DAMI34 Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Tak nevozno je tisto? ne, še sedaj bi gledali video na jutubu in čakali, kdaj pride moped :grrr Edina zgrešena investicija so bile Dunlop SS2. aha , ni zgrešena, je pozitivna nula builder 1
ludiluka Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Mogoce pa tale... Seveda gre za Mitas SF. Kljub zdrsu pozitivna ocena. Še malo presedanja pa bo a to je guma spustila zaradi gasa ali zato ker si konkretno nasedel na tačko ?
matkoR1 Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Še malo presedanja pa bo a to je guma spustila zaradi gasa ali zato ker si konkretno nasedel na tačko ? Pomoje tačka se sliši ali eno in drugo skupaj
hajoktejn Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Sportsmart ... prva generacija. Kvapavem. Na hornet 600 sem bil hudo nezadovoljen z njo. Na 919 po parih vožnjah se pa ne morm odločt al se jst drgač vozm na tem motorju al je pa enaka guma na drugem motorju čist okej.
Zivnorc Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 A niso tele še stari model Mitask? Nove so sportforce + kokr jst vem. Ali pač ne? ...take sem dobu... k sem une tazanič reklamiru.... ...nč ... še te znucam... pa še te reklamiram.... ...naredil sem si manjšo zalogo tazanič Mitask.... zdej jih moram pa uničit.. builder 1
motom Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Še malo presedanja pa bo a to je guma spustila zaradi gasa ali zato ker si konkretno nasedel na tačko ? Starga konja ne naucis voziti. Zdrs pa zaradi gasa. Tacka je alu in se lepo zlozi.
DAMI34 Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 (popravljeno) Starga konja ne naucis voziti. Zdrs pa zaradi gasa. Tacka je alu in se lepo zlozi. nočem se delati pameten, vendar, bom izhajal iz mojih napak in iz tega kar sem se naučil ( klasični problemi sportturing mašin) : -prednapetost zadnjega amortizerja povečaj( + rebound), s tem bo moped višji -presedaj, s tem bo naklon mopeda višji -glavo in zgornji del trupa najpej vrži v ovinkek, s tem bo moped višji -tačka nima kaj drajsat po cesti iz vsega sledi, da bo naklon mopeda manjši, oprijem gume boljši (večja naležna površina in ne boš vozil čisto po robu) hitrost pa večja, in odpiranje gasa bolj varno, brez možnosti da fašeš "highsiderja" En kolega čaka umetno koleno, vsekakor ne želim, da še kdo...pa brez zamere p.s. res da imam KTRC, vendar sem lahko pri prejšnjem modelu, ki ga nima odpiral popolnoma na polno, pa ma zihr več konjev na zadnji gumi kot FZ1 Popravljeno Junij 22, 2015. Popravil DAMI34 skalar36, builder in Kmet2 3
Snečer Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Kupiš "nekaj" drugega in lahko na polno odpiraš iz ovinkov
motom Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 nočem se delati pameten, vendar, bom izhajal iz mojih napak in iz tega kar sem se naučil ( klasični problemi sportturing mašin) : -prednapetost zadnjega amortizerja povečaj( + rebound), s tem bo moped višji -presedaj, s tem bo naklon mopeda višji -glavo in zgornji del trupa najpej vrži v ovinkek, s tem bo moped višji -tačka nima kaj drajsat po cesti iz vsega sledi, da bo naklon mopeda manjši, oprijem gume boljši (večja naležna površina in ne boš vozil čisto po robu) hitrost pa večja, in odpiranje gasa bolj varno, brez možnosti da fašeš "highsiderja" En kolega čaka umetno koleno, vsekakor ne želim, da še kdo...pa brez zamere p.s. res da imam KTRC, vendar sem lahko pri prejšnjem modelu, ki ga nima odpiral popolnoma na polno, pa ma zihr več konjev na zadnji gumi kot FZ1 V glavnem se strinjam. .. Trsa prednapetost bo zmanjsala posed zaradi gasa, naprej in vstran se drzim ze maksimalno kar motor omogoca, seveda brez presedanja, tacke imam pa ze zamenjane in so cca 5cm visje od originala s stifti. S presedanjem pa ne bo nic, ker mi tako ustreza in nimam nobene volje po spremembi. Je bila pa to voznja s prvo, na ravninah do blokade in zato toliko bolj na limitu. Vecinoma sem bolj umirjen ☺ hajoktejn, gsxf750, DAMI34 in 1 other 4
Snečer Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 V neki drugi temi bi ti svetovali tečaj
DAMI34 Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 V neki drugi temi bi ti svetovali tečaj kuharski? skalar36 in builder 2
motom Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 V neki drugi temi bi ti svetovali tečaj Naj nikogar prevec ne skrbi zame, tecaj si bom prisluzil na drug nacin.
bojevnik88 Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 ...take sem dobu... k sem une tazanič reklamiru.... ...nč ... še te znucam... pa še te reklamiram.... ...naredil sem si manjšo zalogo tazanič Mitask.... zdej jih moram pa uničit.. Še te reklamiraj ja pa ti bojo nove Sportforce + dali. Jaz jih jutri namontiram, če ne bo dežja.
stuhec Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Še malo presedanja pa bo a to je guma spustila zaradi gasa ali zato ker si konkretno nasedel na tačko ?zdaj ce se tak voziš kere gume so dobre ?
ankh Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 p.s. res da imam KTRC, vendar sem lahko pri prejšnjem modelu, ki ga nima odpiral popolnoma na polno, pa ma zihr več konjev na zadnji gumi kot FZ1 Predvidevam, da si popolnoma na polno odpiral na ravnini in ne v ovinku, ker drugače si đek na kvadrat, kar je malo (nič) takih. Jaz si tudi pod razno ne upam pri Yamahi sredi ovinka priviti gas do konca. Po prospektu, ki sem ga gledal ima baje FZ1 na ojnici ene 12 horsov več od Kawasakija - mogoče se pa motim?
