ferek Objavljeno Avgust 1, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2011 ...vsi ful pametni... :krneki::krneki: Jaz sem zgleda brez veze test gor limal...:wacko: Aja, eni znajo sami bolš stestirat... SCORPIONS in Cartman 1 1
Frips Objavljeno Avgust 1, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2011 ...@ferek: iskreno...požvižgam se na te "plačane" teste..... Enaka guma se še na enakem motorju, z drugačnimi nastavitvami, čisto drugače obnaša....kaj šele drug tip motorja, druga dimenzija in oh in sploh... Kot je že bikez rekel, vsak za sebe najbolje ve kaj mu najbolj leži in paše.... wix, SCORPIONS, shark90 in 3 others 5 1
Dr_Jakob Objavljeno Avgust 1, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2011 ...@ferek: iskreno...požvižgam se na te "plačane" teste..... Enaka guma se še na enakem motorju, z drugačnimi nastavitvami, čisto drugače obnaša....kaj šele drug tip motorja, druga dimenzija in oh in sploh... Kot je že bikez rekel, vsak za sebe najbolje ve kaj mu najbolj leži in paše.... +1 wix in SCORPIONS 1 1
krucymucy Objavljeno Avgust 1, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2011 Si že testiral? Mislim da je logično. Jaz sem naredil s sportsmart slabih 6.000km, s tem da sem imel dve dolge fure z njimi sicer bi še kakega jurja manj. daneb 1
Cartman Objavljeno Avgust 1, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2011 Mislim da je logično. Jaz sem naredil s sportsmart slabih 6.000km, s tem da sem imel dve dolge fure z njimi sicer bi še kakega jurja manj. ja, logično. in v tem grmu tiči zajec. Lajf učasih ni logičen. Poznam vsaj tri motoriste, ki so z Sport naredili več kot z RoadSmart. Vsi imajo 4valjnike. Žal je naneslo tako da mam spet Roadsmart, in ne SportSmart, zato primerjave letos ne bom naredil sam. Imam pa občutek da zadnja guma hlapi ko kafra. exclan in gsx750f 1 1
gsx750f Objavljeno Avgust 1, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2011 ...vsi ful pametni... :krneki::krneki: osebno izkušeni, eden od teh aktivni dirkač. Izkušnje se lahko najdejo tu na forumu.
gandi Objavljeno Avgust 1, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2011 ja, logično. in v tem grmu tiči zajec. Lajf učasih ni logičen. Poznam vsaj tri motoriste, ki so z Sport naredili več kot z RoadSmart. Vsi imajo 4valjnike. Žal je naneslo tako da mam spet Roadsmart, in ne SportSmart, zato primerjave letos ne bom naredil sam. Imam pa občutek da zadnja guma hlapi ko kafra. osebno izkušeni, eden od teh aktivni dirkač. Izkušnje se lahko najdejo tu na forumu. Sej zajec je kriv za tole dilemo! Sem zadnjič gledal Sportsmartko na CBR-i od Rumenega cestaka pa je po 10kkm zgledala še juhuhu dobra, najmanj še za tri jurje. In v kateri grm naj grem zdaj iskat tega zajca??? Najbrž bom res probal Sportsmart in pobožno upal, da zdrži vsaj 10kkm She 1
biker77 Objavljeno Avgust 1, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2011 Sej zajec je kriv za tole dilemo! Sem zadnjič gledal Sportsmartko na CBR-i od Rumenega cestaka pa je po 10kkm zgledala še juhuhu dobra, najmanj še za tri jurje. In v kateri grm naj grem zdaj iskat tega zajca??? Najbrž bom res probal Sportsmart in pobožno upal, da zdrži vsaj 10kkm jest jo bom dal gor..in na več kot 4.000 ne računam..računam pa na dober grip..in predvsem da ne bo tako živčna čez zalivke in kamnčke kot te ki jih vozim sedaj.. daneb 1
