Bmflar Objavljeno Julij 12, 2016 Opozori Objavljeno Julij 12, 2016 pred 32 minutami, DAMI34 pravi: Guma ko guma, men je najbolj všeč Mausova recenzija, on se je zlo potrudil, podal je tehnično in čustveno najbolj popolne opise. Aja, če ma moped ABS, KTRC, CBS, DDT in še kako kratico, te boli qurac kere gume maš, sej moped namest tebe pelje Pa DDV tut maus, DAMI34 in Zivnorc 3
maus Objavljeno Julij 13, 2016 Opozori Objavljeno Julij 13, 2016 pred 16 urami, DAMI34 pravi: Guma ko guma, men je najbolj všeč Mausova recenzija, on se je zlo potrudil, podal je tehnično in čustveno najbolj popolne opise. Aja, če ma moped ABS, KTRC, CBS, DDT in še kako kratico, te boli qurac kere gume maš, sej moped namest tebe pelje pust me pr mir DAMI34 in Bmflar 2
Aljaz(gsr) Objavljeno Julij 19, 2016 Opozori Objavljeno Julij 19, 2016 Evo motor dobil spredaj novo gumiko, seveda podpiram Savo. Zaenkrat so občutki dobri. mladench, Bmflar, DAMI34 in 1 other 4
hy650 Objavljeno Julij 20, 2016 Opozori Objavljeno Julij 20, 2016 Guma ko guma. Mal sem nergal ko mitaska ni zdžala zadaj več ko 4 kkm. Nataknil gor Metzeler M7RR in isti qrac...Oprijem primerljiv in po sredini na indikatorjih po 4 kkm boki pa bolj uničeni kot pri mitaski...In pa pol dražja od mitaske... Bmflar, DAMI34, builder in 3 others 6
Zivnorc Objavljeno Julij 21, 2016 Opozori Objavljeno Julij 21, 2016 ..kaj si hotu s tem povedat? Bmflar 1
Cartman Objavljeno Julij 21, 2016 Opozori Objavljeno Julij 21, 2016 3 minutes ago, Zivnorc said: ..kaj si hotu s tem povedat? da mu ravnine ležijo..... DAMI34 1
maus Objavljeno Julij 21, 2016 Opozori Objavljeno Julij 21, 2016 pred 6 minutami, Cartman pravi: da mu ravnine ležijo..... in premau letu po luftu in gume unićewau Zivnorc in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno Julij 21, 2016 Opozori Objavljeno Julij 21, 2016 (popravljeno) pred 3 urami, Zivnorc pravi: ..kaj si hotu s tem povedat? da je Mitas zakon ps. 142 kojnu 50% v dvoje uničevanje brez šparanja, edin AC do max 130km/h, pa sem vedno presegel 4.500 po sredini, boki bi pa še vsaj 3 jurje nardili ps.s. testne Mitas delujejo nekoliko trše, manj svaljkajo, pa sem jo na plominki ubijau...me prav zanima kilometrina. ps.s.s. absolutno ne mara belih črt, zlo rada zapleše, drugih napak pa ne najdem, krivulja lepa, umirjena, brez preskokov in lomljena, ven iz ovinka prideš točno tam, kjer si zamisliš, vtisi pozitivni Popravljeno Julij 21, 2016. Popravil DAMI34 builder, Zivnorc, ludiluka in 2 others 5
Zivnorc Objavljeno Julij 21, 2016 Opozori Objavljeno Julij 21, 2016 pred 7 urami, DAMI34 pravi: Da ja Mitas zakon Jeeeeeee.... builder, ludiluka in DAMI34 3
hy650 Objavljeno Julij 21, 2016 Opozori Objavljeno Julij 21, 2016 Povedat sem hotu to kar sem napisal : Pri istiem stilu vožnje po petežno istih odsekih zdrži sredina Pri M7RR isto kot pri mitaski boki pa zdržijo manj kot pri mitaski. Sredina in boki so pri M7RR legalno fuč pri 4kkm pa spljoh nimam ss motorja ...Za vsaj 30% kolikor je sf+ cenejša se boš dlje kolenčkal med ovinki, ker boki zdržijo več! Zaključek je jasen...Naj mi pa kdo razloži konkretno razliko med Angel GT in Angel ST. Iz prakse. Vsi omenjajo GT. Zanima me pa ST. Zivnorc 1
Kmet2 Objavljeno Julij 21, 2016 Opozori Objavljeno Julij 21, 2016 Prvič vozim Diablo rosso II in sem zelo zadovoljen ,,,,,,,,,,,sam km pa ne bo mislim v izobilju builder in Zivnorc 2
hy650 Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 pred 7 urami, Kmet2 pravi: Prvič vozim Diablo rosso II in sem zelo zadovoljen ,,,,,,,,,,,sam km pa ne bo mislim v izobilju Pravijo da je dobra ja....Samo ti maš širok valar zadaj a ne?