Zivnorc Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 Še te reklamiraj ja pa ti bojo nove Sportforce + dali. Jaz jih jutri namontiram, če ne bo dežja. ..jih reklamiram, ko jih znucam... Predvidevam, da si popolnoma na polno odpiral na ravnini in ne v ovinku, ker drugače si đek na kvadrat, kar je malo (nič) takih. Jaz si tudi pod razno ne upam pri Yamahi sredi ovinka priviti gas do konca. Po prospektu, ki sem ga gledal ima baje FZ1 na ojnici ene 12 horsov več od Kawasakija - mogoče se pa motim? ...na eno stvar si pozabil. Od vseh horsov je najpomembnejši tisti hors, ki upravlja vse ostale horse. Temu horsu se po domače reče konjujedan... DAMI34, I30, siks in 1 other 4
Zivnorc Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 ...malo za popestritev... https://www.youtube.com/watch?t=442&v=8k-gxiOdXCo matkoR1, gsxf750 in builder 3
thumper Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 (popravljeno) To maš sam občutek. Sem vozu conti sport attack2 pa dunlop sportsmart2 in morm rečt ,da je mitaska od vseh najlepše vozna. Motor lepo pade v ovinek in tudi drži linijo kot po tirih.Da o oprijemu ne govorim. edina guma do sedaj ki ji res zaupam. Dunlop pa največji skret od gume(moje mnenje) pol še nisi zlorabljal brazilskih švabic.. moje savine so bile kupljene kmalu po tistem, ko so se začele prodajat (avgusta 2013) - še pred to celo dramo z mitasom trenutno imam z njimi 12k... hehe, več kot očitno se jim pozna, da so vožene z nežno žensko roko ^_^ upam, da zadnja preživi še naslednje predvideno potepanje po dalmaciji in nazaj, potem pa bo treba menjat. rumeni cestak, kar daj en set na stran za mene :grim 12k ?? pa kaj maš ti maslene roke? moja zadnja avonka ko je šla v četrtek dol je imela dobrih 10 pa samo nekih 500 km do indikatorja ..lepe vožnje .. se pa verjetno pozna tudi par konjev več in bolj agresivna vožnja .. Popravljeno Junij 23, 2015. Popravil thumper
u-r-o-s Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 Predvidevam, da si popolnoma na polno odpiral na ravnini in ne v ovinku, ker drugače si đek na kvadrat, kar je malo (nič) takih. Jaz si tudi pod razno ne upam pri Yamahi sredi ovinka priviti gas do konca. Po prospektu, ki sem ga gledal ima baje FZ1 na ojnici ene 12 horsov več od Kawasakija - mogoče se pa motim? Na keri ? 1. 2. 3. 4. ? :grim cikadina 1
Popularna objava domina Objavljeno Junij 23, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 12k ?? pa kaj maš ti maslene roke? moja zadnja avonka ko je šla v četrtek dol je imela dobrih 10 pa samo nekih 500 km do indikatorja ..lepe vožnje .. se pa verjetno pozna tudi par konjev več in bolj agresivna vožnja .. hehe, mam samoohranitveni nagon... iz ovinka zelo redko odpiram gas na polno - če ni pregleden ali če ne poznam ceste. agresivno ne vozim nikoli... so pa itak vsi ti pojmi zelo subjektivni in so stvar razumevanja vsakega posameznika. jaz vozim motor zato, ker v vožnji uživam - uživam pa takrat, ko se peljem dinamično, vendar obenem vem, da imam še vedno določen procent rezerve - v kolikor bi me kje na cesti slučajno čakalo kakšno nepredvidljivo presenečenje. sicer ni nujno, da mi bo ta rezerva vedno rešila rit - se mi je pa zaenkrat še vedno ok izšlo... (knock knock) in delam na tem, da se mi bo tudi v bodoče. Kmet2, thumper, skalaprava in 11 others 14
Snečer Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 To je kar zanimiv pojav tukaj na MS, tu si hitro "obsojen", če ne voziš objestno, nevarno, agresivno, guma do roba ipd. Praktično družbeno zavržno če se lepo pelješ in ohranjaš material in s tem tudi naravo. domina, Pips in MiNa 3
Kmet2 Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 To je kar zanimiv pojav tukaj na MS, tu si hitro "obsojen", če ne voziš objestno, nevarno, agresivno, guma do roba ipd. Praktično družbeno zavržno če se lepo pelješ in ohranjaš material in s tem tudi naravo. Spet svoje refleksije prenašaš na druge,največ obsojaš ti!!! Pa brez nervoze Snecer....:-D builder 1
Snečer Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 Jaz pač ne, samo opažanja vedno prenesem sem. Zgleda pa, da so se eni že "našli" v mojih opažanjih I30 1
Kmet2 Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 Jaz pač ne, samo opažanja vedno prenesem sem. Zgleda pa, da so se eni že "našli" v mojih opažanjih Pa sem te prosil ,da brez nervoze:-D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se