johny335 Objavljeno September 20, 2013 Opozori Objavljeno September 20, 2013 moje razmišlanje je tako, kot praviš si še bolj začetnik. Sava je po sredini enaka kot po robovih; zato se ti zna hitreve znucat po sredini. Na tvojem mestu bi vzel Conti Sport Atack 2. dobi se jo za moje pojme po dokaj normalni ceni(prednja 95€, zadnja okol 130€) kar se mi zdi kar vredu. sam sem jih zvozil že kar nekaj kompletov. komplet zdrži meni nekje 6000km(kakšnih 100 gor al pa dol). odločitev pa je seveda tvoja na čem se boš vozil
StaraFeltna Objavljeno September 20, 2013 Opozori Objavljeno September 20, 2013 (popravljeno) Ce ze kot zacetnik obcutis razlike med gumami po par kilometrih, svaka cast. :grim Po 19 letih spet ponovno sedel na motor, prevozil 1500Km iztrošil dunlop qualifierko do konca in obul sportsmartko, saj sem tako imel tudi kot prednjo in je imela le 1700Km. Dobil sem občutek da vozim drug motor. Čisto drug handling. Ne rabiš bit nek mojster, da opaziš konkretno razliko. Samo kak kekec na APN6 je nebi... najbrž... (ali pa res lesen motorist) Popravljeno September 20, 2013. Popravil Horny-et
Cartman Objavljeno September 20, 2013 Opozori Objavljeno September 20, 2013 Med fentanmi in frisnimi gumami je precej precej vecja razlika kot med razlicnimi novimi. Lahko pa se na to temo doktorira. Je zabavno brat. Razturajte dalje! Zivnorc, thumper, cikadina in 4 others 7
Bremzer Objavljeno September 20, 2013 Opozori Objavljeno September 20, 2013 Po 19 letih spet ponovno sedel na motor, prevozil 1500Km iztrošil dunlop qualifierko do konca in obul sportsmartko, saj sem tako imel tudi kot prednjo in je imela le 1700Km. Dobil sem občutek da vozim drug motor. Čisto drug handling. Ne rabiš bit nek mojster, da opaziš konkretno razliko. Samo kak kekec na APN6 je nebi... najbrž... (ali pa res lesen motorist) Če si začetnik in neveš katero gumo kupit, neglej preveč na ceno kupi Metzeler za normalno vožnjo Road teck za bolj dinamično pa Sport.teck so zelo vredu gume in narediš z prednjo gar. 15 K kil. z zadnjo pa več kot 10 K kil. Kajti z vsako drugo ceneno gumo boš naredil samo 1/2 toliko pa spet demontaža,montaža in centriranje, ko to vse zračunaš se dražje voziš s poceni gumo!
siks Objavljeno September 20, 2013 Opozori Objavljeno September 20, 2013 Zakaj pa ne sava? Najcenejše so pa dosti bolš kot kakšne ST gume. Če je začetnik še boljš da ma gumo k dobr drži. po tej logiki bi naj gor dal supercorso alpa še kaj bolj hudega. ker dobro drži. po moje je za začetnika boljša kakšna dvokomponentna ST, ki pa itak zdrži tudi malo bolj "dinamično" vožnjo. če se je pa že za savo odločo pa naj vzame savo in ne sprašuje tukaj. tut sava po moje ne more razočarat.
'.' Objavljeno September 21, 2013 Opozori Objavljeno September 21, 2013 Po 2000 prevozenih kilometrih pa ze debata o kolenckanju. Kaj vem, slisi se kot recept za nekaj zelo neokusnega.
TakeALookAround Objavljeno September 21, 2013 Opozori Objavljeno September 21, 2013 Stare z novimi zamenjat je velika razlika, zamenji nove z novimi, pa me zanima....js sm kr kekec, morm rect. :grim MteByKer82 1
tintin Objavljeno September 21, 2013 Opozori Objavljeno September 21, 2013 js sm moj prvi komplet gum (metzeller lasertec) spravil na skoraj čisto pravokotno obliko. če si začetnik potem je najbrš le bolje da imaš nekaj, kar je po sredini malo bol trdo. To pa še vedno ne pomeni da s tako gumo ne moreš kolenčkat... Ampak s tem se zdej ne obremenjuj (s kolenčkanjem) in naredi čim več km, da se navadiš na motor ko se enkrat navadiš govorico balance in motorja naspoloh, poa boš čutil kje je meja gume in kakšna ti najbol ustreza.
