hajamoto Objavljeno April 4 Opozori Objavljeno April 4 pred eno uro, DAMI34 pravi: po ušesih se da, po ušesih lahko pokažem ? Pa nisi to že na Jadranki delov. 🤔😱
DAMI34 Objavljeno April 4 Opozori Objavljeno April 4 pred 1 uro, hajamoto pravi: Pa nisi to že na Jadranki delov. 🤔😱 delou drži do tal
pik1 Objavljeno April 5 Opozori Objavljeno April 5 . ... tole bi lahko dal tud v temo "Kaj vas je danes spravilo v dobro voljo" VS800, IF7, DAMI34 in 3 others 6
Tromba Objavljeno Maj 6 Opozori Objavljeno Maj 6 (popravljeno) Imam eno vprašanje za poznavalce. Včeraj sva s kolegom (on ima 130 km motor in 110 Nm navora, jaz pa 110 km in 60 Nm navora) peljala po lokalni hribovski (zaviti) cesti v relativno hitrem tempu (oba do roba zadnje gume). Jaz vozim Mitas SF+ RS, on pa Conti SA 3/4 (nisem prepričan). Po manj kot 10 min praktično enakega tempa obeh se ustaviva in on je imel gumo zelo nasvaljkano, pesek se mu je ob ustavljanju zalepil na gumo, pri meni pa je bila guma komaj kaj hrapava (nič svaljkov) in tudi pesek se skoraj ni prijemal nanjo. Ob tem naj dodam še, da sem se kdaj po isti cesti peljal še nekoliko bolj "na hard", pa se guma skoraj ni svaljkala (ko sem bil na Grobniku na turistični vožnji pa recimo precej). Zanima me zakaj pride do takšne razlike. Pa pustimo pritisk gume ob strani, ker bistvene razlike pri nama ni. Prav tako razumem, da je na stezi bolj grob asfalt in gumo bolj trga. Tudi prej, ko sem vozil EV različico Mitask, bistvene razlike v svaljkanju nisem opazil. Sam sem prišel do zaključka, da gumo toliko uničuje močnejša mašina (precej večji navor in nekaj več konjev), ampak mi ni jasno zakaj, če sva oba imela praktično enak tempo. Vesel bom konstruktivnega odgovora, ki mi bo pomagal razumeti to fiziko. Popravljeno Maj 6. Popravil Tromba
Zivnorc Objavljeno Maj 6 Opozori Objavljeno Maj 6 ...obadva imata lahko v povprečju enak tempo, je pa lahko bistvena razlika, ali pelješ lepo tekoče, hitrejši vstop v ovinek in postopno dodajanje plina....ali pa če se "zaletavaš" in bolj trenutno na hard odpiraš iz ovinkov... ..pa za 1/3 ima več navora njegov motor... ...je pa po navadi tisti hitrejši, ki pelje bolj tekoče, čeprav ima lahko ta drugi bolj nasvaljkano gumo.. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Maj 6 Opozori Objavljeno Maj 6 bolj ko jo svaljkaš, več materiala gre v franže manjša je življenjska doba. Zivnorc 1
Tromba Objavljeno Maj 6 Opozori Objavljeno Maj 6 Sem predvideval, da bi bilo lahko to, da iz ovinka bolj "skoči", ampak kot rečeno, tempo praktično enak. Glede strganja gume se v celoti strinjam in me po tem, kar sem videl, kar malo skrbi, da bi v prihodnje prestavil na 1000ccm športni motor. Čez ovinke ga verjetno ne bom peljal kaj hitreje kot sedaj 600, po gumah pa zna iti precej hitreje... "dirkanje" po ravninah mi je pa brezveze.