WhiteWolf Objavljeno Avgust 1, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2011 Sej zajec je kriv za tole dilemo! Sem zadnjič gledal Sportsmartko na CBR-i od Rumenega cestaka pa je po 10kkm zgledala še juhuhu dobra, najmanj še za tri jurje. In v kateri grm naj grem zdaj iskat tega zajca??? Najbrž bom res probal Sportsmart in pobožno upal, da zdrži vsaj 10kkm Pa dobro no... Vi motor vozite 99% pod nizkimi obrati, nobenega pospeševanja iz ovinkov, na ravnicah... Drugače si ne znam predstavljati, kako lahko nekateri delate takšno kilometrino z gumami. Kot kaže je kilometrina precej odvisna od agresivnosti pilota. Na forumu večkrat preberem, da nekateri delajo tudi 10.000km s SportSmart – predvidevam, da vozijo res 99% brez pospeševanj. Meni na FZ6S z SportSmart ni uspelo narediti več kot 6000km, s tem da motor ni 1000ccm niti ni 2valjnik. Še primer dveh motoristov pri nas z RoadSmart gumo: Prvi je z FZ6S naredil 4500km - guma je bila pobrana od roba do roba (čez indikatorje)... Drugi pa dela z Yamaho TDM900 tudi preko 15.000km. Njegova razlaga je ta, da nikoli ne pospešuje agresivno, ne prestavlja 2 prestave nižje, v ovinkih dozira z blagim plinom… Sam RoadSmartke sicer nisem vozil, se mi pa zdi nelogično, da bi se s SportSmart delala večja kilometrina, saj ima RoadSmart bolj trdo sredino. Ne me držati za besedo, ampak če se prav spomnim iz enga testa, bi naj SportSmart delala povprečno 20% manj kilometrine kot RoadSmart. Še tabela krucymucy in malakai 1 1
predragkp Objavljeno Avgust 1, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2011 jest jo bom dal gor..in na več kot 4.000 ne računam..računam pa na dober grip..in predvsem da ne bo tako živčna čez zalivke in kamnčke kot te ki jih vozim sedaj.. tak odgovor mi je všeč)raje vozim 4000 z dobrim gripom kot pa 10000 z merkanjem in paranojami kako bo držala....razumem pa tourerje ki delajo ogromno kilometrov in jim je kilometrina pomembna shark90 1
gandi Objavljeno Avgust 1, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2011 tak odgovor mi je všeč)raje vozim 4000 z dobrim gripom kot pa 10000 z merkanjem in paranojami kako bo držala....razumem pa tourerje ki delajo ogromno kilometrov in jim je kilometrina pomembna Hmmmmmm, tud jst ne bi kej dost razmišljal, če bi delal na leto 4kkm. Pri 25kkm ali več je pa to že kar lep strošek, ja!? gsx750f, malakai, shark90 in 2 others 5
biker77 Objavljeno Avgust 1, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2011 Hmmmmmm, tud jst ne bi kej dost razmišljal, če bi delal na leto 4kkm. Pri 25kkm ali več je pa to že kar lep strošek, ja!? če bi jaz delal 25.000 km na leto bi si omislil popolnoma drug motocikel in ne bi rabil razmišljati o roadsmart-sportsmart.. in če bi jaz vozil drugače bi sigurno naredil še enkrat več kilometrov z njo.. ampak potem motorja ki ga imam ne rabim.. torej ne kompliciraj, probaj in poročaj.. gsx750f, bentley, Frips in 1 other 4
Cartman Objavljeno Avgust 2, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2011 Pa dobro no... Na forumu večkrat preberem, da nekateri delajo tudi 10.000km s SportSmart – predvidevam, da vozijo res 99% brez pospeševanj. Meni na FZ6S z SportSmart ni uspelo narediti več kot 6000km, s tem da motor ni 1000ccm niti ni 2valjnik. Še primer dveh motoristov pri nas z RoadSmart gumo: Prvi je z FZ6S naredil 4500km - guma je bila pobrana od roba do roba (čez indikatorje)... A ti kdaj prebereš za sabo? pr nas na vasi, je 6000 (ki jih je zmogla sportsmart) približno 35% več kot 4500. (na "trpežnejšemu" roadsmartu) jez od nobene gume ne pričakujem da bo zdržala 10000Km, želim pa si, da bi legalno zmogla enih 7000. Pri več kot enem kolegu SportSmart to nardi brez problema. roadsmart pa pr nobenmu. Očitno je tud pr vas podobno, a ne?
