Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Globin  za policaje, za tebe pa samo desni ovinki.....ce rabiš v levo, greš  pač 3x v desno

 

Ps: policaj pravi " tablice in izredni tehnični ", pa usput pogleda se PP če jo imaš...

 

Znesek  za par novih gum...

 

 

Objavljeno

dokler ne spuša je ok :P

 

Objavljeno

Po 15.000 km je Michelin Anakee Adventure prišla do svojega bridkega konca. Čez gumo, razen glasnosti v nagibu, nimam pripomb. 
Res sem bil prijetno presenečen. Ogrela se je takoj, držala do stopalke. Razen ta glasnost v nagibu me malo moti. No kakorkoli, pri pregledu, katero bi sedaj naročil, mi je padla v oči Dunlop Mutant. Na testih jo hvalijo, mene pa zanima izkušnja iz prve roke. Vem, da to ne more biti referenca za moj način vožnje ampak vseeno me zanima feedback. 
V glavnem, motor kitajček Cfmoto 800MT, vožnja 95% asfalt, večinoma v dvoje, lagano do medium sportski😁
 

Objavljeno
39 minutes ago, Pajk said:

Po 15.000 km je Michelin Anakee Adventure prišla do svojega bridkega konca. Čez gumo, razen glasnosti v nagibu, nimam pripomb. 
Res sem bil prijetno presenečen. Ogrela se je takoj, držala do stopalke. Razen ta glasnost v nagibu me malo moti. No kakorkoli, pri pregledu, katero bi sedaj naročil, mi je padla v oči Dunlop Mutant. Na testih jo hvalijo, mene pa zanima izkušnja iz prve roke. Vem, da to ne more biti referenca za moj način vožnje ampak vseeno me zanima feedback. 
V glavnem, motor kitajček Cfmoto 800MT, vožnja 95% asfalt, večinoma v dvoje, lagano do medium sportski😁
 

Mutant 150/70-17 z 10000km. 9000 z dvema gor.  In kufri.  cca 1500 avtocest. Voznja kot si napisal.  Laganini/lagano sportski.  350€ komplet, babavljene in montirane v Majlontu :) 
 

 

E2FD07AB-F10E-4298-A3BD-14F5923F2805.jpeg

31FD67A0-3C60-4890-94CC-AFEEB5175895.jpeg

Objavljeno
4 minutes ago, Kugelschreiber said:

Mutant 150/70-17 z 10000km. 9000 z dvema gor.  In kufri.  cca 1500 avtocest. Voznja kot si napisal.  Laganini/lagano sportski.  350€ komplet, babavljene in montirane v Majlontu :) 
 

 

E2FD07AB-F10E-4298-A3BD-14F5923F2805.jpeg

31FD67A0-3C60-4890-94CC-AFEEB5175895.jpeg

Predvidevam, da ni bil zgrešen nakup 😉

Objavljeno
11 minutes ago, Pajk said:

Predvidevam, da ni bil zgrešen nakup 😉

 

 

Ma…ne. Nikoli se nisem slabo pocutil na njih. V Svici naju je ujelo grdo vreme, sva vozila po dezju in snegu na dveh stopinjah celzija. Zelo varno in pod kontrolo se mi je zdelo vse skupaj. 
 

plus, mi trije smo kr tezki. Caponord, guspa in jaz. Lazja kompozicija pa manj AC, po moje 12kkm ne bi smel bit problem. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
1 hour ago, Kugelschreiber said:

 

Ma…ne. Nikoli se nisem slabo pocutil na njih. V Svici naju je ujelo grdo vreme, sva vozila po dezju in snegu na dveh stopinjah celzija. Zelo varno in pod kontrolo se mi je zdelo vse skupaj. 
 

plus, mi trije smo kr tezki. Caponord, guspa in jaz. Lazja kompozicija pa manj AC, po moje 12kkm ne bi smel bit problem. 

Super, hvala za odgovor. 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
Ob 27. 10. 2024 ob 21:26, camuga9 pravi:

Saj sem vedel, da je zadnja guma "gotova" in da jo je treba zamenjat, ampak ...

