Zivnorc Objavljeno Avgust 4, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2016 pred 10 urami, Pervy pravi: Par let sem se malo vozil in je zdaj čas da menjam gume. V zadnjih letih nisem spremljal napredka in novih modelov gum zato sem zdaj pred dilemo. Motor Kawa ZR7 120-70/17 in 160-60/17. Iščem solidno sport-touring gumo za vsaj 5000 km zadaj, ki ne rabi imet divjega oprijema glede na to da je moja Kawa šla na koleno in stopalke tudi pred 17 leti z dunlopkami D207 in D208, ki so po današnjih standardih slabe gume. Torej vem, da bo spet šla na koleno z katero koli gumo, ki se danes prodaja. Pomembno mi je da ima guma malo širši "profil" ker če je profil preozek sicer lepo pada v ovinke, je pa nad 150 smerna stabilnost bolj slaba. To me je recimo motilo na Metzelerkah M1. Glede tega so včasih imele najboljši profil Dunlop in Bridgestone. V ožjem izboru so Pirelli Diablo Strada, Bridgestone TL Pro, Mitas Sportforce+ in Dunlop TL Spmax Qualifier ali Qualifier 2. Izkušnje? glej, Pervy... .... če ni tole tvoje vprašanje pervy provokativno, je za to, kar si napisal, čisto vseeno, katere naštete gume boš nataknil gor. ...če pa povzamem tvoje robne pogoje, je vsaka našteta guma drugačna od druge, zato bi se odločil za najcenejšo med njimi. Mitas SF+ DAMI34, Kmet2, builder in 2 others 5
pik1 Objavljeno Avgust 4, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2016 . ... včerej stestirana guma na splavu po Ljublanci ... ... zdrži čist do roba ... ... edin ene dvakrat iz ovinka skor u grmowle ... maus, builder, DAMI34 in 6 others 9
maus Objavljeno Avgust 4, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2016 pred 41 minutami, Zivnorc pravi: glej, Pervy... .... če ni tole tvoje vprašanje pervy provokativno, je za to, kar si napisal, čisto vseeno, katere naštete gume boš nataknil gor. ...če pa povzamem tvoje robne pogoje, je vsaka našteta guma drugačna od druge, zato bi se odločil za najcenejšo med njimi. Mitas SF+ glej Žiunorc ... na KAWA PAWA se ne daje pocen roba .. štekaš Zivnorc, builder in Bmflar 3
Zivnorc Objavljeno Avgust 4, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2016 (popravljeno) ...no pol mi pa naslednjič plačaš kavo, k bo koštala 3€ ...bom pa ful bl užival, ko jo bom pil, kot pa tisto za 1 € ...štekaš Popravljeno Avgust 4, 2016. Popravil Zivnorc builder, Bmflar in maus 3
maus Objavljeno Avgust 4, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2016 Pravkar, Zivnorc pravi: ...no pol mi pa naslednjič plačaš kavo, k bo koštala 3€ ...štekaš neštekam Bmflar, Zivnorc in builder 3
Pervy Objavljeno Avgust 4, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2016 Grem danes do Širnika, prešlatam, poližem, prežečim vse te in še kako pa se odločim ker 10-20€ gor ali dol mi ni glih pomembno. maus, Port Folio, builder in 1 other 4
maus Objavljeno Avgust 4, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2016 pred 4 minutami, Pervy pravi: Grem danes do Širnika, prešlatam, poližem, prežečim vse te in še kako pa se odločim ker 10-20€ gor ali dol mi ni glih pomembno. če ti bo ... poglej Conti SA III ... full profila in delujejo kot road guma ... z zadnjo naredim več kot 8 jurjeu .. sicer pa ... Pirelli ... ma sj je vseeno ... itak jih boš znucou Zivnorc, Port Folio, builder in 1 other 4
KyoKon Objavljeno Avgust 4, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2016 Ob 30. 7. 2016 at 12:53, Sorty pravi: Vozim R1200GS trenutno so na motorju Metzeler tourance exp, ki so že prišle z motorjem. Za naslednji komplet sem bil prepričan da bo Mitas TerraForce a sem pred dnevi dobil -50% bon za Continental gume. Vozim se 99% po cesti v večini v dvoje, gume zvožene do roba ter zelo tekoča občasno agresivna vožnja. Ker ne živim ob magistralki ali pod dolomiti gume po večini prej zvozim po sredini. Bo TrailAttack2 tista prava? To je TO. Sem bil zelo zadovoljen. Sedaj testiram Pireli, naredu šele 3000K km, zaenkrat lahko reček kot Conti, veliko vprašanje kaj bo po 5000K km. builder, Bmflar, Zivnorc in 2 others 5