WhiteWolf Objavljeno Avgust 2, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2011 A ti kdaj prebereš za sabo? pr nas na vasi, je 6000 (ki jih je zmogla sportsmart) približno 35% več kot 4500. (na "trpežnejšemu" roadsmartu) jez od nobene gume ne pričakujem da bo zdržala 10000Km, želim pa si, da bi legalno zmogla enih 7000. Pri več kot enem kolegu SportSmart to nardi brez problema. roadsmart pa pr nobenmu. Očitno je tud pr vas podobno, a ne? Verjetno ti nisi prebral vredu, ker sem napisal primer tudi za drugega motorista. "Drugi pa dela z Yamaho TDM900 tudi preko 15.000km. Njegova razlaga je ta, da nikoli ne pospešuje agresivno, ne prestavlja 2 prestave nižje, v ovinkih dozira z blagim plinom…" Z Roadsmart pri nas dejnasko večina dela preko 10.000km z Sportsmart pa od 4000km-7000km. Pa saj je vseeno, vsak naj vozi tisto gumo, za katero misli da je OK zanj. Verjetno pa pri DUNLOPU vedo zakaj so radsmart uvrstili v TOURING program. Je pa tudi res, da kolega ki je porabil ROADSMARTKO v 4000km jo je na cesti redno pregreval - je precejkrat zdrsnila.
Cartman Objavljeno Avgust 2, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2011 (popravljeno) Verjetno ti nisi prebral vredu, ker sem napisal primer tudi za drugega motorista. "Drugi pa dela z Yamaho TDM900 tudi preko 15.000km. Njegova razlaga je ta, da nikoli ne pospešuje agresivno, ne prestavlja 2 prestave nižje, v ovinkih dozira z blagim plinom…" Z Roadsmart pri nas dejnasko večina dela preko 10.000km z Sportsmart pa od 4000km-7000km. Pa saj je vseeno, vsak naj vozi tisto gumo, za katero misli da je OK zanj. Verjetno pa pri DUNLOPU vedo zakaj so radsmart uvrstili v TOURING program. Je pa tudi res, da kolega ki je porabil ROADSMARTKO v 4000km jo je na cesti redno pregreval - je precejkrat zdrsnila. Ma men se ne da več. . . . . Prav imaš. Roadsmart nardi FUL več kilometrov kot sportsmart. Popravljeno Avgust 2, 2011. Popravil Cartman malakai in P182 1 1
sesir Objavljeno Avgust 2, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2011 Odgovorili so mu na pol kot vsi delajo...sem že pisal tukaj zakaj proizvajalci gum svetujejo navodila proizvajalca motorja in zakaj tej priporočajo tako visoke tlake...v nobenem od primerov ni razlog optimalni oprijem gume....kdo dela gume se z tem reši odgovornosti tako da jo prepusti proizvajalcu motorja (preveč je zvrsti motorja in spremenljivk da bi si vzeli odgovornost primernega tlaka v gumi)... ..kdo dela motorje pa vedno upošteva max load motorja in tak tlak da ne more pridet do kakršnekoli poškodbe delov motorja ker jim je ta del edini pomemben... ..ko sem pa vprašal "neuradne" pritiske gum kjer ta najbolje dela in drži so mi vsi svetovali precej nižje pritiske ....pirelli rosso II npr 2.3/2.4 spredaj in 2.4 zadaj za r6 ( če računamo segretje to nanese kakih 2.6 spredaj in 2.8 zadaj tako da niso tako nizki tlaki kot si nekdo misli ...seveda ko doseže guma delavno temperaturo) Recimo,da se ves cas vozis po omejitvah in,da zelis narediti z gumo veliko stevilo kilometrov so pac podatki,ki jih navaja proizvajalec najbolj optimalni.Dolga zivljenska doba,plus dovolj gripa za vsakega zacetnika in vse,ki se drzijo omejitev.Ko pa nekomu ta grip postane premalo oziroma je prehiter pa itak ze sam poizkusa koliksen tlak ali katere nastavitve mu ustrezajo. dotem 1