Danes je bil tak lep dan pa sva s prijateljem po kosilu šla še na en mali krog NM-Semič-Žužemberk-Trebnje-NM. Na koncu se ustaviva pri njemu, nekaj počvekava in se odpravim do motorja, da grem domov ... pa mi je kar malo vzelo sapo.

Guma ni samo gotova, umrla je ...

Michelin Road 6GT, 2 sezoni, dobrih 16k km, motor R1200RT, srednji/touring stil vožnje

Se je s tako gumo "pametno" počasi zapeljat NM-Avtoval Grosuplje po novo ?
(legalno gotovo ni)20241027_165720.jpg.3ea8ea07d18836a5b7102887586650a3.jpg

Jaz bi s tako gumo motor rinil do Avtovala :lol1:

Objavljeno
pred 29 minutami, MARE 65 pravi:

Jaz bi s tako gumo motor rinil do Avtovala :lol1:

Ok, dober ste me opral ... in ja, sem zaslužil za takšno neumnost🫣 
Črn sprej, črn globin ...🙂 

Ni pa takšna izraba gume bila namerna, enostavno sem bil premalo pozoren ...
 

Motorist sem šele 2 leti ... do sedaj sem se enostavno oblekel, usedel na motor in odpeljal. Po vrnitvi sem motor parkiral in zaprl garažo, do naslednje vožnje ...

Do nove gume bo motor v garaži - odstranil bom zadnje kolo in ga odpeljal na zamenjavo gume ...

Objavljeno
pred 45 minutami, camuga9 pravi:

Ok, dober ste me opral ... in ja, sem zaslužil za takšno neumnost🫣 
Črn sprej, črn globin ...🙂 

Ni pa takšna izraba gume bila namerna, enostavno sem bil premalo pozoren ...
 

Motorist sem šele 2 leti ... do sedaj sem se enostavno oblekel, usedel na motor in odpeljal. Po vrnitvi sem motor parkiral in zaprl garažo, do naslednje vožnje ...

Do nove gume bo motor v garaži - odstranil bom zadnje kolo in ga odpeljal na zamenjavo gume ...

Za vsak slučaj poglej še prvo gumo, da ne boš dvakrat hodil menjavat gum 😁

Objavljeno
pred 8 urami, camuga9 pravi:

Ok, dober ste me opral ... in ja, sem zaslužil za takšno neumnost🫣 
Črn sprej, črn globin ...🙂 

Ni pa takšna izraba gume bila namerna, enostavno sem bil premalo pozoren ...
 

Motorist sem šele 2 leti ... do sedaj sem se enostavno oblekel, usedel na motor in odpeljal. Po vrnitvi sem motor parkiral in zaprl garažo, do naslednje vožnje ...

Do nove gume bo motor v garaži - odstranil bom zadnje kolo in ga odpeljal na zamenjavo gume ...

o.k. , če damo šalo na stran,

..ne da sem komplikator..in nek hud bajker (se vozim malo okoli hiše...) ..ampak pred skoraj vsako vožnjo preverim stanje gum (tlak), olja in zavorne tekočine.

Motor se pere, oz. čisti tudi iz razloga, da med tem podrobno pregledaš stanje motorja. Ko imaš motor na stojalu, zavrtiš kolesi in pregledaš tekalno površino gum. Se mi je že velikokrat zgodilo, da sem imel v gumi kako špeno oz. tujek, ki ni ravno zaželen v gumi, pa čeprav guma ni bila predrta...

pred 8 urami, ankh pravi:

Za vsak slučaj poglej še prvo gumo, da ne boš dvakrat hodil menjavat gum 😁

... ko menjaš prednjo gumo, čeprav še ni izrabljena do indikatorjev, imaš praktično nov motor.

Objavljeno
pred 11 urami, camuga9 pravi:

Ok, dober ste me opral ... in ja, sem zaslužil za takšno neumnost🫣 
Črn sprej, črn globin ...🙂 

Ni pa takšna izraba gume bila namerna, enostavno sem bil premalo pozoren ...
 