Kmet2 Objavljeno Avgust 4, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2016 pred 39 minutami, KyoKon pravi: To je TO. Sem bil zelo zadovoljen. Sedaj testiram Pireli, naredu šele 3000K km, zaenkrat lahko reček kot Conti, veliko vprašanje kaj bo po 5000K km. Sem ti že povedal kaj bo .......in kar sem ti do zdaj povedal je držalo ,drži ? Ker so končno naredili pnevmatiko RoadAttackIIEVO v 19 col izvedbi bo naslednja in edina izbira! Lima in zdrži bolje od Pirelli Traill in zdrži manj kot Conti a na račun še boljšega gripa , da o dežju sploh ne govorim , res suverena ! Zivnorc, Bmflar, maus in 3 others 6
Zivnorc Objavljeno Avgust 5, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2016 ... kmet je pa u Coooonti .... kmet je pa u Cooooonti.... ...tralalalalaaaaa ...tralalalalaaaaa maus, Bmflar, Wakasaki in 3 others 6
KyoKon Objavljeno Avgust 5, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2016 pred 18 urami, Kmet2 pravi: Sem ti že povedal kaj bo .......in kar sem ti do zdaj povedal je držalo ,drži ? Ker so končno naredili pnevmatiko RoadAttackIIEVO v 19 col izvedbi bo naslednja in edina izbira! Lima in zdrži bolje od Pirelli Traill in zdrži manj kot Conti a na račun še boljšega gripa , da o dežju sploh ne govorim , res suverena ! Drži kot Conti lima Zivnorc, builder, Kmet2 in 4 others 7
motolover Objavljeno Avgust 10, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2016 Nekako neplanirano na GSu gum še nisem zamenjal, zdaj imajo Continental TKC 70 13.000km. Zadnja še 1mm profila, sprednja še kar gre. So za bolj na easy vožnjo, v ovinkih se čuti, da je zadnja postala škatlaste oblike in sama vožnja slozi ovinke ne nudi nobenega užitka več. Po občutku bi se z zadnjo dalo narediti še 1000km ali celo kaj več. V bistvu sem presenečen, da so izdržale toliko in nikoli ne bi pričakoval take kilometrine. Zdaj bom dal gor kake druge, čeprav bi najraje ostal kar na TKC 70, ker so res odlična izbira. Zivnorc in Joker 2
Tex Objavljeno Avgust 10, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2016 Kolko vas pa prakticira spredaj/zadaj različne gume? Mislim na različne proizvajalce .. ali večinoma menjavate v kompletu oboje? Recimo če je sprednja še ok zadnja pa fuč ... Zivnorc 1
Cartman Objavljeno Avgust 11, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2016 11 hours ago, Texo said: Kolko vas pa prakticira spredaj/zadaj različne gume? Mislim na različne proizvajalce .. ali večinoma menjavate v kompletu oboje? Recimo če je sprednja še ok zadnja pa fuč ... Svojcas nisem sploh moral drugace, ker za motor nisem dobil mer istega proizvajalca. Pa sen prezivel brez zapletov. ne vidim nobenih tezav ce mas obe gumi dobri ali lepo obrabljeni. Je pa fajn met enake. Bmflar, Zivnorc, Tex in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno Avgust 11, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2016 pred 12 urami, Texo pravi: Kolko vas pa prakticira spredaj/zadaj različne gume? Mislim na različne proizvajalce .. ali večinoma menjavate v kompletu oboje? Recimo če je sprednja še ok zadnja pa fuč ... Načeloma ni problemov , osebno vedno gledam da je oz. ima prva boljši grip kot zadnja . Če menjam (kar se zgodi redko) samo zadnjo potem mora biti prva od proizvajalca ki mu zaupam in drži od nove do senzorjev drugače zamenjam obe . Veliko lažje rešujem zdrse zadnje kot prve pnevmatike . Načeloma pa imam prvo prej na senzorjih kot zadnjo in bi skoraj lahko napisal 2 prvi za eno zadnjo . vuk76, Tex, Bmflar in 2 others 5
