Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Da se po dolgem času pridružim malo pogovoru..

Letos se začne tretja sezona za Metzeler Tourance-ke. Profila še ulala, sem vozil minimalno motor s tem kompletom. Imajo za seboj cca 5000km

Jih je kdo že rabil dlje časa oz. ima izkušnje? Nisem še vozil letos, če bo nezaupljiva vsekakor preventivno menjam, me samo zanima, če ima kdo izkušnje iz prve roke.

 

Popravljeno . Popravil gradbenik
Objavljeno

S temi gumami lahko narediš 15 t. km. Brez kakšnega strahu. Zvozil več kompletov in mi je bila bolj všeč kot kakšna Continental.

Sam vozi. 

Objavljeno
pred 2 urami, Rdeči pravi:

S temi gumami lahko narediš 15 t. km. Brez kakšnega strahu. Zvozil več kompletov in mi je bila bolj všeč kot kakšna Continental.

Sam vozi. 

Lahko poveš kaj več ? Namrečvozil obe ContiTrail in Metzelerke katere omenjaš. Slednja je bila prva vgradnja na 1050 ADV in sem jo na polovici obrabe zabrisal dol in nataknil Conti , ki ima pri polovični obrabi neprimerno boljši oprijem v suhem ,v mokrem so pa Metzelerke naravnost nevarne .....pa nimam samo jaz takšne izkušnje! Conti olupim prvo in zadnjo v cca 6kkm ,t metzelerko bi se prej ubil kot jo izrabil. Če pa voziš strogo po predpisih ,je pa lahko stara tud 10 let in iz Obeličevo pa bo dobra 

Objavljeno

Z Metzelerkam nisem imel situacije, da ne bi držala. Pri  ContiTrail  pa mi jo je na cestnih zalivkah nekajkrat spodneslo. Z obrabo je postajala glasnejša. A si imel mogoče Tourence EXP ? Te so bile res zelo slabe.

Objavljeno
pred 28 minutami, Rdeči pravi:

Z Metzelerkam nisem imel situacije, da ne bi držala. Pri  ContiTrail  pa mi jo je na cestnih zalivkah nekajkrat spodneslo. Z obrabo je postajala glasnejša. A si imel mogoče Tourence EXP ? Te so bile res zelo slabe.

Obe  EXP in next.......pri meni Metzeler špila le še na LT ker ni druge pnevmatike razen Bridgestone ,ki so še slabše .

Objavljeno
Ob 4. 3. 2017 ob 14:40, Kmet2 pravi:

Haidenau .....jaz sem pripravljen :)

17021712_1816849858574547_65922724407258

Kam ti zdej s super cestne gume na te krampe.Okej ja sem bral,da si jih pohvali pa vem da ti brezpotja tud dišijo,ampak kako pa misliš po "normalnih" cestah preživet s tem gumam.....nimam niti 1%izkušenj s takim gumam,ampak a zmorejo tvoj ritem na asvaltu"brez zajebancije"?Resno te sprašujem?

Objavljeno
pred 7 urami, Wakasaki pravi:

Kam ti zdej s super cestne gume na te krampe.Okej ja sem bral,da si jih pohvali pa vem da ti brezpotja tud dišijo,ampak kako pa misliš po "normalnih" cestah preživet s tem gumam.....nimam niti 1%izkušenj s takim gumam,ampak a zmorejo tvoj ritem na asvaltu"brez zajebancije"?Resno te sprašujem?

Resno zmorejo tudi takšno vožnjo ,da pridejo polastičarji za mano in se čudijo , resno , bilo že več forumašev z mano na izletih , ko sem imel te pnevmatike . Super držijo po asvaltu ,samo moraš imeti med "dinamično vožnjo " vedno v glavi da po parih kilometrih spustiš tempo ,da se ohladijo , ker če nimaš , imaš potem umetna kolena itd ....ja tak je blo z KTM 990 adv davnega 2013 :)

Motor pripravljam za azijo poleti , prav tako sem nabavil dongl , da lahko tankam in normalno vozim tudi z 80 oktanskim gorivom . Ta dongl lahko tudi preko računalnika ugasnem , saj sem dobil ob prikolpu novo ikono na menuju  80oktans off- on , ampak to bom opisal v za to namenjeni temo 1190 adv , lp

Objavljeno
pred eno uro, Kmet2 pravi:

Resno zmorejo tudi takšno vožnjo ,da pridejo polastičarji za mano in se čudijo , resno , bilo že več forumašev z mano na izletih , ko sem imel te pnevmatike . Super držijo po asvaltu ,samo moraš imeti med "dinamično vožnjo " vedno v glavi da po parih kilometrih spustiš tempo ,da se ohladijo , ker če nimaš , imaš potem umetna kolena itd ....ja tak je blo z KTM 990 adv davnega 2013 :)

Motor pripravljam za azijo poleti , prav tako sem nabavil dongl , da lahko tankam in normalno vozim tudi z 80 oktanskim gorivom . Ta dongl lahko tudi preko računalnika ugasnem , saj sem dobil ob prikolpu novo ikono na menuju  80oktans off- on , ampak to bom opisal v za to namenjeni temo 1190 adv , lp

Hvala za odgovor pa srečno

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
On 9. 3. 2017 at 3:52 PM, hitrii said:

priprava na sezono

TKC 70

20170309_151427.jpg

Cena?