Zivnorc Objavljeno September 21, 2013 Opozori Objavljeno September 21, 2013 Ma dejte no....dej gor ene gume, pa gasa....tko kot sre eni napisali, razlike med novimi gumami zacetnik skoraj ne bo opazil...med staro pa novo je pa ogrooomna razlika...sploh ce je taprva znucana v streho, zadnja pa da je ravna...nemogoca kombinacija. Pol das pa kero koli novo gumo gor, pa mislis, da imas nov motoor...in bos hvalil to gumo na forumu k stumaatr. Jaz imam gor Savo...in sem izredno zadovoljen. Dej gor to gumo pa mir ...pa tudi ce bos naredil kak km manj...pa kaj pol, sej je toliko cenejsa..pa ce ti slucajno ne bo vsec, jo lahko prej zamenjas.... Kos mo glih pri obrabi...se mi zdi, da bo naredila ene toliko km, kot sport smart.. s tem, da se savina lepse pelje... TakeALookAround, cikadina, Roki in 4 others 7
StaraFeltna Objavljeno September 21, 2013 Opozori Objavljeno September 21, 2013 Če si začetnik in neveš katero gumo kupit, neglej preveč na ceno kupi Metzeler za normalno vožnjo Road teck za bolj dinamično pa Sport.teck so zelo vredu gume in narediš z prednjo gar. 15 K kil. z zadnjo pa več kot 10 K kil. Kajti z vsako drugo ceneno gumo boš naredil samo 1/2 toliko pa spet demontaža,montaža in centriranje, ko to vse zračunaš se dražje voziš s poceni gumo! Hvala, sem semi-začetnik s 25.000km za sabo v A kategoriji. Mehanik mi je rekel gor boš dal dunlop roadsmartko saj imaš po srečnem naključju še odspredaj skoraj povsem novo tako in glede na tvoj stil vožnje se vidimo ne prej kot pri 10.000km... Po tem kar vidim na gumi po 3000km se strinjam z njim. Z gumami sem zadovoljen. Ko preobujem bom morda probal kaj drugega pa pporočam. To bo nekje poleti 2014
hajoktejn Objavljeno September 21, 2013 Opozori Objavljeno September 21, 2013 Kos mo glih pri obrabi...se mi zdi, da bo naredila ene toliko km, kot sport smart.. s tem, da se savina lepse pelje... word :yes: thumper in cikadina 2
StaraFeltna Objavljeno September 21, 2013 Opozori Objavljeno September 21, 2013 Koliko pa stane tak kompletek savinih? za Hornetko recimo (120 pa 180) sportsmarke set ti pošiljajo že za 230€
hajoktejn Objavljeno September 21, 2013 Opozori Objavljeno September 21, 2013 Jst sm jih dobil za 150. Na gumeks strani so ble 180. Men osebno so Zakon.
StaraFeltna Objavljeno September 21, 2013 Opozori Objavljeno September 21, 2013 (popravljeno) Cel set? o.O Katera j to savina guma... kaj naj iščem? Popravljeno September 21, 2013. Popravil Horny-et
StaraFeltna Objavljeno September 21, 2013 Opozori Objavljeno September 21, 2013 Ene nona-kang ki ti jih mečejo v hrbet za 160€ set tudi zgleda niso slabe: http://www.ctaaustralia.com.au/node/13 Bolj ko berem bolj se sprašujem zakaj plačam "premium" ceno ko pa ne rabim najboljših gum pod soncem (relativno gledano). Iskal set savinih gum Sava Sport Force pa nisem našel ene pametne ponudbe. Se moram včlanit v kako sekto?
