Cartman Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 Cist btw. A je kdo zmontiral gumo ns jesen, pa opazoval ce se obraba z ogrevanjem ceste manjsa? Namrec vedno mam filing, da prva polovica gume naredi 3/4 kilometrine, druga polovica pa kar zgine....in ker je to pogosto proti jeseni, torej konc sezone...ne vem tocno zakaj se to zgodi
jskrablin Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 pred 36 minutami, Cartman pravi: Cist btw. A je kdo zmontiral gumo ns jesen, pa opazoval ce se obraba z ogrevanjem ceste manjsa? Namrec vedno mam filing, da prva polovica gume naredi 3/4 kilometrine, druga polovica pa kar zgine....in ker je to pogosto proti jeseni, torej konc sezone...ne vem tocno zakaj se to zgodi Simpl razlaga. Spomladi pa do pol poletja se lih pomalem na novo navoziš. Pol pa bolj ko gre sezona v drugo polovico, bolj si navožen in bolj leti po ovinkih. Gume pa temu primerno radira Verjetno je tudi problem v definiciji polovice gume. Če ne zvoziš profila lih do konca, je polovica malo manj kot se zdi ko gledaš globino profila GoBobi in Cartman 2
Cartman Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 pred 4 minutami, jskrablin pravi: Simpl razlaga. Spomladi pa do pol poletja se lih pomalem na novo navoziš. Pol pa bolj ko gre sezona v drugo polovico, bolj si navožen in bolj leti po ovinkih. Gume pa temu primerno radira Verjetno je tudi problem v definiciji polovice gume. Če ne zvoziš profila lih do konca, je polovica malo manj kot se zdi ko gledaš globino profila fSej sm vedu.Prec bom jaz kriv nč, ne morm več, grem odkopat garo in jo zvlečem na sonce. DAMI34, gretzky, a79 in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 js sm opazu, da bolj kot jo merim in bolj kot računam, hitrej se rabi. Včasih je najbolje pustit, pa nč gledat, bo dokler bo thumper, GoBobi, Cartman in 2 others 5
Kmet2 Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 pred 1 uro, DAMI34 pravi: js sm opazu, da bolj kot jo merim in bolj kot računam, hitrej se rabi. Včasih je najbolje pustit, pa nč gledat, bo dokler bo V garaži se ji ne more nič zgodit , preverjeno DAMI34, GoBobi, Cartman in 1 other 4
Lipstick Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 15 minutes ago, Kmet2 said: V garaži se ji ne more nič zgodit , preverjeno Spušča, vedno........ ene bolj, druge manj.... Cartman in DAMI34 2
Cartman Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 pred 19 minutami, Kmet2 pravi: V garaži se ji ne more nič zgodit , preverjeno a si 100% men se jeseni zdijo še čist fine,. zdej pa ko yul brynner DAMI34 in Kmet2 2
DAMI34 Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 pred 26 minutami, Kmet2 pravi: V garaži se ji ne more nič zgodit , preverjeno preperi lahko, pol je pa nevarna, pa drsi ps. pravkar meril profil mitas zadnja 1000km cca 1,5mm požrta mraz je res hudič. Ponavadi sem mel povprečje 1mm/jurja Kmet2 1
Snečer Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 Niso gume krive, ampak način vožnje treba se je prilagoditi in z občutkom. Če pa je vožnja gas, bremza potem pa pač gredo adijo.
Kmet2 Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 pred 6 minutami, Snecer pravi: Niso gume krive, ampak način vožnje treba se je prilagoditi in z občutkom. Če pa je vožnja gas, bremza potem pa pač gredo adijo. Ampak ti kar nekaj nabijaš .............ta vikend je bil z mano Mac ....vozila sva tako da nisva taknila bremze , zaviranje z agregatom in lepo polako , pnevmatiko sem v 1000km ubil proti poleti . GoBobi in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 pred 9 minutami, Snecer pravi: Niso gume krive, ampak način vožnje treba se je prilagoditi in z občutkom. Če pa je vožnja gas, bremza potem pa pač gredo adijo. gasa je velik, skoz, na polno, bremzam pa čimmanj, zakaj mi pol tok rabi?
