Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Glede na lanske teste:

 

metzeler tourance next

dunlop trailmax 91

continental trail attack 2

 

z pripombo da za določene "tipe uporabnikov" priporočajo druge gume npr. Dunlop in Pireli za "landstrase"; Dunlop in Metzeler za dež itd.

http://www.motorradonline.de/motorradreifen/enduroreifen-im-reifentest-2013/454797

 

letošnji test bo v številki 22/2014 samo vprašanje katere gume bodo testirali

Test bo kar držal!

Največ kilometrov narediš z Pirellijem Scorpion trail. Kar so pozabili napisati; ko je pnevmatika na polovici življenske dobe je v zimskem času trda kot kamen (granit).

Metzeler Next odlično drži v mokrem. Pozabili so napisati, da ima nova pnevmatika zadaj samo 6mm in se topi kot spomladanski sneg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sava MC23 mudrider :D

drgač pa zakon guma za mojo skirco; prime po asfaltu, dela na terenu, obrablja se pa (vsaj pri teh tempereturah) zlo počas.

post-9206-0-23127800-1393360100_thumb.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej,

 

kupujem nove gume in se odločam med Metzeler Roadtec Z8 ali Dunlop Sportsmart 2 za FZ1. Katero priporočate za vsakdanjo voznjo in daljse ture v dvoje, torej da bo zdrzala vso sezono oz. priporočate katero drugo znamko?

To je moj prvi nakup gum in nimam pojma kaj kupit.

 

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej,

 

kupujem nove gume in se odločam med Metzeler Roadtec Z8 ali Dunlop Sportsmart 2 za FZ1. Katero priporočate za vsakdanjo voznjo in daljse ture v dvoje, torej da bo zdrzala vso sezono oz. priporočate katero drugo znamko?

To je moj prvi nakup gum in nimam pojma kaj kupit.

 

Hvala

Kokr vidm si pomešal dva razreda gum. Verjetno si mislil roadsmart2.

V glavnem kaj boš jemal, boš ugotovil šele po par letih, ko boš različne gume testiral. Trenutno ti pa priporočam ST (sporttouring gume)

 

to so: pirelli angel GT, bridgestone t30, Medzeler z8, dunlop roadsmart2

 

sicer pa s sportsmart2 tudi ne boš nič zgrešil, je pa nekoliko bolj športna guma in če bo velik avtoceste v dvoje, bo požrlo sredino

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima sledeče, in sicer za eno gumo Sava. Navadna zadnja guma savina m-racer je 50€, čisto ista guma z istimi dimenzijami in vse razen, da je SOFT pa je okoli 100€. V čem je razlika v navadni in soft varianti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... soft je za softiće  :P

 

... pa sej ti že ime pove, da je druga zmes... mehka..  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej,

 

kupujem nove gume in se odločam med Metzeler Roadtec Z8 ali Dunlop Sportsmart 2 za FZ1. Katero priporočate za vsakdanjo voznjo in daljse ture v dvoje, torej da bo zdrzala vso sezono oz. priporočate katero drugo znamko?

To je moj prvi nakup gum in nimam pojma kaj kupit.

 

Hvala

 

Na spletni strani nemške revije Motorrad imaš lanskoletni test pnevmatik sport touring razreda. Vrstni red je bil sledeč: 1. mesto: Continental ContiRoadAttack 2, 2.mesto: Pirelli Angel GT, dalje se ne spomnim. Lansko leto sem vozil (na sicer mnogo šibkejšem motorju) Continentalke in guma je bila res super v vseh pogojih, je pa zadnja kaj hitro šla rakom žvižgat, po 8000km je imela sicer še dovolj profila in zgleden oprijem, vendar je bil povsem trapezne oblike (ravna po sredini in obeh robovih z jasno vidnim robom). Sem pa veliko vozil v dvoje+3 kovčki z vso možno kramo. Za potovanje v dvoje imaš pri nekaterih proizvajalcih posebno serijo modela z oznako GT, pri katerih je zadnja še malo trša po sredini in je namenjena težjim potovalnikom. Če bosta vozila dosti v dvoje, je tudi to OK. So pa Michelin PilotRoad 3 in Metzeler Z8 znane kot dokaj trpežne in tudi sicer zanesljive gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja men je sla conti roadattack 2 zlo hitr...po 6500 kilometrih jo v prazno zavrti ce gas odprem....profila je pa se kaksen mm,za zakurt pa po novo uglavnm. Mi je Dunlop roadsmart 2 boljs sluzila,se z lahkoto da vec prevozt kot z conti... Bom pa zdej se Metzeler z8 probu,pa da vidmo cudo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... soft je za softiće  :P

 