MihaJ Objavljeno Avgust 2, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2011 Zadnjič sem pisal, da GP Racer vozim na 2.5 in 2.9. No malo sem se uštel, ker mi tisti merilnik tlaka malo laže, kaže približno 0.15 bar preveč, tako da je bilo ves čas spredaj realnih 2.35 in zadaj 2.75 ali tam nekje okoli, plus minus nekaj stotink. Cartman in malakai 1 1
WhiteWolf Objavljeno Avgust 2, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2011 Ma men se ne da več. . . . . Prav imaš. Roadsmart nardi FUL več kilometrov kot sportsmart. On mileage we targeted 85% of the RoadSmart's mileage. SportSmart, after all, is designed with the occasional trackday in mind so it has to have more outright grip than the RoadSmart and to achieve this a little mileage has to be traded.. http://www.zzr-rg.co.uk/viewtopic.php?f=4&t=4229
Kremenčkovi Objavljeno Avgust 2, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2011 meni pa tale Q2 mal nagaja. Pri manj kot 2.9 (že pri 2.8) napumpani zadnji gumi se fajn čuti vsaka kača in bela črta :angry: trenutno mam na 3.0, občutek je dober, kar se tiče oprijema, a je motor pretrd. Pod 2.7 bara jo nisem še vozu, pa ne vem a bi probal spustit na 2.5
Demon Objavljeno Avgust 2, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2011 meni pa tale Q2 mal nagaja. Pri manj kot 2.9 (že pri 2.8) napumpani zadnji gumi se fajn čuti vsaka kača in bela črta :angry: trenutno mam na 3.0, občutek je dober, kar se tiče oprijema, a je motor pretrd. Pod 2.7 bara jo nisem še vozu, pa ne vem a bi probal spustit na 2.5 Če pa ti čutiš razliko pri 0,1 bar manj ali več napumpani gumi......ne vem no..... Ervin93 in Jure 1 1
Jure Objavljeno Avgust 2, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2011 Mislim, da 0.1 - 0.2 bara razlike ne čuti skor nihče Ervin93 in Demon 1 1
sesir Objavljeno Avgust 2, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2011 Mislim, da 0.1 - 0.2 bara razlike ne čuti skor nihče Recimo Q2 prednja je na racelandu pri 2.1 tresla pri 2.0 pa ne.....
Kremenčkovi Objavljeno Avgust 2, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2011 Če pa ti čutiš razliko pri 0,1 bar manj ali več napumpani gumi......ne vem no..... Na žalost še preveč, če ne verjemeš lahko prideš na probo.Tudi men ni najbolj jasno, a je tako. sesir 1
Zivnorc Objavljeno Avgust 3, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2011 Zdej sem pa že jest čisto zmešan , ko berem tole... V USER MANUALS za moj motor piše 2,5/2,5 bar za solo in 2,5/2,9 bar za v dvoje ...in se tega držim, vi pa pravite da pumpate tudi za solo vožnjo na 2,5/2,9 bar. A mi lahko nekdo pove kaj naj bi bilo zdaj bolje?! ...glede obrabe, gripa... ...aja, trenutno vozim SportSmart, ki sem jih nabavil zaradi hvale, ki jo je ta guma deležna med motoristi. Trenutno sem z njo zeloooo zadovoljen, edino čas mora povedati svoje glede obrabe ..
biker77 Objavljeno Avgust 3, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2011 Zdej sem pa že jest čisto zmešan , ko berem tole... V USER MANUALS za moj motor piše 2,5/2,5 bar za solo in 2,5/2,9 bar za v dvoje ...in se tega držim, vi pa pravite da pumpate tudi za solo vožnjo na 2,5/2,9 bar. A mi lahko nekdo pove kaj naj bi bilo zdaj bolje?! ...glede obrabe, gripa... ...aja, trenutno vozim SportSmart, ki sem jih nabavil zaradi hvale, ki jo je ta guma deležna med motoristi. Trenutno sem z njo zeloooo zadovoljen, edino čas mora povedati svoje glede obrabe .. če si zadovoljen zakaj bi zdej spreminjal? mogoče probaj 2.3 /2.6 solo.. ekstreme pa jest vseen na sportsmarki ne bi preizkušal..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se