Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Hja, en je napisal nej ne dam širše gume ker mi bo žal, drugi pa da se morm navadt, tku da nevem v čem je fora

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla ! :OK:

Ima kdo kje kakšen podatek - kdo bi bil pri nas v SLO generalni uvoznik za Pirelli gume ?? :?

LP ! :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se kej pozna širša guma na motorju zadej?

Če recimo šaltaš iz 130 na 150?

Ja če boš mel manšo dimenzijo bo motor bolj okreten, prej boš pršu v nagib in vn iz njega. Z širšo gumo poš lahko pa bol položu, ker bo kasnej roba zmankal. Ponavadi to kar je navedeno za motor, kar prav, če piše 130, ne it na 150 :)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla ! :OK:

Ima kdo kje kakšen podatek  - kdo bi bil pri nas v SLO generalni uvoznik za Pirelli gume ?? :?

motorjet, MB. metzeler in pirelli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaksne se vam pa zdijo Dunlop 252? Meni pri pospesevanju s fz6s precej drsijo... ni tok dobr filing ce ti gumo prestavlja...

Imate kaksen nasvet kaj naj dam gor ob menjavi?

thnx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaksne se vam pa zdijo Dunlop 252? Meni pri pospesevanju s fz6s precej drsijo... ni tok dobr filing ce ti gumo prestavlja...

Imate kaksen nasvet kaj naj dam gor ob menjavi?

thnx

Michelin Pilot Power

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo

A kdo ve za kšno dobro gumo, k bi se jo dal dobit v dimenzijah 110/80-16. (Taka bi mogla po tovarniških podatkih bit za Kawasakija GPX 600R l.88). Sem že kr nekej iskov po netu, pa nč ne dobim. Pa še zanima me kje bi se jo dal dobit.

lp

A res noben ne ve za kšno tako gumo. Kaj ste mel pa drugi lastniki takih motorjev namontiran?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla ! :OK:

Še eno vprašanje vsem - :?

Pozna kdo gumo Dunlop D 607 - dealer mi zagotavlja , da je v primerjavi z ostalimi (tour/enduro) gumami kar med najbolje ocenjenimi - pa tudi poo kilometraži drži mnogo več kot .....

Kakšen komentar bi bil dobrodošel ! :OK:

LP :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla ! :OK:

Še eno vprašanje vsem -  :?

Pozna kdo gumo Dunlop  D 607  - dealer mi zagotavlja , da je v primerjavi z ostalimi (tour/enduro) gumami kar med najbolje ocenjenimi - pa tudi poo kilometraži drži mnogo več kot .....

Kakšen komentar bi bil dobrodošel ! :OK:

LP  :yea1:

Tvoj dealer govori najbrž o tem najnovejšem testu, kjer so primerjali tako prave enduro kot tudi t.i. "sport enduro" gume, no kakorkoli jih že poimenujemo.

http://www.motorradonline.de/static/specia...en_e_05_01.html

Če se voziš po asvaltu so tile testi res ok, samo če prideš pa na prav teren za enduro motocikle, se pravi tudi na kak makadam al pa v blato, pa raje drug test poglej. Kaj veš, Anakee je bila zmeraj npr. super ocenjena, na tem testu je pa pogorela. :hmm:

Samo če pa pod to črto potegneš, je pa danes res težko zelo slabo gumo kupit, prehuda konkurenca, da bi si kateri proizvajalec upal naredit kaj takega.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Dunlop trailamax D 607 mam tudi sam namontirane...

Danes pa mi je zadnja guma spustila - razlog: kot malce debelejša šivanka velika luknjica! Hmmm zgleda, da je bi v napote kakšen ostrejši kamen, mogoče žebelj :BUA: :BUA: :angry:

Kaj mislite, se tako velika luknjica da uspešno zakrpat ali naročim novo?? :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Dunlop trailamax D 607 mam tudi sam namontirane...