Motorist sem šele 2 leti ... do sedaj sem se enostavno oblekel, usedel na motor in odpeljal. Po vrnitvi sem motor parkiral in zaprl garažo, do naslednje vožnje ...

Do nove gume bo motor v garaži - odstranil bom zadnje kolo in ga odpeljal na zamenjavo gume ...

velik je tudi zajebancije, ne smeš vsega vzet resno :D , čeprav...če se kaj zgodi, je pa drugačna zgodba.

K sreči se je izšlo. Nekaj kilometrov tudi s tako narediš, ni pa ravno zdravo žgat gumo, ki jo lahko raznese po AC ali pa s hitro vožnjo. S počasno vožnjo tvegaš veliko manj. Problem take "gladke" pnevmatike je, da jo v trenutku raznese, ali celo olupi, kar pa ni zdravo, saj je pnevmatika edini stik s cestiščem. 

Jaz osebno menjam pnevmatike, zavorne ploščice in motorno olje običajno prej preden se iztroši do konca. Seveda se je pa že zgodilo, da sem tudi presekal pnevmatiko, pa flikal nekajkrat po poti, da sem prišel domov. Potem je pa letela v smeti.

Objavljeno

Ja brez zajebancije, za bremze in gume se ne špara.

Objavljeno

...ekola, živ primer, zakaj ne pumpati gum na bencinskih servisih in zakaj je potrebno imeti doma kompresor in TOČEN manometer... ne tisti, ki kaže do 16 bar... pa milijon nekih skal gor...

..pride v četrtek k meni prjatu (se bo zagotovo našel tule gor...  :rolleyes:), da sva šla z motorji na odojka...  

...no, prejšnji dan, ko sva se dogovarjala, kako in kaj, sem mu izrecno naročil, da preveri gume, ker je nazadnje prišel k meni z napol praznimi...

... med tem, ko sem ga čakal na dvorišču, sem kar preventivno potegnil šlauh za zrak na dvorišče... in ko pripelje na dvorišče, že od daleč vidim, da se mu gumi nekam čudno "žwakata" po tleh. Nataknem gor manometer... in na obeh gumah kaže 1,2bar!!!  ... Gumi je prejšnji dan napolnil na bencinskemu servisu na tisti avtomatski polnilni postaji za gume, kjer naštimaš tlak...in ti potem sama napumpa... 

Skratka: Nikoli nisem zaupal manometrom na bencinskih črpalkah in tistim manometrom, ki jih dobiš pri poceni pištolah za pumpanje gum.... in to samo potrjuje, da je to res.

Vsak motorist bi moral imeti doma kompresor in "taprav" manometer na pištoli... ne tisti, ki ga dobiš zraven. 

Tudi na avtu je pametno preverjati tlak vsake toliko, če nimaš senzorjev  ( skoraj vsi sodobnejši avtomobili senzorje za tlak zraka v gumah)

Zdej ne vem, al je to samo na tej dotični bencinski črpalki... al je to še kje drugje..... v glavnem, povsod imajo kaj zjahano na teh polnilnih postajah in ne zaupam tem polnilnicam.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
40 minutes ago, Zivnorc said:

in na obeh gumah kaže 1,2bar!!!  ... Gumi je prejšnji dan napolnil na bencinskemu servisu na tisti avtomatski polnilni postaji za gume, kjer naštimaš tlak...in ti potem sama napumpa... 

mamo 3 opcije.

1. Pumpa laže vec kot 50%.

2. Kolesa mu kar fino puscajo.

3. V resnici gum ni pumpal, in te je, v izogib oštevanju, malo zavedel. 
 

okamova britev? 

Objavljeno

Tudi sam sem opazil, da sem pumpal na petrolu na 2,3 čez 2dni je bil tlak na drugi pumpi 1,6. Sem pa to opazil samo pri mitaskah, konstantno "puščanje" zato sem šel vsakič iz garaže na pumpo,da sem imel tist mir me vožnjo...