maus Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 pred 8 urami, Kmet2 pravi: Prvič vozim Diablo rosso II in sem zelo zadovoljen ,,,,,,,,,,,sam km pa ne bo mislim v izobilju sj se ti ni treba vozt... pa bodo doug zdržale ta spada pa že med globoke ... kr lajku se bom Port Folio, Kmet2, Aljaz(gsr) in 2 others 5
Kmet2 Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 pred 2 urami, hy650 pravi: Pravijo da je dobra ja....Samo ti maš širok valar zadaj a ne? 240..sam gre res lepo v ovinke . Če ne bi bilo spet vse prenizko .... maus, builder in Zivnorc 3
Haki Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 Zdejšnja zadnja Mitas zdržala legalnih okvirnih 2700km, prejšnja 5500km...pomoje sm dubu ponaredek ampak je limala kot dvostranc od 3m-a zdj pa kavica in furca do PitStop v Logatcu po novo...Mitas itak pa upam da bo zdržala kašn km več Zivnorc in mladench 2
ukica Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 Kaksna je razlika med 180/55 in 190/50 ali pa 200/50? Vse imam homologiran..
maus Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 pred 29 minutami, ukica pravi: Kaksna je razlika med 180/55 in 190/50 ali pa 200/50? Vse imam homologiran.. običajno je na motorju homologirana samo ena dimenzija pnevmatik
ukica Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 12 minutes ago, maus said: običajno je na motorju homologirana samo ena dimenzija pnevmatik Ja, jaz imam v kartoncku vpisanih par dimenzij - 120/70,120/65 ter se 180/55, 190/50, 200/50.. Zivnorc 1
Jure Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 Ubistvu sem že večkrat videl, da sta homologirani dve dimenziji, bodisi 180/55 in 190/50 ali 190/50 in 190/55. Res pa da nisem še nikoli slišal, da bi bile na enem motorju homologirane dimenzije od 180 do 200.. Čeprav teoretično bi šlo, če ima motor 6 col feltno. Na 6 col je optimalna širina 190, 180 in 200 pa sicer nista optimalni, še vedno pa sodeč po proizvajalcih pnevmatik pašejo na tako feltno. Je pa res, da FZ6 nima 6 col feltne, ima 5.5, na 5.5 platišče pa 200 guma sigurno ni najboljša izbira, 190 max.. Zivnorc, Haki in Tony 3
maus Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 očitno tut jaz vsega ne vem na ninđi imam homologirano samo eno dovoljeno vrsto platišč ... seveda ločeno za zadnjo in sprednjo pnevmatiko
ukica Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 7 minutes ago, Jure said: Ubistvu sem že večkrat videl, da sta homologirani dve dimenziji, bodisi 180/55 in 190/50 ali 190/50 in 190/55. Res pa da nisem še nikoli slišal, da bi bile na enem motorju homologirane dimenzije od 180 do 200.. Čeprav teoretično bi šlo, če ima motor 6 col feltno. Na 6 col je optimalna širina 190, 180 in 200 pa sicer nista optimalni, še vedno pa sodeč po proizvajalcih pnevmatik pašejo na tako feltno. Je pa res, da FZ6 nima 6 col feltne, ima 5.5, na 5.5 platišče pa 200 guma sigurno ni najboljša izbira, 190 max.. Ni za fz6, ampak za rsv mille je pa cudno ja.. Zivnorc 1
maus Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 dons grem nataknt nou komplet Conti Sport Attack 3 pa zase se brigite ukica, Zivnorc in builder 3
Haki Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 Evo od Logatca do Idrije že čist vpeljana dAlencc87, Zivnorc in maus 3
DAMI34 Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 pred 18 urami, Zivnorc pravi: Jeeeeeee.... Kmet pravi, da so mu pr 180km/h malce oddrsavale....ampak nč drastičnega Zivnorc, maus in Kmet2 3
Zivnorc Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 pred 5 urami, ukica pravi: Ni za fz6, ampak za rsv mille je pa cudno ja.. Od prjatla Aprilia tuono ima tudi več dimenzij vpisanih. Italijani dajejo na njihove motorje drage komponente (za na pisto)...in vedo, da se bo tudi marsikdo zapeljal po pisti in dal gor dimenzije pnevmatik, kakršne mu odgovarjajo....oz. se dobijo gume za določen namen. Glede dimenzij platišč... Na 5,5 rim gre 180 guma...vse ostale gredo na 6"..kot je napisal Jure. ...drugače za na pisto pa dajejo na 5,5" rim gume 190/55 (R6 cup...recimo) Bmflar 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se