Snečer Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 Pravkar, DAMI34 pravi: gasa je velik, skoz, na polno, bremzam pa čimmanj, zakaj mi pol tok rabi? desno zapestje, če se tam z občutkom dozira, bo guma "večna" pred 3 minutami, Kmet2 pravi: Ampak ti kar nekaj nabijaš .............ta vikend je bil z mano Mac ....vozila sva tako da nisva taknila bremze , zaviranje z agregatom in lepo polako , pnevmatiko sem v 1000km ubil proti poleti . sem prepričan, da če bi peljal tvoj trajekt, bi bila guma brezhibna, tistih par kilometrov razlike v povprečju pa se hitro izravna tekom celodnevne vožnje ne tu krive vere širit, da Jadranka pobira gumo, gumo pobira agresivna vožnja
gretzky Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 pred 12 minutami, Snecer pravi: Niso gume krive, ampak način vožnje treba se je prilagoditi in z občutkom. Če pa je vožnja gas, bremza potem pa pač gredo adijo. Način vožnje imajo vedno približno enak. In ko je hladno, se pri takem načinu vožnje guma bolj obrablja. Vsaj jaz sem razumel tako. Sam pa itak vozim kot penzič, zato razlike ne opazim. Kmet2 1
DAMI34 Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 pred 3 minutami, Snecer pravi: desno zapestje, če se tam z občutkom dozira, bo guma "večna" hehe Sneci sej maš modre, ampak veš, jaz sem tut čez zimo ene 4-5jurjev naklepal, vožnja velik bolj na izi kot poleti, pa po kaki jadranki, ker ni oprijema, ker je drseč asfalt, pa mi je kurlo Angel GT in Mitas skoraj 2x toliko kot mi žge gumo poleti. To dela mraz in letos je bila zima za naše konce nadpovprečno mrzla. Gumo pa redno merim na 14 dni. Sicer sem imel nekoliko povišano obrabo tudi prejšnja leta, ampak letos se mi zdi pa kar extrem. Kmet2 1
Snečer Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 pred 2 minutami, gretzky pravi: Način vožnje imajo vedno približno enak. In ko je hladno, se pri takem načinu vožnje guma bolj obrablja. Vsaj jaz sem razumel tako. Sam pa itak vozim kot penzič, zato razlike ne opazim. Pravim, da je treba z rezervo jemati podatke iz MSja glede obrabe gum, ker bo folk dejansko mislil, da si moraš en set poleg vozit, če greš do Dubrovnika igc1, a79, Bostjan L in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 pred 3 minutami, Snecer pravi: Pravim, da je treba z rezervo jemati podatke iz MSja glede obrabe gum, ker bo folk dejansko mislil, da si moraš en set poleg vozit, če greš do Dubrovnika ne bo držalo, nihče tega ne trdi, jaz ponavadi na daljših furah manj obrabljam gume, ker je le ta stalno ogreta, ker so fure poleti, le sredica zna včasih trpeti če si v dvoje nakrcan, pa velik AC ali ravnine. Poleg tega majo pa tut v Dubrovniku kak gumi shop, če je res kriza gretzky 1
Snečer Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 Me čudi, da še kakšen podjetnik ni nekje na Jadranki odprl namenske vulkanizerske delavnice s kavarno.
DAMI34 Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 pred 12 minutami, Snecer pravi: Me čudi, da še kakšen podjetnik ni nekje na Jadranki odprl namenske vulkanizerske delavnice s kavarno. Ne rab, ker vedno zračunamo kolk je še profila da pridemo tja, pa vsaj še pol poti nazaj.
TakeALookAround Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 Vcasih na meji policist oci zgubi, ko profil isce.... Cartman in DAMI34 2
Kmet2 Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 pred 1 uro, Snecer pravi: desno zapestje, če se tam z občutkom dozira, bo guma "večna" sem prepričan, da če bi peljal tvoj trajekt, bi bila guma brezhibna, tistih par kilometrov razlike v povprečju pa se hitro izravna tekom celodnevne vožnje ne tu krive vere širit, da Jadranka pobira gumo, gumo pobira agresivna vožnja Skoraj vedno probam vozit da ne zaviram preveč in da je vožnja čim bolj tekoča ......... DAMI34 in Quest 2
DAMI34 Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 pred 2 minutami, Kmet2 pravi: Skoraj vedno probam vozit da ne zaviram preveč in da je vožnja čim bolj tekoča ......... nikol ne boš kot Sneci, njemu gume ne pobira, njemu jo dela MARE 65, Erik99, Frenk 67 in 4 others 7
Snečer Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 pred 16 minutami, Kmet2 pravi: Skoraj vedno probam vozit da ne zaviram preveč in da je vožnja čim bolj tekoča ......... pobira ti jo zaradi prevelike sile v ovinku, ker ga predivje zvoziš in na izhodu, ker ožemaš po domače, gumo radiraš, namesto da bi jo normalno obrabljal
Kmet2 Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 (popravljeno) pred 5 minutami, Snecer pravi: pobira ti jo zaradi prevelike sile v ovinku, ker ga predivje zvoziš in na izhodu, ker ožemaš po domače, gumo radiraš, namesto da bi jo normalno obrabljal Zgrešil si point , ja se strinjam , logično ,drugače ne more bit samo govorimo da jo poleti več ostane kot po vožnji pozimi , bo zdaj šlo pri istem načinu vožnje . Popravljeno Marec 20, 2017. Popravil Kmet2 gretzky, Cartman, DAMI34 in 1 other 4
Bostjan L Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 Matr je pocen!!! 180/55-17 je od 3-12 $
thumper Objavljeno Marec 20, 2017 Opozori Objavljeno Marec 20, 2017 pred 13 urami, Cartman pravi: A rs3 bos pa lahko imel par? Najbols je pa brat o furi hehe. Srecno. na conti strani tako piše ..bom pa verjel ko jo bom zapeljal... če bo prava cena seveda.. bom videl kako se obnese TA2 v hladnem okoli 10 stC ..če drži zadnja kot roadrider potem ni dileme ..prednja avonka pa mi čisto v redu služi - zdrži 2 zadnji kar je prek 25000km pa ima še krepko nad 2mm profila , vendar jo menjam zaradi malih razpokic v notranjosti profila - verjetno zaradi tega po čemer je avon znan . se postara - sploh s kilometri..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se