Me pa zanima kaj priporočate pod dejansko kvaliteten manometer, ker bi si nekaj kupil. Razmisljam tudi o teh prenosnih,ki jih lahko imas s sabo. Puig dela nekaj takega samo ne vem a je to za kupit ali raje ne...

Objavljeno
pred 20 minutami, Hytech pravi:

Tudi sam sem opazil, da sem pumpal na petrolu na 2,3 čez 2dni je bil tlak na drugi pumpi 1,6. Sem pa to opazil samo pri mitaskah, konstantno "puščanje" zato sem šel vsakič iz garaže na pumpo,da sem imel tist mir me vožnjo...

Me pa zanima kaj priporočate pod dejansko kvaliteten manometer, ker bi si nekaj kupil. Razmisljam tudi o teh prenosnih,ki jih lahko imas s sabo. Puig dela nekaj takega samo ne vem a je to za kupit ali raje ne...

Enako vprašanje, sem že imel namen nabavit, pa ne vem kaj. Izkušnje ?

Objavljeno

Načeloma, ko pumpaš na črpalki, pomeni da si se že pripeljal in s tem že nekoliko ogrel gumo, zato je potrebno napumpati 0,2 več kot željeno oz. primerno ogretosti gume. Predviden tlak se meri pri hladni gumi.

Je pa tudi potrebno znat polnit gume. Jaz sem enkrat v Turčiji nastavil na avtomatski pumpi 3.0 ko je končala se odpeljal in takoj alarm za prazno gumo. Takoj na naslednjo, ko ugitivim da imajo nastavljene na PSI in ne Bar. :whistle:

 

Objavljeno

1. držati je potrebno pravilno priključek na ventil. Ne sme puščat. Vsaj na Molu v Ajd dela pravilno, ker mi enako kaže tudi v avtu.

Je pa čisto fajn imeti kak digitalni manometer doma, sploh če maš kake kramparce gor na mopedu, pa stalno prilagajaš tlak, pa običajno ga tudi zgubljajo (feltne na špice) in se mi ne da skos na pumpo skakat, ampak mam doma normalno pumpo, pomerim, dopolnim in gasaaa.

sam manometer ni za 3€ je pa za nekih deset če se ne motim :P

Važno da ma zapisano toleranco, ki naj bi bila tja nekje max  0,05+- bara

tudi tale je čisto dovolj za kontrolo: 13€

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem ugotovil, da mi senzorji na motorju kažejo kar precej točno. In kot ste že ugotavljali, tudi meni dejansko na črpalkah redko pokaže enake vrednosti. 

Zato, če že moram dopumpat na črpalki to naredim tako, da dopumpam razliko do želene vrednosti. Seveda pa to ne pride v poštev pri motorjih brez senzorjev.

Je pa hecno še nekaj. Doma imam manometer iz "kompleta", ki je star že vsaj 20 let. In moram reči, da ves čas kaže točno in je edini, na katerega se zanesem. Verjetno pa imam zgolj srečo...

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno
pred 58 minutami, ankh pravi:

 

... ja, verjetno odličen manometer, za nekoga, ki mu ni problem dati malo več za profi stvar.

... vendar, če daš ta profi manometer nekomu, ki ni profi, ga bo lahko kmalu uničil in ne bo več profi manometer.

 

Manometri se načeloma obremenjujejo do nekih 2/3 merilnega območja.  Od 1/2 do 2/3 merilnega območja kažejo najbolj točno... to pomeni, če imaš 6bar manometer, ga lahko neskončnokrat obremenjuješ do 4 bar.. ne bo pa nič narobe, če ga uporabljaš do 6bar, kot ima napisano na skali. Če manometer obremenjuješ preko merilnega območja, ne bo več dolgo točen.

... če kupiš tisti profi 4 bar manometer, moraš zelo paziti, da imaš pripravno grupo za kompresorjem naštimano na max 4 bar..in ne na kolikor ti da kompresor (8-10bar).

...za nas, navadne smrtnike je povsem dovolj manometer, klase točnosti 1,6, ki so nekako standard in povsem primerni tudi za profesionalno uporabo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!