust 19, 2013. Popravil trojan69
HyperJack Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 Ja puščica ki označuje smer vrtenja kolesa je obrnjena narobe. In NE ni samo puščica narobe. Guma je narobe gor dana al pa je feltno narobe gor dal. Sem primerjal z Logarr -jevo sprednjo gumo. On ma prav jaz narobe obrnjeno. A se sprednja feltna lohk obrne pa jst ne vem. še nisem sam dajal sprednje gume dol. Bom šel v sredo nazaj k vulkanizerju pa bo že poba zrihtu tko da bo prov. Na sami vožnji nisem opazil da bi blo kaj narobe. Pa fino bi bilo da poveš kdo je bil tako površen?
OrangePower Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 (popravljeno) Ko sem kupil motor je bila tudi guma narobe obrnjena...zraven pa tudi feltna. Se pravi da je gumo namontiral prav na feltno (puščice na feltni in na gumi so se pokrivale) potem je pa oboje narobe nataknil na motor.. go figure :wacko: @gizmy...meni je služila na smcju odlično, bistveno bolje od dunlop qualifier (prva verzija) katere sem montiral kasneje Popravljeno Avgust 19, 2013. Popravil OrangePower gizmy17 1
hajoktejn Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 (popravljeno) Moja sava briljira v vseh pogojih. Scentrirana na roke (zgolj predna) ne oddaja nobenih vibracij, motor je popolnoma miren. Vodljivost v ovinkih je fenomenalna, je pa res da se morjo segret kr dobro, sicer znajo oddrsat cez ksno krivino. Je pa tak lep in nadzorovan drift Kar se tice reakcij na zalivke, je tkole: v ovinku pac mal zaplese (nic motecega ce par let vozis na stoflcih), pri majhnih nagibih in po ravnem je pa sigurno sporzsmart bolj stabilna, kar gre po moji nestrokovni oceni na racun oblike same gume. Napihnjene mam na 2.3 , 2.6 and I'm happy Popravljeno Avgust 19, 2013. Popravil hajoktejn cikadina in Zivnorc 2
TakeALookAround Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 Ah, da jst rajs ne povem kam je men vulkanizer disk zarinil...pa to isti, ki je Joskotu gumo montiral....
krucymucy Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 Kakšne izkušnje mate kj z Dunlop sportmax mutant? pač sama vožnja, lega itd..? Sem jih imel na LC4 640 SM. Men so ble vredu. Bi jih še kupil za tako sorto motorja. gizmy17 1
Sajoo Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 Ah, da jst rajs ne povem kam je men vulkanizer disk zarinil...pa to isti, ki je Joskotu gumo montiral.... in kdo je ta vulkanizer? če ni skrivnost
rumenicestak Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 Moja sava briljira v vseh pogojih. Scentrirana na roke (zgolj predna) ne oddaja nobenih vibracij, motor je popolnoma miren. Vodljivost v ovinkih je fenomenalna, je pa res da se morjo segret kr dobro, sicer znajo oddrsat cez ksno krivino. Je pa tak lep in nadzorovan drift Kar se tice reakcij na zalivke, je tkole: v ovinku pac mal zaplese (nic motecega ce par let vozis na stoflcih), pri majhnih nagibih in po ravnem je pa sigurno sporzsmart bolj stabilna, kar gre po moji nestrokovni oceni na racun oblike same gume. Napihnjene mam na 2.3 , 2.6 and I'm happy Napolni jih na tlak 2.5 in 2.9, tako kot ti piše na predpisu za motor, ti ne bodo hladne nikamor odrsavale, pa še kilometrina bo večja igorkr 1
gsxf750 Objavljeno Avgust 20, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2013 Ah, da jst rajs ne povem kam je men vulkanizer disk zarinil...pa to isti, ki je Joskotu gumo montiral.... Smola, v dveh letih nisem imel enega problema pri tem vulkanizerju. TakeALookAround 1
TakeALookAround Objavljeno Avgust 20, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2013 Ja sej,ko gre hudic na kp srt....
Snečer Objavljeno Avgust 20, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2013 Ah, da jst rajs ne povem kam je men vulkanizer disk zarinil...pa to isti, ki je Joskotu gumo montiral.... A se pri menjavi ne vzamejo dol čeljusti? ... sem nekaj enkrat gledal in videl, da so dol vzeli.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se