maus Objavljeno Avgust 11, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2016 držim se načela ... obe gumi istega proizvajalca in enakega profila. vsak kokr če ... jaz tako počnem... večinoma 1 sprednja zdrži 2 zadnji ... dAlencc87, Tex, Bmflar in 1 other 4
TakeALookAround Objavljeno Avgust 11, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2016 Jaz sem dostikrat mel zadnjo novo, sprednjo na pol, pa razlicne proizvajalce,pa ni tezav. Sam ni ga cez obcutek obeh novih gum DAMI34, Bmflar, TOMCAT in 4 others 7
DAMI34 Objavljeno Avgust 11, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2016 pred 12 urami, Texo pravi: Kolko vas pa prakticira spredaj/zadaj različne gume? Mislim na različne proizvajalce .. ali večinoma menjavate v kompletu oboje? Recimo če je sprednja še ok zadnja pa fuč ... Velikokrat, važno da je spredaj bolj športna kot zadaj. Včasih se bolj ujamejo med seboj, včasih slabše. Recimo spredaj Mitas, zadaj bt16pro, al pa S20, sem poskušal tudi z raznimi ST, recimo samo zadaj Angel GT, ali T30. To pa zato da bi dosegel dober oprijem pa veliko kilometrino, sam potem se je zgodilo to, da sem boke skuril, sredina je pa še ostala (govorim za zadnjo gumo) Zivnorc, Bmflar, Tex in 1 other 4
Nearrain Objavljeno Avgust 11, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2016 Zadnja mora drzat, prvi moras pa zaupat. Definitivno Je bolje imet iste gume na obeh oseh. Na trziscu imas par kompletov gum, katere so narejene na tak nacin, da ucinkovito odvodnjavajo samo v paru. Mislim, da je Metzeler Roadtec 01 ena izmed njih. Tex, Bmflar, maus in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Avgust 11, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2016 No ja, fajn je če obe držita...:P maus, Bmflar, Tex in 1 other 4
Zivnorc Objavljeno Avgust 11, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2016 (popravljeno) ... čeb držala... se tut z mesta neb mogu premaknt.. ...matr sm pametn ...lohk bi službo kje v parlamentu dobu... Popravljeno Avgust 11, 2016. Popravil Zivnorc DAMI34, maus in Bmflar 3
motolover Objavljeno Avgust 11, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2016 2 hours ago, maus said: večinoma 1 sprednja zdrži 2 zadnji ... Kako ti to uspe? Meni pri podobnem motorju in teži vedno pokuri sprednjo istočasno kot zadnjo. Zdaj je celo sprednja že na indikatorjih, zadnja pa še ne. Zivnorc in Bmflar 2
Zivnorc Objavljeno Avgust 11, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2016 pred 6 minutami, motolover pravi: Kako ti to uspe? Meni pri podobnem motorju in teži vedno pokuri sprednjo istočasno kot zadnjo. Zdaj je celo sprednja že na indikatorjih, zadnja pa še ne. .... ja ker se večinoma vozi po tazadnjem.... maus, siks in Bmflar 3
maus Objavljeno Avgust 11, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2016 pred 12 minutami, motolover pravi: Kako ti to uspe? Meni pri podobnem motorju in teži vedno pokuri sprednjo istočasno kot zadnjo. Zdaj je celo sprednja že na indikatorjih, zadnja pa še ne. verjetno zato, ker se ne "zaletavam" v ovinke .... običajno pred ovinkom znižam hitrost brez zaviranja in s tem v ovinku ni tok obremenjena sprednja guma ... res ne vem, ampak tko je pa js sm umirjen voznik Zivnorc, Joker, Bmflar in 2 others 5
TOMCAT Objavljeno Avgust 11, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2016 pred 40 minutami, maus pravi: verjetno zato, ker se ne "zaletavam" v ovinke .... običajno pred ovinkom znižam hitrost brez zaviranja in s tem v ovinku ni tok obremenjena sprednja guma ... res ne vem, ampak tko je pa js sm umirjen voznik ...to zna bit res.....tudi pri sebi opazil razliko maus in Zivnorc 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se