motom Objavljeno Julij 20, 2014 Opozori Objavljeno Julij 20, 2014 Sportsmart2 se je iztekla po 5050km. Pa današnja 300km fura je bila bolj na silo, sem vedel, da bo za pot domov že nelegalna. Kam z nelegalno gumo je bilo jasno, v Avstrijo. In tam res ni bilo nobenega policaja, v Sloveniji na 25ih kilometrih sem bil pa na obe strani merjen z radarjem. Se vidi, da jih je preveč, upam, da jih Cerar zreducira na normalno število. mariog 1
biker77 Objavljeno Julij 20, 2014 Opozori Objavljeno Julij 20, 2014 Ce se bo slucajno uspel zjasnt kaj je po njegovem normalno stevilo..sicer pa..jest zgleda letos ne bom nobenih gum zradiral..tko da bom raje tiho
MarkoR Objavljeno Julij 21, 2014 Opozori Objavljeno Julij 21, 2014 Zdravo! Če ima kdo tisti Širnikov bon za 20 EUR, ki so ga delili pri nakup Dunlopk in velja do konca leta, pa ga ne bo potreboval...jaz ''poznam nekoga'', ki bo letos uničil še vsaj en komplet gum.
Vito23 Objavljeno Julij 21, 2014 Opozori Objavljeno Julij 21, 2014 (popravljeno) Moja savka po 4500km Popravljeno Julij 21, 2014. Popravil Vito23
Vito23 Objavljeno Julij 21, 2014 Opozori Objavljeno Julij 21, 2014 V spodnjem levem kotu sem pa nekaj povozil Ampak zareza ni globoka.
Zivnorc Objavljeno Julij 21, 2014 Opozori Objavljeno Julij 21, 2014 ... pa kako vi to vozite... moje pri tej kilometrini skoraj ni bilo več.... pa šparam gume vedno, kolkor se le da... mariog 1
Vito23 Objavljeno Julij 21, 2014 Opozori Objavljeno Julij 21, 2014 Zivnorc jest mam se kr lepo profila... nazadnje sem ga meril je bilo povsod 3mm
NejcZ Objavljeno Julij 21, 2014 Opozori Objavljeno Julij 21, 2014 Jaz pa trenutno vozim Pirelli Diablo Strada in sem presenečen nad gumo. Daje super občutek, motor kar sam pade v ovinek. Mam pa prvič bolj potovalno gumo, upam da bo naprej tudi kul Glede obrabe nemorm kaj veliko rečt, sem naredil komaj par kilometrov z njo (300) in z tem motorjem.
Frips Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 ... pa kako vi to vozite... moje pri tej kilometrini skoraj ni bilo več.... pa šparam gume vedno, kolkor se le da... - enakomerno, brez nažiganja v in čez ovinek (vem da lahko vrjameš, da si kljub temu hiter) - eni nimamo pred domačimi vrati rid po katerih se drajsamo TOMCAT in hajoktejn 2
Zivnorc Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 - enakomerno, brez nažiganja v in čez ovinek (vem da lahko vrjameš, da si kljub temu hiter) - eni nimamo pred domačimi vrati rid po katerih se drajsamo ...ti čisto verjamem.. .. in v obeh točkah zgoraj popolnoma enako velja tudi zame... Frips 1
NX650 Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 ... pa kako vi to vozite... moje pri tej kilometrini skoraj ni bilo več.... pa šparam gume vedno, kolkor se le da... Moje mitas so tudi pri 4k km precej bolj zdelane.. bo treba taktiko naštudirat
NX650 Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 ...kupit bemflo.. saj se je ne branim
skalaprava Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 ...kupit bemflo.. Bemfl nič ne pomaga pri obrabi...moja zadnja Mitas-ka ima trenutno manj kot 4k km, pa je po sredini takorekoč na indikatorju . Ergo...grem nazaj na dvokomponentno gumo, ki me že veselo čaka v garaži - Michelin Pilot Power3
bzk Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 Vozim z750 08 letnik. Spredaj in zadaj vozim Gp racer, spredaj mehko, zadaj medium.... V 2k km sem zadnjo že znucal, zdej pa ne vem koliko se pozna če bi dal sedaj zadaj isto gumo, samo da bi bila trša (endurance) mnenja? lp
Jure Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 Znucal Gp racerko po cesti v 2k km? Brez načrtnega uničevanja gume? Ne predstavljam si kako bi moral vozit, da bi mi to uspelo. Sploh na motorju kot je Z750.. Razen če bi res vseh 2k km naredil gor pa dol po Kačjih ridah in Rakitni. Kako pa si jo znucal, po robu? po sredini? enakomerno? Endurance je sicer čisto ok. Zivnorc, Demon, gsxf750 in 1 other 4
bzk Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 Ja, Rakitna več ali manj, pa Idrija - Logatec.....po levem robu je že "slajka", sredina je ok, desna pa cca 1mm profila. Pač odpiram iz ovinka ven na polno, možno da sem jo uničil tudi zaradi nepravilnega tlaka gume.....
bzk Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 V začetku je bila 2.8, potem sem jo imel pa zadnjih 500 km na 2.5. Vozil sem se pa izključno sam; brez sopotnika.
Wakasaki Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 maš kako sliko? tega izdelka :glare:
smasher Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 WAW 2,8 bara, nisem expert ampak kaj ni ponavadi za enega okoli 2,2 in če sta 2na motorju tam do 2,4 Pa to si meril pri hladni al topli pmevmatiki?
biker77 Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 No..mislim da skoraj vsi japonski eksperti priporocajo hladne 2.8 zadaj in 2.5 spredaj..vecina italijanskih pa 2.6 zadaj in 2.4 spredaj. Sam tuonota pumpam 2.5 2.3. Pa je ponavadi prednja po dobrih 3.000 se nova zadnja pa bolj na koncu
thumper Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 (popravljeno) WAW 2,8 bara, nisem expert ampak kaj ni ponavadi za enega okoli 2,2 in če sta 2na motorju tam do 2,4 Pa to si meril pri hladni al topli pmevmatiki? na boniju je spredaj 2.27 zadaj pa 2.5 solo , dva pa 2.6 .. guzzi nevada 2.3 in 2.5 solo .. hladna pnevmatika ..na ST in SS so pritiski v pnevmatikah višji ... Popravljeno Julij 23, 2014. Popravil thumper
'.' Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 WAW 2,8 bara, nisem expert ampak kaj ni ponavadi za enega okoli 2,2 in če sta 2na motorju tam do 2,4 Pa to si meril pri hladni al topli pmevmatiki? 2.5/2.8 mater race
Wakasaki Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 nakedi povprečno 2.5 spredaj---2.9 zadaj, seveda set 120 180 17
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se