Zivnorc Objavljeno September 21, 2013 Opozori Objavljeno September 21, 2013 Ne rabis v sekto...samo nazaj nekajstrani poglej, pa bos videl, da se je Sava preimenovala v Mitas....p Slji zs rumenmu cestaku...ali pa povprasaj v Gumitehna Kranj.
dore Objavljeno September 22, 2013 Opozori Objavljeno September 22, 2013 Ene nona-kang ki ti jih mečejo v hrbet za 160€ set tudi zgleda niso slabe: http://www.ctaaustralia.com.au/node/13 Bolj ko berem bolj se sprašujem zakaj plačam "premium" ceno ko pa ne rabim najboljših gum pod soncem (relativno gledano). Iskal set savinih gum Sava Sport Force pa nisem našel ene pametne ponudbe. Se moram včlanit v kako sekto? 180-55-17 in 120-70-17 dobiš za 181 eur.Lp
hajoktejn Objavljeno September 22, 2013 Opozori Objavljeno September 22, 2013 Ene nona-kang ki ti jih mečejo v hrbet BelaStrela 1
StaraFeltna Objavljeno September 22, 2013 Opozori Objavljeno September 22, 2013 Alora kdo je znucal že kak set teh Midas/Sava froc sport gum ali pa je blizu tega? Kolko km pa kak stil vožnje? hmm če se jih stakne "khm" za 150€ pri rumeni banani in naredijo blizu 9K pretežno turistične vožnje brez pretiranih športnih excesov sem zmagal. Hmm zgleda da bom veliko prej kot sem si mislil znucal prednjo dunlop sportsmart. Če gre tako naprej bo šla po gobe pri svojih 7000km. Obrabljena je enakomerno, nobene fancy oblike. Kaj delam "narobe"? Zadnja bo naredila vsaj 9K...
Zivnorc Objavljeno September 22, 2013 Opozori Objavljeno September 22, 2013 Od zdej naprej se po tazadnjem vozi, dokler ne bosta enako znucani... thumper in cikadina 2
hajoktejn Objavljeno September 22, 2013 Opozori Objavljeno September 22, 2013 Alora kdo je znucal že kak set teh Midas/Sava froc sport gum ali pa je blizu tega? Kolko km pa kak stil vožnje? hmm če se jih stakne "khm" za 150€ pri rumeni banani in naredijo blizu 9K pretežno turistične vožnje brez pretiranih športnih excesov sem zmagal. Hmm zgleda da bom veliko prej kot sem si mislil znucal prednjo dunlop sportsmart. Če gre tako naprej bo šla po gobe pri svojih 7000km. Obrabljena je enakomerno, nobene fancy oblike. Kaj delam "narobe"? Zadnja bo naredila vsaj 9K... @rumeni cestak je že pred cajtom napisal da ma neki čez 6 jurjev narjenih pa še precej profila ... a nimaš roadsmart ti?
StaraFeltna Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 Imam. Eh te ženske... (horneta) bo kmalu hotela nove čevlje... Boljše da me ne vidi žena kake traparije pišem ku čene bo rekla meni pa ne kupiš čevljev za 200+€! Žalostno a res, ženi trajajo dlje kot sezono.
hajoktejn Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 Probi une ninanana magar. Pa povej ce bojo za kej thumper 1
thumper Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 Oj. Ali že kdo vozi Savine gume, GETaWAY MC 60 ( 110/ 80 R 19 - 150/70 R17 ) http://www.savatech.si/pnevmatike/motor/enduro.html Lp. Rero ni dimenzij ..ni dimenzij..ni dimenzij ...dougcajt..ni dimenzij ... Dnar se mi ne smili, da bi zdaj vzel savo samo zaradi tega. Ker je v bistvo tisti cm2 edino kaj imaš stika z podlago. In zato mora bit guma res GUMA ne pa neka čungalunga, da te bo v prvem ovinku zradiralo. Samo so začeli res hvalit to savino gumo in me res zanima če je tako dobra, kot jo hvalijo. Pa po moje je boljše kakih 500 - 1000km manj naret z gumo, pa so ostali km (koliko jih pač narediš) "varno" odpeljani in maš tisti občutek da guma grabi in se drži. Zato me zanimajo vaša mnenja-s kakšno gumo ste vi začeli kot začetnik, kakšno gumo imate sedaj, kaj mi priporočate,...itd.? a se ti mal norca delaš iz nas ? denar imaš .. trdiš , da je guma vez med življenjem in smrtjo na nekaj kvadratnih centimetrih .. IN TISTIH 500/1000KM NAZAJ BI MORAL ŽE ZAMENJATI!!!! ups... kajti s takimi kot se voziš sedaj ne ogrožaš samo sebe temveč tudi druge - zaviranje po žicah ni maksimalno sploh ko ti skoči otrok pred motor sredi naselja.... Pozdravljen ... Karkoli boš dal gor, nobena guma ti ne bo spustila v nagibu čez ovinek. Vrjemi. Ko boš videl kako s trail gumami pa tudi s kramparcami polagajo ovinke ti bo jasno. Osebno vozim Dunlop SportSmart, ker se na njej fajn počutim, pa tudi kilometrino naredijo dokaj veliko. z nobeno pa nikoli nobenih problemov. no to ni čisto res .. metzeler lasertec delajo sedaj v braziliji in ti povem da niso vredne počenega groša...z2 tudi ne.. govorim za naše ceste in temperaturne pogoje ...iz lastnih izkušenj - mogoče na kakšnem lahkem motorju še , kar je pa čez 150 kil je pa tema.. Čisto drug handling. Ne rabiš bit nek mojster, da opaziš konkretno razliko. Samo kak kekec na APN6 je nebi... najbrž... (ali pa res lesen motorist) ne boš verjel - na štirki se pozna že to če ni pravilno napumpana guma ...aja šetka - bolj sodoben moped pa vzmetenje mogoče izniči kak problem... js sm moj prvi komplet gum (metzeller lasertec) spravil na skoraj čisto pravokotno obliko. če si začetnik potem je najbrš le bolje da imaš nekaj, kar je po sredini malo bol trdo. To pa še vedno ne pomeni da s tako gumo ne moreš kolenčkat... Ampak s tem se zdej ne obremenjuj (s kolenčkanjem) in naredi čim več km, da se navadiš na motor ko se enkrat navadiš govorico balance in motorja naspoloh, poa boš čutil kje je meja gume in kakšna ti najbol ustreza. tudi jaz sem prednjo lasertec na boniju obrabil do nule ..samo to ne pomeni , da je držala v redu ... če imaš motor , s katerim se lahko kolenčka so sile na gumo drugačne kot če greš v nagib po vertikali motorja .. s tem , da če je motor za 50 ali več kil težji , dimenzija pa spredaj 100 zadaj pa 130 se verjetno tudi kaj pozna... da o klasičnem vzmetenju ne bi razpredali (saj ne da ne bi imelo vpliva).. Imam. Eh te ženske... (horneta) bo kmalu hotela nove čevlje... Boljše da me ne vidi žena kake traparije pišem ku čene bo rekla meni pa ne kupiš čevljev za 200+€! Žalostno a res, ženi trajajo dlje kot sezono. ena hornetka je verjetno veliko cenejša varianta ženske kot ena micka ali pa francka... je / pije / čevlje obrablja samo ko se goniš na njej... ko obrneš ključ se ugasne in ne sika brez veze ....res pa je tudi , da ti ne kuha , pospravlja,pere in še kaj ... imata pa obe skupno lastnost - obe bi rade ketno strgale - sploh če je predolga.. ženi to razlošiš na tak način : "glej draga - če ne zamenjam gum se bom skantal... to je tistih par deset tisoč evrov zavarovalnine , ki jo boš pokasirala ... druga opcija pa je , da me do konc življenja lupiš zdravega.." cikadina in siks 2
SLVR Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 (popravljeno) Evo, včeraj sva še zadnjič v dvoje drgnila RoadSmart II iz Črnomlja do Kočevja po dvorskih ovinkih in sta sedaj tako zadnja kot prednja guma na (vsaj nekaterih) indikatorjih. Prevoženih turističnih 8500 km (motor: 100KM, V2), nekaj od tega tudi v dvoje. Zadnja ima še nekaj mesa na robu, sprednja pa je pobrana na smrekco - drugega ni bilo za pričakovat moji prvi 2 sezoni. Naslednjo sezono bo treba pa že skeširat za nov komplet. Kilometrina je kar zadovoljiva, sem glede na umirjeno vožnjo pričakoval še kako tisočko več, ampak bo tudi tako OK. Je očitno motor kar gumožder, kaj šele, če ne bi imel vklopljeno Touring elektroniko za podajanje moči. Zadnjo gumo si lahko prišparam pa edino še za na kakšno dirkališče, ali pa jo dam v najem kakšnemu objestnežu™! Popravljeno September 23, 2013. Popravil SLVR
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se