... pa sej ti že ime pove, da je druga zmes... mehka..  :D

To že da je mehkejša, ampak zanima me kaj to pomeni? kako se obnese sedaj ko je še bolj hladen asfalt? kako se potem poleti? se hitreje obrablja? Malo informacij me zanima, jbg sm pač začetnik :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja men je sla conti roadattack 2 zlo hitr...po 6500 kilometrih jo v prazno zavrti ce gas odprem....profila je pa se kaksen mm,za zakurt pa po novo uglavnm. Mi je Dunlop roadsmart 2 boljs sluzila,se z lahkoto da vec prevozt kot z conti... Bom pa zdej se Metzeler z8 probu,pa da vidmo cudo :)

podobni kilometri pri meni, ampak to je 2 brez gt oznake, ki jo pobira hitreje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odločam se med Continental  TKV 11/12 in Metzeler Lasertec za mojo novo raketo katera ima že 24 let :D

 

Metzeler sem že meu pa sm biu zadovoljen zanima me kakšno mnenje o Continental, hvala za info :)

 
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako to da nisi vzel aktualne T30?

 

 

Zadnjo sem imel že doma, sprednja pa je bila dobavljiva šele zdaj, konec februarja in sem se odločil imeti obe enaki - spredaj/zadaj BT023.

Je pa BT023 sorazmerno nova guma, ki je prišla v prodajo se mi zdi da konec lanskega aprila. Zato je odločitev padla za BT023.

 

Ne pomeni, da če imajo Rossi-ja v reklami za gumo, da je zato oh in sploh. Ne dam nič na te marketinške poteze ..... štejejo samo testi in opažanja uporabnikov - navadnih uporabnikov in ne testi gum iz dirkalnih stez, ker tam se ne bom nikoli vozil.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjo sem imel že doma, sprednja pa je bila dobavljiva šele zdaj, konec februarja in sem se odločil imeti obe enaki - spredaj/zadaj BT023.

Je pa BT023 sorazmerno nova guma, ki je prišla v prodajo se mi zdi da konec lanskega aprila. Zato je odločitev padla za BT023.

 

Ne pomeni, da če imajo Rossi-ja v reklami za gumo, da je zato oh in sploh. Ne dam nič na te marketinške poteze ..... štejejo samo testi in opažanja uporabnikov - navadnih uporabnikov in ne testi gum iz dirkalnih stez, ker tam se ne bom nikoli vozil.

Moj resn test je vseboval 1 komplet bt23 in sedaj že 3 koplet t30.

T30 je fantastična. Sicer tut 23 nimam kaj očitati, vendar je za moj stil vožnje t30 veliko bolj športna, mnogo bolj odzivna, hkrati pa je kilometrina ista.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Breitner

 

http://www.motorradonline.de/motorradreifen/motorrad-reifentest-2012-tourenreifen-12070-zr-17-und-18055-zr-17/411167

 

http://www.motorradonline.de/motorradreifen/motorrad-reifentest-2012-tourenreifen-12070-zr-17-und-18055-zr-17-die-endwertung/411167?seite=6

 

BT23 je vsaj od 2010 na tržišču... drugače pa razumljivo, da želiš imeti komplet, ampak tudi, če bi vzel prednjo T30, po mojem mnenju ne bi narobe ravnal, sam vozim spredaj RS2 zadaj pa RS in zadeva dela.

 

drugače je pa T30 na tržišču že od konca 2012. Če si bil z BT21 izredno zadovoljen boš z BT23 verjetno še bolj, BT21 je drugače ena taka črna račka na testih...

 

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa na trg prišla RoadAttack 2 EVO, ki bi naj ohranla športne vozne latnosti klasične RoadAttack 2, bi se pa naj dost bolje obnesla na mokrem in imela daljšo življenjsko dobo..ampak jo vulkanizer v Radljah ceni na 146 EUR za zadnjo 160/60/17, kar je 16EUR več, kot klasična RA2.

 

http://www.conti-online.com/www/motorcycle_de_en/themes/motorcycletires/sport_touring/ContiRoadAttack_2_EVO_en.html

 

Jaz sem pa danes ravno naročil Pirelli Angel GT.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da ma Yamaho R1 ima zadnjo gumo širine 190. Save/Mitas še ni te dimenzije.

 

Jst bi vzel Dunlop.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Zivnorc Sem že razmišljal, da bi vzel Savine Sport Force, če bi bile zunaj v začetku letošnjega leta kot je bilo predvideno, ampak če bodo res šele bolj pozno bom pač mogu uzet alternativo, ker je že zdaj bilo kar nekaj lepih dni, jaz pa z zelo slabo gumo, zato se odločam sedaj med Continentalom in Dunlopkami. Tudi sam sem mislil, da bo še najboljše če jo zberem na an ban, ampak sem vseeno povprašal za mnenje iz prve roke in ne testov ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na cesti ti bo v prvih hladnih kilometrih delala Continentalka bolje, če pa planiraš obisk piste pa vzemi raje Dunlop, je karkasa prilagojena nižjim tlakom in se guma malenkost manj pregreva ko jo gneteš, občutki so pa čisto tvoji in ti jih bo težko kdo relevantno opisal.

 

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!