Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Katere gume naj vzamem za Fazerco? Sedaj imam gor Qualifier II in je zadnja po sredini pobrana, na robovih je se nekaj fore. Sprednja je pa tudi za zamenjat, ker je obilka V. Odlocam se med Qualifer II, dobim komplet za 190€ in Roadsmart II 226€. Je pa kar nekaj voznje v dvoje in AC.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katere gume naj vzamem za Fazerco? Sedaj imam gor Qualifier II in je zadnja po sredini pobrana, na robovih je se nekaj fore. Sprednja je pa tudi za zamenjat, ker je obilka V. Odlocam se med Qualifer II, dobim komplet za 190€ in Roadsmart II 226€. Je pa kar nekaj voznje v dvoje in AC.

 

Jest imam  že drugič Roadsmart II. Doma se tolk radi vozmo da imam 95% v dvoje. Prvič sem naredu 9K vendar sem jo mal prej zamenjal  ker je bila počena, trenutno pa imam 8K pa bo vsaj še za 2K :grim kar se mi zdi čist solidno . Če si mal bol korajžen jo seveda lahko hitrej zradiraš ampak v dvoje načeloma naj nebi dirkal-tolk. To da imaš prvo na V pa predvidevam, da si mal bol agresiven oz pozno zaviraš v ovinku.

Kakorkoli že redno prebiram tale forum vsaj kar se gum tiče. Mnogo nas je "znalcev" :smoke: povzetek je pa da vsaka dobr drži dokler ne padeš.

Drugač sem pa pri konkurenci (ne smem napisat ker me bo spet zbrisu) zasledil en fajn test o Roadsmart II. Primerjava je bila z istimi motorji (mislim da CBR, VRF, GS pa še kakšen..) na različnih gumah. Povzetek testa je hvalespev Roadsmartu zaradi novih zmesi z odličnim oprijemom na mokrem........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Po ne vem kuk parih SS gum(Sportsmart ,Metzeler M5,Br.016 itd) sem tud jz probu še Roadsmart II in morm rečt,da sem presenečen...guma solidno drži,sem naredu že čez 6000 in je napol,še 5000 računam.Zaenkrat drži vidim še sedaj ko bo mal hladnej,v glavnem sami plusi!!

Jest imam  že drugič Roadsmart II. Doma se tolk radi vozmo da imam 95% v dvoje. Prvič sem naredu 9K vendar sem jo mal prej zamenjal  ker je bila počena, trenutno pa imam 8K pa bo vsaj še za 2K :grim kar se mi zdi čist solidno . Če si mal bol korajžen jo seveda lahko hitrej zradiraš ampak v dvoje načeloma naj nebi dirkal-tolk. To da imaš prvo na V pa predvidevam, da si mal bol agresiven oz pozno zaviraš v ovinku.

Kakorkoli že redno prebiram tale forum vsaj kar se gum tiče. Mnogo nas je "znalcev" :smoke: povzetek je pa da vsaka dobr drži dokler ne padeš.

Drugač sem pa pri konkurenci (ne smem napisat ker me bo spet zbrisu) zasledil en fajn test o Roadsmart II. Primerjava je bila z istimi motorji (mislim da CBR, VRF, GS pa še kakšen. .) na različnih gumah. Povzetek testa je hvalespev Roadsmartu zaradi novih zmesi z odličnim oprijemom na mokrem........

 
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Viška imam eno novo prednjo Continental Race attack slick trdote soft za 50€, če kdo rabi, naj me kontaktira

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No hvala ti res. če maš voljo mi še malo povej kak dolgo jih že maš pa na kerem motorju in pa če so te pustile že na cedilo in če se dobro segrejejo. Sicer se bom pa res odloču za te najverjetneje ker so racing soft varjanta a ne?:D no zdej mam michelin sporty pa mam 5000 pa ma zadnja sam še slabiva 2mm profila v sredini:S ampak bomo pa savo racing sprobal če je vredu. lp[/quote