Objavljeno

priprava na sezono

TKC 70

235 evričov :fyou:

Objavljeno

Tudi jaz v petek pripravil za novo sezono...

 

DSCN5229.thumb.jpg.c3f632e73d0027f26058bb57c8d7158a.jpgDSCN5231.thumb.jpg.aa2b13bfcf909af8dc91bbcc522efedf.jpg

Objavljeno
Ob 8. 3. 2017 ob 20:25, RVT pravi:

Mladost ludost se temu reče . Fantje kr menjat gume kot priporoca proizvajalec oziroma ko je na indikatorju, ker dolgorocno v vecini primerov ni racunice pri teh " eksperimentiranjih". Zvozu mnogo preko 100 000 kilometrov na SC brez padca in lahko recem da je zame osebno najbolsa športna guma za na cesto, ki se dobro obnese tako hladna kot vroca in ni "hinavka".Ko ima dost lepo opozarja...

image.jpeg

Lepo si jo porabil , vendar iz tega "slajka" se ne da ugotovit katera guma je to. Sprašujem namreč zato ker vozim Rodsmart II in zadnjo lepo enakomerno obrabljam od roba do roba  medtem, ko se mi prva Rodsmartka II  obrablja na "strehco" in je sedaj potrebna zamenjave pa tudi sicer s prednjo nisem zadovoljen je glasna in nekako nesigurna .  Razmišljam , da bi dal gor kakšno Qalifaier ali Sportsmart . Razmišljal sem tudi o Mitaski, vendar imam pomisleke zaradi malih kanalov za odvodnjavanje, ker na daljših potovanjih lahko naletiš tudi na kakšen dež ... Ja, pa še to z zadnjo Rodsmart naredim cca 7.000 km prva kakega  jurja in pol  več.

Objavljeno
pred 26 minutami, Povratnik pravi:

Lepo si jo porabil , vendar iz tega "slajka" se ne da ugotovit katera guma je to. Sprašujem namreč zato ker vozim Rodsmart II in zadnjo lepo enakomerno obrabljam od roba do roba  medtem, ko se mi prva Rodsmartka II  obrablja na "strehco" in je sedaj potrebna zamenjave pa tudi sicer s prednjo nisem zadovoljen je glasna in nekako nesigurna .  Razmišljam , da bi dal gor kakšno Qalifaier ali Sportsmart . Razmišljal sem tudi o Mitaski, vendar imam pomisleke zaradi malih kanalov za odvodnjavanje, ker na daljših potovanjih lahko naletiš tudi na kakšen dež ... Ja, pa še to z zadnjo Rodsmart naredim cca 7.000 km prva kakega  jurja in pol  več.

RS3 bo zate, Mitas ti bo sigurno manj naredil. (zadnja)

ps. kanali pa niso tak problem, sem kar nekaj mokrote prevozil, nazadnje ta petek pri Paklenici :P

 

Objavljeno

Zdravo,

pred dvemi leti sem montiral Mitas SportForce gumo na motor. Sem zelo zadovoljen. 

Ker pa ne spremljam več dosti forumov in debat bi vprašal če so še vedno na istem nivoju ali je kvaliteta kaj padla vmes? (če ste jih že več menjali v tem času in ni nobenih razlik jih zagotovo še enkrat nabavim nove)

 

za morebitne odgovore se zahvaljujem,

 

lp,

P

 

Objavljeno

Pozdravljeni

Ker se delno vozim v službo tudi po avtocesti, me zanima katero gumo s trdnejšo sredino mi priporočate. Vozim pa z750.

LP

Objavljeno
pred 3 minutami, Mareex_ pravi:

Pozdravljeni

Ker se delno vozim v službo tudi po avtocesti, me zanima katero gumo s trdnejšo sredino mi priporočate. Vozim pa z750.

LP

road ... kero koli ... Conti, Dunlop itd ... vse so dobre in z trdo sredico

Objavljeno
pred 1 uro, Mareex_ pravi:

Pozdravljeni

Ker se delno vozim v službo tudi po avtocesti, me zanima katero gumo s trdnejšo sredino mi priporočate. Vozim pa z750.