Danes pa mi je zadnja guma spustila - razlog: kot malce debelejša šivanka velika luknjica! Hmmm zgleda, da je bi v napote kakšen ostrejši kamen, mogoče žebelj  :BUA:  :BUA:  :angry:

Kaj mislite, se tako velika luknjica da uspešno zakrpat ali naročim novo??  :wacko:

Injekcija mora biti z notranje strani gume, da bo zadeva v redu. Meni se je to zgodilo pri 1000km in sedaj, ko jih imam že preko 6.000 ni nobenih problemov. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobri ste da tvegate na motorjih z injekcij. Pr avtomobilu je drugače ker so 4 kolesa, pri motorju pa počema guma skoraj gotovo pomeni padec. Je preveč rizično se takole igrati z injekcijami. Poznam veliko vulkanizerjev ki sploh nočejo dati injekcije v pnevmatiko od motorja.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobri ste da tvegate na motorjih z injekcij. Pr avtomobilu je drugače ker so 4 kolesa, pri motorju pa počema guma skoraj gotovo pomeni padec. Je preveč rizično  se takole igrati z injekcijami. Poznam veliko vulkanizerjev ki sploh nočejo dati injekcije v pnevmatiko od motorja.

Odvisno, kje je poškodba nastala. Kolikor vem (vsaj takrat, ko sem jaz "injeciral" svojo gumo) ni problem, če je poškodba na sredini. Če je pa ob strani, pa ni najbolj pametno. Vsaj tako je Pestator meni rekel, ko sem mu pripeljal gumo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud jaz mislim da ni vredno tvegat poškodb zaradi gume. Injekcija je pač samo za izhod v sili. Pri večjih brzinah je vedno nekje v podzavesti da z gumo ni vse tako kot mora biti.

pa še odgovor o 252 Vovinu

Ne vem zakaj ti je guma zdrsavala meni ni nikoli, je pa res da je zdaj dost bolje ko imam D207. :OK:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pelješ do moto vulkanizerja.Injekcija stane okoli 1000,00 sit.

Tudi sam sem do lanskega leta verjel, da je injekcija ustrezna rešitev do zadnjega mm profila vendar temu ni tako. Kot je napisal DDEAN1 je to bolj izhod v sili kot kaj drugega. Kaj če vam naenkrat guma spusti?!?!? Previsok riziko! Dobite pa komplet injekcije in pribora za zadevo rešiti na terenu v Gericke ali Louisu za cca. 20 EUR tako da lahko vzamete s seboj na pot!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem do lanskega leta verjel, da je injekcija ustrezna rešitev do zadnjega mm profila vendar temu ni tako. Kot je napisal DDEAN1 je to bolj izhod v sili kot kaj drugega. Kaj če vam naenkrat guma spusti?!?!? Previsok riziko! Dobite pa komplet injekcije in pribora za zadevo rešiti na terenu v Gericke ali Louisu za cca. 20 EUR tako da lahko vzamete s seboj na pot!

Se strinjam.Injekcija je začasna rešitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam.Injekcija je začasna rešitev.

Za vse tiste, ki mislite, da je injekcija začasna rešitev moram ugotoviti, da ne poznate, da na trgu obstajata dve vrsti injekcij to je notranja in zunanja. Za začasno rešitev se smatra injekcija z zunanje strani, medtem ko je injekcija z notranje strani povsem varna. Da pride do padca tlaka v taki pnevmatiki je enako, kot če se peljete z celo pnevmatiko, pa naletite na neko zadevo, ki vam pnevmatiko preluknja in pride do hitrega padca tlaka. Injekcija z notranje strani je narejena kot neke vrste ventil, tako da tlak stalno pritiska na ta ventil. Odločitev o uporabi injekcije pa je vedno samo vaša. :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Injekcija z notranje strani je narejena kot neke vrste ventil, tako da tlak stalno pritiska na ta ventil. Odločitev o uporabi injekcije pa je vedno samo vaša.  :slap:

To pa o tem pravi Michelin:

post-2208-1118586173_thumb.jpg

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo kakšen novejši primerjalni test pnevmatik, ga poskenira in prilepi sem gor ali pa da link:

npr.: 208RR vs. Rennsport vs. Super Corsa vs. Power Race vs. Power vs. . . .

PS: Skeniran test par strani nazaj sem že videl! Vendar sem nekako skeptičen do rezultatov 208RR vs. Pilot Power na pisti .)

Popravljeno . Popravil twingo16v
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!