Popravljeno . Popravil tintin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No hvala ti res. če maš voljo mi še malo povej kak dolgo jih že maš pa na kerem motorju in pa če so te pustile že na cedilo in če se dobro segrejejo. Sicer se bom pa res odloču za te najverjetneje ker so racing soft varjanta a ne?:D no zdej mam michelin sporty pa mam 5000 pa ma zadnja sam še slabiva 2mm profila v sredini:S ampak bomo pa savo racing sprobal če je vredu. lp

imam jih na ninji 250, 3500 kilometrov, od tega nekaj čez 1000 na lokalnih ovinkih, brez enega zdrsa- še več: ko sem nasedel na tačko (prejšnje gume mi niso omogočale takega naklona in nisem bil vajen... Pač moja napaka) in "padel" z motorja je zadna guma v trenutku nazaj prijela in motor je še vedno držal linijo, da sem se lepo potegnil nazaj gor in peljal naprej. Segreje se dobesedno takoj.

Zalivk na asvaltu se ne čuti, kar je tudi velik plus.

Glede na obrabo računam da bo zdržala okoli 8k km.

Tale guma te bo zelo težko pustila na cedilu ;)

EDIT: se oporavičujem za dvakraten post... Mobi me ne uboga :P

Popravljeno . Popravil tintin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!
Se opravičujem, če je kdo že imel to vprašanje ampak prebirat skoraj 800 strani je malo zamudno.Kar me zanima je katere gume bi predlagali za sm motor(aprilia sxv 550)?razmišljam o DUNLOP SPORTMAX SPORTSMART ali DUNLOP SPORMTAX ROADSMART 2...ima kdo izkušnje? mogoče katere druge?

hvala,lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Ker je na moji Dunlop-ki ven pogledala mrežica (na zadnji gumi), je zdaj pa že res skrajni čas o nakupu novih gum. Imam Suzuki GSR 600 in sem tako rekoč popoln začetnik (narejenih imam cca 2000km). Motor z slabimi gumami sem namreč že kupil. Sedaj pa razmišljam o tem, da bi dal gor Sava Sport force. In me namreč zanima, kakšno je vaše mnenje o tej gumi za začetnika in cca koliko kilometrov se z njo naredi? Večinoma se vozim sam in še to se izogibam avtocesti, če se le da, ker mi je bedno vozit samo ravno brez nagibov. Res je, da mi še manjka 1 - 1,5cm do roba gume, ampak tudi to bo prišlo še po kakšnih 2000 - 3000km. Če ne Sava, pa katero drugo gumo bi mi priporočali? Hvala vsem za odgovore in mnenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ss gume kot čisti začetnik ne rabiš, zato raje glej proti metz.z8 ali pireli angel gt, ki jih večinoma hvalijo.

Zakaj pa ne sava? Najcenejše so pa dosti bolš kot kakšne  ST gume. Če je začetnik  še boljš da ma gumo k dobr drži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Ker je na moji Dunlop-ki ven pogledala mrežica (na zadnji gumi), je zdaj pa že res skrajni čas o nakupu novih gum. Imam Suzuki GSR 600 in sem tako rekoč popoln začetnik (narejenih imam cca 2000km). Motor z slabimi gumami sem namreč že kupil. Sedaj pa razmišljam o tem, da bi dal gor Sava Sport force. In me namreč zanima, kakšno je vaše mnenje o tej gumi za začetnika in cca koliko kilometrov se z njo naredi? Večinoma se vozim sam in še to se izogibam avtocesti, če se le da, ker mi je bedno vozit samo ravno brez nagibov. Res je, da mi še manjka 1 - 1,5cm do roba gume, ampak tudi to bo prišlo še po kakšnih 2000 - 3000km. Če ne Sava, pa katero drugo gumo bi mi priporočali? Hvala vsem za odgovore in mnenja.

Fasadna mrežica? Lohk vozš dokler žica ne pogleda vn, BP.

Sicer je pa tko da bo kot začetniku trpela sredina, tko da vzam neki kar ma tršo sredino da kšne kilometre dobiš ven. Lahko pa vzameš tud Savo/Mitas, zajebat v bistvu nimaš kej, ker nekih limitov ( verjetno ) ne boš dosegel, pa naj gre za kterokoli gumo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No vsaj po moji logiki je tudi boljše da mam kot začetnik gumo ki ima dober oprijem. Glede na to, da pa je sava še toliko cenejša od ostalih pa se še toliko bolj nagibam k njej. Je pa res, da mi najbolj priporočajo Pirelli DIABLO ROSSO II. Je pa dosti dražja od save. Zdaj pa ne vem kaj naj dam gor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diablo rosso II je dobra guma, a je Conti Sport Attack II se boljsa za isto ceno. Ampak glede na navdusenje nad savo, bi tudi jaz to vzel, sploh za tako ceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dnar se mi ne smili, da bi zdaj vzel savo samo zaradi tega. Ker je v bistvo tisti cmedino kaj imaš stika z podlago. In zato mora bit guma res GUMA ne pa neka čungalunga, da te bo v prvem ovinku zradiralo. Samo so začeli res hvalit to savino gumo in me res zanima če je tako dobra, kot jo hvalijo. Pa po moje je boljše kakih 500 - 1000km manj naret z gumo, pa so ostali km (koliko jih pač narediš) "varno" odpeljani in maš tisti občutek da guma grabi in se drži. Zato me zanimajo vaša mnenja-s kakšno gumo ste vi začeli kot začetnik, kakšno gumo imate sedaj, kaj mi priporočate,...itd.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot začetnik sm mel gor tisto kar je blo na motorju..če zdej nazaj pogledam res eno navadno sranje..

sava je kot kaže super guma..tko bo najbrž velal tolk časa dokler ne bo nek "rossi" na prvo zabremzal sred ovinka pa mu bo guma spustila..pol bo pa taka kot ostale gume..eni jo bojo hvalil drugi ne..odvisno od tega kaj so za šankom slišal..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No vsaj po moji logiki je tudi boljše da mam kot začetnik gumo ki ima dober oprijem. Glede na to, da pa je sava še toliko cenejša od ostalih pa se še toliko bolj nagibam k njej. Je pa res, da mi najbolj priporočajo Pirelli DIABLO ROSSO II. Je pa dosti dražja od save. Zdaj pa ne vem kaj naj dam gor!

 

Pozdravljen ...

 

Karkoli boš dal gor, nobena guma ti ne bo spustila v nagibu čez ovinek. Vrjemi. Ko boš videl kako s trail gumami pa tudi s kramparcami polagajo ovinke ti bo jasno. Osebno vozim Dunlop SportSmart, ker se na njej fajn počutim, pa tudi kilometrino naredijo dokaj veliko. 

Če se spomnim, kako sem kot začetnik razmišljal se mi zdi, da je bilo včasih le najboljše zadosti dobro pole pa že vidiš kaj in kako. Kot začetnik sem vozil Hondo CBF 600 najprej na Bridgestone BT 54, nato pa dal gor Dunlop RoadSmart I. Z Dunlop bil bolj zadovoljen, z nobeno pa nikoli nobenih problemov.

 

Torej če bi bil na tvojem mestu, bi dal gor Savo brez razmišljanja, ker je cenovno najbolj ugodna. Ti pa dej tisto s katero boš mel najboljši občutek. To je najbolj pomembno .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj jaz imam zdaj tudi Dunlop gor-pa ne vem če je super guma ali ne. Še nisem nič drugega sprobal, razen ROSSO II na bratovem motorju (isti kot moj, le nekoliko novejši). Pa moram priznat, da mi je Pirelli-jeva guma bolj všeč. Je pa res, da je savina mehka guma in me skrbi da se bo dosti hitreje obrabila (posebej po sredini-glede na to da sem začetnik), kot pa kakšna takšna guma, ko je po sredini trša! Nekaj bo treba v glavnem gor dat. Sezone še ni konec. =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Karkoli boš dal gor, nobena guma ti ne bo spustila v nagibu čez ovinek. Vrjemi.

 

Ne mu verjet. Sportna guma je le sportna.

 

 Ko boš videl kako s trail gumami pa tudi s kramparcami polagajo ovinke ti bo jasno.

 

Peljat se da tudi s trail gumo, sam ni to to. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne da zdaj opazim neko vau razliko, ampak dosti lažje se je zapeljat v ovinek (lepše in lažje je nagnit motor). Pa čeprav še ne grem na koleno, občutim razliko med dunlop in pirelli. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!