DAMI34 Objavljeno Maj 6 Opozori Objavljeno Maj 6 Saj boki običajno ostanejo, torej sam gas (v nagibu ), guma je cela plačana bikez 1
Tromba Objavljeno Maj 6 Opozori Objavljeno Maj 6 Tale je lanska morda bi po skrajnih robovih še lahko iztisnil kaj in po sredini, a sem zaradi modrih raje prej menjal. Zivnorc in DAMI34 2
Zivnorc Objavljeno Maj 6 Opozori Objavljeno Maj 6 ...po skrajnih robovih niti na dirkališču ne boš obrabil pnevmatike. To, kar si slikal, je kar precej junaško obrabljena pnevmatika. "Kaj več" na cesti ne boš naredil, niti skoraj ni mogoče narediti. Pnevmatika se ob športni vožnji skoraj vedno najbolj obrabi v t.i. power coni (nekje od 30-40 stopinj kota, kot si tudi sam pripel sliko), kjer nastane največ sile na pnevmatiko, ko si še vedno v nagibu + še dodatno pospeševanje iz nagiba. bikez, DAMI34 in Slash13 3
Tromba Objavljeno Maj 6 Opozori Objavljeno Maj 6 pred 43 minutami, Zivnorc pravi: ...po skrajnih robovih niti na dirkališču ne boš obrabil pnevmatike. To, kar si slikal, je kar precej junaško obrabljena pnevmatika. "Kaj več" na cesti ne boš naredil, niti skoraj ni mogoče narediti. Pnevmatika se ob športni vožnji skoraj vedno najbolj obrabi v t.i. power coni (nekje od 30-40 stopinj kota, kot si tudi sam pripel sliko), kjer nastane največ sile na pnevmatiko, ko si še vedno v nagibu + še dodatno pospeševanje iz nagiba. Me seveda zelo vleče na dirkališče, ampak je težava delovni čas, usklajevanje z družino in tudi finančno, če hodiš redno/za cel vikend. Tam je to početje nekoliko bolj varno. Sicer pa hvala za zgornji odgovor in pojasnilo glede svaljkanja. Zivnorc 1
XTR Objavljeno Maj 6 Opozori Objavljeno Maj 6 pred 9 urami, Tromba pravi: Sam sem prišel do zaključka, da gumo toliko uničuje močnejša mašina (precej večji navor in nekaj več konjev), ampak mi ni jasno zakaj, če sva oba imela praktično enak tempo. Poglej še malo temo "Continental gume" pa ti bo bolj jasno. Tam najdeš kar nekaj slik nasvaljkanih Road Attack gum. Tudi mene je to presenetilo na RA, pa nisem bil ekstra hiter. Conti se pri enaki vožnji bolj svaljkajo od ostalih (vsaj po mojih izkušjah). Za Sport Attack naj ti pa kdo drug to potrdi, ker jih nisem vozil.
silent Objavljeno Julij 26 Opozori Objavljeno Julij 26 Prodam novo gumo, cena 200eur, okolica Ivančne oz Ljubljana. lp 041 612 898 Cena 200eur 041 612 898
DAMI34 Objavljeno Avgust 18 Opozori Objavljeno Avgust 18 Ob 26. 7. 2024 ob 13:45, silent pravi: Prodam novo gumo, cena 200eur, okolica Ivančne oz Ljubljana. lp 041 612 898 Cena 200eur 041 612 898 ni potrebe po odpiranju nove teme za oglas. Bo tule dovolj. Lahko pa isti oglas vpišeš v že odprto temo o blagvnih znamkah, torej če je pirelli vpiši v pirelli..
smasher Objavljeno Oktober 12 Opozori Objavljeno Oktober 12 Ima kdo kakšno mnjenej o Heidenau K64 in K65 pnevmatikah? sem iskal MC50, samo jih v dimenziji ki jo rabim ni.