LP

na kratko bi rekel dunlop roadsmart3, malce bolj športna in odlična na mokrem pirelli angel GT.

pred 20 urami, Motocaster pravi:

Zdravo,

pred dvemi leti sem montiral Mitas SportForce gumo na motor. Sem zelo zadovoljen. 

Ker pa ne spremljam več dosti forumov in debat bi vprašal če so še vedno na istem nivoju ali je kvaliteta kaj padla vmes? (če ste jih že več menjali v tem času in ni nobenih razlik jih zagotovo še enkrat nabavim nove)

 

za morebitne odgovore se zahvaljujem,

 

lp,

P

 

Bistvene razlike ni, če maš gumo že 2 leti pa razlike tudi če bi bile ne bi opazil. Komot jo lahko daš, če si do sedaj z njo zadovoljen. Jaz sem skuril do sedaj nekje 8 zadnjih, pa 5 ali 6 prvih.

Objavljeno

DAMI hvala za odgovor. Potem dam kar še enkrat Mitaske gor.

 

V glavnem kratka ocena dosedanje uporabe:

Imam jo na CBF600, se pravi dokaj uglajen motor, nepretirane teže in sem naredil preko 12.000km (od tega dobrih 2000km s sopotnico + konkretno prtljago), s tem da je zadnja guma še za sigurno 2kkm, sprednja pa bi pa moje tudi do blizu 20kkm prišla (solo vožne).

 

Očitno moja kombinacija vožnje, motorja, in obremenitev le tega v veliko večini (90%) ni kaj pretirano agresivna, ostalih 10% pa gre komot do roba in to vselej brez nenadzorovanih zdrsov.

 

V glavnem zelo zadovoljen z Mitasko, tako glede oprijema, kilometrine kot ceneJ

LP

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 6 minutami, Motocaster pravi:

DAMI hvala za odgovor. Potem dam kar še enkrat Mitaske gor.

 

 

 

V glavnem kratka ocena dosedanje uporabe:

 

Imam jo na CBF600, se pravi dokaj uglajen motor, nepretirane teže in sem naredil preko 12.000km (od tega dobrih 2000km s sopotnico + konkretno prtljago), s tem da je zadnja guma še za sigurno 2kkm, sprednja pa bi pa moje tudi do blizu 20kkm prišla (solo vožne).

 

 

 

Očitno moja kombinacija vožnje, motorja, in obremenitev le tega v veliko večini (90%) ni kaj pretirano agresivna, ostalih 10% pa gre komot do roba in to vselej brez nenadzorovanih zdrsov.

 

 

 

V glavnem zelo zadovoljen z Mitasko, tako glede oprijema, kilometrine kot ceneJ

LP

 

Ko praviš da je zadnja še za 2kkm...misliš do indikatorjev ali misliš samega profila? Jaz nisem nek šarf voznik, pa je po 5kkm praktično na indikatorjih...zanimivo to, kak se razlikuje...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 minutami, Damo001 pravi:

Ko praviš da je zadnja še za 2kkm...misliš do indikatorjev ali misliš samega profila? Jaz nisem nek šarf voznik, pa je po 5kkm praktično na indikatorjih...zanimivo to, kak se razlikuje...

enako, 5 jurjev je na indikatorjih pri meni (ampak brez šparanja, razen po AC redko čez 130km/h), tako da kapo dol tistim, ki tolčejo 12kkm :D

Je pa verjetno nekaj odvisno tudi od motorja, moči itd

Objavljeno

ja veliko je od načina vožnje in motorja.

 

moj nima nekega navora, pa ne obračam ga v velike obrate ponavadi. po ravninah ne trgam na polno in potem na polno bremzam, raje držim neko razumljivo konstanto in potem med ovinki "guštiram", tako da se nekako (nezavedno) izognem velikemu pobiranju gume pri pospeševanju (premalo navora motorja) ter pobiranju pri bremzanju (način vožje). V dvoje pa gre še malenkost počasneje (s sopotnico guma ne vidi roba, slab cm rezerve :cool: )

 

me je pa tudi mene res presenetila kilometrina, vseeno nisem pričakoval dosti več od 6kkm ko sem jih namontiral, pa so zdržale sedaj skoraj dve sezoni gor.

 

a je še kdo tak ECO Guma Driver?:D

 

Objavljeno
pred 31 minutami, Motocaster pravi:

 

 

a je še kdo tak ECO Guma Driver?:D

 

Snecer je tudi dosegel zavidljivo kilometrino, pa še najmanj ene tri bi znal našteti.

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!