MiNa Objavljeno Oktober 12 Opozori Objavljeno Oktober 12 (popravljeno) pred 58 minutami, smasher pravi: Ima kdo kakšno mnjenej o Heidenau K64 in K65 pnevmatikah? sem iskal MC50, samo jih v dimenziji ki jo rabim ni. Mnenj kolikor češ, sam v iskalnik zapiši model gume in test ali pa review. V primeru, da boš namontiral na enega od "strojev" iz tvojega nicka, mislim, da ne bo problemov na nobenem od njih. Sicer so pa gume kot čevlji ne pašejo vsi modeli in znamke vsem. Tako, da je taka mnenja potrebno jemat z nekaj rezerve. Popravljeno Oktober 12. Popravil MiNa smasher, Kugelschreiber in DAMI34 3
smasher Objavljeno Oktober 12 Opozori Objavljeno Oktober 12 Ja ker imam jaz bolj švoh zadeve sem imel rad MC 50, za ZZRja in ER5, za kitajc ima pa leve dimenzije, ki razen konti Go, ne najdem da bi pasalo od ise znamke. Težje najdem kombinacijo spredaj 19 in zadaj 17 iste znamke, sicer sedaj bo verjetno lažje ker sem pogledal SLO homologacijo. Za v navodilih motorja piše ena dimenzija v homologaciji druga.. v navodilih piše 110/90R19 v homologaciji 100/90R19 (vsaj v tej dimenziji je več izbire)
camuga9 Objavljeno Oktober 27 Opozori Objavljeno Oktober 27 Saj sem vedel, da je zadnja guma "gotova" in da jo je treba zamenjat, ampak ... Danes je bil tak lep dan pa sva s prijateljem po kosilu šla še na en mali krog NM-Semič-Žužemberk-Trebnje-NM. Na koncu se ustaviva pri njemu, nekaj počvekava in se odpravim do motorja, da grem domov ... pa mi je kar malo vzelo sapo. Guma ni samo gotova, umrla je ... Michelin Road 6GT, 2 sezoni, dobrih 16k km, motor R1200RT, srednji/touring stil vožnje Se je s tako gumo "pametno" počasi zapeljat NM-Avtoval Grosuplje po novo ? (legalno gotovo ni) Joker, Zivnorc, RobiRoberto in 3 others 1 4 1
mladench Objavljeno Oktober 28 Opozori Objavljeno Oktober 28 (popravljeno) zgubil si ti vso "pamet" s tem dejanjem tako da... če je "pametno" se peljat do Avtovala... Sej ti nima kaj bit, če greš lepo počasi, le hitrost pa drži pod 200km/h Popravljeno Oktober 28. Popravil mladench RobiRoberto, MiNa, DAMI34 in 3 others 6
Zivnorc Objavljeno Oktober 28 Opozori Objavljeno Oktober 28 ... če si z njo naredil 16Mm, pa da je po teh kilometrih guma v takem stanju, bi jo moral zamenjati že pred vsaj 4-5Mm... Kugelschreiber 1
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 28 Opozori Objavljeno Oktober 28 2 minutes ago, Zivnorc said: ... če si z njo naredil 16Mm, pa da je po teh kilometrih guma v takem stanju, bi jo moral zamenjati že pred vsaj 4-5Mm... jez vidm lih obratno. Ce je nardila 16k, za kaj ne bi se teh par 10 do vulkanizerja? Kaj pa gre lahko narobe? Hehe. pik1, Zivnorc, DAMI34 in 1 other 1 3
3nity Objavljeno Oktober 28 Opozori Objavljeno Oktober 28 pred 10 urami, camuga9 pravi: Se je s tako gumo "pametno" počasi zapeljat NM-Avtoval Grosuplje po novo ? Pazi ti, pametno 🤦♀️ Če bi te policaj ustavil, bi ti že zdavnaj vzel tablice. Veš morda koliko znaša min. globina dezena npr. v Avstriji? Ni pametno in je zelo neodgovorno do sebe, družine, itn. To se ti NE SME zgoditi. Če si zaj*, reši tako kot se spodobi. Glede na to, da si se, tudi ko si opazil platno, peljal do doma, že nakazuje, da se boš peljal še do Grosuplja. Me jezi, ker je to nazaj v modi. Nedolgo nazaj sodelavec, tri otroci pa dva na motorju. Malo vlažna cesta in si v malinah. Zakaj??! Da prišparaš 10€ na gumi? Ma se hecaš?? Zivnorc in pik1 2
pik1 Objavljeno Oktober 28 Opozori Objavljeno Oktober 28 . ... to je pa res ... "vsaj" do Avtovala pa res lahko še pelješ pa. ... ko sem jaz 30 let nazaj kupil prvi resen motor, mi je star prijatelj motorist tud dal nasvet ... "Gume in zavor nikoli ne menjaj prehitro ... da boš vsaj vedel, zakaj si šel v maline" ... Kugelschreiber in DAMI34 2
Zivnorc Objavljeno Oktober 28 Opozori Objavljeno Oktober 28 pred 28 minutami, Kugelschreiber pravi: jez vidm lih obratno. Ce je nardila 16k, za kaj ne bi se teh par 10 do vulkanizerja? Kaj pa gre lahko narobe? Hehe. ...črn sprej...al pa črn globin, pa platno namazat...pa bo še za mal... mladench, pik1, DAMI34 in 2 others 2 1 2
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 28 Opozori Objavljeno Oktober 28 5 minutes ago, Zivnorc said: ...črn sprej...al pa črn globin, pa platno namazat...pa bo še za mal... e, to. Sem vedel da bos razumel. Zivnorc in Kawasaki_rider 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se